PDA

View Full Version : Fedor - Sylvia!!!!!!!!!!



kmr
08-04-2008, 21:20
Het is zoverrrrr!!!

Top ranked heavyweight Fedor Emelianenko (Pictures) will fight Tim Sylvia (Pictures) on July 19. The Russian mixed martial arts champion confirmed the bout to Sherdog.com on Tuesday.

"[Sylvia] is a good fighter, a strong fighter, the former UFC heavyweight champion, which is important," Emelianenko said via telephone from Stary Oskol, Russia. "I am looking forward to fighting him and training hard for this fight."

While Emelianenko was short on details, Sherdog.com has learned through sources close to the negotiations that Fedor-Sylvia would headline a card tentatively scheduled for the American Airlines Arena in Dallas, the home base of HDNet Fights.

Attempts to confirm the fight with HDNet went unreturned, however sources indicate the bout will air on the Mark Cuban-owned network and is rumored to be promoted by Affliction, a clothing brand closely tied to MMA.

Affliction had been connected with Oscar De La Hoya's Golden Boy Promotions, however a June 28 Las Vegas date has since been discarded.

Emelianenko, a 31-year-old sambo practitioner, has faced criticism from media and fans alike after a string of fights against less than stellar competition. Sylvia would represent the Russian's first ranked opponent since his unanimous decision over Mirko "Cro Cop" Filipovic nearly three years ago.

Widely regarded as the top heavyweight fighter in the world, Emelianenko (27-1-0, 1 NC) was recently freed from a letter of intent binding him to the now-defunct M-1 Global promotion.

Sylvia, 32, is coming off a submission loss to Antonio Rodrigo Nogueira (Pictures) in February at UFC 81. After a spirited performance that saw him batter his foe at will with strikes, Sylvia (24-4-0) eventually fell victim to a classic Nogueira come-from-behind performance and succumbed to a guillotine choke early in the third round.

Tony
08-04-2008, 21:21
Damn, geweldig nieuws dit.

Had er stiekem al op gehoopt na de geruchten van vanmiddag.. Maar dat er zo snel een beslissing genomen is doet me echt deugd..

super thanks :D

De dikke nudist
08-04-2008, 21:24
Yieu yieui.

Hardemburgs.

Mike
08-04-2008, 21:24
tja, eigenlijk gewoon weer een fedor onwaardige tegenstander.

paar stoten, takedown, kleine gnp en dan armbar , game over ,winner fedor 1st round

Gulo gulo
08-04-2008, 21:26
tja, eigenlijk gewoon weer een fedor onwaardige tegenstander.

paar stoten, takedown, kleine gnp en dan armbar , game over ,winner fedor 1st round

Tja je hebt wel gelijk Mike, maar hij was de UFC HW kampioen, wie zou dan wel een waardige tegenstander zijn? Randy?

chief108
08-04-2008, 21:34
top dat het rond is....

Mike
08-04-2008, 21:39
tja hij was champ toen de "top dogs" niet meededen. De echt belangrijke partijen heeft ie verloren, tegen Couture, Nog en Mir dus. Das geen schande maar hij hoort wat mij betreft niet in de top tien hwlijst thuis.

idd graag partij vs randy, barnett of tegen fujita
en ik zou graag yvel,chuck of wanderlei vs fedor in een open weight grandprix matchup

michaell
08-04-2008, 21:41
Ik vrees jullie teleur te stellen maar het is nog niet rond.

Biiyen
08-04-2008, 21:42
Mooie pot! En onwaardig? waarom kraakt men Sylvia altijd af? Het record van de man zegt genoeg... goeie vechter die het meerendeel van zijn partijen wint en in de top 5 staat... al jaren.

chief108
08-04-2008, 21:43
Ik vrees jullie teleur te stellen maar het is nog niet rond.
:cry2:

Mike
08-04-2008, 21:51
Mooie pot! En onwaardig? waarom kraakt men Sylvia altijd af? Het record van de man zegt genoeg... goeie vechter die het meerendeel van zijn partijen wint en in de top 5 staat... al jaren.


omdat sylvia helemaal niet zo goed is als de belt deed vermoeden! ;) fedor moet gewoon tegen couture, t gaat niet eens om sylvia de man kan heel goed vechten maar ik vind hem niet de absolute wereldtop

MilfhunterMMA
08-04-2008, 22:24
2 ko overwinningen op arlovski en een dec win op brandon vera vind ik niet gek hoor. ik moet nog maar zien of dit een walkover wordt.

The Bulldog
08-04-2008, 22:29
Sylvia is een zeer solide knokker...geen van het scherm spattende , maar zeker wel een goede top 10 HW...dus ik ben blij als dit gaat plaats vinden...

marcelt
08-04-2008, 22:32
Ik weet in ieder geval waar ik op moet wedden op Kickbets als het doorgaat. Weet alleen niet hoeveel ik durf.

michaell
08-04-2008, 23:18
Damn, dat meen je niet? Hoe groot is de kans dat het NIET doorgaat?

Ik pesoonlijk schat de kansen 65 (gaat door) /35 (niet).De rest vinden jullie binnenkort op m1mixfight.com want tekst is al vertaald.

HUNTER
08-04-2008, 23:21
De enige zwaargewichten die het Fedor momenteel serieus moeilijk kunnen maken zijn Nogueira, Couture en misschien Barnett als ie in shape is.

Sylvia wordt heel makkelijk binnen 2 minuten opgerold

F@dur
08-04-2008, 23:31
tja, eigenlijk gewoon weer een fedor onwaardige tegenstander.

paar stoten, takedown, kleine gnp en dan armbar , game over ,winner fedor 1st roundx100.Ik ben ook wel blij om Fedor eens in de kooi te zien maar eerlijk gezegd vind ik Sylvia eig een totaal mismatch voor Fedor!!!!!Ik had hem liever tegen Couture of de kampioen Nogueira(ma ja dat is ook al duidelijk na 3x wie de sterkste van hun 2 is zeker!!!) willen zien!!!!!Ma ja,goed,we zullen maar tevreden moeten zijn zeker... .Ps ff vergeten:Barnett zou nu eens een goede voor hem geweest zijn.

Ronald
08-04-2008, 23:32
Eindelijk weer eens een serieuze tegenstander voor Fedor.

YoMarK
08-04-2008, 23:35
Yeah!!!
En Mike, je kan toch niet serieus menen dat Sylvia geen top-10 HW is?
Tuurlijk is het niet de allerbeste, en spat de actie inderdaad niet van het scherm, maar kijk eens naar z'n record. Ook z'n laatste gevecht tegen Nog was ie gewoon aan het winnen.

Vincentino
09-04-2008, 00:43
Sylvia is echt wel een waardige tegenstander. Een jaar geleden had niemand ditsoort wedstijden voor mogelijkheid gehouden en dit jaar hebben we al Sylvia-Nogueira gezien en nu Sylvia-Fedor. Mij hoor je niet klagen. Dit is een nieuwe uitdaging voor Fedor om te bewijzen dat ie het nog in zich heeft(wat ik wel geloof). Als je dit geen waardige tegenstander vindt dan moet je nog even naar Nogueiras gezicht kijken, die heeft er lange tijd niet zo verrot bijgelopen na een partij en die heeft het toch zwaar gehad in zn carriere.
Ik kan niet wachten en Nogueira ook niet ;)

2008 is the shit!

chief108
09-04-2008, 08:36
2008 is the shit!
laten we zeggen: 2008 heeft zeker potentie... ;)

er gebeurd van alles, maar ook is er telkens maar weinig echt concreet

FOCUS
09-04-2008, 08:41
pas als ik een officiele verklaring zie van de trainer/coach van Fedor,
en een poster van het evenement
dan geloof ik het pas
dit is het zoveelste gerucht

maar tis wel spannend.
kan Fedor nog knallen...

Paganstars
09-04-2008, 08:44
maaruh ff terzijde; bestaat m1 nou nog wel of niet??

the now-defunct M-1 Global promotion.

YoMarK
09-04-2008, 08:54
M1 Global is/was een onderdeel van M1. Maar M1 bestaat nog wel.
Het is in ieder geval niet erg duidelijk. :)

michaell
09-04-2008, 09:56
maaruh ff terzijde; bestaat m1 nou nog wel of niet??
Het is simpel. M-1 (Crazy Russians) vormde een organisatie M-1 Global met Amerikanen die slecht kunnen berekenen (Fedor's salaris) wat de scheiding veroorzaakte. Nu bestaat M-1 alleen (Russisch).

chief108
09-04-2008, 10:25
Fedor vs Tim: not yet (http://www.m1mixfight.com/news/2008/4/9/Fedor_vs_Tim_not_yet/)


Vadim Finkelstein commented on the rumors regarding the possibility of the fight between Fedor Emelianenko and Tim Sylvia: "At the moment we can't certainly say the bout will take place come July because the contract is not signed. However, the both parties are involved in the negotiation process and we are about to break the finishing tape although we haven't come to an agreement concerning every detail as of yet"

De man van 14K
09-04-2008, 11:28
Made my day! Fedor will fuck hem up :thup:

Tony
09-04-2008, 11:28
Een Frank Mir die in shape is is ook een top tegenstander voor fedor.. (maar goed dan komen we weer bij het fedor-->ufc verhaal)

anonymous001
09-04-2008, 12:02
All-in ;)


MISSCHIEN Barnett als ie in shape is?? Ik heb ergens juist zo'n idee dat Barnett het Fedor nog wel eens het lastigst zou kunnen maken.
Het is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat Fedor meer moeite zal hebben met Barnett dan met Couture.

Ik vind Sylvia een goede tegenstander op dit moment! Vergeet niet dat Fedor ook al ff uit het wedstrijdritme is en Sylvia de laatste tijd wel meer gevochten heeft. Gaat een beetje ver om Sylvia een opwarmertje te noemen, maar het is niet de best mogelijke tegenstander. Juist daarom vind ik deze partij top! Daarna kan Fedor mooi door naar Couture, Barnett of Nog. Liefst in die volgorde, want tegen Couture moet er snel van komen (gezien Randy's leeftijd), Barnett is ook een toptegenstander (sterk, all-round) en als laatst Nog omdat ie daar al tegen geknokt heeft.

x2!

Maar 1 stap tegelijkertijd. Ik weet dat ik zenuwachtig ga zijn over Sylvia-Fedor...

Wheelie
09-04-2008, 12:18
Sylvia wordt heel makkelijk binnen 2 minuten opgerold

Wedden ? :cool2:

michaell
09-04-2008, 13:24
Sylvia is iig top-10. En dat kan niemand ontkennen. Eindelijk voor Fedor. Trouwens kans is al 80/20 :)

chief108
09-04-2008, 13:27
kee dan....

we'll see....

keep us posted dude!

michaell
09-04-2008, 13:46
www.webcam.nl/fedor-sylvia-negotiations.php (http://www.webcam.nl/fedor-sylvia-negotiations.php)

wrestler_nl
09-04-2008, 13:48
Nice...k zeg mooie overwinning voor Fedor!!

TOON
09-04-2008, 13:57
fedor heeft Sylvia binnen twee minuten in een armbar, niet omdat ik Sylvia zo slecht vind, maar vooral omdat Fedor iedereen naar de grond krijgt.... dus ook sylvia en dan is het snel afgelopen denk ik zo....

ik ga iig all in op fedor!!!!!!

Muay Thai Elite
09-04-2008, 14:02
Je zou de grootste randmongool zijn om uberhaupt € 1.- op Sylvia in te zetten...

anonymous001
09-04-2008, 14:09
Je zou de grootste randmongool zijn om uberhaupt € 1.- op Sylvia in te zetten...

Ligt er aan wat de odds zijn, of niet dan?

Muay Thai Elite
09-04-2008, 14:12
Nee. Het ligt eraan of Fedor voor de aanvang van dit gevecht nog zijn beide armen heeft. Zo ja, dan is dit een besliste partij.

michaell
09-04-2008, 15:29
Ene Georges St. Pierre (de toekomst van MMA aldus Hughes) had beide benen/armen in zijn gevecht tegen TUF winner Matt Serra.

Mike
09-04-2008, 18:42
En Mike, je kan toch niet serieus menen dat Sylvia geen top-10 HW is?



1. Fedor Emelianenko
2. Randy Couture
3. Nog

Dan nog deze vechters in willekeurige volgorde:
Mirko Cro Cop
Josh Barnett
Mark Hunt
Aleksander Emelianenko
Frank Mir
Fabricio Werdum
Sergei Kharitarov
Mark Coleman
Kongo
Gonzaga

en dan pas Tim Sylvia wat mij betreft, dus ja ik meen het in mijn toptien hwlijst komt hij niet voor. Ik vind zijn overwinningen niet zo speciaal en "kampioenmakend" en zijn titleshots of contenderbouts verloor hij hij meestal. Zoals tegen nog randy en mir. Ik heb niks tegen zijn persoonlijkheid of saaie manier van vechten , ik vind hem niet zo goed als dana white hem heeft doen lijken thats it. Gun hem t beste maar ik hoef t niet te zien en ik blijf niet thuis voor de partij vs fedor. Ik pak de partij de ochtend erna wel in de 1.45minuut durende replay van t hele gevecht :)

ik denk als bookie zijnde ook dat het interessanter is om odds te maken met : Welke arm zal fedor pakken om sylvia te submitten. Ipv wie wint er, Choi had zelfs meer kans.........

TOON
09-04-2008, 18:52
[QUOTE=Mike;532245]1. Fedor Emelianenko
2. Randy Couture
3. Nog

Dan nog deze vechters in willekeurige volgorde:
Mirko Cro Cop
Josh Barnett
Mark Hunt
Aleksander Emelianenko
Frank Mir
Fabricio Werdum
Sergei Kharitarov
Mark Coleman
Kongo
Gonzaga


je hebt wel een punt idd! Sylvia vind ik idd niet beter dan de namen die je noemt...al twijfel ik over Coleman....

Pepe the Ice-Murderer
09-04-2008, 18:55
Als dit doorgaat eindelijk weer een tegenstander op niveau voor Fedor. Maar het ligt inderdaad nog niet 100% vast.

Mike
09-04-2008, 19:01
[QUOTE=Mike;532245]1
je hebt wel een punt idd! Sylvia vind ik idd niet beter dan de namen die je noemt...al twijfel ik over Coleman....

Coleman is gewoon oudeschool, met genoeg roids op maakt hij het iedere top10hw het lastig :D

Ik vind hem gewoon cool , misschien hoort hij er niet echt bij. maar hij is wel de enige man ter wereld die ongestraft op wanderleis gezicht heeft gestaan ;)

anonymous001
09-04-2008, 19:13
1. Fedor Emelianenko
2. Randy Couture
3. Nog

Dan nog deze vechters in willekeurige volgorde:
Mirko Cro Cop
Josh Barnett
Mark Hunt
Aleksander Emelianenko
Frank Mir
Fabricio Werdum
Sergei Kharitarov
Mark Coleman
Kongo
Gonzaga

en dan pas Tim Sylvia wat mij betreft, .

Daar zitten er een paar bij waarvan ik het zo net nog niet nog niet weet (Kharitonov?!), en je mist nog een paar HW's die zeker in dit rijtje horen.

Maar Coleman?! Dude! Leeft die gast nog?!

edit: had de reactie nog niet gelezen...

leobos
09-04-2008, 22:23
--------------------------------------------------------------------------------

Je zou de grootste randmongool zijn om uberhaupt € 1.- op Sylvia in te zetten...
__________________

In mma gebeuren nog wel es rare dingen he...gonzaga -crocop?? st pierre -matt serra? cung le - shamrock? tim sylvia- andrei arlovski? griffin-shogun? liddel-jardine?? enz enz enz

De man van 14K
09-04-2008, 22:53
--------------------------------------------------------------------------------

Je zou de grootste randmongool zijn om uberhaupt € 1.- op Sylvia in te zetten...
__________________

In mma gebeuren nog wel es rare dingen he...gonzaga -crocop?? st pierre -matt serra? cung le - shamrock? tim sylvia- andrei arlovski? griffin-shogun? liddel-jardine?? enz enz enz

kom kom, laten we het een beetje spannend houden ;)

MilfhunterMMA
09-04-2008, 23:41
Daar zitten er een paar bij waarvan ik het zo net nog niet nog niet weet (Kharitonov?!), en je mist nog een paar HW's die zeker in dit rijtje horen.

Maar Coleman?! Dude! Leeft die gast nog?!

edit: had de reactie nog niet gelezen...

ik vind kharitonov wel een vechter die in de top 10 hoort.

Tony
09-04-2008, 23:54
Maar wat heeft kharitanov als heavyweight bereikt?
Als light heavyweight is ie super.. zijn striking is echt top..

maar als HW?

chief108
10-04-2008, 07:58
:stupid:

YoMarK
10-04-2008, 09:04
Kharitonov is wat mij betreft ook wel een top-10 HW, maar Coleman, Kongo, Hunt(met alle respect, die heeft nog niet genoeg partijen gedraait tegen toppers en gewonnen) en Gonzaga(valt me tegen de laatste tijd) echt niet. Die zie ik allemaal niet winnen van Sylvia.

Judas
10-04-2008, 09:26
Maar wat heeft kharitanov als heavyweight bereikt?
Als light heavyweight is ie super.. zijn striking is echt top..

maar als HW?

Hij heeft een aantal goede partijen neergezet als HW.

Schilt flink mishandeld
Weliswaar verloren van Nog op dec, maar vocht een hele goede pot.
Rizzo gesloopt(niet op zijn top, maar is altijd goede striker)
Gewonnen van Werdum
Staand gewonnen van Alistair
Verloren van Aleksander, maar was zeker aan de winnende hand tot hij iets teveel wou uitsloven.

Tony
10-04-2008, 09:40
Hij heeft een aantal goede partijen neergezet als HW.

Schilt flink mishandeld
Weliswaar verloren van Nog op dec, maar vocht een hele goede pot.
Rizzo gesloopt(niet op zijn top, maar is altijd goede striker)
Gewonnen van Werdum
Staand gewonnen van Alistair
Verloren van Aleksander, maar was zeker aan de winnende hand tot hij iets teveel wou uitsloven.

Ok thanks.. dat wist ik ff niet...

Ivo C.
10-04-2008, 09:40
http://mmajunkie.com/news/4107/emelianenkos-manager-sylvia-fight-not-signed.mma

It's all about the money now...

Judas
10-04-2008, 09:44
Ok thanks.. dat wist ik ff niet...

No problem amigo. Kijk anders een paar van die partijen. Zijn zeker de moeite waard!

MilfhunterMMA
10-04-2008, 09:48
No problem amigo. Kijk anders een paar van die partijen. Zijn zeker de moeite waard!

je bent zn partij tegen Ninja vergeten die hij vakkundig heeft gesloopt

Judas
10-04-2008, 09:55
je bent zn partij tegen Ninja vergeten die hij vakkundig heeft gesloopt

Idd ja. Die had ook alle hoeken van de ring gezien.

Tony
10-04-2008, 10:00
De meeste van die partijen ken ik ja.. wist alleen niet dat ze als HW waren..
(zoals tegen ninja en overeem)

chief108
10-04-2008, 10:08
Schilt flink mishandeld
oiiii...
die kop van Semmy.... :eek:

Evilman
10-04-2008, 12:23
wtf nooit gezien? :p
kharitonov got some heavy fists :D

chief108
10-04-2008, 13:24
wel gezien
maar weer even aan herinnerd....

aiaiai....
wat zag dat joch eruit zeg....

zoiets vergeet je gemakkelijk als hij een paar jaar achterelkaar lekker aan de winnende hand is in de K-1

Mike
10-04-2008, 20:40
Hij heeft een aantal goede partijen neergezet als HW.

Schilt flink mishandeld
Weliswaar verloren van Nog op dec, maar vocht een hele goede pot.
Rizzo gesloopt(niet op zijn top, maar is altijd goede striker)
Gewonnen van Werdum
Staand gewonnen van Alistair
Verloren van Aleksander, maar was zeker aan de winnende hand tot hij iets teveel wou uitsloven.


psies

die kerel komt eraan , t duurt langer dan ik dacht maar ik heb hem nog erg hoog zitten en sowieso hoger dan sylvia

thnx judas scheelt mij weer typen ;)

anonymous001
10-04-2008, 20:55
psies

die kerel komt eraan , t duurt langer dan ik dacht maar ik heb hem nog erg hoog zitten en sowieso hoger dan sylvia

thnx judas scheelt mij weer typen ;)

We zullen het zien. ;)

Virus
10-04-2008, 21:27
Het lijkt mij een erg vette match en ik zie Silvia die absoluut niet winnen, maar potverdorie, wat zou het een stunt zijn wanneer Fedor tegen het canvas gaat met een KO... Dan blaast die Silvia de komende 10 jaar al helemaal hoog van de toren...

Vitor Belfort
10-04-2008, 22:31
Geruchten voor de "undercard" van Fedor-Sylvia:

Tim Sylvia Vs. Fedor

Andrei Arlovski Vs. Ben Rothwell

Babalu Vs. Mike Whitehead

Pedro Rizzo Vs. Josh Barnett

Alexander Emelienenko vs. TBA

bron: DreamFIghters.com - DREAM FC news - DREAM MMA news - DREAM grand Prix - Crocop (http://dreamfighters.com/site/?action=detail&id=1207842187)

Als hier de helft van waar is......wat een card!!:D

anonymous001
10-04-2008, 22:44
Geruchten voor de "undercard" van Fedor-Sylvia:

Tim Sylvia Vs. Fedor

Andrei Arlovski Vs. Ben Rothwell

Babalu Vs. Mike Whitehead

Pedro Rizzo Vs. Josh Barnett

Alexander Emelienenko vs. TBA

bron: DreamFIghters.com - DREAM FC news - DREAM MMA news - DREAM grand Prix - Crocop (http://dreamfighters.com/site/?action=detail&id=1207842187)

Als hier de helft van waar is......wat een card!!:D

Ik zeg:

Een vier man toernooi: Rizzo, Barnett, Fedor, Sylvia...

michaell
10-04-2008, 23:01
Ik zeg bullshit :D
Deze site is 10 dagen oud ofzo...Ik vertrouw hem niet meer dan MMA news and rumors - FightLine.com (http://www.fightline.com)

anonymous001
10-04-2008, 23:06
Ik zeg bullshit :D
Deze site is 10 dagen oud ofzo...Ik vertrouw hem niet meer dan MMA news and rumors - FightLine.com (http://www.fightline.com)

Kijk, daar hebben we wat aan. Onze vaste connectie met Rusland.

Leek me al een beetje erg mooi in een keer.

Maar ja, bij gebrek aan echte wedstrijden van deze lieden moeten we blijven dromen...

chief108
11-04-2008, 08:25
maar verder dus nog geen echte bevestiging?

geef die jongens ff een schop onder hun reet Michaell...
de hele wereld zit te wachten op een fatsoenlijke partij van Fedor

en ze blijven ons maar aan het lijntje houden

dimitri
11-04-2008, 18:46
WTF Sylvia vs Fedor?

Ik zit twee weken niet meer met m'n rug naar een raam en dan gebeurt er ondertussen zoiets!

chief108
11-04-2008, 18:51
Ik zit twee weken niet meer met m'n rug naar een raam
:lol:
kan je niet meer fijn de hele dag op mixfight zitten joh?

michaell
11-04-2008, 19:33
geef die jongens ff een schop onder hun reet Michaell...
de hele wereld zit te wachten op een fatsoenlijke partij van Fedor
Fedor zelf wil ook een beetje slopen ;)

chief108
11-04-2008, 20:54
I surely hope so....

anonymous001
11-04-2008, 21:16
Fedor zelf wil ook een beetje slopen ;)

Kan me voorstellen dat hij dat wil!

En hoe langer het duurt, hoe hoger de verwachtingen. Dus hoe kloteriger om te verliezen. Hij zelf is daar heel realistisch over, hij weet dat hij een keer gaat verliezen.

Maar het duurt maar...

En hoe langer het duurt, hoe harder de haters gaan lachen als ie dan een keer verliest. Terwijl die beurt voor iedereen een keer komt.

Ikzelf heb altijd Fedor verdedigd tegen mensen die hem er van beschuldigden dat hij niet genoeg vecht. En ik geloof ook niet in de onzin die je vaak hoort over vechters die even een pauze nemen of het wat minder doen: dat ze dan uitgerangeerd zijn.

Maar godverdomme! Ik verlies nu ook wel een keer mijn geduld. Elke keer horen we dat Fedor gaat vechten, dat er deze bond is, of die bond of dit gevecht of dat dit of dat een opwarmertje is. En er gebeurt maar niets!

Het is duidelijk dat Fedor een rotsvast vertrouwen heeft in zijn management. En dat vind ik mooi. Echt. Dat tekent hem ook als persoon. Maar dit...

Dit kan toch niet goed zijn voor Fedor, de vechter???

tap-out
11-04-2008, 22:00
in ring of kooi?

in de kooi heeft big tim wel een goede kans.

dimitri
12-04-2008, 11:12
:lol:
kan je niet meer fijn de hele dag op mixfight zitten joh?

idd

ik ben ineens een stuk productiever geworden op het werk!

Jeru
12-04-2008, 11:16
:lol:
kan je niet meer fijn de hele dag op mixfight zitten joh?

Dat sucks he... ik zit ook met mijn rug naar een deur :twak:

TOON
12-04-2008, 11:46
goed voor je reflexen als die deur opengaat toch ;-)

Paganstars
12-04-2008, 12:24
haha... ik zit in een open ruimte de hele dag! me baas vindt alles prima zolang ik me werk maar doe!

chief108
12-04-2008, 12:41
me baas vindt alles prima zolang ik me werk maar doe!
mijn baas snapt toch niet wat ik allemaal doe :lol:

dimitri
12-04-2008, 14:02
haha... ik zit in een open ruimte de hele dag! me baas vindt alles prima zolang ik me werk maar doe!

Als je zelf mensen hebt die voor je werken, moet toch een beetje het goede voorbeeld geven

chief108
12-04-2008, 14:07
aj...
dan wordt het een ander verhaal ja...

maar dan kan je toch ook gewoon een andere plek opeisen? :confused:

dimitri
12-04-2008, 16:06
aj...
dan wordt het een ander verhaal ja...

maar dan kan je toch ook gewoon een andere plek opeisen? :confused:

Iedereen heeft nog wel een baas boven zich in grote bedrijven.

En die baas wou graag op mijn plaats zitten.

chief108
12-04-2008, 18:16
systeembeheerder waarschuwen....
hij zit dan vast de hele dag porno te kijken :p

redjuh
12-04-2008, 18:51
SYLVIA via OMOPLATA!

chief108
12-04-2008, 18:52
nu alweer gezopen joh?? :p

redjuh
12-04-2008, 18:54
alweer?!?!? nog steeds. rehab is for quitters

chief108
12-04-2008, 19:51
en reps vooor Redjuh!

dimitri
14-04-2008, 16:14
systeembeheerder waarschuwen....
hij zit dan vast de hele dag porno te kijken :p


Niet met websense geïnstalleerd

Paganstars
14-04-2008, 16:18
LOL @ Niek....

FightingDutchman
14-04-2008, 16:26
Als je zelf mensen hebt die voor je werken, moet toch een beetje het goede voorbeeld geven

Mixfight checken IS toch het goede voorbeeld geven!?:whistling:

Paganstars
14-04-2008, 16:53
:stupid:

Vitor Belfort
18-04-2008, 22:17
Op de officiële Fedor site is het nu ook bevestigd, dat Fedor tegen Tim Sylvia vecht op 19 Juli van dit jaar!!

bron:http://fedor.bel.ru/?id=180 (http://fedor.bel.ru/?id=180)

leks
19-04-2008, 10:25
Woohoo verheug me erop de master weer aan het werk te zien.

Overigens binnenkort kan idreen vechten als Fedor:

http://www.amazon.com/Fedor-Fighting-System-Worlds-Undisputed/dp/0977731545/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=books&qid=1208594337&sr=8-1

chief108
19-04-2008, 16:22
Op de officiële Fedor site is het nu ook bevestigd, dat Fedor tegen Tim Sylvia vecht op 19 Juli van dit jaar!!

bron:http://fedor.bel.ru/?id=180 (http://fedor.bel.ru/?id=180)

mooi zo....

slopen die gozer....

tap-out
19-04-2008, 16:56
he op de site van fedor staat een plaatje van tim met ufc handschoenen aan....geen gevaar voor lawsuit?

El Bambino
21-04-2008, 18:34
Silva si geen partij voor Fedor.Fedor hoeft hem alleen maar naar de grond te werpen en dan is het gebeurd!

michaell
21-04-2008, 22:06
Het is inderdaad zover (offcieel)
Fedor Emelianenko vs Tim Sylvia (http://www.m1mixfight.com/news/2008/4/21/Fedor_vs_Sylvia/)

el bastardo
21-04-2008, 22:15
Yeah!

Paganstars
22-04-2008, 07:49
En dan big John McCarthy als ref!! dan hebben we ongeveer alle legendes gehad....

Garcia
22-04-2008, 08:03
Ondanks dat Fedor torenhoog favoriet is (ook bij mij) hoop ik van harte dat Silva een mooie partij neerzet tegen Fedor.

Dit is weer iets om naar uit te kijken!!!!

YoMarK
22-04-2008, 10:10
Iedereen schrijft Tim nu af(en hij is gewoon heel goed), en dat lijkt me niet leuk voor Fedor, want die moet echt aan de bak reken daar maar op.
Dit is zijn lastigste tegenstander sinds Nogueira eind 2004(al was cro cop toen nog in z'n prime daarna).

The Bulldog
22-04-2008, 13:18
Fedor in mijn ogen ook torenhoge favoriet, maar het is niet zo dat Sylvia wel ebventjes gesubed wordt...dan had een goede grond vechter als monson dat ook wel eventjes gedaan...

Nog pakte hem mooi , maar dat houd niet in dat hij niks kan...

hoop op een pittige harde partij..

tap-out
22-04-2008, 13:51
Uhhh....durf het bijna niet te vragen , maar ben ik de enige die denkt dat Timmah gaat winnen op TKO (cut natuurlijk) , als ellebogen zijn toegestaan, en het gevecht zich in een kooi zal voltrekken?

FOCUS
22-04-2008, 14:04
ja, je bent de enige:rolleyes:

anonymous001
22-04-2008, 14:19
Uhhh....durf het bijna niet te vragen , maar ben ik de enige die denkt dat Timmah gaat winnen op TKO (cut natuurlijk) , als ellebogen zijn toegestaan, en het gevecht zich in een kooi zal voltrekken?

Het gaat niet om wat we kunnen en moeten denken, maar om wat we mogen hopen. :)

En we hopen natuurlijk op een bloederige hoopje vlees dat eens Tim Sylvia heette.:D