PDA

View Full Version : Voor de pride Nuthuggers



MilfhunterMMA
11-04-2008, 13:02
ik wou deze ff met jullie delen ( aan het eind hele vette opkomsten)



http://www.youtube.com/watch?v=j9NbiwRJusM&feature=related

chief108
11-04-2008, 13:28
sheftige hit

thnx

renamer
11-04-2008, 15:42
kut zeg wat mis ik pride. kijk die lineup alleen al.. en ufc maar blaaten dat ze de beste vechters hebben..

F@dur
11-04-2008, 16:46
Ik mis Pride ook wel zeker maar gisteren ben ik toch wel wat teleurgesteld hoor.Had oude Pride dvd's besteld met een paar van men favoriete vechters die bij Pride gevochten hebben gelijk Marco Ruas en Hugo Duarte in Pride 4.... .Wel heel goede commentaar van Bas Rutten en Stephen Quadros.Nu,... normaal gezien is Ruas een heel aggressieve vechter en een conditiebeest maar helaas... alles behalve de partij tegen Alexander Otsuka,waar hij na de eerste minuut al bijna helemaal erdoor zit met zen conditie.Het schijnt dat hij wat serieuze medicijnen moest innemen voor wat blessures.Dat kan ik dan nog aannemen maar die Hugo Duarte,jonge jonge jonge!!!!!!Zo'n mannen moesten ze drek een rode kaart geven en onmiddelijk laten stoppen tijdens de gevecht.Paar keer vluchten uit de ring van Mark Kerr,frustraties uitwerken op de scheids terwijl er niks was,..... hij heeft gewoon niks gedaan,helemaal niks dan gewoon in zen guard Kerr afklemmen en wegvluchten!!!!!Tjonge jonge jonge..... .

nicolas the red
11-04-2008, 16:46
godverdomme wat mis ik pride.

YoMarK
11-04-2008, 17:08
Pride was echt geweldig(kippevel), maar het was wel "alles voor de show".
Vaak werden er cans(qua niveau vele klasses lager) gebruikt om favoriete vechters eens lekker te kunnen laten vlammen.

leks
11-04-2008, 17:35
Meldt!!! en kwijlt!!!

el bastardo
11-04-2008, 18:13
*zucht*...*snik*

MilfhunterMMA
11-04-2008, 18:37
Pride was echt geweldig(kippevel), maar het was wel "alles voor de show".
Vaak werden er cans(qua niveau vele klasses lager) gebruikt om favoriete vechters eens lekker te kunnen laten vlammen.

Deels waar, omdat veel pride fighters het toch goed doen in andere organisaties. Drie oud pride vechters dragen de belt in de UFC, dat vind ik geen slechte prestatie.

Dutch Dynamite
11-04-2008, 19:08
Snap niet hoe zo n organisatie tot een eind komt, maar er zal op termijn wel een evenwaardige organisatie zijn met dit aanbod, pure nostalgie op dit moment!

dtgerald
11-04-2008, 19:25
Nice.

shaulin zjeke
11-04-2008, 19:46
En vroeger......vroeger was er PRIDE.

TOON
11-04-2008, 20:49
Ik mis Pride ook wel zeker maar gisteren ben ik toch wel wat teleurgesteld hoor.Had oude Pride dvd's besteld met een paar van men favoriete vechters die bij Pride gevochten hebben gelijk Marco Ruas en Hugo Duarte in Pride 4.... .Wel heel goede commentaar van Bas Rutten en Stephen Quadros..


das het voordeel van die lage dollar he... heb ook de eerste 10 pride's besteld...en op een aantal uitzonderingen na vond ik van de eerste pride's niet veel aan overigens, ook qua regels met die stomme draws en soms geen tijdlimiet, verder had je nog zo'n verdwaalde kickbox partij ertussen. Wel gaaf om Saku aan het werk te zien in zn eerste partijen!! of Kerr of Igor V! Ook goed dat pride de regels aanpaste en met jury's ging werken en de goede vechters kwamen steeds terug zodat er steeds vettere line-ups kwamen! ben nu bij Pride 7 en die is ook weer vet! met dirty Bob Schreiber met een disqualificatie....balen! maar ook de eerste pot van Wandy in Pride en weer Saku en Shoji en als hoofdpartij Kerr tegen Igor V!!!

weet dus niet of Pride meteen van het begin 'tha bomb' was???? of iedereen meteen verkocht was destijds?? ik bekijk het nu door een MMA bril van nu, ik zat me af en toe te ergeren dat het meer een verijdelde Grappling partij werd... zal ik echt op de bank: KNIE KNIE of SLA DAN GVD!!! was pride eigenlijk meteen een succes??????

Judas
11-04-2008, 20:54
ik bekijk het nu door een MMA bril van nu, ik zat me af en toe te ergeren dat het meer een verijdelde Grappling partij werd... zal ik echt op de bank: KNIE KNIE of SLA DAN GVD!!! was pride eigenlijk meteen een succes??????

Knietjes naar het gezicht op de grond was in de beginperiode nog verboden;).

TOON
11-04-2008, 20:57
hahaha ja dat wist ik, het commentaar van basito en quadros was namelijk wel erg goed moet ik zegggen, dat was soms het hoogtepunt van een partij ;-)

Judas
11-04-2008, 21:04
Zekers! Erg goed en vaak ook erg grappig. Soms helemaal dubbel gelegen om hun commentaar.

Tony
11-04-2008, 21:25
Ongeloooooooooooooooooooooofelijk gewoon... Zo geweldig om die pride beelden weer terug te zien.

Ik was inmiddels alweer bijna gewend aan de ufc en hun entourage.. Maar man man man wat was Pride toch een geweldige organisatie met een fightcard waar je gewoon van achterover slaat.

super

Mickey
12-04-2008, 00:45
Laatst die decade of pride docu zitten kijken..
Goddamnit.. Misschien is het omdat we toen net kwamen kijken bij MMA events van dat formaat ofzo.. Maar Pride heeft toch de diepste indruk gemaakt van alle events.

Tony
12-04-2008, 00:49
:stupid:

:osu: