PDA

View Full Version : SPOILER SPOILER SEM SCHILT SPOILER SPOILER



Biiyen
13-04-2008, 17:52
Hieronder komen spoilers, dus niet kijken als je geen spoilers wilt lezen...























011, nu moet je ophouden met scrollen want er komt een SPOILER



// Start Spoiler
Ik was net voor de zoveelste keer de herhaling van het gevecht van Semmy aan het bekijken en ik denk dat het nu wel ver afgelopen is met eventuele mensen die hem nog zouden verslaan op dit moment. Op veel forums was Mark Hunt iedereen zijn laatste strohalm. Nu is het weer Hong man Choi die het zou kunnenn doen. Ik ben voor die pot want Semmy is destijds bestolen en een revanche zou zeker op zijn plaats zijn.

Zeg het maar? Ik weet het niet meer, Semmy Schilt is de Fedor van de K1, niemand kan de man aan. Misschien Badr over een jaar of 2 maar nu is Sem gewoon de man.

Semmy gefeliciteerd met de verdediging van je titel en het behouden van de status "onklopbaar".

Ush!
// Einde Spoiler

Judas
13-04-2008, 18:11
Aerts is de man om hem te kloppen. Hoop ze weer tegen mekaar te zien als hij fit is!

marcelt
13-04-2008, 18:12
Hij is inderdaad niet te verslaan, maar dat valt me al een paar jaar op. Vraag me af of hij naar zijn 4e K1 titel nog op weg wil naar roem in het MMA.

YoMarK
13-04-2008, 18:33
Denk ook niet dat hij te kloppen is, wat is die man goed.

jan sensei kyokushin
13-04-2008, 18:44
Osu beste forum broeders en zusters PETER was de enige die Sem goed partij gaf maar verslaan :whistling:ik ben vaak in zuidlaren sem is top echt top ook op de grond als hij met m.m.a bezig is en met karate is hij zelfverzekert , hij blaakt van zelfvertrouwen ook dit jaar is hij weer de kandidaat voor de K.1. titel van 2008 .
respect !!
mijn mening

jan osu

dtgerald
13-04-2008, 18:59
Aerts is de man om hem te kloppen. Hoop ze weer tegen mekaar te zien als hij fit is!

X 2 op lowkicks.

harry
13-04-2008, 19:04
Hieronder komen spoilers, dus niet kijken als je geen spoilers wilt lezen...
011, nu moet je ophouden met scrollen want er komt een SPOILER

// Start Spoiler
Ik was net voor de zoveelste keer de herhaling van het gevecht van Semmy aan het bekijken en ik denk dat het nu wel ver afgelopen is met eventuele mensen die hem nog zouden verslaan op dit moment. Op veel forums was Mark Hunt iedereen zijn laatste strohalm. Nu is het weer Hong man Choi die het zou kunnenn doen. Ik ben voor die pot want Semmy is destijds bestolen en een revanche zou zeker op zijn plaats zijn.

Zeg het maar? Ik weet het niet meer, Semmy Schilt is de Fedor van de K1, niemand kan de man aan. Misschien Badr over een jaar of 2 maar nu is Sem gewoon de man.

Semmy gefeliciteerd met de verdediging van je titel en het behouden van de status "onklopbaar".

Ush!
// Einde Spoiler

Eindelijk,

super post, eindelijk krijgt Sem de erkening die hij verdiend :thup:

harry
13-04-2008, 19:06
Aerts is de man om hem te kloppen. Hoop ze weer tegen mekaar te zien als hij fit is!

Dat wordt dan de 3e poging...

king
13-04-2008, 19:47
Misschien Badr over een jaar of 2 maar nu is Sem gewoon de man.



Hahahahahaha..................oohw, was het misschien serieus bedoeld...?
;)

Biiyen
13-04-2008, 19:54
Hahahahahaha..................oohw, was het misschien serieus bedoeld...?
;)

Bloedserieus... imo komt Badr nog wat gewicht te kort en daarnaast loopt Badr met zijn wilde impulsieve agresieve stijl van vechten nog wel eens tegen een beuk op. Ik denk dat Sem nog wat te hoog gegrepen is voor Badr. Maar Badr is nog jong en wordt/is een topper, als deze lijn wordt doorgezet wordt Badr de nieuwe koning, want hij heeft er schijt aan en alles wat hij doet is hard. Maar de vuurdoop komt nog, iedereen krijgt zijn tegenslag, en de vraag is hoe gaat Badr daar mee om? Als hij karakter heeft, en daar ga ik wel vanuit, dan wordt Badr een hele grote meneer.

Judas
13-04-2008, 20:02
Dat wordt dan de 3e poging...

Hij had toch al een keer op punten van hem gewonnen?
Niet de laatste finale, maar die ervoor was erg close. Het was dat Aerts nog die 8 tellen kreeg, anders was het erg spannend geweest.
En tja, de laatste keer geldt officieel als overwinning, maar de liefhebbers weten wel beter;).
Neemt niet weg dat Schilt nu gewoon de beste is die er rondloopt. Denk gewoon alleen dat Aerts nu de grootste kanshebber is om het Schilt erg moeilijk te maken of te verslaan!

Judas
13-04-2008, 20:04
Bloedserieus... imo komt Badr nog wat gewicht te kort en daarnaast loopt Badr met zijn wilde impulsieve agresieve stijl van vechten nog wel eens tegen een beuk op. Ik denk dat Sem nog wat te hoog gegrepen is voor Badr. Maar Badr is nog jong en wordt/is een topper, als deze lijn wordt doorgezet wordt Badr de nieuwe koning, want hij heeft er schijt aan en alles wat hij doet is hard. Maar de vuurdoop komt nog, iedereen krijgt zijn tegenslag, en de vraag is hoe gaat Badr daar mee om? Als hij karakter heeft, en daar ga ik wel vanuit, dan wordt Badr een hele grote meneer.

Helemaal mee eens!

RisingSun
13-04-2008, 20:34
Ik denk dat we Gilbert maar weer is op moeten trommelen ;)

ashi76
13-04-2008, 20:36
Sem is zo langzamerhand echt een fenomeen geworden, wat mij overigens niet verbaast.. ;)

Wel zou ik Badr wel eens tegen Sem willen vechten....

micha
13-04-2008, 20:37
te gek ik hoorde het vanmidag

Sem rulezzzzzzzzz

Ralph
13-04-2008, 20:37
Wat een partij tegen Hunt! Netjes hoor. Zeer dominant gevochten van Schilt en lekker actief/attractief.

TOON
13-04-2008, 22:14
sem rules big time! daar kan Aerts helaas ook niets aan veranderen ben ik bang... zou schilt graag weer tegen Choi willen zien! maar dan vooral om Choi zwaar KO te zien gaan.... want dat was toch vet onterecht die verliespartij destijds!

chief108
14-04-2008, 11:21
Semmy Schilt is de Fedor van de K1, niemand kan de man aan.
'nuff said

De man van 14K
14-04-2008, 11:23
Bloedserieus... imo komt Badr nog wat gewicht te kort en daarnaast loopt Badr met zijn wilde impulsieve agresieve stijl van vechten nog wel eens tegen een beuk op. Ik denk dat Sem nog wat te hoog gegrepen is voor Badr. Maar Badr is nog jong en wordt/is een topper, als deze lijn wordt doorgezet wordt Badr de nieuwe koning, want hij heeft er schijt aan en alles wat hij doet is hard. Maar de vuurdoop komt nog, iedereen krijgt zijn tegenslag, en de vraag is hoe gaat Badr daar mee om? Als hij karakter heeft, en daar ga ik wel vanuit, dan wordt Badr een hele grote meneer.


Mee eens.. als je zag hoe Badr Ray Sefo mishandelde.. pf.. die gozer komt er wel!

el bastardo
14-04-2008, 11:53
Mee eens.. als je zag hoe Badr Ray Sefo mishandelde.. pf.. die gozer komt er wel!
2x!

MilfhunterMMA
14-04-2008, 11:57
Ignashov als ie weer een btje gaat trainen

IJsbrand
14-04-2008, 12:43
Eindelijk,

super post, eindelijk krijgt Sem de erkening die hij verdiend :thup:

Hai Harry,
ik denk dat Sem allang erkening krijgt in vorm van titels en daarbij alle interviews aandacht en financieen. Het is jammer voor hem dat veel mensen de manier van bewegen en vechten van Sem niet kunnen waarderen. Ik kan begrijpen dat je als teammaat dat graag anders ziet maar publiek wil vaak meer dan alleen netjes vechten. Er zijn voldoende voorbeelden in de sport (alle sporten hoor) waar de beste minder aandacht krijgt dan de gekste, brutaalste,en soms vervelendste...
Maar het is toch duidelijk wie de laatste 3 jaar de k-1 gewonnen heeft en dan moet je daar gewoon trots op zijn. Of andere hem dat nou gunnen of niet.
See you en groet uit Katwijk
p.s ik denk ook wel dat Peter een kans maakt hoor!!:)

El Bambino
14-04-2008, 12:57
Bloedserieus... imo komt Badr nog wat gewicht te kort en daarnaast loopt Badr met zijn wilde impulsieve agresieve stijl van vechten nog wel eens tegen een beuk op. Ik denk dat Sem nog wat te hoog gegrepen is voor Badr. Maar Badr is nog jong en wordt/is een topper, als deze lijn wordt doorgezet wordt Badr de nieuwe koning, want hij heeft er schijt aan en alles wat hij doet is hard. Maar de vuurdoop komt nog, iedereen krijgt zijn tegenslag, en de vraag is hoe gaat Badr daar mee om? Als hij karakter heeft, en daar ga ik wel vanuit, dan wordt Badr een hele grote meneer.

Op het momment dat Shilt stopt dan is Badr een van de titelkanshebbers jah. Maar om te beweren dat hij de nieuwe koning wordt?Neee zeker niet, naast Badr heb je ook een Boyanski, Feitossa en misschien een Spong en al deze vechters zijn aan elkaar gewaagd!

blazin.arr0w::::
14-04-2008, 13:02
Op het momment dat Shilt stopt dan is Badr een van de titelkanshebbers jah. Maar om te beweren dat hij de nieuwe koning wordt?Neee zeker niet, naast Badr heb je ook een Boyanski, Feitossa en misschien een Spong en al deze vechters zijn aan elkaar gewaagd!

Er zijn meer kapers op de kust inderdaad maar Badr is er zeker één van.
Zoals Rosso al zei; hij laat geen spaan heel van Sefo. Op dit moment zal Schilt misschien nog een maatje te groot zijn, maar wie weet. Ik zou het wel willen zien.

el bastardo
14-04-2008, 13:20
Ignashov als ie weer een btje gaat trainen
Zou leuk zijn, maar daar roepen we al jaren om en dat zie ik niet meer gebeuren.

MilfhunterMMA
14-04-2008, 13:39
Zou leuk zijn, maar daar roepen we al jaren om en dat zie ik niet meer gebeuren.

ja heb je misschien wel gelijk in

MJOKKIE
14-04-2008, 13:47
Op het momment dat Shilt stopt dan is Badr een van de titelkanshebbers jah. Maar om te beweren dat hij de nieuwe koning wordt?Neee zeker niet, naast Badr heb je ook een Boyanski, Feitossa en misschien een Spong en al deze vechters zijn aan elkaar gewaagd!


wie is Boyanski? Die ken ik nog niet. Is ie goed?

anonymous001
14-04-2008, 16:13
wie is Boyanski? Die ken ik nog niet. Is ie goed?

Ja, en die Feitossa? Ben ik ook benieuwd naar...

Paganstars
14-04-2008, 16:19
@ Bambino; spong?? volgens mij is hij niet zwaar genoeg om in die klasse te vechten!

MJOKKIE
14-04-2008, 17:00
"I felt like I'd been kicked by a horse," said a distressed Hunt, "I think anybody who got caught with that kick, even Ernesto Hoost, would have been out. I only started getting my air back when I heard the ring announcer call the number 'eight'."

FOCUS
14-04-2008, 19:11
aarts is denk ik de enige die weet hoe hij Sem moet kloppen en het ook nog kan uitvoeren

anonymous001
14-04-2008, 19:20
aarts is denk ik de enige die weet hoe hij Sem moet kloppen en het ook nog kan uitvoeren

:D

Ja, dat uitvoeringsgedeelte, dat moeten we inderdaad niet over het hoofd zien!;)

Biiyen
14-04-2008, 19:29
Op het momment dat Shilt stopt dan is Badr een van de titelkanshebbers jah. Maar om te beweren dat hij de nieuwe koning wordt?Neee zeker niet, naast Badr heb je ook een Boyanski, Feitossa en misschien een Spong en al deze vechters zijn aan elkaar gewaagd!

Badr is serieus het grootste talent dat er sinds lange tijd weer rondloopt in de K1. Die gozer is echt geweldig, als ik nu naar Badr kijk dan is net alsof je kijkt naar de beginperiode van Tyson. De man is 100 KG en sloopt zijn tegenstanders volledig. Badr is in it for greatness.

Spong wordt ook goed maar het is nu nog te vroeg om te kunnen vaststellen hoe hij het gaat doen op 100 KG. Waarschijnlijk gaan Spong en Badr samen goed huishouden, en das een mooi toekomstbeeld.

Bonjaski is goed maar hij was 2 jaar land de beste van een mindere periode van de K1. Bonjaski is niet zo goed als Badr gaat worden, een teken aan de wand bij Remy is zijn KO ratio. Alle toppers lopen rond op zo'n 65-70% KO ratio, Bonjasky haalt nauwelijks de 50%.

Feitosa is goed maar als ik heel eerlijk ben dan zie ik hem nu al niet meer winnen van Badr. Zodra Feitosa onder zware druk komt dan moet hij achteruit gaan vechten en dat is bij Feitosa direct een heel stuk minder, hij beperkt zich dan tot het afweren en losse combo's en is bijna nooit meer in staat om de wedstrijd te draaien in zijn voordeel. Daarbij is Feitosa ook alweer ergens midden dertig.

MilfhunterMMA
14-04-2008, 19:36
hmmm ik ben bang dat spong iets te klein is voor de HW divisie maar tis wel een geweldige vechter!

De dikke nudist
14-04-2008, 19:42
Was een vette partij hoor. :thup:


@ Biiyen: dikke vinger :whistling:

Sjaak
15-04-2008, 08:13
Op dit moment is Semmy gewoon niet te kloppen, helaas het is niet anders. Complimenten voor die gozer voor wat hij heeft bereikt en hij heeft echt tegen alle groten der aarde gestaan.

jan sensei kyokushin
15-04-2008, 10:00
Osu Sem is de beste alrounder ook metJudo , M.M.A en Karate K.1.enz Sem is goed bezig echt en topper wat wil je met zo,n lichaam zijn gereedschap ,benen voeten en armen handen ja dat is het gereedschap van en vechter (ster) en wat tussen je oren zit ;),Sem schop ook in de Dojo iedereen onderuit met sparren Sem is een oermens de kracht straalt er van uit en blaakt van zelfvertrouwen en hij blijft Sem die hij is zonder kapsones dit wordt weer het jaar van Sem in het Martial arts budo .

Dave heeft een top Team waar hij mee werkt .

Respect !!

mijn mening

jan osu

king
15-04-2008, 20:04
Badr is serieus het grootste talent dat er sinds lange tijd weer rondloopt in de K1. Die gozer is echt geweldig, als ik nu naar Badr kijk dan is net alsof je kijkt naar de beginperiode van Tyson. De man is 100 KG en sloopt zijn tegenstanders volledig. Badr is in it for greatness.



Dit is echt zwaar overdreven. Van welke echte toppers (en dan bedoel ik niet Sefo in zijn nadagen) heeft hij nou gewonnen?

Ik vind Badr een beetje een Cyril Abidi type; veel talent maar onvoldoende spirit. Zeker een aanwinst voor de K-1, maar een echte kampioen zoals Aerts, Hoost of Schilt zal het m.i. nooit worden.

De dikke nudist
15-04-2008, 20:29
Mwa, voorheen was Badr een beetje te druk met cool zijn ofzo.
Maar nu, nu ziet ie er serieus uit als de neten. Gewoon constant "go-time" lijkt et.