PDA

View Full Version : Danny Hoyer vs Danial Sharifi voor de NL titel?



Justinian
13-04-2008, 19:35
Afgelopen zaterdag zou Danny Hoyer het opnemen tegen Arno Rotgans voor de Nederlandse titel WFCA -70kg. De partij kon niet doorgaan omdat Arno ziek was (buikgriep). In eerste instantie is gevraagd of Danial het niet tegen Danny zou willen opnemen. Aangezien Danial volgende week tegen Bob Ruijg zou vechten hebben we die partij niet geaccepteerd. Over drie weken staan Danial en Danny tegenover elkaar in Maastricht, dus de partij komt er sowieso. Overigens extra zuur: Bob vocht afgelopen zaterdag wel en raakte geblesseerd. De rematch tegen Danial - Danial won de eerste keer op verwurging - gaat komende zaterdag dus niet door.

Op het laatste moment is een vervanger voor Arno gevonden. Het betrof een Duitser en dus kon er niet voor de titel worden gevochten. Aangezien men Danny Hoyer al tegen Danial wilde laten vechten voor de Nederlandse titel, lijkt het gala in Maastricht me een mooie gelegenheid om alsnog voor de titel te vechten.

el bastardo
13-04-2008, 19:41
Aanwezig!

chief108
13-04-2008, 20:11
lijkt me mooi...

make it happen :p

A.F.
13-04-2008, 20:50
Als het goed is vecht ik in Mei tegen Danny voor de titel. Ik ben ziek geweest maar nog niet afgeschreven hoor! ;)

Jeru
13-04-2008, 20:58
Er staan geloof ik nog wel een paar jongens in dat gewicht te trappelen om die Nederlandse titel over te nemen. Leuke klasse op dit moment imho...

The Bulldog
13-04-2008, 22:15
Dat ik even klote voor DAnial....

hmmmmm ik zeg...mooie kans om te knokken voor de NL: titel toch....

promotors...regelen!!!!!!

HUNTER
13-04-2008, 22:40
met alle respect voor Danial, Danny, Bob en Arno.... ik denk dat er op dit moment maar 1 man is die deze titel verdient en dat is Danny van Bergen.

Maar Jeru = zeer correct want het is een leuke klasse met deze toppers en ook uiteraard nog bijvoorbeeld Latoel, Bogdan en Marc Duncan!

Danial tegen Danny lijkt mij overigens wel een enorm mooie pot! Ik gok Danial op GnP.

The Bulldog
13-04-2008, 22:45
ik zeg laat ze er lekker om knokken...wie zet dit toernooi neer....

HUNTER
13-04-2008, 22:49
ik zeg laat ze er lekker om knokken...wie zet dit toernooi neer....

DAMN!!! Praise this statement!

Als je Latoel, Duncan, Van Bergen, Sharifi, Rotgans, Hoyer, Bogdan en Kuku in een toernooi neerzet heb je een MMA gala dat 3000x vetter is dan de Arena, Slamm en vanalles bij elkaar.... fuck dat moet iets voor Glory zijn :)

Justinian
13-04-2008, 22:50
Als het goed is vecht ik in Mei tegen Danny voor de titel. Ik ben ziek geweest maar nog niet afgeschreven hoor! ;)
Op welk gala zouden jullie mogelijk vechten in mei? Voor de duidelijkheid, ik opper bovenstaande omdat de partij gisteren al plaats had kunnen vinden voor de titel. Leek me geen gekke gedachte om de volgende ontmoeting dan een titelstrijd te laten zijn. Mocht het alsnog een titelstrijd worden dan moet je het in mei maar opnemen tegen Danial (ervan uitgaande dat Danial de titel pakt ;)).

En inderdaad, er zitten héél veel toppers in dit gewicht! We hebben het er hier al eens eerder over gehad, het zou mooi zijn om een -70kg te laten plaats vinden. Ik weet zeker dat er meer dan voldoende toppers aan mee zouden kunnen doen. In willekeurige volgorde:

Bogdan
Vincent Latoel
Danny van Bergen
Danial Sharifi
Marc Duncan
Arno Rotgans
Danny Hoyer
Sebastiaan Munter
En zo zijn er nog wel meer aan toe te voegen.

Justinian
13-04-2008, 22:52
LMAO jullie zijn me net voor :D Kuku hoort overigens zeker in bovenstaand rijtje thuis en Duane van Helvoirt (Pardoel Sports) ook! Maar ja, ik schreef het al "en zo zijn er nog wel meer aan toe te voegen" ;)

HUNTER
13-04-2008, 22:52
hahahaha en toch mijn naam weer noemen he roy..... :p

jij eerst ;)

HUNTER
13-04-2008, 22:53
en duane is volgens mij niet -70.... maar if so, dan hoort hij er zeker bij

Justinian
13-04-2008, 22:53
hahahaha en toch mijn naam weer noemen he roy..... :p
Altijd, ere wie ere toekomt ;) Je hoort er gewoon tussen Sebas en je weet het.

renamer
13-04-2008, 22:56
danial is toch b klasse??????

edit:

Name: Sharifi, Danial
Nickname:
Date of Birth: 21-3-1987
Length: 170
Weight: 69
Fight record: W: 4 (KO 4) + L: 2 + D: 0
(bronhttp://www.teamhardcore.nl/pages/fighters.aspx?fid=4)
danial heeft bij het laaste rings tournooi van bob ruijg gewonnen op rnc.. dus iets klopt er niet op zn record

danial
13-04-2008, 23:09
inderdaad er moet nog een winst partij bij komen;)
en van bob had ik gewonnen met een klem eerste ronde voortijdig, mijn winstpartijen waren allemaal voortijdig. (dat bedoelt de site ook)

danial is toch b klasse??????

edit:

Name: Sharifi, Danial
Nickname:
Date of Birth: 21-3-1987
Length: 170
Weight: 69
Fight record: W: 4 (KO 4) + L: 2 + D: 0
(bronhttp://www.teamhardcore.nl/pages/fighters.aspx?fid=4)
danial heeft bij het laaste rings tournooi van bob ruijg gewonnen op rnc.. dus iets klopt er niet op zn record

renamer
13-04-2008, 23:13
inderdaad er moet nog een winst partij bij komen;)
en van bob had ik gewonnen met een klem eerste ronde voortijdig, mijn winstpartijen waren allemaal voortijdig. (dat bedoelt de site ook)

ow ok ik dacht al;)

gaat je partij met bob nu defitief niet door volgend weekend?

gr Ian

danial
13-04-2008, 23:21
ow ok ik dacht al;)

gaat je partij met bob nu defitief niet door volgend weekend?

gr Ian
ja ik hoorde het, wel jammer, ik kon anders ook vechten zaterdag, maar mijn trainers wouden de risco voor Bob niet nemen (kans op belessure), jammer dat Bob het risico wel nam. Niks aan te doen..

beterschap Bob

Paganstars
14-04-2008, 09:59
Maar kunnen we dan gewoon echt niet een tournament hier van maken?? Dat zou echt 10000000x beter zijn dan welk gala ook hier in Nederland!

chief108
14-04-2008, 10:11
DAMN!!! Praise this statement!

Als je Latoel, Duncan, Van Bergen, Sharifi, Rotgans, Hoyer, Bogdan en Kuku in een toernooi neerzet heb je een MMA gala dat 3000x vetter is dan de Arena, Slamm en vanalles bij elkaar.... fuck dat moet iets voor Glory zijn :)
dat wordt wel een MMA knal feest iig

sounds like a plan!!!

Richelieu
14-04-2008, 10:12
Maar kunnen we dan gewoon echt niet een tournament hier van maken?? Dat zou echt 10000000x beter zijn dan welk gala ook hier in Nederland!

Dan ga je toch echt te weinig naar gala's toe...:rolleyes: Vooral de B en C klasse toernooien in Nederland zijn erg mooi om te zien. 24-05-08 staan in Doutichem @ Fight Sensation III acht toppers in de B klasse tegenover elkaar in een toernooi.

el bastardo
14-04-2008, 10:17
Laat dit alles, zoals Justi al als voorzetje gaf, maar in Maastricht plaatsvinden. Is het ook eens naast de deur. :)

Paganstars
14-04-2008, 10:34
Dan ga je toch echt te weinig naar gala's toe...:rolleyes: Vooral de B en C klasse toernooien in Nederland zijn erg mooi om te zien. 24-05-08 staan in Doutichem @ Fight Sensation III acht toppers in de B klasse tegenover elkaar in een toernooi.

Klopt... te weinig tijd en geld om naar gala's te gaan :(....

Richelieu
14-04-2008, 10:39
Klopt... te weinig tijd en geld om naar gala's te gaan :(....

Geld..??..Je kunt als Mixfight reporter ook een fotoshoot maken..;)

el bastardo
14-04-2008, 10:45
Hij zal geen geld hebben voor een camera. ;)

Paganstars
14-04-2008, 11:22
Camera heb ik... maar tis voornamelijk tijd gebrek dat ik heb... geld tja dan werken we maar wat meer!

Solar
14-04-2008, 11:36
ja ik hoorde het, wel jammer, ik kon anders ook vechten zaterdag, maar mijn trainers wouden de risco voor Bob niet nemen (kans op belessure), jammer dat Bob het risico wel nam. Niks aan te doen..

beterschap Bob

Ja, sorry Danial,

Ik wilde graag tegen je vechten zaterdag.
De match in Heerlen stond al erg lang en toen het aanbod voor Zaandam kwam heb ik ook meteen aangegeven dat ik de week er voor al een partij had staan.
Ik ben nog nooit met schade uit een partij gekomen, maar zaterdag heb ik even flink klop gekregen. (GnP)
Na een nachtje slapen had ik de zondag nog steeds last van duizeligheid en leek het me niet verstandig om zaterdag te knokken en heb me afgemeld!

Hopelijk vinden ze nog een vervanger voor me, zodat je toch nog een partij kan draaien.

Grtz,

Bob Ruijg

chief108
14-04-2008, 12:13
inderdaad er moet nog een winst partij bij komen;)

tja...

het zou fijn zijn als onze knokkers er een gewoonte van zouden maken om dat soort gegevens meteen door te geven... :whistling:

The Bulldog
14-04-2008, 13:53
Danial gewoon lekker knallen de 11e ....we gaan er samen even een feestje neerzetten......

danial
14-04-2008, 14:23
@chief, vechters weten niet aan wie ze het door moeten geven, ik weet het nu wel. Ik zou aan iedereen mailen

@Ralf, 11mei maken we een mooie dag van;) succes daar

chief108
14-04-2008, 14:33
@chief, vechters weten niet aan wie ze het door moeten geven, ik weet het nu wel. Ik zou aan iedereen mailen

ik zal eens een mailtje rondsturen...


@Ralf, 11mei maken we een mooie dag van;) succes daar
en dat is jullie geraden ook... :p

chief108
14-04-2008, 14:34
ik moet nog wat vCash terugverdienen die ik heb verloren bij de vorige partij van Underdog en zal all-in gaan op die gozert....

FightingDutchman
14-04-2008, 16:13
Over drie weken staan Danial en Danny tegenover elkaar in Maastricht, dus de partij komt er sowieso.

Aangezien men Danny Hoyer al tegen Danial wilde laten vechten voor de Nederlandse titel, lijkt het gala in Maastricht me een mooie gelegenheid om alsnog voor de titel te vechten.

Welk gala is dit :blush:!? Dan kan ik het even meepakken!

A.F.
14-04-2008, 17:43
@Hunter: Idd als 1 iemand het verdiend is Danny v. Bergen het!!!

@justian: De partij tussen Danny en mij staat al maanden vast. En als ik het goed begreep blijft ie gewoon staan. Ze willen heel graag een rematch en dat voor de titel.

Dus niet te voorbarig!

En ten tweede... ik wil heel graag tege sharifi! kom maar op!

Fr3ddy
14-04-2008, 17:51
Leuk zo'n online matchmaking ;) wie is Flipper?

Paganstars
14-04-2008, 17:51
Arno Rotgans is flipper

Justinian
14-04-2008, 18:10
@justian: De partij tussen Danny en mij staat al maanden vast. En als ik het goed begreep blijft ie gewoon staan. Ze willen heel graag een rematch en dat voor de titel.

Dus niet te voorbarig!
Ik vind mijn vraag niet voorbarig. Jij waarschijnlijk ook niet, als je mijn post goed had gelezen. Men heeft vorige week namelijk andere tegenstanders gezocht (waaronder Danial) om het tegen Danny op te nemen voor de titel.


En ten tweede... ik wil heel graag tege sharifi! kom maar op!
Lijkt me een leuke partij, moet te regelen zijn ;)

A.F.
14-04-2008, 18:15
Ik vind mijn vraag niet voorbarig. Jij waarschijnlijk ook niet, als je mijn post goed had gelezen. Men heeft vorige week namelijk andere tegenstanders gezocht (waaronder Danial) om het tegen Danny op te nemen voor de titel.

Ok op die manier...


Lijkt me een leuke partij, moet te regelen zijn ;)mooi

lopez86
14-04-2008, 19:26
Er word telkens gesproken over "de nederlandse titel", maar is het niet handig om te vermelden om WAT voor titel het gaat, op WAT voor gewicht, in WELK vechtsysteem, WELKE klasse en bij WELKE bond.
Al dat onduidelijke gebakkelei, niet iedereen zit hier 24/7 op en kent dus alles en iedereen weet je.

mama
14-04-2008, 19:30
niet iedereen zit hier 24/7 op en kent dus alles en iedereen weet je.

niet?

Punishment
14-04-2008, 19:49
niet?

Nee.. ik moet soms ook even naar het toillet.. ;)

mama
14-04-2008, 19:50
haha dan neem je toch wel je mobiel mee met internet?
;)

lunatic
14-04-2008, 19:52
de Nederlandse titel WFCA -70kg.

:whistling:

Lex
15-04-2008, 00:37
Denk dat Kuku ook wel wil

bloody
16-04-2008, 00:03
go get him danial

The Bulldog
16-04-2008, 00:07
ik moet nog wat vCash terugverdienen die ik heb verloren bij de vorige partij van Underdog en zal all-in gaan op die gozert....

komt goed chief ...komt goed....

Bouw nog even een mogelijkheid tot een verdubbelaar in ...hahahaha

die cash ga ik voor je terug verdienen..

chief108
16-04-2008, 08:46
weetiktoch...

the boxer
16-04-2008, 22:55
Laat dit alles, zoals Justi al als voorzetje gaf, maar in Maastricht plaatsvinden. Is het ook eens naast de deur. :)

:stupid:

ICON
16-04-2008, 22:58
als duane maar mee mag knokken..

HUNTER
16-04-2008, 23:17
maastricht?? wtf echt niet

Gewoon in de arena volgend jaar. Desnoods als pre show event