PDA

View Full Version : Results Pardoel Sports / Gracie Barra .NL



remco pardoel
14-04-2008, 00:06
zaterdag was t spartikiade in Brussel
1e plaatsen voor:
Roy Remeysen en Roel Donkers
2e plaatsen voor:
Jordy Peute, Jochem Branderhorst en Bart Albers

Mannen jullie maken me trots!

ashi76
14-04-2008, 00:08
Reps voor Jochem... ;)


Gefeliciteerd mannen ! :thup:

Christophe
14-04-2008, 00:23
zaterdag was t spartikiade in Brussel
1e plaatsen voor:
Roy Remeysen en Roel Donkers
2e plaatsen voor:
Jordy Peute, Jochem Branderhorst en Bart Albers

Mannen jullie maken me trots!

Roel heeft tijdens het tornooi een kromme situatie weer recht gezet, super om te zien. Misschien kan één van de heren het verhaal doen, met wat foto's erbij?! ;)

mdk
14-04-2008, 00:53
Heren van harte gefeliciteerd!

Jenny S
14-04-2008, 09:31
Hey Remco, wat gaaf, gefeliciteerd met je leelingen, hoe is het verder met je ?

Jenny

Tony
14-04-2008, 09:37
Topprestatie van je Team Remco... Zeker iets om trots op te zijn :)

Paganstars
14-04-2008, 09:47
Gratzzz heren... reps voor jochem

Lex
14-04-2008, 10:21
Heren, allen gefeliciteerd. Toppie

FightingDutchman
14-04-2008, 11:14
Roel heeft tijdens het tornooi een kromme situatie weer recht gezet

Doel je op de situatie met Willem?

Willem - GracieBarra
14-04-2008, 13:34
Als je die situatie bedoelt Christophe dan wil ik het wel ff uitleggen :)
Om een lang verhaal kort te maken; Ik had een of andere Masai na enkele min. in een armklem. Hij probeerde er uit te komen maar het lukte niet. De scheids stopte het gevecht uit veiligheid voor die Masai. Masai was het er niet mee eens en hij en z'n maatjes lulde de scheids om zodat de wedstijd opnieuw moest worden gedaan. Ik verloor daarna op punten terwijl ik voor verschillende postities en worpen geen punten kreeg toegekend.
Gelukkig was daar de donkenator die op z'n gemak alles even recht zette en Masai liet kloppen op een sankaku. Daarna deed hij hetzelfde, maar dan met een armklem (dacht ik), bij de tegenstander waar Wiggert van verloor.

Kortom: Respect voor Roel!! Totaal geen waardering voor de scheidsrechter en Masai.
(check youtube als je het niet gelooft)

nicolas the red
14-04-2008, 13:57
wat een zever is dat nu, een wedstrijd opnieuw laten vechten. de eindbeslissing vd scheids is finaal.

wie heeft er trouwens het open gewicht bruin/zwart gewonnen? we zijn niet gebleven tot het einde... arbi z'n 2 takedowns op hakim gouram waren meer dan genoeg opwinding. :)

Christophe
14-04-2008, 15:53
Als je die situatie bedoelt Christophe dan wil ik het wel ff uitleggen :)
Om een lang verhaal kort te maken; Ik had een of andere Masai na enkele min. in een armklem. Hij probeerde er uit te komen maar het lukte niet. De scheids stopte het gevecht uit veiligheid voor die Masai. Masai was het er niet mee eens en hij en z'n maatjes lulde de scheids om zodat de wedstijd opnieuw moest worden gedaan. Ik verloor daarna op punten terwijl ik voor verschillende postities en worpen geen punten kreeg toegekend.
Gelukkig was daar de donkenator die op z'n gemak alles even recht zette en Masai liet kloppen op een sankaku. Daarna deed hij hetzelfde, maar dan met een armklem (dacht ik), bij de tegenstander waar Wiggert van verloor.

Kortom: Respect voor Roel!! Totaal geen waardering voor de scheidsrechter en Masai.
(check youtube als je het niet gelooft)

Dat is inderdaad de situatie die ik bedoelde. Ze durven er in Brussel nog al eens originele interpretaties van de regels op na houden, maar dit was echt schandalig. Dat Team waar die "Masai" bij hoort (Team Malicia van Bruno Pedras) komt ook overal zwaar de man uithangen en vertonen een beetje intimiderend gedrag (al vraag ik me af op wie het invloed heeft ... in ieder geval niet op mij). Enorm storend!

Ik zag die situatie met Willem van ver, en kreeg het verhaal al snel te horen. Je had niet opnieuw moeten vechten amigo, de scheids z'n beslissing is bepalend dus jij had gewonnen. Maar goed, ik kan me inbeelden dat het een vervelende situatie was met al dat frans geleuter. Maar ik was erg hard aan 't juichen op de tribune toen Roel het even recht zette! Super gedaan!!! :thup:

Het lollige was dat ik het verhaal naderhand van Masai te horen kreeg, en dat hij het afschilderde alsof hij het slachtoffer was van de hele situatie. :D Buiten het vechten een sympatieke kerel, en in een ander team zou hij vast wel meevallen maar dit team kan me weinig bekoren.

Christophe
14-04-2008, 15:54
wie heeft er trouwens het open gewicht bruin/zwart gewonnen? we zijn niet gebleven tot het einde... arbi z'n 2 takedowns op hakim gouram waren meer dan genoeg opwinding. :)


Augusto Ferrari en ... (die zwarte gordel die met Team Yamasaki was meegekomen) hebben de finale gehaald en hebben besloten de €1000 te delen!

FightingDutchman
14-04-2008, 15:59
Wazige situatie en wazig verhaal. Zeker als men zegt dat je opnieuw moet vechten en dat je er anders uit vliegt kan ik me voorstellen dat je wel opnieuw vecht maar dit moet natuurlijk niet kunnen.... :twak:

Desondanks proficiat aan allemaal!

Christophe
14-04-2008, 16:14
Kortom: Respect voor Roel!! Totaal geen waardering voor de scheidsrechter en Masai.
(check youtube als je het niet gelooft)

Tja, als jij ze niet online zet ... wie moet het dan doen?! ;)

Het 1ste gevecht van Willem met Masaï (ongeïdentificeerde bilspleet op 2:03, armbar op 5:15):
YouTube - Willem deel 1 VIII Open Spartakiade Brazilian Jiu Jitsu 2008 (http://www.youtube.com/watch?v=-6smGsS2m_4)

2de gevecht van Willem (supermooie worp op 1:49):
YouTube - Willem deel 2 luister naar Jochem (1:30) en check Willem (http://www.youtube.com/watch?v=t3B3AAsjKF0&feature=user)

Gevecht van Roel "The Regulator" Donkers vs Masaï (let op de sportieve reactie van deze laatste wanneer Roel hem wil groeten na de partij):
YouTube - Roel VIII Open Spartakiade Brazilian Jiu Jitsu 2008 (http://www.youtube.com/watch?v=zoybL5PoTT8&feature=user)

Vision
14-04-2008, 16:18
Augusto Ferrari en Vitor Viana hebben gewonnen en het geld gedeeld zoals Christophe al zei. Ze waren van plan niet te vechten maar toen kwam Hakim Gouram zeggen dat ze geen geld kregen als ze niet vochten. Dus hebben ze even rustig gerold als demo :) Kreeg achteraf van Augusto te horen dat ze maar 800euro gekregen hebben ipv. de beloofde 1000euro... :thown:

Mooi gedaan van Roel :D

Christophe
14-04-2008, 16:36
Augusto Ferrari en Vitor Viana hebben gewonnen en het geld gedeeld zoals Christophe al zei. Ze waren van plan niet te vechten maar toen kwam Hakim Gouram zeggen dat ze geen geld kregen als ze niet vochten. Dus hebben ze even rustig gerold als demo :) Kreeg achteraf van Augusto te horen dat ze maar 800euro gekregen hebben ipv. de beloofde 1000euro... :thown:

Wat?!?!? Wat een stelletje oplichters, daar in Brussel zeg! Tjonge, tjonge! Eerst is het een Open klasse (alle gordels, alle gewichten) voor €1000, dan verandert het door de dag opeens in een open klasse voor zwart/bruin voor €800 en een open klasse voor blauw/paars voor €200, dan gaat die laatste klasse plots (om 23u 's nachts) niet meer door en dan betalen ze niet uit omdat Hakim niet - zoals gehoopt - heeft gewonnen?! :thown:

Toen Hans moest beginnen tegen een zwarte gordel, en ik tegen de organisatie zei dat de partij dan waarschijnlijk (volgens de regels) met de tijd en de "beperkingen" (i.v.m. beenklemmen, e.d.) van de bruine gordel zou verlopen, werd me verteld dat de regels/tijd van de zwarte gordels werd gebruikt, en dat de bruine gordels al blij mochten zijn dat ze in deze "speciale" categorie mochten meedoen?!?! Bye, bye open categorie! Bye, bye onpartijdige en eerlijke regelgeving!

Zanshin
14-04-2008, 16:41
Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten.

Was een top sfeer, daar in Brussel. Maar wat duurde het alle jezu(*^&*%&$^% lang om te wegen en uit eindelijk te kunnen vechten.
Ik geloof dat ik pas om 20.00 uur aan de beurt was in plaats van 16.00 uur.

Uiteindelijk toch eerste geworden, dus was het wachten wel waard.

1e Henk Heneweer (Team Agua/Kaishin)

Grtz.
Henk

Solar
14-04-2008, 16:57
Damn Willem wat ben jij genaaid zeg!
Wat een kloteventje zeg.
Gelukkig heeft Roel hem laten tikken, maar die reactie spreekt boekdelen.

Gefeliciteerd in ieder geval allemaal!

koral27
14-04-2008, 17:12
Gefeliciteerd mannen !!
Damn, wist niet eens dat er een toernooi was in Brussel gisteren. Anders was ik er ook. anyway...
Augusto ferrari en vitor ook gefeliciteerd.
Hoopte ze daar dat Hakim Gouram zou winnen? Denk t niet als mensen als Augusto en Vitor meedoen !! :-) .... trouwens kan me nog herinneren dat ik Hakim gesubmit heb daar met een clock-choke. Lees hierboven dat Hakim kwam zeggen dat ze geen geld zouden krijgen als ze niet zouden vechten?? Hakim komt op mij altijd over als zeer relaxed en aardig dus denk dat hij ze juist wilde waarschuwen voor de 'nare' bedoelingen van de organisators. Aangezien hij ook goed portugees praat volgens mij.
(vraag me af wat hoeveel hij weegt nu trouwens, want zou gaag een MMA partij willen vechten tegen hem)

gibbs

Paganstars
14-04-2008, 17:14
hey gibbs vecht jij dan nog?? want staat me iets bij dat jij gestopt was

nicolas the red
14-04-2008, 17:38
hij zal niet veel schelen qua gewicht met jou jesse, de kerel zag er gigantisch uit.

wat betreft die prijs voor het open gewicht... ik snap ergens wel dat ze willen dat er gevochten wordt, tenslotte blijft iedereen toch voor de "show" vd zwarte banden. maar langs de andere kant moeten ze de vechters hun keuze respecteren en als die niet willen vechten uit vriendschap, dan is dat hun recht.

koral27
14-04-2008, 17:53
Yo paganstars,
hoe kom je erbij ? vecht nog altijd ja..afgelopen november 2 mma partijen gevochten. vorige maand ook nog een mma partij op Slamm. 31 mei weer, dus.. kwa bjj ook nog altijd. Oktober vorig jaar & Februari dit jaar nog aan BJJ toernooien meegedaan in Amsterdam en Oss. en alles niet onverdienstelijk :-)....

Nicolas ! hoe gaat het?
ja joh, is Hakim zo gigantisch geworden? Damn nu wil ik helemaal tegen hem vechten! En ja, je hebt wel een beetje gelijk. mensen willen wel een finale zien natuurlijk!..het had nog beter geweest als ze gewoon ECHT hadden gevochten. Dat geld kunnen ze dan alsnog delen. Maar ja, misschien waren ze gewoon moe van al het wachten enzo en wilde ze gewoon z.s.m. naar huis haha

gibbs

Paganstars
14-04-2008, 17:54
Yo paganstars,
hoe kom je erbij ? vecht nog altijd ja..afgelopen november 2 mma partijen gevochten. vorige maand ook nog een mma partij op Slamm. 31 mei weer, dus.. kwa bjj ook nog altijd. Oktober vorig jaar & Februari dit jaar nog aan BJJ toernooien meegedaan in Amsterdam en Oss. en alles niet onverdienstelijk :-)....

Nicolas ! hoe gaat het?
ja joh, is Hakim zo gigantisch geworden? Damn nu wil ik helemaal tegen hem vechten! En ja, je hebt wel een beetje gelijk. mensen willen wel een finale zien natuurlijk!..het had nog beter geweest als ze gewoon ECHT hadden gevochten. Dat geld kunnen ze dan alsnog delen. Maar ja, misschien waren ze gewoon moe van al het wachten enzo en wilde ze gewoon z.s.m. naar huis haha

gibbs

Dan ben ik met iemand anders in de war ;)

koral27
14-04-2008, 18:00
O.k. Paganstars, we zijn allemaal weleens in de war. geeft niet.

Wheelie
14-04-2008, 21:32
Gefeliciteerd jongens

Wim
14-04-2008, 23:32
Gefeliciteerd mannen !!
Damn, wist niet eens dat er een toernooi was in Brussel gisteren. Anders was ik er ook. anyway...
Augusto ferrari en vitor ook gefeliciteerd.
Hoopte ze daar dat Hakim Gouram zou winnen? Denk t niet als mensen als Augusto en Vitor meedoen !! :-) .... trouwens kan me nog herinneren dat ik Hakim gesubmit heb daar met een clock-choke. Lees hierboven dat Hakim kwam zeggen dat ze geen geld zouden krijgen als ze niet zouden vechten?? Hakim komt op mij altijd over als zeer relaxed en aardig dus denk dat hij ze juist wilde waarschuwen voor de 'nare' bedoelingen van de organisators. Aangezien hij ook goed portugees praat volgens mij.
(vraag me af wat hoeveel hij weegt nu trouwens, want zou gaag een MMA partij willen vechten tegen hem)

gibbs

Die partij zou ik zeker ook willen zien!

123trisweat
15-04-2008, 00:51
gefeli.

maar waarom


....maar langs de andere kant moeten ze de vechters hun keuze respecteren en als die niet willen vechten uit vriendschap, dan is dat hun recht.


ze zijn te gekomen om te vechten?

cholitzu
15-04-2008, 01:15
Gefeliciteerd allemaal.

Maar shit man wel een klote beslissing van die scheids.

Beetje weinig zelfvertouwen denk ik, anders had hij wel achter zijn beslissing blijven staan.



Jessie Gibbs vs Hakim Gouram....lijkt me een top partij.

make it happen!!!!

mdk
15-04-2008, 08:08
Wat?!?!? Wat een stelletje oplichters, daar in Brussel zeg! Tjonge, tjonge! Eerst is het een Open klasse (alle gordels, alle gewichten) voor €1000, dan verandert het door de dag opeens in een open klasse voor zwart/bruin voor €800 en een open klasse voor blauw/paars voor €200, dan gaat die laatste klasse plots (om 23u 's nachts) niet meer door en dan betalen ze niet uit omdat Hakim niet - zoals gehoopt - heeft gewonnen?! :thown:


Wat je hier beschrijft hoort natuurlijk niet maar dat 2 vechters in de finale besluiten er een demo van te maken en zo de poen te verdelen vind ik ook niet helemaal netjes...
Als ik aan een tournament deelneem zijn in mijn ogen de inschrijfkosten niet alleen om zelf te mogen rollen maar ook om het prijzengeld te spekken.
aangezien mijn skills nog lang niet goed genoeg zijn voor een podiumplaats haal ik mijn genoegen naast de 1 of 2 partijen die ik rol, ook uit het kijken naar partijen van gevorderden.
als deze gevorderden dan besluiten om niet te "vechten" maar de poen te verdelen dan vind ik dat toch een domper op deze dag.

Ik kan absoluut begrijpen dat deze vechters het zo onderling geregeld hebben, ik heb zelfs begrepen dat dit met grote regelmaat voorkomt maar toch is het voor het publiek gezien niet helemaal netjes.

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als dit in andere sporten met regelmaat voorkomt.
Neem als v.b. het voetballen, team A heeft 1 punt nodig om kampioen te worden en team B heeft 1 punt nodig om degradatie tegen te gaan.
wij zitten gezellig op de tribune en onderling hebben de teams besloten om 2x 45min op de bank te gaan zitten en zo de stand op 0-0 te zetten.
Ben benieuwd of er dan nog vaker publiek op deze sport afkomt...

dus nogmaals van de vechters zijde kan ik het begrijpen maar of het nu een goede ontwikkeling voor de sport is...

mdk
15-04-2008, 08:21
Als je die situatie bedoelt Christophe dan wil ik het wel ff uitleggen :)
Om een lang verhaal kort te maken; Ik had een of andere Masai na enkele min. in een armklem. Hij probeerde er uit te komen maar het lukte niet. De scheids stopte het gevecht uit veiligheid voor die Masai. Masai was het er niet mee eens en hij en z'n maatjes lulde de scheids om zodat de wedstijd opnieuw moest worden gedaan. Ik verloor daarna op punten terwijl ik voor verschillende postities en worpen geen punten kreeg toegekend.
Gelukkig was daar de donkenator die op z'n gemak alles even recht zette en Masai liet kloppen op een sankaku. Daarna deed hij hetzelfde, maar dan met een armklem (dacht ik), bij de tegenstander waar Wiggert van verloor.

Kortom: Respect voor Roel!! Totaal geen waardering voor de scheidsrechter en Masai.
(check youtube als je het niet gelooft)

Heb net de filmpjes bekeken en voor mij ben je de morele winnaar!
Vind het ook vreemd om te zien dat nadat de scheidsechter zijn besluit herziet dat jullie dan weer staand moeten beginnen, begin dan gewoon weer vanaf de armklem en laat hem zijn eigen arm maar verneuken...

Sjaak
15-04-2008, 08:56
Gefeliciteerd jongens en jij ook Remco

Osu

FightingDutchman
15-04-2008, 10:12
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als dit in andere sporten met regelmaat voorkomt.
Neem als v.b. het voetballen, team A heeft 1 punt nodig om kampioen te worden en team B heeft 1 punt nodig om degradatie tegen te gaan.
wij zitten gezellig op de tribune en onderling hebben de teams besloten om 2x 45min op de bank te gaan zitten en zo de stand op 0-0 te zetten.
Ben benieuwd of er dan nog vaker publiek op deze sport afkomt...

dus nogmaals van de vechters zijde kan ik het begrijpen maar of het nu een goede ontwikkeling voor de sport is...

Komt in het voetbal ook vaak voor dat er dan gewoon afgesproken wordt dat de wedstrijd 1-1 zal eindigen. Ze spelen dan wel (net zoals dat ze hier rollen) maar de spanning is totaal weg.

Ik begrijp best dat je het geld wilt delen maar besluit dan gewoon als de finale begint dat je het geld zult delen maar vecht dan gewoon wel 100% voor de eer. Die poen kun je altijd nog delen. Het was mijn eerste BJJ toernooi en ik vond het kijken naar de zwarte/bruine band klasse juist super!

nicolas the red
15-04-2008, 10:53
het is ook een beetje de BJJ spirit om team mates niet tegen elkaar te laten vechten... bij sommige clubs toch

mdk
15-04-2008, 11:00
het is ook een beetje de BJJ spirit om team mates niet tegen elkaar te laten vechten... bij sommige clubs toch


Dan moet je niet meedoen.
Met single fights kan je je tegenstander uitkiezen maar in een tournament weet je dat je tegenover een teammate kan komen te staan.
Ik zou het juist een eer vinden om in de finale tegen een teammate te staan, je kan hiermee je leraar eren want die heeft blijkbaar goed zijn lesstof overgebracht.

Jochem
15-04-2008, 11:04
Ach, het is maar een tournooitje. Op een EK of WK laat je ze maar lekker knokken, who cares wie wat doet op de "spartakiade".

mdk
15-04-2008, 11:29
Ach, het is maar een tournooitje. Op een EK of WK laat je ze maar lekker knokken, who cares wie wat doet op de "spartakiade".


Met zo'n CV van jou zou ik me om dit tournooi ook niet druk maken.

Maar met mijn ervaring zou zo'n wedstrijd verliezen gelijk staan aan het persoonlijk bestolen worden van een gouden plak op de Olympische Spelen.

cholitzu
15-04-2008, 11:32
Dan moet je niet meedoen.
Met single fights kan je je tegenstander uitkiezen maar in een tournament weet je dat je tegenover een teammate kan komen te staan.
Ik zou het juist een eer vinden om in de finale tegen een teammate te staan, je kan hiermee je leraar eren want die heeft blijkbaar goed zijn lesstof overgebracht.




Denk dat het hier niet om teammates gaat, maar om de benjamins!!!!

Deze mensen leven van tournooien, seminars, en lesgeven.
Het is volgens mijn ook een beetje ongeschreven (braziliaanse) regel.
Mochtten ze tegen elkaar uitkomen dan gaat er 1 naar huis zonder geld, erger nog het heeft hem geld gekost om mee te doen.

Christophe
15-04-2008, 11:37
het is ook een beetje de BJJ spirit om team mates niet tegen elkaar te laten vechten... bij sommige clubs toch

Het zijn geen team mates, volgens mij kenden ze elkaar alleen van naam.

De argumenten die hier naar boven gehaald worden zijn allemaal meer dan correct (al vind ik ook dat teammates niet moeten vechten). Het was al erg laat toen het eindelijk de finale was, dus ik denk dat dat de beslissende factor was voor de jongens om deze afspraak te maken. En ze wisten beiden dat de andere een goede kans had om te winnen, dus ze waren beiden erg blij met de helft van het geld. Maar inderdaad ... super correct is het niet!

Jochem
15-04-2008, 11:38
Met zo'n CV van jou zou ik me om dit tournooi ook niet druk maken.

Maar met mijn ervaring zou zo'n wedstrijd verliezen gelijk staan aan het persoonlijk bestolen worden van een gouden plak op de Olympische Spelen.

Yep, maar het gaat hier om hun, niet om jou of mij. Zij zullen niet om een eerste of 2e plek malen, maar indd gaat het hier over de knaken.

Tony
15-04-2008, 11:41
http://www.moviepublicity.com/image_assets/benjamins_dvd.jpg

Christophe
15-04-2008, 11:42
Heb net de filmpjes bekeken en voor mij ben je de morele winnaar!
Vind het ook vreemd om te zien dat nadat de scheidsechter zijn besluit herziet dat jullie dan weer staand moeten beginnen, begin dan gewoon weer vanaf de armklem en laat hem zijn eigen arm maar verneuken...

Inderdaad, dat dacht ik ook.

Daarom roep ik ook altijd "breek z'n arm" als ik iemand aan 't coachen ben die een klem aanzet en z'n tegenstander begint rare capriolen uit te voeren om eruit te geraken. Mensen zijn dit niet gewoon van op de training, en willen de tegenstander niet blesseren. Maar het is de verantwoordelijkheid van iedere vechter om af te kloppen wanneer het niet meer gaat, en geen gekke risico's te nemen. Doet hij dat toch, en is er schade is dat zijn eigen schuld.

Dus iedere klem moet - weliswaar rustig en gecontroleerd - aangezet worden om te breken.

Briant
15-04-2008, 11:47
Inderdaad, dat dacht ik ook.

Daarom roep ik ook altijd "breek z'n arm" als ik iemand aan 't coachen ben die een klem aanzet en z'n tegenstander begint rare capriolen uit te voeren om eruit te geraken. Mensen zijn dit niet gewoon van op de training, en willen de tegenstander niet blesseren. Maar het is de verantwoordelijkheid van iedere vechter om af te kloppen wanneer het niet meer gaat, en geen gekke risico's te nemen. Doet hij dat toch, en is er schade is dat zijn eigen schuld.

Dus iedere klem moet - weliswaar rustig en gecontroleerd - aangezet worden om te breken.

En als ik iemand coach die in een armklem zit roep ik altijd "op tijd afkloppen!"

FightingDutchman
15-04-2008, 11:48
Ja, helemaal mee eens! Maar de scheids stopte het gevecht in dit geval, dus dan kan je de arm er niet meer aftrekken natuurlijk.....

Christophe
15-04-2008, 11:49
En als ik iemand coach die in een armklem zit roep ik altijd "op tijd afkloppen!"

x 2

Als ik ooit iemand coach die gewoon niet wilt afkloppen, zou hij van mij de eerstvolgende tornooien thuis mogen blijven want dan is hij er duidelijk nog niet klaar voor!

FightingDutchman
15-04-2008, 11:50
Als ik ooit iemand coach die gewoon niet wilt afkloppen, zou hij van mij de eerstvolgende tornooien thuis mogen blijven want dan is hij er duidelijk nog niet klaar voor!

Dan is hij de eerstvolgende toernooien waarschijnlijk toch ook geblesseerd dus kan hij sowieso niet mee :D

Christophe
15-04-2008, 11:51
Ja, helemaal mee eens! Maar de scheids stopte het gevecht in dit geval, dus dan kan je de arm er niet meer aftrekken natuurlijk.....

Inderdaad, Willem had gewoon gewonnen en had NOOIT opnieuw moeten beginnen knokken. Hij was ook duidelijk de betere vechter, ik snap eigenlijk niet goed waarom hij de tweede keer heeft verloren? Maar die worp waarbij z'n tegenstander op z'n hoofd terechtkomt nemen ze 'm niet meer af! :p

Christophe
15-04-2008, 11:51
Dan is hij de eerstvolgende toernooien waarschijnlijk toch ook geblesseerd dus kan hij sowieso niet mee :D

Laws of nature ... zo heerlijk rechtvaardig! ;)

Christophe
15-04-2008, 11:56
Inderdaad, Willem had gewoon gewonnen en had NOOIT opnieuw moeten beginnen knokken. Hij was ook duidelijk de betere vechter, ik snap eigenlijk niet goed waarom hij de tweede keer heeft verloren? Maar die worp waarbij z'n tegenstander op z'n hoofd terechtkomt nemen ze 'm niet meer af! :p

Kan niemand daar zo'n gifje (of hoe heet zo'n klein filmpje) van maken voor Willem's thumb?! :p Worp op 1:49

YouTube - Willem deel 2 luister naar Jochem (1:30) en check Willem (http://www.youtube.com/watch?v=t3B3AAsjKF0&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=80999)

FightingDutchman
15-04-2008, 11:57
Laws of nature ... zo heerlijk rechtvaardig! ;)

Gelukkig wel ja!

Maar ik vond het toch een leuk toernooi. Was voor mij de eerste keer... Train eigenlijk pas sinds kort BJJ in Maastricht bij Jordy dus vond het heel leuk om het in wedstrijdvorm te doen/zien.....!
Nu ben ik al helemaal verslaafd voor zover ik dat nog niet was ;)

Jochem
15-04-2008, 12:39
Ach, die 2e partij kreeg willem een keer geen punten voor een worp, plus hij kreeg geen punten voor sidemount na die stuiterworp. Maar ja, hij had die kerel weer moeten subben, komt volgende keer wel.

Christophe
15-04-2008, 13:28
Ach, die 2e partij kreeg willem een keer geen punten voor een worp, plus hij kreeg geen punten voor sidemount na die stuiterworp. Maar ja, hij had die kerel weer moeten subben, komt volgende keer wel.

Verliezen in Brussel (als je geen lid van de organisatie bent) word je zo inderdaad niet erg moeilijk gemaakt, je moet er inderdaad submitten! Maar zoals je al zei: dat komt de volgende keer wel! ;)

Kleyne
15-04-2008, 14:30
altijd voor submission gaan. Op die manier kan de scheidsrechter zich (bijna) niet vergissen ...






ps: neen, ik ben GEEN lid van de organisatie - zelfs al ben ik (was ik) van Brussel

Christophe
15-04-2008, 14:34
altijd voor submission gaan. Op die manier kan de scheidsrechter zich (bijna) niet vergissen ...


Inderdaad Koen ... maar dat neemt niet weg dat het niet zou mogen!!!

Kleyne
15-04-2008, 15:00
ben ik het volledig mee eens ! het is idd vrij flagrant als je het filmpje ziet ...

remco pardoel
16-04-2008, 10:36
Volgens mij was er een submission
:-)

het is niet de eerste keer dat t daar misgaat met de scheidsrechters..

Christophe
16-04-2008, 11:02
En ik heb zo het gevoel dat het ook niet de laatste keer zal geweest zijn! ;)

the boxer
16-04-2008, 22:46
kan het zijn dat de links niet meer werken?? :(

trouwens nog proficiat aan iedereen!!! :thup:

Christophe
17-04-2008, 02:32
kan het zijn dat de links niet meer werken?? :(

trouwens nog proficiat aan iedereen!!! :thup:

Nope, working just fine! Check it again!