PDA

View Full Version : VID: Hari en Sefo interviewtje



Ralph
12-04-2008, 12:05
http://www.youtube.com/watch?v=LPcDMFVcoPo

Jeru
12-04-2008, 12:16
Wordt een knaller!!

MilfhunterMMA
12-04-2008, 12:17
tnx, ik hoop dat sefo 'm gaat pakken!

leks
12-04-2008, 12:43
After he cried the respect was gone..., vond ik ook wel, maar toch denk ik dat een groot deel act was van Sefo

Als Badr de zware klappen kan vermijden who knows, heb niet echt een favoriet.

The Bulldog
12-04-2008, 12:53
Tuurlijk hoop ik Hari...

hij brengt het allemaal weer pittig, maar de kern van de boodschap klopt volgens mij wel....

Sefo in zijn nadagen...Hari op weg naar zijn piek....en....dat huil verhaal....tja...velen hebben het zo gezien volgens mij...

pwie
12-04-2008, 13:10
Denk dat Badr wint op ko door middel van lowkicks hij trapt echt heel erg hard.
Hoop ook dat die wint.

marcelt
12-04-2008, 13:13
Ja ik vind dat hij gelijk heeft. Hij zegt ook dat hij Sefo vroeger een van de topdogs vond. De laatste paar partijen waren idd. niet best van Sefo, dus lijkt er inderdaad op dat zijn tijd gekomen is. Wel weer wat bad blood , altijd goed. Hoop dat Badr wint. Hij si niet echt mijn vriend , maar ben Sefo ook erg onsympathiek gaan vinden door de jaren heen met zijn gedrag in de ring.

spacebox
12-04-2008, 13:19
Hoe dan ook dit word zeker een topper!!!! Uitslag is moeilijk te voorspellen badr op lowkicks of de brute klappen van sefo

Mooi interview van beide mannen overigens

Kan weer niet wachten tot het begint!!

Buideldier Hans
12-04-2008, 15:27
Ik word een beetje moe van die standaard 'boksretoriek' zoals bij Sefo. Hari zegt tenminste wat hij denkt en gaat niet in op die standaard onzin vragen.
Dit wordt absoluut geen close call, Hari wint makkelijk.

Sjaak
15-04-2008, 09:17
Vind het gewoon een net interview van Hari, hij zegt niks teveel of verkeert, hij is gewoon realistisch.

Moet zeggen dat ik van hem heb genoten, hij kijkt heel goed, is de rust zelve, maakt mooie combi's en was veel te sterk voor Sefo.

Die jongen is momenteel heel goed bezig, complimenten !!

OSU !!!

el bastardo
15-04-2008, 10:18
Idd, Hari gaat er wel komen. Sefo kreeg een vet pak slaag. Denk dat Badr gelijk heeft en dat Sefo zich eens moet beraden of het niet eens tijd wordt om te stoppen voordat hij van iedereen klop krijgt. Zou zonde zijn na zo'n mooie staat van dienst.

anonymous001
15-04-2008, 17:12
Nou, wat was Sefo in z'n beste vorm...

Badr heeft hem prachtig vakkundig gesloopt, echt geweldig! Als hij zo doorgaat, is hij absoluut titelkandidaat voor de GP-titel.

Ware het niet dat daar nog iets langs in de weg staat. No way dat hij daar voorbij komt. Verder zou idd alles kunnen op dit moment.

Ligt het aan mij, of valt het een beetje tegen met de doorstroom in de k1? Nog altijd dezelfde namen, muv Hari, dus.

Henry
15-04-2008, 18:25
hij praat alsof ie drago van rocky is

een of andere rus.


i tttttrry

king
15-04-2008, 20:55
Ik hoop dat Sefo nog in een afscheidspartij kan schitteren en dan afscheid neemt.