PDA

View Full Version : TUF 7 Brutal Knockout



The Persian Killer
11-04-2008, 13:34
http://www.youtube.com/watch?v=-05KeXa_cI8


wooooooooooooooow :ehhh:

Ralph
11-04-2008, 13:49
Echt haaaaaaaaaaard! Tering! Dat gekreun ook....

wrestler_nl
11-04-2008, 13:54
******** HELL!!!

Ralph
11-04-2008, 14:01
Dit seizoen wordt trouwens echt de bom! Zitten best een paar goede vechters tussen met behoorlijk wat vechtlust.

chief108
11-04-2008, 14:08
als er nu al korte fimpjes van de voorgevechten worden gepost beloofd dat wel wat ja :p


jonge, wat zattie er lekker op zeg....

Mike
11-04-2008, 14:15
ik snap alleen niet waarom dat gekreun werd uitgezonden

je geeft tegenstanders van de sport een stok om mee te slaan..........

hij leek wel een zware hersenbeschadiging te hebben


en dat gelach van dana om t gekreun was misplaatst

rene37
11-04-2008, 14:26
en dat gelach van dana om t gekreun was misplaatst[/quote]

Dat was me ontgaan... vond iedereen er wel stil van.
Ik zelf zat wel even heel stil te wezen, man wat een ko!

Eelco
11-04-2008, 14:37
goeiendag dan...

FOCUS
11-04-2008, 14:50
smoke if u got em

Dennis
11-04-2008, 15:25
ik snap alleen niet waarom dat gekreun werd uitgezonden

je geeft tegenstanders van de sport een stok om mee te slaan..........

hij leek wel een zware hersenbeschadiging te hebben


en dat gelach van dana om t gekreun was misplaatst

Tja, dan is er wel meer in TUF wat je niet uit moet zenden, zoals het drankmisbruik en het slopen van een villa wat in elke episode wel voorkomt

kooivechter
11-04-2008, 20:52
niet best wat een ko. iedereen heeft gelukkig respect vor de vechter.

FOCUS
11-04-2008, 22:45
rot voor de ander,
maar wat een actie man
prachtig,

lopez86
11-04-2008, 23:47
Goeie vechters maar trieste gasten daar bij TUF.
Tegenstander heeft ook 0 respect voor die gast die ko ging.
Als ik me tegenstander zo KO zou slaan zou ik me tenminste nog een béetje bekommeren om hem en ondanks dat ik blij was dat ik gewonnen had, zou ik zeker niet daaro met een big smile stoer gaan lopen doen.
hou dat dan voor jezelf ofzo.
maargoed dat ben ik.

MilfhunterMMA
12-04-2008, 00:11
Goeie vechters maar trieste gasten daar bij TUF.
Tegenstander heeft ook 0 respect voor die gast die ko ging.
Als ik me tegenstander zo KO zou slaan zou ik me tenminste nog een béetje bekommeren om hem en ondanks dat ik blij was dat ik gewonnen had, zou ik zeker niet daaro met een big smile stoer gaan lopen doen.
hou dat dan voor jezelf ofzo.
maargoed dat ben ik.

mee eens

chief108
12-04-2008, 00:24
a. je bent geen yank... die reageren gewoon anders als euro people
b. er hangt nogal wat vanaf voor de meesten daaro... is niet zomaar een partijtje op een gala in huttemekutteveen ofzo...

kan me wel voorstellen dat je je dan gewoon goed voelt en het ff geen fuck uitmaakt hoe de ander ligt te creperen

anonymous001
12-04-2008, 00:33
a. je bent geen yank... die reageren gewoon anders als euro people
b. er hangt nogal wat vanaf voor de meesten daaro... is niet zomaar een partijtje op een gala in huttemekutteveen ofzo...

kan me wel voorstellen dat je je dan gewoon goed voelt en het ff geen fuck uitmaakt hoe de ander ligt te creperen

Op a): Nee, ik ben geen yank, maar het blijft debiel. Je kan niet zeggen dat het ok is, alleen maar omdat mensen daar anders zijn. Ken nog wel een paar landen waar het normaal is als je de kut van kleine meisjes weg snijdt.
Op b): Come on. Als je niet kan relativeren... Wat krijgen ze nou voor een partijtje als ze in de subtop blijven hangen? Denk je dat de laatste keer dat mijn contract werd verlengd ik schreeuwend door de gang ging? En al ging het om twintig miljoen, wat dan nog? Doe gewoon effe normaal...

Mickey
12-04-2008, 00:40
Ik zie het probleem niet.

Dit is ook een onderdeel van de sport. Ik heb de KO ook gezien en dacht ook DAMN! Dat is niet mis! Mijn eerste reactie was er ook een van opwinding! WOOOOOW DAAAMN! CHECK DAAT ES!! WOOOOH!

En als je hem dan zo zie liggen dan dim je vanzelf wel in.
Omdat je snapt dat ie echt last had van die KO. Dat gebeurde daar ook aan de octagon. Ik heb alleen compleet menselijke reacties gezien.

Zelfde geld voor zn tegenstander..
Die dude zit onder de adrenaline man..

Die reageert echt niet zoals hij normaal wellicht zou doen. T zijn geen echte veterans die al 10x iemand KO hebben geslagen.. Die gasten staan te trillen op hun benen. Is allemaal ontlading. Dat maakt de sport zo vet om te doen. The rush!

Maw: Nothing out of the ordinary. Behalve dan dat het een beauty van een KO was.

Ralph
12-04-2008, 00:43
Dat voorstukje van dat gekut in dat huis trouwens... Volgens mij kunnen ze die villa afschrijven nadat die gasten daarmee klaar zijn.

FOCUS
12-04-2008, 00:51
ik vind het ook niet gek dattie zo reageert.
zegt niets over zn psycho-level,
maar de ontlading
there can only be one... -bliksem knalt door zn lichaam-

chief108
12-04-2008, 00:52
maar de ontlading
there can only be one... -bliksem knalt door zn lichaam-
exactly....

anonymous001
12-04-2008, 00:55
Ja, nou ja...

Heb het erger gezien. Maar ik vind het wel erg makkelijk om het af te schuiven op 'de ontlading', of adrenaline, of 'zo'n jongen weet ook niet wat hem overkomt'.

Als een Sumo yokozuna wordt, betekent dat heel erg veel. Het betekent dat je de rest van je leven God bent. Ze vertrekken geen spier.

Dus het kan wel. Respect tonen, bedoel ik.

chief108
12-04-2008, 01:00
Als een Sumo yokozuna wordt, betekent dat heel erg veel. Het betekent dat je de rest van je leven God bent. Ze vertrekken geen spier.

Dus het kan wel. Respect tonen, bedoel ik.
appels/ peren

je kan een jap niet met een yank vergelijken

een poedel is ook geen stafford

die reageren anders op externe prikkels

FOCUS
12-04-2008, 01:02
een sumo vecht niet voor zn leven
maar voor de eer

dit zijn gladiatoren
What we do in life,
echoes in eternity
...shadows and dust

FOCUS
12-04-2008, 01:02
juistum chief

anonymous001
12-04-2008, 01:34
een sumo vecht niet voor zn leven
maar voor de eer

dit zijn gladiatoren
What we do in life,
echoes in eternity
...shadows and dust

:rolleyes:

Yeah...

Really...

Sumo kan je zeker net zo beschadigen als MMA. WTF is dat "vechten voor je leven". Serieus. Hoe bedoel je dat? Je breekt misschien iets. Denk je dat dat er bij Sumo niet bij komt kijken?

Dat gezegd hebbende... Ik keek het nog eens terug, en het valt eigenlijk wel mee. Bovendien is het lastig om in te schatten hoe er geknipt is. Het verloopt iig niet chronologisch. Dus -zoals ik al zei- het is zeker niet het ergste wat ik op dit gebied heb gezien.

Maar ik blijf die patsertjes pisvingers vinden. Dan kan je wel over appels en peren beginnen, maar als ik mijn tegenstander met respect kan behandelen, kan een ander dat ook. Des te minder voor degene die het niet kan.

chief108
12-04-2008, 01:40
ik ben het wel met je eens hoor..
don't get me wrong

maar ik kan me die reactie ook wel weer voorstellen

en echt...

een jap en een yank komen uit totaal andere werelden
de 1 heeft geleerd over eer etc
en de ander is opgevoed met totaal andere normen en waarden

echt...

appels en peren

TOON
12-04-2008, 11:37
jaaaaaaa maar is die reactie wel alles wat we gezien hebben, ja hij staat er met een smile op het gezicht....maar come on, waarschijnlijk denkt hij dat hij met DE GROTE KANS van zn leven bezig is... hij droomt ervan dat ie een tweede Liddel of Rampage wordt...en die andere gasten zijn er alleen om hem tegen te houden....

chief108
12-04-2008, 13:54
waarschijnlijk denkt hij dat hij met DE GROTE KANS van zn leven bezig is... hij droomt ervan dat ie een tweede Liddel of Rampage wordt...en die andere gasten zijn er alleen om hem tegen te houden....
tuurlijk...
dat doen ze allemaal

daarom janken er ook zo opvallend veel bij de verliezers
die zien in 1 keer hun hele toekomst in duigen vallen