PDA

View Full Version : Randy Couture: Fight with Minotauro Nogueira ‘just doesn’t make sense’



Tony
14-04-2008, 08:17
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/01/ufc68randycouture_jan1207.jpg



“… I’m 44 and looking at the end of my career. I want to fight the best guy in the world and be considered the best guy as well. That fight is the only way that will happen. It doesn’t make sense – the UFC is criticizing me for not fighting (Antonio Rodrigo) Nogueira, and I have a lot of respect for Nogueira. I think he’s a great fighter, but he’s been beat by Fedor twice. That fight doesn’t make sense for me right now. If I have more fights left in me after Fedor, maybe I’ll fight Nogueira then, but right now, it just doesn’t make sense.”


Tja.. als je het zo bekijkt dan kan ik er wel begrip voor opbrengen.

Paganstars
14-04-2008, 08:48
LOL... Randy vs fedor.... Dat gaat een mooie pot worden

el bastardo
14-04-2008, 09:48
Moet er toch eens van komen ja.

Tony
14-04-2008, 09:50
no shit :P

anonymous001
14-04-2008, 09:54
Ik weet niet hoor, "doesn't make sense". Alleen als hij verwacht dat hij het zal verliezen, omdat dat ten koste van de hype zou gaan. Maar je vecht toch niet voor de hype?

Als hij dit voorjaar tegen Nog had gevochten, had hij nog tijd zat gehad om zich op Fedor voor te bereiden. Winst of verlies, wat maakt het uit.

Ik word een beetje ziek van al dat wijvengelul waarom die wel tegen die en niet tegen die moet, kan of wil vechten. Je kan veel zeggen over de vroege dagen van het freefight (ja, zo heette dat toen...), maar je hoorde toen nooit iemand zeiken over of hij nou wel of niet tegen iemand uit moest komen.

Let's get it on!

Tony
14-04-2008, 10:00
Vroeger boeide zelfs een 100 lbs gewichtverschil niet.. ze gingen er gewoon voor.

échte mannuh
die thuiskomen met honger ipv met bloemen

el bastardo
14-04-2008, 10:04
échte mannuh
die thuiskomen met honger ipv met bloemen
:thup:

TOON
14-04-2008, 18:23
doesn't make sense omdat ie weet dat ie wellicht wel eens zal af moeten kloppen en dan is die zorgvuldig opgezette fedor-couture campagne voor
niets geweest....al moet ik nog eerst zien dat die pot er gaat komen...
ben een beetje dat fedor-couture geouwehoer zat!!

als je een jaar droog staat is het toch ook niet leuk als Yolanthe je een lapdance geeft en je er niet aan mag zitten!!!!

RtoDeep
14-04-2008, 18:31
doesn't make sense omdat ie weet dat ie wellicht wel eens zal af moeten kloppen en dan is die zorgvuldig opgezette fedor-couture campagne voor
niets geweest....al moet ik nog eerst zien dat die pot er gaat komen...
ben een beetje dat fedor-couture geouwehoer zat!!

als je een jaar droog staat is het toch ook niet leuk als Yolanthe je een lapdance geeft en je er niet aan mag zitten!!!!

then i kill myself :D