PDA

View Full Version : Wijziging Matchmaking K-1 Arena



killerboy
14-04-2008, 23:32
Wegens blessures die vechters hebben opgelopen tijdens de k-1 max gala in japan vallen er 2 vechters weg :

dat zijn : Albert Kraus en Andy Souwer

de vervanger van Albert Kraus is Warren Stevelmans

we krijgen nu dus :

Drago vs Warren Stevelmans

De vervanger van Andy souwer is tot nu nog niet bekend .

wel weet ik dat ook petrosyn op de reservelijst stond dus wie weet word hij et maar dan moet joerie mes daar natuurlijk wel mee stemmen.

heb dit nieuws uit zeer vertrouwlijke bronnen dus is egt 100 % waar

bryan
15-04-2008, 00:33
zijn gelukkig ook geen publiekstrekkers , je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben !

Italian*Berlusconi*
15-04-2008, 00:36
and so it begins.....

petjekick
15-04-2008, 00:45
je had het kunnen weten natuurlijk..............

JeMalleMoer
15-04-2008, 11:39
and so it begins.....

idd. Het is ieder jaar weer raak.

Paganstars
15-04-2008, 12:33
daarom koop ik geen kaartje meer voor arena!

jan sensei kyokushin
15-04-2008, 12:37
zijn gelukkig ook geen publiekstrekkers , je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben ! x2 :whistling: ik koop nooit een kaartje voor de arena sorry

Hagelslag
15-04-2008, 12:37
Veel succes met het vinden van een gelijkwaardig iemand als Souwer...

chief108
15-04-2008, 12:39
was te verwachten toch?

Marco
15-04-2008, 12:47
tis jammer maar Stevelmans is een mooie vervanger voor Kraus, wie de vervanger voor Souwer wordt ben ik ook zeer benieuwd naar...

ashi76
15-04-2008, 13:06
Zonde.....

Die 2 vervang je idd niet zomaar ff.

jopke
15-04-2008, 13:18
dikke verneukerij dus...

El Bambino
15-04-2008, 13:26
Tja vandaar dat ik tot nu toe gewacht heb met het kopen van een kaartje.En die promotors van Showtime kunnen mij echt niet in de maling nemen met woorden als, " hier konden wij niks aan doen''. Tuurlijk wisten de promotors van showtime dat de K1 max in april was en dat de kans voor 99% groot was dat de vechter blessures zouden oplopen!

Straight
15-04-2008, 14:07
Tja vandaar dat ik tot nu toe gewacht heb met het kopen van een kaartje.En die promotors van Showtime kunnen mij echt niet in de maling nemen met woorden als, " hier konden wij niks aan doen''. Tuurlijk wisten de promotors van showtime dat de K1 max in april was en dat de kans voor 99% groot was dat de vechter blessures zouden oplopen!

+1.

Yodseanklai en Petrosian zijn wel waardige vervangers. Al zullen de mensen (diehard fans) die speciaal een kaartje hebben gekocht voor Andy/Kraus zich flink genaaid voelen.

S.
15-04-2008, 14:26
Ah kut.
Yodsenklai zou idd een sjieke vervanger zijn...

Jay Hoov
15-04-2008, 14:30
Hahahahahahaha...wat een verassing zeg!!!
Pffff.....Ik vind het een beetje een klote streek....En ook heeeeel typisch weer!
Er gebuert elk jaar wel weer wat aan die line -up.........Tja, als het geld maar binnen is!
Lekker lullig voor die mensen die hun kaart kopen speciaal voor bijv. Souwer of Kraus!

Anyway......Dit wisten we ook al van tevoren.....TYPISCH!

Getto
15-04-2008, 14:45
Petrosyan en Yodsenklai zijn inderdaad goede opties of Villaume.
Maar om het dichter bij huis te zoeken wat te denken van Ali Gunyar, altijd een smaakmaker en wat een partij gister op tv nog gezien. Volgens mij in de Arena ook altijd 1 van de smaakmakers geweest. Laatste tijd ook nog eens in bloedvorm, lijkt wel onverslaanbaar. En om wat opkomende jonge talenten aan het werk te zien vind ik Chaid of Ngimbi of die jonge van Gunyar hoe heet hij ook al weer Sedaros ofzo....
Opties zat dus;)

redjuh
15-04-2008, 15:08
vorig jaar viel het wel mee toch. en trouwens ik licht het barpersoneel toch weer voor 50 euro op, dus valt het best mee

Wheelie
15-04-2008, 15:13
Het klopt dat Andy Souwer en Albert Kraus geblesseerd zijn en waarschijnlijk vecht Murat Direkci ook niet.
Ik kreeg net te horen dat Simon vanavond terug komt uit Japan en dat de organisatie dan naar buiten komt met een officiele reactie over wat er aan de hand is en wie de vervangers zijn.

redjuh
15-04-2008, 15:20
veel mensen betalen er al voor om in de arena te kunnen partyen zonder naar ajaks te hoeven kijken hehehe

Fight Master
15-04-2008, 15:20
Is ook zo, maar hoe meer mooie gala's hier in Nederland, hoe meer mensen te zeiken hebben. In plaats van blij te zijn met al die topgala's waar ze in andere landen verlekkerd naar zitten te kijken (zie buitenlandse fora), gaan ze hier steeds meer lopen zeiken.
Geen wonder dat er vechters zijn die liever niet meer in Nederland vechten. Het publiek zeikt alleen maar en noemt zich ondertussen wel liefhebber. Daar kan ik met mn pet niet bij!

Ik ga lekker aan het werk in de ArenA en ik ga volop genieten!

jouw tong moet wel heel bruin zijn van het likken. het is gewoon kut dat er 3 publiekstrekkers uitvallen en daar mogen wij best over zeiken. ik heb kaartjes gekocht voor kraus en souwer, denk niet dat ik geld terug krijg of wel ?

Justinian
15-04-2008, 15:24
Yodsenklai zou een meer dan geweldige vervanger zijn als je het mij vraagt! Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat men meteen begint met "...en daarom koop ik geen kaartje voor de ArenA" of "daarom wacht ik tot het laatste moment". Kijk ff wat een matchmaking hier wordt neergezet. Een paar jaar geleden konden we hier alleen maar van dromen!

Even een paar simpele feiten:
Tweevoudig K-1 Max kampioen Buakaw vecht.
Tweevoudig K-1 kampioen Bonjasky vecht.
Gilbert Yvel vs Alistair Overeem, de partij waar vrijwel alle Nederlandse/Europese fans op zitten te wachten wordt hier gevochten!

Edwin van os
15-04-2008, 15:28
Het zou inderdaad wel netjes zijn om even te wachten tot Simon terug is.
Ik weet al wat er te gebeuren staat. Opvallend dat de mensen die geen kaartje gekocht hebben het hardst van de toren blazen onder een schuilnaam.
Wie weet valt het wel mee wat er uit de onderhandelingen is gekomen in Japan. Denk dat er wat mensen hun woorden kunnen inslikken.

Wheelie
15-04-2008, 15:33
Ik vind het ook erg jammer dat Kraus en Souwer niet vechten maar denk dat er wel weer toppers voor in de plaats komen.
Ik ken veel mensen hier uit Oss die echt speciaal voor Albert Kraus een kaartje gekocht hebben dus die zullen wel flink de pest in hebben

redjuh
15-04-2008, 15:44
stel dat je een reisje naar barcelona boekt en voor een meijer een kaartje koopt voor een wedstrijd, en ronaldinho en messi spelen niet. die waren donderdag op de training licht geblesseerd geraakt... dan ga je het bestuur van barca afzeiken? die gasten worden uit voorzorg van een mogelijk ingroeiende teennagel op de bank gehouden, terwijl de gasten die komen kickboxen en geblesseerd zijn, waarschijnlijk amper kunnen lopen.

mn van souwer vind ik het zwaar klote. heb nog een hoop reps die ik hem persoonlijk wilde geven

Peete
15-04-2008, 15:50
Petrosyan en Yodsenklai zijn inderdaad goede opties of Villaume.

Idd die Villaume!! wat een stenenkop had die gozer laatst bij slamm, echt indrukwekkend wat voor n bikkel dat was, svp dan wel over 5 ronde!

Jammer van het uitvallen maar er vallen altijd en overal wedstrijden uit helaas dat het dan deze jongens zijn.

Paganstars
15-04-2008, 15:51
@ Edwin ik durf best me naam hier te zeggen, dat is het probleem niet. Maar vind het gewoon jammer dat er altijd wel iets is met de line up bij showtime; soms van jullie kant uit, soms van de vechters en soms door pure overmacht... Ik vind dit gewoon jammer en dat is dus gewoon de reden dat ik of geen kaartje koop of gewoon wacht tot het laatste moment. *als het uit verkocht is jammer dan!* Maar zo denk ik erover.... Ik koop kaartje omdat ik bepaalde vechters wil zien, en niet een of andere vervanger waar ik eigenlijk niet op zit te wachten! Kijk blessures kunnen gebeuren en ik weet ook dat jullie daar niks aan kunnen doen. Sorry als ik bot overkwam, maar vindt het gewoon krom hoe dit nou verloopt!

Osu,
Randy

JeMalleMoer
15-04-2008, 15:52
Vind het helemaal niet erg dat Souwer niet vecht. Hij heeft ons vorige week al een prachtige partij laten zien. Die heeft zijn kunstjes wel laten zien aan Joeri. Deze matchup was al gemaakt toen mensen nog het idee hadden dat joerie het zou kunnen maken in Max. Nu is het toch vrij duidelijk dat Joerie niet bepaalt thuishoort in die gewichtsklasse. Dus ik zie Joerie liever tegen iemand anders knokken.

redjuh
15-04-2008, 15:56
voor degenen die een vervangende activiteit willen voor de uitgevallen vechters,

Pilsen en schreeuwen met Red en Chief... aanvang 15:30 tot sluiten, entree 2 bier

JeMalleMoer
15-04-2008, 15:58
voor degenen die een vervangende activiteit willen voor de uitgevallen vechters,

Pilsen en schreeuwen met Red en Chief... aanvang 15:30 tot sluiten, entree 2 bier


vergeet de toiletrollen niet. ;)

Paganstars
15-04-2008, 16:00
mmm.... das wel overwegen waard!

El Bambino
15-04-2008, 16:09
Misschien moet je iets beter lezen. Ik heb het over topgala's. Dat heet meervoud. En daarmee bedoel ik dus niet alleen It's Showtime.
Het lijkt gewoon dat het Nederlandse publiek steeds meer loopt te zeiken.

Jij als Fight Master had toch wel het verstand om te weten dat in een sport als deze de kans bestaat dat er blessures voorkomen? Dat kan al in een training gebeuren en nu gebeurt het op een gala dat pas is ingepland nadat It's Showtime al vaststond. Maar zoals ik al zei: dat kan zelfs tijdens een training gebeuren.
Dus dat jij je kaartje speciaal voor een aantal vechters koopt en misschien wel niet naar de overige line-up kijkt is lullig, maar niets aan te doen.
Als ik een kaartje zou kopen voor het ABN AMRO-tennistoernooi en een paar dagen voor het toernooi blijkt dat mijn favoriet niet mee kan doen door een blessure is dat heel lullig, maar niets aan te doen. Denk je dat bij andere sporten mensen ook gaan vragen of ze geld terugkrijgen?

Mag je wel zeiken voor een kaartje van 80 euro?Vanwaar dit elite gedrag?Moeten wij in onze handjes knijpen om 80 euro te betalen en als bepaalde vechters niet komen dan mogen wij daar niks van zeggen?Denk dat je de plank flink misslaat met zulke teksten hoor, laat ik je een ding leren alvast. DE supporters, de toeschouwers, het publiek, de fans die de kaartjes betalen hebben ALTIJD GELIJK!Geen betaalde publiek is geen show zo simpel is het!

gieloe
15-04-2008, 16:12
vindt persoonlijk de partij drago- stevelmans meer DE partij van het moment dan tegen kraus!
en als joeri tegen petrosian zou moeten of yodsenklai lijkt mij dat ook een spannnendere partij dan tegen souwer.
maar joeri had zo ie zo niet tegen souwer gevochten zoals ik al eerder verteld had op het forum

anyway, voor mij nu nog meer plezier om naar de arena te gaan

Richelieu
15-04-2008, 16:20
@ Edwin ik durf best me naam hier te zeggen, dat is het probleem niet. Maar vind het gewoon jammer dat er altijd wel iets is met de line up bij showtime; soms van jullie kant uit, soms van de vechters en soms door pure overmacht... Ik vind dit gewoon jammer en dat is dus gewoon de reden dat ik of geen kaartje koop of gewoon wacht tot het laatste moment. *als het uit verkocht is jammer dan!* Maar zo denk ik erover.... Ik koop kaartje omdat ik bepaalde vechters wil zien, en niet een of andere vervanger waar ik eigenlijk niet op zit te wachten! Kijk blessures kunnen gebeuren en ik weet ook dat jullie daar niks aan kunnen doen. Sorry als ik bot overkwam, maar vindt het gewoon krom hoe dit nou verloopt!

Osu,
Randy

O..dacht dat jij geen tijd had om naar gala's toe te gaan..:rolleyes: It's Showtime komt bijna een jaar geleden met een line-up naar buiten waar mensen dan vervolgens een kaartje voor gaan kopen. Het is enorm moeilijk om zo'n line-up intact te houden, want wedstrijdvechters trainen nu eenmaal veel en moeten ondertussen ook hun partijen draaien. De kachel kan niet alleen maar branden op It's Showtime..;)

Paganstars
15-04-2008, 16:21
O..dacht dat jij geen tijd had om naar gala's toe te gaan..:rolleyes: It's Showtime komt bijna een jaar geleden met een line-up naar buiten waar mensen dan vervolgens een kaartje voor gaan kopen. Het is enorm moeilijk om zo'n line-up intact te houden, want wedstrijdvechters trainen nu eenmaal veel en moeten ondertussen ook hun partijen draaien. De kachel kan niet alleen maar branden op It's Showtime..;)

Dat ook... maar die kaartjes gingen in de verkoop dat ik het nog niet zo druk had... maar dat ter zijde... ben het wel eens met wat je zegt, daarom wacht ik liever in zo'n geval met een kaartje kopen!

A-team
15-04-2008, 16:26
Er zijn veel betere Gala's in Nederland, dus waar maken jullie je druk om!

Straight
15-04-2008, 16:27
Dat er blessure vallen; daar kan de organisator niks aan doen, MAAR wat ik niet snap is dat de gala's (Arena en afgelopen Final 16) zo kort achter elkaar plaatsvinden. Dat lijkt wel vragen om uitvallers.
Ik had wel meer professionaliteit verwacht. Slecht geinformeerd of niet nagevraagd? Ik ben zeer benieuwd hoe dit tot stand is gekomen.

fightingfist
15-04-2008, 16:38
Het is jammer dat je dan niet het hele topic leest, want daar heb ik al wat over gezegd. Simon legt het uit in de Ringsports. Ons gala was allang gepland toen K-1 met hun Final 16 kwam. Ik ga verder niet het hele stuk overtypen als je 't niet erg vindt haha. En heb helaas ook geen scanner.

Dan is het alsnog onprofessioneel, er kan toch duidelijk gecommuniceerd worden tussen Simon Rutz en de mensen in Japan. Aan welke partij het dan ligt zou ik niet over durven oordelen.

Straight
15-04-2008, 16:40
Het is jammer dat je dan niet het hele topic leest, want daar heb ik al wat over gezegd. Simon legt het uit in de Ringsports. Ons gala was allang gepland toen K-1 met hun Final 16 kwam. Ik ga verder niet het hele stuk overtypen als je 't niet erg vindt haha. En heb helaas ook geen scanner.

Het stukje heb ik niet gelezen, maar als er zoiets groots wordt georganiseerd waar flink wat geld in is gestoken. Dan neem ik aan dat er duidelijke afspraken worden gemaakt om dit soort dingen te voorkomen.

Jofeljoh!
15-04-2008, 16:45
Jammer, had vandaag mn kaartjes in de bus liggen. Maar goed we zijn het gewend, ik ga er vanuit dat dit waardig wordt opgevangen.

chief108
15-04-2008, 16:53
vorig jaar viel het wel mee toch. en trouwens ik licht het barpersoneel toch weer voor 50 euro op, dus valt het best mee
:beerchug:

TOON
15-04-2008, 17:16
persoonlijk vind ik het zwaar kut dat Souwer niet meedoet, die heb ik nog niet vaak in ut echie gezien, das echt balen, maar inherent aan de sport idd, ik ben nog niet vaak naar een gala geweest waar de originele matchups ook allemaal te zien waren...

Het wegvallen van Aerts hebben ze ook super opgevangen dus ga er vanuit dat er gewoon twee andere mooie partijen te zien zijn strakkies! eens kijken wat rutz zelf te melden heeft hierover, laten we dat anders eens even afwachten alvorens moord en brand te schreeuwen...

Fasada
15-04-2008, 17:18
Ik kan mij voorstellen dat fans van Kraus en Souwer zuur zijn maar de rest van de line-up is wat mij betreft nog goed genoeg. Moet wel zeggen dat je als organisatie buffers kan inbouwen net als wat zij met Peter Aerts hebben gedaan. Dat vond ik erg netjes, zij hebben Bonjasky al van te voren gevraagd om eventueel in te vallen.

Dit zelfde hadden zij wat mij betreft ook moeten doen bij de K-1 max vechters. Zo van mocht Souwer geblesseerd zijn dan komt bv Masato in de plaats (even er vanuit gaan dat dit de schuld is van Japan aangezien zij veel later kwamen met hun K-1 max show t.o.v. de Arena)
Verder zijn er genoeg goede vervangers te vinden in de -70kg (Artur Kyshenko, Petrosyan, Pique, Gunyar, Ngimbi, Main, Najim, Yodsanklai noem maar op)

Een persoonlijke noot: Als we toch gaan klagen; hahah
Ik heb liever een K-1 show in de Arena met alleen maar superfights en geen toernooi en zou graag meer MMA willen zien.

danial
15-04-2008, 17:45
Noem een gala dat de line-up niet verandert net voor het gala? Dat gebeurt bij elke gala, en het zal ook zo blijven. Alleen omdat het hier om grote namen gaat, gaan mensen klagen. Maar niks aan te doen, Er vechten alleen maar toppers nog in arena

El Bambino
15-04-2008, 18:04
@ El Bambino:
Tuurlijk mag je er wat van zeggen. Maar een stuk hiervoor werd gezegd dat je er ook over mag zeiken. En DAT vind ik niet terecht. Heeft niets met elitegedrag te maken (ik snap uberhaupt niet waarom je die term gebruikt). Ik dacht dat mijn vergelijking met het voorbeeld van ABN AMRO-toernooi wel redelijk duidelijk zou zijn. Nou ben ik absoluut geen tennis-kenner, maar ik vermoed dat de kaartjes daarvoor ook niet goedkoop zijn. Maar als een sporter af moet melden door een blessure kan een organisatie daar niets anders aan doen dan op zoek gaan naar een vervanger.

Supporters, toeschouwers, etc. altijd gelijk? Sorry, maar zo zie ik dat echt niet. Ook niet als ik zelf ergens bij het betalende publiek hoor. Als ik een kaartje voor een gala koop en een topper valt uit door een blessure, dan vind ik dat jammer maar ik weet dat de organisatie daar net zo hard, of misschien nog wel harder, van baalt. EN dat ze er niets aan kunnen doen.

STEL: Een sporter die uitvalt, zegt "Weet je wat, speciaal voor mijn fans neem ik toch deel aan de wedstrijd" en er staat een 25% fitte sporter zijn kunstje te doen. Moet je de kritieken daarna eens lezen, want dan is het weer "Hij speelde/vocht als een natte krant" en "Wat een wanvertoning" enz.

Zullen we van jouw "Geen betaalde publiek" maar "Geen betalend publiek" maken? Of krijg jij betaald om ergens te kijken? ;)

Iets lichtelijk anders: Ik ben wel eens benieuwd naar de reacties hier als alle topgala's die nu in Nederland zijn, vanaf nu in het buitenland georganiseerd worden. En dan inclusief de reacties na dezelfde uitvallers en vervangers als nu. Denk dat er dan nog veel dingen te lezen zijn zoals "Was dat gala maar in Nederland!"

Tuurlijk heb je gelijk in sommige dingen als onmacht met betrekking tot het afzeggen van vechters door blessures.Maar dat het consument niet mag klagen terwijl ze wel voor betalen is in mijn optiek helemaal verkeerd en vandaar de term ELITE. Zo van hou je mond niet klagen want het is Showtime en mensen mogen niet klagen maar in hun handjes knijpen dat er zo een gala wordt gegeven, dat bedoel ik met elite.En ik ben al 3x geweest en geloof me, heb minimaal 150 euro uitgegeven aan entree, eten en parkeerplaats.Dus wat dat betreft heb ik zeker het recht om te klagen, ik ben het consument ik betaal voor een product maar die product wordt achteraf gewijzig en ik mag niet klagen?

Vitor Belfort
15-04-2008, 19:32
Kan ik ook ergens de gehele matchmaking vinden? Die op Simon Rutz Promotions is ook niet bepaald aktueel te noemen!

Aarti
15-04-2008, 19:55
Erg jammer van Souwer en Kraus. Maar je gaat voor de vechtsport (net als met een team voetbal), alleen heb je vaak favorieten (net als bij voetbal).Ik wilde vorig jaar ook gaan, maar had alleen geen geld. Achteraf erg blij dat ik niet ben geweest, want ik vond het publiek (vooral bij de ring) erg respectloos. Ik schaam me diep! Ik ben erg blij dat dit meer in Nederland komt, maar had niet het gevoel dat het net als Japan, er respectvol mee omgegaan wordt, dus dat mensen alleen maar zeiken. En als je niet voor de vechtsport gaat, maar 1 a 2 favo's hebt, dan moet je de kaartjes aan de deur kopen!

Biiyen
15-04-2008, 19:59
Het is erg dubbel. Ja er vallen toppers weg, maar tot nu toe is de matchmaking er niet echt minder om geworden. Ik verwacht dat de vervangers van Kraus en Souwer ook wel van kaliber zullen zijn. Ruts was afgelopen dagen in Japan en zal dus wel naar huis komen met waardige vervangers denk ik zo.

Als die Masato heeft gekregen dan flip ik helemaal uit in ieder geval. Dan koop ik op zeker nog een kaartje. whishfull thinking

Ben
15-04-2008, 20:03
wat hebben ze voor blessurres

Biiyen
15-04-2008, 20:04
wat hebben ze voor blessurres

Ik vermoed dat Kraus flink last heeft van zijn onderarmen en Souwer van zijn ribben. Dat kan niet anders.

Ralph
15-04-2008, 20:06
Als die Masato heeft gekregen dan flip ik helemaal uit in ieder geval.

x2!! Die zou ik echt wel een keertje live in actie willen zien.

Straight
15-04-2008, 20:13
x2!! Die zou ik echt wel een keertje live in actie willen zien.

Dat zou echt te gek zijn. Meer dan een waardige vervanger.
Maar ik zat eigenlijk meer te denken aan die Kido, hij kwam er ongehavend uit.
Ik ben iig benieuwd.

TOON
15-04-2008, 20:31
Masato zou heel stoer zijn inderdaad!!

Qtie-Pie
15-04-2008, 20:48
x2 :whistling: ik koop nooit een kaartje voor de arena sorry x3, ik ook niet.....:sleep1:

Eelco
15-04-2008, 22:25
Mijns inziens ligt de schuld bij de k-1 japan. Zij besluiten, waarschijnlijk zonder overleg met Rutz, dat ze eventjes de k-1 max opzet veranderen en de vechters staan daar terecht toch liever voor 75k (en miljoenen kijkers) te knokken dan, met alle respect, een superbout in de arena.

Overigens vraag ik me wel af of er enige contracten waren afgesloten, zowel tussen k-1 japan en showtime en de vechters en showtime, en wat deze dan waard zijn. :wacko:

De man van 14K
15-04-2008, 22:48
Maar wie worden nu de vervangers.. dat is de grote vraag!

bloody
16-04-2008, 00:01
daar steken ze geen stoelen in de brand!


x2 :whistling: ik koop nooit een kaartje voor de arena sorry

blazin.arr0w::::
16-04-2008, 00:23
daar steken ze geen stoelen in de brand!

Mwoa, gebeurd wel eens ;)
http://www.ajaxfotoside.net/0708thuis/fnoord/148.jpg

Nou hebben wij natuurlijk het juiste merk blussers in huis, dus dat scheelt weer :)

http://www.dewit-elektro.nl/themes/dewit/images/ajax1.jpg

On topic:

Ik denk dat zulk een gebeuren gewoon erg is voor alle betrokkenen. Vechters, promotors en niet in de laatste plaats het publiek.

Ben het wel mee eens dat dit soort evenementen bestaan bij de gratie van het publiek. Geen publiek is geen evenement, simpel.

Maar ook moet dat zelfde publiek weten dat dit soort dingen gebeuren.

Teleurstelling bij de fans is ook te begrijpen en het drama is voor de één wat groter dan de ander. "Zeiken" hoort daarbij.

Eigenlijk zijn we het gewoon allemaal met elkaar eens, al hebben we allemaal een andere bril op :cool2: :lol:

Arie
16-04-2008, 04:10
Je bent een liefhebber van vechtsport, dus je weet dat het risico bestaat dat er vechters uitvallen. In die zin weet je dus waar je aan begint als je een kaartje koopt. Het risico bestaat, maar jij neemt het. En of je wil klagen, moet je natuurlijk zelf weten maar dat hier gesproken wordt over geld terug vind ik zwaar onterecht.

Je hebt het over een product, maar het product wordt niet achteraf gewijzigd, het wordt gewijzigd nog voordat jij het krijgt. En dat het gewijzigd kan worden, is iets dat je al wist. Dat is, zoals iemand al zei, inherent aan onze sport. Maar daarom is het natuurlijk wel klote! Echter, zeiken op de organisatie vind ik niet terecht want zij kan er niets aan doen, aangezien het hier om blessures gaat. Als ze nou namen op de poster hadden gezet, waarvan ze bij voorbaat al wisten dat die niet zouden komen, DAN had je in mijn ogen het volste recht om te zeiken op de organisatie.


Natuurlijk wil ik er rekening mee houden dat er altijd iets kan gebeuren en dat er zodoende vechters kunnen uitvallen. Dat is iets dat ik van te voren weet. Dat de kosten voor rekening van de koper zouden moeten komen kan ik echter minder goed begrijpen. Tenminste ik zie zo snel niet (heb op de website gekeken) algemene voorwaarden o.i.d. waarin van zoiets blijk wordt gegeven. (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst lijkt mij niet uitgesloten. (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst is in beginsel mogelijk indien het gebrek in de nakoming dat rechtvaardigt (en het is maar de vraag of daarvan in dit geval sprake is). Dat de organisatie geen verwijt kan worden gemaakt staat er niet aan in de weg dat (gedeeltelijke) ontbinding plaats kan vinden. Het niet kunnen presteren zal ze wellicht niet kunnen worden verweten. Is dat het geval dan kan nakoming en/of schadevergoeding niet worden afgedwongen, maar dat geeft ze niet het recht op behoud van mijn prestatie. Indien een ingrijpende wijziging van het program kan worden gezien als een gebrek op grond waarvan (gedeeltelijke)ontbinding van de overeenkomst rechtvaardig is, dan vind ik het niet onterecht wanneer men overgaat tot (gedeeltelijke) ontbinding. Onterecht zou ik het vinden, wanneer wederpartij mijn geld zomaar zou mogen houden (voor niets gaat de zon op).:blush:

Guillermo
16-04-2008, 05:14
Het is wel kut als je favoriete vechters uitvallen, maar ik wacht alleen op Yvel vs Overeem dus ik heb niks te zeiken :thup:

chief108
16-04-2008, 09:00
Mijns inziens ligt de schuld bij de k-1 japan. Zij besluiten, waarschijnlijk zonder overleg met Rutz, dat ze eventjes de k-1 max opzet veranderen en de vechters staan daar terecht toch liever voor 75k (en miljoenen kijkers) te knokken dan, met alle respect, een superbout in de arena.

Overigens vraag ik me wel af of er enige contracten waren afgesloten, zowel tussen k-1 japan en showtime en de vechters en showtime, en wat deze dan waard zijn. :wacko:
interessante opmerkingen idd...

it's showtime is altijd erg vroeg met het presenteren van hun complete line-up en daardoor gebeurd het dus ook elk jaar dat er enkele toppers/ publiekstrekkers uitvallen

dat weet je van te voren

maar iedereen tekent toch van te voren allerlei contracten?

hoe zit dat eigenlijk als er dan zoiets gebeurd en iemand valt uit op zo'n manier?

FOCUS
16-04-2008, 09:11
Ik zie het al voor me:
koop een kaartje voor een band
valt ie uit, krijg ik een andere band die ook goed is

natuurlijk kan er altijd iets gebeuren waardoor een vechter uitvalt,
maar waarom altijd hier?
Kan ik ook beslissen om dan mn kaartje in te leveren?

lopez86
16-04-2008, 12:29
Tja vandaar dat ik tot nu toe gewacht heb met het kopen van een kaartje.En die promotors van Showtime kunnen mij echt niet in de maling nemen met woorden als, " hier konden wij niks aan doen''. Tuurlijk wisten de promotors van showtime dat de K1 max in april was en dat de kans voor 99% groot was dat de vechter blessures zouden oplopen!

Hahahahahahaha...wat een verassing zeg!!!
Pffff.....Ik vind het een beetje een klote streek....En ook heeeeel typisch weer!
Er gebuert elk jaar wel weer wat aan die line -up.........Tja, als het geld maar binnen is!
Lekker lullig voor die mensen die hun kaart kopen speciaal voor bijv. Souwer of Kraus!

Anyway......Dit wisten we ook al van tevoren.....TYPISCH!


Dat er blessure vallen; daar kan de organisator niks aan doen, MAAR wat ik niet snap is dat de gala's (Arena en afgelopen Final 16) zo kort achter elkaar plaatsvinden. Dat lijkt wel vragen om uitvallers.
Ik had wel meer professionaliteit verwacht. Slecht geinformeerd of niet nagevraagd? Ik ben zeer benieuwd hoe dit tot stand is gekomen.


Dan is het alsnog onprofessioneel, er kan toch duidelijk gecommuniceerd worden tussen Simon Rutz en de mensen in Japan. Aan welke partij het dan ligt zou ik niet over durven oordelen.


Het stukje heb ik niet gelezen, maar als er zoiets groots wordt georganiseerd waar flink wat geld in is gestoken. Dan neem ik aan dat er duidelijke afspraken worden gemaakt om dit soort dingen te voorkomen.

Wat een naïviteit:rolleyes:
Ze brengen hun eigen shows echt niet in het geding omdat er in dat kleine kikkerlandje ook iets gebeurd, wat niet eens word uitgezonden op Japanse TV.
Overleg, pff. jullie moesten eens weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt.
Money talks, meer zeg ik niet.

Bovendien, meerendeel van de partijen zijn nogsteeds intact.
Drago vs Stevelmans is voor mij veel interessanter, tegen Kraus hebben we al gezien.
Andy vs Joerie mes idem, is gewoon niet interresant.

Ik snap echt niet dat mensen om 1 of 2 partijen zo kunnen klagen zeg, vertel mij eens dat je zonder deze 2 partijen ineens géén waar voor je geld krijgt.

Paganstars
16-04-2008, 12:36
Ik zie het al voor me:
koop een kaartje voor een band
valt ie uit, krijg ik een andere band die ook goed is

natuurlijk kan er altijd iets gebeuren waardoor een vechter uitvalt,
maar waarom altijd hier?
Kan ik ook beslissen om dan mn kaartje in te leveren?

Dit klopt dus niet he! Als een band uitvalt krijg je de keus; of geld terug of je kaartje is geldig voor een volgend concert dat die band geeft!

back on-topic, ik snap de frustratie van el bambino, maar blessures is door overmacht doe je niks aan.... Daarom w8 ik met showtime altijd en als het uitverkocht is pech!

Straight
16-04-2008, 12:57
Wat een naïviteit:rolleyes:
Ze brengen hun eigen shows echt niet in het geding omdat er in dat kleine kikkerlandje ook iets gebeurd, wat niet eens word uitgezonden op Japanse TV.
Overleg, pff. jullie moesten eens weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt.
Money talks, meer zeg ik niet.

Bovendien, meerendeel van de partijen zijn nogsteeds intact.
Drago vs Stevelmans is voor mij veel interessanter, tegen Kraus hebben we al gezien.
Andy vs Joerie mes idem, is gewoon niet interresant.

Ik snap echt niet dat mensen om 1 of 2 partijen zo kunnen klagen zeg, vertel mij eens dat je zonder deze 2 partijen ineens géén waar voor je geld krijgt.

Kom ajb niet doen alsof jij weet wat er achter de schermen gebeurd.
Naief ben ik niet. Als je veel geld in iets pompt dan moet je ervoor zorgen dat alle afspraken zwart op wit staan.
Het besluiten en uitvoeren van een extra event doe je niet zomaar 1,2,3. Misschien ben jij degene die naief is. Ik vond het gewoon raar dat er 2 events kort achter elkaar plaats vinden.
Anyway, ik wacht wel af op de oplossingen.

FOCUS
16-04-2008, 13:09
Dit klopt dus niet he! Als een band uitvalt krijg je de keus; of geld terug of je kaartje is geldig voor een volgend concert dat die band geeft!



my point exactly....

Paganstars
16-04-2008, 13:28
my point exactly....

Owh dan had ik het verkeerd begrepen!

Arie
16-04-2008, 13:47
@Arie: in dat juridische gebied ben ik absoluut niet thuis, dus ik kan je geen zinnige inhoudelijke reactie daarop geven, ben ik eerlijk in. Maar is jouw stukje ook toe te passen op mijn voorbeeld van het ABN AMRO-tennistoernooi?

Ik ben niet zo bekend met dat toernooi. Maar het betreft wel een algemeen stukje, dat wel. Alleen bevat dat stukje een behoorlijke open norm en mij is niet duidelijk of een wijziging in het programma zoals thans aan de orde is, moet worden beschouwd als een tekortkoming in de nakoming die (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt.



Dus niet duidelijk is of zo'n wijziging het rechtvaardigt de koop (deels) ongedaan te maken waarop dus (deels) het geldbedrag dat is betaald voor het kaartje geretourneerd zal moeten worden.



Eigenlijk zeg ik alleen maar dat als het zo is dat ontbinding rechtvaardig moet worden geacht, dat in dat geval het bedrag ook terug moet worden gegeven. Echter of dat werkelijk het geval is, kan ik je niet vertellen.:D


Misschien weet Justi het wel, die is volgens mij veel meer thuis in de sportwereld en misschien ook wel in het juridische.

JeMalleMoer
16-04-2008, 13:53
Ik ben niet zo bekend met dat toernooi. Maar het betreft wel een algemeen stukje, dat wel. Alleen bevat dat stukje een behoorlijke open norm en mij is niet duidelijk of een wijziging in het programma zoals thans aan de orde is, moet worden beschouwd als een tekortkoming in de nakoming die (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt.



Dus niet duidelijk is of zo'n wijziging het rechtvaardigt de koop (deels) ongedaan te maken waarop dus (deels) het geldbedrag dat is betaald voor het kaartje geretourneerd zal moeten worden.



Eigenlijk zeg ik alleen maar dat als het zo is dat ontbinding rechtvaardig moet worden geacht, dat in dat geval het bedrag ook terug moet worden gegeven. Echter of dat werkelijk het geval is, kan ik je niet vertellen.:D


Misschien weet Justi het wel, die is volgens mij veel meer thuis in de sportwereld en misschien ook wel in het juridische.


Tja, en wat is de overeenkomst die jij dmv een kaartje met de organisatie hebt?

Jofeljoh!
16-04-2008, 14:16
Maaarrreh, er zou een officiele reactie komen... waar blijft die dan?

redjuh
16-04-2008, 15:20
troouwens... ik heb drago echt vaak live gezien, en nog nooit meegemaakt dat hij afzegde wegens een blessure. hiermee wil ik niets insinueren, maar het kwam gewoon in me op.

redjuh
16-04-2008, 15:34
ja zijn opkomst alleen al is een kwart van mijn kaartje waard

Arie
16-04-2008, 15:35
Tja, en wat is de overeenkomst die jij dmv een kaartje met de organisatie hebt?

Dat hangt er van af. Indien een overeenkomst wordt gesloten met it’s showtime en de ticketverkoper slechts als doorgeefluik fungeert, is er sprake van een overeenkomst op afstand tussen de koper van het kaartje en it’s showtime. Is het echter zo dat de ticketverkoper niet in naam van it’s showtime overeenkomsten aangaat, maar tickets opkoopt om deze vervolgens weer te verkopen, dan is er waarschijnlijk sprake van een koopovereenkomst tussen de ticketverkoper en de koper van de ticket en voorts is er sprake van een overeenkomst op afstand met it’s showtime, dan wel van een onbenoemde overeenkomst. Ik zal je een heel verhaal besparen maar het komt er steeds op aan dat tenminste wat ik eerder heb geschreven over ontbinding van de overeenkomst toepassing vindt.

Garcia
16-04-2008, 15:35
ja zijn opkomst alleen al is een kwart van mijn kaartje waard

Idd, leuk dansje... ik doe het hem niet na :D

JeMalleMoer
16-04-2008, 15:58
Dat hangt er van af. Indien een overeenkomst wordt gesloten met it’s showtime en de ticketverkoper slechts als doorgeefluik fungeert, is er sprake van een overeenkomst op afstand tussen de koper van het kaartje en it’s showtime. Is het echter zo dat de ticketverkoper niet in naam van it’s showtime overeenkomsten aangaat, maar tickets opkoopt om deze vervolgens weer te verkopen, dan is er waarschijnlijk sprake van een koopovereenkomst tussen de ticketverkoper en de koper van de ticket en voorts is er sprake van een overeenkomst op afstand met it’s showtime, dan wel van een onbenoemde overeenkomst. Ik zal je een heel verhaal besparen maar het komt er steeds op aan dat tenminste wat ik eerder heb geschreven over ontbinding van de overeenkomst toepassing vindt.


Ja, maar in dit en het vorige bericht zeg je eigenlijk helemaal niks. Je begint plotseling een juridisch taaltje uit te slaan maar daarmee maak je het jezelf alleen maar ingewikkelder.

De what if's waar je over praat zijn alleen interessant als je weet wat voor overeenkomst je hebt met de andere partij. Aangezien die naar mijn idee vrij ruim in te vullen valt lijkt het mij onmogelijk om geld terug te vragen voor je kaartje.

Maargoed, genoeg gezwam. Ik ben nog steeds blij met mijn kaartje. Rij 113 vooraan lekker puh! ;)

Arie
16-04-2008, 16:15
Ja, maar in dit en het vorige bericht zeg je eigenlijk helemaal niks. Je begint plotseling een juridisch taaltje uit te slaan maar daarmee maak je het jezelf alleen maar ingewikkelder.

De what if's waar je over praat zijn alleen interessant als je weet wat voor overeenkomst je hebt met de andere partij. Aangezien die naar mijn idee vrij ruim in te vullen valt lijkt het mij onmogelijk om geld terug te vragen voor je kaartje.

Maargoed, genoeg gezwam. Ik ben nog steeds blij met mijn kaartje. Rij 113 vooraan lekker puh! ;)

En ik heb juist m'n best gedaan om het een beetje begrijpelijk te maken!

Overigens ligt de door jou geconstateerde 'onmogelijkheid' in mijn optiek wel wat genuanceerder.

Maar voor de rest:

zo is dat, lekker genieten van dat prachtige gala.

De man van 14K
16-04-2008, 16:59
Maar als ik het goed begijp zijn er 2 partijen waar nieuwe tegenstanders voor gevonden zijn en waar daardoor ook gewoon toppartijen zijn geworden.
Valt me nog mee als je naar voorgaande en/of andere gala's kijkt.
Veel plezier jongens, ik had er graag bij geweest!

Biiyen
16-04-2008, 18:37
troouwens... ik heb drago echt vaak live gezien, en nog nooit meegemaakt dat hij afzegde wegens een blessure. hiermee wil ik niets insinueren, maar het kwam gewoon in me op.

Dat Drago nu niet vecht verbaasd mij eigenlijk niets, en eerlijk gezegd had ik er ook gehoopt. Zijn voorlaatste wedstrijd had hij onder zijn enkel kousen nog verband gewikkeld om te dempen en in Japan zij de laatste 16 zag je gewoon dat Drago degelijk last had van zijn scheenbenen. Dat Drago nu rust neemt/krijgt vind ik persoonlijk een goeie zaak. Ik zie hem liever topfit tegen Masato dan dat hij vecht voor de eer in Amsterdam.

Ik bedoel als je Drago nu nog niet live gezien hebt dan ben je dat zelf schuld, hij heeft heel veel in NL gevochten de laatste jaren.

Slome
16-04-2008, 19:27
ik snap euhm ff niet meer, is het is toch zo dat Andy Souwer en Albert Kraus zijn uitgevallen... en niet Gago Drago, zoals Bijyen mij doet blijken..:blush:

gymalkmaar1
16-04-2008, 19:43
Van www.gagodrago.com (http://www.gagodrago.com)


mijn tegenstander en vervanger voor Albert
in de ArenA is Warren Stevelmans geworden.
een snel opkomende nieuwe ster in het K -1
Max tournooi, een zeer gretige vechter die
bij de loting in japan gelijk op Andy Souwer
uitkoos voor zijn volgende partij, een lekkere
explosieve vechter..., en absoluut nergens
bang voor. dat word dus zwaar knokke en
daar hou ik wel van.
groeten, Gago Drago

Biiyen
16-04-2008, 21:57
ik snap euhm ff niet meer, is het is toch zo dat Andy Souwer en Albert Kraus zijn uitgevallen... en niet Gago Drago, zoals Bijyen mij doet blijken..:blush:

ow damn, ik ziot er volledig naast... sorry :blush:

moop
16-04-2008, 22:33
ene kant zien we de andere partijen over het hoofd

maar we zijn weer een stelllletje verwende kinderen als je zo kijkt
het word steeds extremer met de kwaliteit van partijen die gematch worden en niet alleen eentje maar stuk of tien
in andere landen zullen ze zulke partijen niet eens in een jaar zien


maar voor een gala als ARENA die een bepaalde alure heeft verwacht je ook wel het onmogelijke
creme de le creme

als simon ons wil troosten eissen we yodsenklai vs ptrosyan and one miliondollars http://65.214.37.80/ts?t=16052465466998551807&pid=23552&ppid=10

maar chahid tegen mes
dat haalt een paar blaren weg

gymalkmaar1
16-04-2008, 22:48
ene kant zien we de andere partijen over het hoofd

maar we zijn weer een stelllletje verwende kinderen als je zo kijkt
het word steeds extremer met de kwaliteit van partijen die gematch worden en niet alleen eentje maar stuk of tien
in andere landen zullen ze zulke partijen niet eens in een jaar zien


maar voor een gala als ARENA die een bepaalde alure heeft verwacht je ook wel het onmogelijke
creme de le creme

als simon ons wil troosten eissen we yodsenklai vs ptrosyan and one miliondollars http://65.214.37.80/ts?t=16052465466998551807&pid=23552&ppid=10

maar chahid tegen mes
dat haalt een paar blaren weg


Ik vind helemaal niet dat de kaartenkopers verwend doen.
Ik heb dit jaar bewust geen kaarten gekocht,vanwege dit soort dingen.

Je mag toch de volledige line up verwachten als je bijna een meier betaalt voor een kaartje.EEN MEIER JA!!

moop
16-04-2008, 23:03
alright drago (even of the record ben je de echte drago if it is you you are so awsome man totely serial)

maar je hebt wel gelijk 100eu is niet niks maar we eissen wel overdreven hoge eissen

maar ene kant als je al zo vroeg een kaartje koopt hahahaha koopje ook iets wat je nog niet hebt hahah


kijk bij zon gala als gentle man vind ik het nioet zo erg maar arena is wat anders man dan voel ik me wel genaaid maar is fockt up je weet niet eens wat door gaat maar als de grote partijen maar doorgaan


maar mensen
twee bad blood partrijen die ik niet wil missen zijn

maar we vergeten pay back bennanza

gilbert yvel die we nooit te zien krijgen tegen alistair die je ook nooit meer te zien krijgt en nog eens met bad blood tussen die twee
die ghetto licious shit wil ik niet missen niets mooier dan voormalige sparings partners met wraak en haat hmmmmmm

melvin vs bonjansky
en je kent melvin bij een rematch he is a crazzy assss mofo wholike to beat up school boys like bonjasky HHAHAHAHAHAHAH WOOOOOOOOW

MES VS SOUWER
JA ENE KANT ZINloos WANT SOUWER HAD HET AL BEWEZEN LEUK DAT MES IEMAND ANDERS KRIJGT LIJKT ME STERK DAT HET PETROSJAN WORD AANGEZIEN HIJ BIJ ITS SHOWTIME HOOR

SAKI VS SLOWINSKKY LEUKE VOORAFJE


baukaw hebben we drie jaar niet meer gezien dus die heeft ook wat bij te kletsen
faldir die zich zelf in de scene wil slaan

en drago na tuurlijk sensationeel

we moeten niet pruimen op dat opzich
kijk even naar het gehele plaatje

ik ga zelf niet want ik heb geen geld
dus mensen met een kaartje die shit willen missen en mij shit gunnen of shit willen boycotten of dames die een date zoeken en hun boys willen niet gaan want kruas of souwer is niet gekomen feel free to pm me
ik ben een spontane jongen kan goed luisteren romantish
dus kaartrjes en je weet niet wat je er me moet ---------------->http://65.214.37.88/ts?t=3174694732901003576PAPPIER hier

MJOKKIE
16-04-2008, 23:35
Als ik een kaartje zou kopen voor het ABN AMRO-tennistoernooi en een paar dagen voor het toernooi blijkt dat mijn favoriet niet mee kan doen door een blessure is dat heel lullig, maar niets aan te doen. Denk je dat bij andere sporten mensen ook gaan vragen of ze geld terugkrijgen?[/quote].

ER is een arrest (rechterlijke uitspraak) geweest, waarbij iemand een kaartje voor een concert had gekocht, speciaal vanwege het optreden van een specifieke dirigent. De dirigent werd ziek, de concertbezoeker vroeg zijn terug. UIteraard beriep de organisatie zich op overmacht, maar de rechter stelde de man in't gelijk.Organisatie moest kaartje terugbetalen.

Zou best grappig zijn om daar een juridisch ballonnetje over op te laten.

Justi, wellicht een onderwerp voor in je volgende column..

gymalkmaar1
16-04-2008, 23:57
@ Mjokkie:

Ik ben Drago niet,lees mijn post nog maar eens er staat: van www.gagodrago.com (http://www.gagodrago.com)

anonymous001
17-04-2008, 00:04
@ Mjokkie:

Ik ben Drago niet,lees mijn post nog maar eens er staat: van www.gagodrago.com (http://www.gagodrago.com)

Maar je leest zelf ook niet zo goed...

moop
17-04-2008, 00:07
@ Mjokkie:

Ik ben Drago niet,lees mijn post nog maar eens er staat: van www.gagodrago.com (http://www.gagodrago.com)



dont pul my leg anymore man you olmost had me

niet mouwen mensen anders stuur ik mij flying monkies op jullie af
gewoon gaan it is a big uppertunity nergen in de wereld hebben ze zon matchmaking
alleen voor bonjasky en yvel it is deshizzzznit

gustafacci
17-04-2008, 00:50
K1 Arena is net als de naam eigenlijk een K1 gala.
Mensen willen graag Petrosyan of Yodsenklai in Nederland zien maar dat zijn geen K1 vechters. De enigste manier om de schade beperkt te houden is een regeling met K1 dat er een goede vechter richting Nederland word gestuurd. Masato zal wel niet haal baar zijn, al zou dat wel vet zijn maar anders vind ik Zambidis of Kyshenko wel een optie.

Tov
17-04-2008, 01:21
Quote:
baukaw hebben we drie jaar niet meer gezien dus die heeft ook wat bij te kletsen faldir die zich zelf in de scene wil slaan

Slamm 2006 hebben Buakaw nog gezien tegen Marco Pique. mooie partij.

Zou zeker mooi zijn als Masato zou komen. Kido lijkt me ook niet onaardig alleen heb ik 'm tot nu toe ' slechts ' tegen japanse tegenstanders zien vechten en ben benieuwd hoe hij zich staande zal houden tegenover de echte top.

moop
17-04-2008, 01:24
K1 Arena is net als de naam eigenlijk een K1 gala.
Mensen willen graag Petrosyan of Yodsenklai in Nederland zien maar dat zijn geen K1 vechters. De enigste manier om de schade beperkt te houden is een regeling met K1 dat er een goede vechter richting Nederland word gestuurd. Masato zal wel niet haal baar zijn, al zou dat wel vet zijn maar anders vind ik Zambidis of Kyshenko wel een optie.



alright bel jij master ishi op

oja hou rekening met de tijdzone

denkje dat het zo makkelijk gaat dat ze zomaar invallen wat hebben ze te behalen?

Slome
17-04-2008, 16:19
frrizzzzzlsss we gaan t beleven... als Yvel Vs. Overeem maar doorgaat:thup:

moop
17-04-2008, 17:33
frrizzzzzlsss we gaan t beleven... als Yvel Vs. Overeem maar doorgaat:thup:

totaly psyct about it man woooooooooooooowyvel vs overeem en melvin vs remy happy slappy benanzaaaaaaaa

gustafacci
17-04-2008, 22:15
alright bel jij master ishi op

oja hou rekening met de tijdzone

denkje dat het zo makkelijk gaat dat ze zomaar invallen wat hebben ze te behalen?

Ik had zijn nummer verkeerd genoteerd (1 cijfer vergeten). Maar is dat zo moeilijk dan?? K1 gala is nu nog over 9 dagen, vorige jaar hoorde Roy Tan pas 3 dagen voor de gala dat hij moest knokken en dan heb ik het over een C klasser.

marcelt
17-04-2008, 23:31
He nog maar een paar dagen. Waar blijft de officiele reactie? Welke partijen krijgen we?

renamer
18-04-2008, 13:59
frrizzzzzlsss we gaan t beleven... als Yvel Vs. Overeem maar doorgaat:thup:

als die partij niet doorgaat dan gaat mijn kaartje marktplaats op...

Jofeljoh!
18-04-2008, 14:26
Souwer mist K-1-gala in ArenA
door door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Regerend wereldkampioen Andy Souwer, Albert Kraus en Murat Direkci hebben zich afgemeld voor het It's Showtime/K-1-gala, volgende week zaterdag in de Amsterdam ArenA. De drie K-1 Max-vechters (-70 kg) kampen met een handblessure, die ze eerder deze maand opliepen bij een belangrijk K-1-toernooi in het Japanse Hiroshima.


De afwezigheid van het drietal is een grote tegenvaller voor organisator Simon Rutz. "Ze zijn in Japan geblesseerd geraakt, omdat de vechters daar bijna geen tape mogen gebruiken om hun handen te beschermen. Ik vind dat er op dat gebied snel iets moet veranderen, want zo vallen er onnodig veel slachtoffers. Gelukkig is de Thaise wereldster Buakaw Por Promuk wel van de partij", aldus Rutz, die drie waardige vervangers heeft gestrikt. Warren Stevelmans treft nu Gago Drago, terwijl Giorgio Petrosian-Chris Ngimbi als partij aan het programma is toegevoegd. Het sterk bezette evenement in de ArenA, met de kraker tussen de K-1-toppers Remy Bonjasky en Melvin Manhoef als hoogtepunt, is bijna uitverkocht.

It`s Showtime/K-1-gala. Amsterdam ArenA (26 april). Line-up, K-1: Manhoef-Bonjasky, Saki-Slowinski (Aus), Spong-Maksutaj (Zwi). K-1 Max: Holzken-Mes, Drago (Arm)-Stevelmans (ZAf), Por Promuk (Tha)-Chabhari, Petrosian (Ita)-Ngimbi (Con). MMA: Yvel-Overeem. Full contact: Ubeda-Tapilatu. $100.000-gevecht: Braan-Cosmo (Bra). ?Europe GP Final?, eerste ronde: 1. Viney (Nze)-Samedov (Wru), 2. Kemayo (Fra)-Morosanu (Roe), 3. Zimmerman-Karacs (Hon), 4. Bregy (Zwi)-Nortje (ZAf).

Gary
18-04-2008, 14:47
Ik vind het achterlijk van de showtime organisatie om zulke toppers in te plannen wanneer ze dezelfde maand nog in K1-max een toernooi vechten. Elk jaar wil ik weer een kaartje kopen maar uit voorzorg elke keer niet gedaan omdat ik het gevoel had dat de matchmaking op de dag zelf toch voor geen meter meer zou kloppen.

En opzich worden er vaak wel gelijkwaardige tegenstanders gevonden, maar als ik een kaartje koop om vechter A tegen vechter B te zien dan wil ik niet vechter C tegen D zien vechten.

mama
18-04-2008, 15:10
Als je de hele topic nu eens gaat lezen staat er op de 1ste pagina al dat it's showtime eerder gepland stond dan de K1-Max......


It's Showtime / K-1 Grand Prix Europe stond al vast qua datum en matchmaking VOORDAT het afgelopen K-1 Max-gala werd gepland. Zie ook het gesprek met Simon Rutz in de laatste editie van Ringsports.

Als je nu een kaartje voor Ajax gekocht heb omdat je een grote fan van Huntelaar bent en die is geblesseerd, ga je dan bij Ajax ook je geld terug vragen omdat Huntelaar op de bank zit?

Gary
18-04-2008, 15:16
Als je de hele topic nu eens gaat lezen staat er op de 1ste pagina al dat it's showtime eerder gepland stond dan de K1-Max......



Als je nu een kaartje voor Ajax gekocht heb omdat je een grote fan van Huntelaar bent en die is geblesseerd, ga je dan bij Ajax ook je geld terug vragen omdat Huntelaar op de bank zit?

Ik heb idd niet het hele topic gelezen, mijn excuses. En voetbalwedstrijden en mma galas zijn niet echt te vergelijken lijkt mij. Ik weet verder niks over de organisatie bij it's showtime, maar lijkt mij als je K1 in japan vecht dat je niet zonder schrammetjes terugkomt. Hebben ze geen afspraken met de vechters wat betreft vechten op andere galas? Ik snap dat voor kraus en sauer K1-max wel meer prioriteit heeft over it's showtime, maar dat is iets waar de organisatie dna rekening mee zou moeten houden.

Ik hou verder mn muil erover....

(Manhoef op ko 1'ste ronde, alistair submission 2'de ronde)

De man van 14K
18-04-2008, 15:30
zijn er nog kaarten te koop bij de ticketbox? zie dat mijn college niet te gek laat afgelopen is...

De man van 14K
18-04-2008, 16:17
loop zo wel even bij de ticketbox binnen..

mama
18-04-2008, 16:18
Geen tickets online beschikbaar!

Dit evenement is niet of niet langer beschikbaar voor online reserveringen. Bezoek alsjeblieft één van onze verkooppunten (http://www.ticketbox.nl/index.php?uid=5&KeepThis=true&TB_iframe=true&width=500&height=400).

bron:
http://www.ticketbox.nl/sport/k1_grandprix_its_showtime

Gerben Zonderland
18-04-2008, 17:10
Als je de hele topic nu eens gaat lezen staat er op de 1ste pagina al dat it's showtime eerder gepland stond dan de K1-Max......



Als je nu een kaartje voor Ajax gekocht heb omdat je een grote fan van Huntelaar bent en die is geblesseerd, ga je dan bij Ajax ook je geld terug vragen omdat Huntelaar op de bank zit?

Dat is niet helemaal waar mama. Voetbal is een teamsport, daar ga je heen voor het zien van een team. MMA is een individuele sport. Mensen kopen een kaartje om een (of meerdere) bepaalde vechter(s) in actie te zien.

Dat is het grote verschil!

redjuh
18-04-2008, 17:13
en je weet dat MMA/Kickboxen zo'n beetje de meest blessuregevoelige sporten zijn op aarde (op vissen na dan), dus houd je er altijd rekening mee dat er vechters uitvallen

jcsport
18-04-2008, 17:15
Wij hebben nog een paar kaarten liggen,
JC SPORT
024-3554511

phranq
18-04-2008, 17:29
Heb ook een collega die nog 3 kaarten over heeft voor vak 115 en de stoelen zitten ergens in de 150... pm me als je er 1 nodig hebt.

Aarti
18-04-2008, 18:58
Toch wel weer een mooie line up! Ben erg benieuwd naar de partijen met name natuurlijk Bonjasky-Manhoef, maar ook Drago-Stevelmans en Mes-Holzken. Nog maar een week!