PDA

View Full Version : gadget Aanrader: Logitech Multimedia Remote



Jochem
16-04-2008, 19:40
Voor de gadget freaks. Via Ibood (http://www.ibood.com) vande week voor 90,- een Logitech Multimedia Remote Control Harmony 885 gekocht. (normaal 200-275 euro)

linkje naar remote (http://www.onestopshop.nl/productinfo/16866503/Dell_Logitech_Harmony_885_Advanced_Universal_Remot .htm)

Nu heb ik vandaag mijn 3 afstandsbedieningen vervangen. Werkt super.

met menu`s: bv DVD - zet met 1 druk op de activiteit " DVD" je tv op juiste ingang, stereo ook juiste ingang. dan met de play/stop/forward/menu knop bedien je de dvd, met volume je stereo. of je TV, volledig instelbaar.

alles met een paar klikken.(1 uur werk om het te snappen en in elkaar te klikken) Bij mij kende die alle afstandsbedieningen en apparaten, maar mocht het niet zo zijn, wijs je met je afstandsbediening op de nieuwe, en dan neemt ie de functie van die knop over. I like!

Ik ben er iig blij mee, geen gekloot meer met meerdere afstandsbedieningen!

EDIT: Overigens de aanbieding van vandaag heb ik ook gekocht, ik denk dat ik mijn abbo op die nieuwsbrief maar ga opzeggen, gaat me teveel geld kosten anders :)

ICON
16-04-2008, 19:49
kan ie ook de afstandbediening van kpn interactieve tv overnemen?

HUNTER
16-04-2008, 22:22
ziet er uit als een apparaat dat (vooral voor de dames) nog veel meer kan. Trilt ie ook?

joost
16-04-2008, 23:19
ibood is weer goed bezig de laatste tijd.. maar soms hebben ze ook echt baggershit!

Jochem
17-04-2008, 08:09
kan ie ook de afstandbediening van kpn interactieve tv overnemen?

Hij kan alle afstandsbedieningen overnemen. Als deze niet in de lijst staat ( connectie met internet nodig!) dan kan je de oude afstandsbediening op de nieuwe mikken, en kan ie knop voor knop overnemen. Wel in de lijst = automatisch. mijn 3 apparaten (HDTV philips, Samung digitale TV decoder, Sony versterker) kon ik selecteren en toevoegen. de media komt via mijn PC, daar heb ik nu dat bluetooth keyboard en muis voor gekocht.

Jochem
17-04-2008, 08:11
ziet er uit als een apparaat dat (vooral voor de dames) nog veel meer kan. Trilt ie ook?

helaas, ik ben bang dat je dat handmatig zal moeten doen als je hem anaal bij je inbrengt hunter :)

De man van 14K
17-04-2008, 08:48
grappig spul staat er op die site.. Denk dat ik daar ook maar niet te vaak moet kijken

Paganstars
17-04-2008, 09:03
ben wel lid van ibood.... maar koop bijna nooit iets.... alleen geheugen shit enzo

Garcia
17-04-2008, 09:59
Ik zit nu te wachten op de volgende topic over een remote in de anus van een forummember met filmpje nu we de spuitbus al gehad hebben :lol:

Paganstars
17-04-2008, 10:01
Sick fu**...