PDA

View Full Version : GSP....wat een toffe pik !!!



MMA Fan
17-04-2008, 21:00
Ik deed vanmiddag mijn dagelijkse wandeling in downtown Montreal.
En ik begin altijd met een rondje om de "Bell Centre"....loop ik de om de hoek gewoon tegen GSP aan.....hij was op weg naar zijn auto die verderop in de straat stond. Een Nissan Pathfinder....vrij normale auto.
Ik zei dus "Hey...I just saw you on internet giving a Press Conference" en hij stopte en begon te lachen. Ik schudde zijn hand en we begonnen gewoon effe te kletsen. Ik zei meteen al tegen hem, je zag er beter uit op internet (met een lach) en hij moest hier om lachen. Hij had nu gewoon een spijkerbroek aan met een beige t-shirt en gympies....ik had hetzelfde aan, alleen een ander model t-shirt en hij zei al....dat pak is alleen voor de pers. Nu ik hier de straat weer op ga zie ik er weer normaal uit, net als JIJ zei die.....en we moesten allebei lachen.
Ik liep verder met hem naar zijn auto en we hadden het even snel over het weer hier. Het is vandaag 21 graden en een blauwe hemel, maar we hebben net 6 maanden sneeuwstormen gehad hier met dagen waar gewoon effe een halve meter sneeuw viel. En er ligt hier trouwens nog steeds sneeuw op straat....Dit jaar was dan ook de slechtste winter ooit die hij had meegemaakt. Hij is blij dat de zon scheen en hij zei dat het een goed teken was....en ik was het met hem eens.
Eenmaal bij zijn auto aangekomen wenste ik hem erg veel succes komende zaterdag tegen die dwerg (ik zei letterlijk.."Good luck with that dwarf on Saturday" en hij moest hier erg om lachen en kwam vervolgens met het antwoord dat ik maar goed moest opletten want hij zou snel klaar zijn met hem.
Hij ging nu naar huis om te relaxen en om dan eind van de middag weer naar de sportschool te gaan...spieren losgooien.
Hij schudde mijn hand en ik liep verder.

Wat is dat toch een toffe peer zeg....helemaal geen kapsones niks.....en ik loop hem gewoon tegen het lijf hier in Montreal....wat is de wereld toch klein.
En dan te bedenken dat ik tijdens mijn lunch naar zijn Press Conf zat te kijken.
Erg leuke ervaring dit.

En ik baalde als een stekker dat ik geen camera bij me had.....ik heb natuurlijk ook nooit een camera op zak tijdens mijn lunch wandeling en ik had dit keer mijn mobieltje op kantoor laten liggen.....ach ja...wie weet kom ik hem wel weer een keer tegen..

The Bulldog
17-04-2008, 21:11
vet moment lijkt me ...echt cool dat hij zo relaxed reageerd

MMA Fan
17-04-2008, 21:12
ja is echt niet normaal......het is gewoon alsof je met een normaal iemand staat te lullen.......erg relaxed is ie en hij zag er ook heel ontspannen uit.

Tony
17-04-2008, 21:13
helemaal te gek man... lijkt me echt een supermomentje als mma fan zijnde.. top :)

Tony
17-04-2008, 21:14
Trouwens, waarom zit jij eigenlijk in het buitenland? Voor het werk? OF ben je ooit geëmigreerd ofzo?

Jeru
17-04-2008, 21:15
Het is natuurlijk ook gewoon een "normaal" iemand he ;)
Maar inderdaad een leuke anekdote! Doe hem de volgende keer de groeten van Mixfight (incl. accountje aanmaken :D)

MMA Fan
17-04-2008, 21:16
Trouwens, waarom zit jij eigenlijk in het buitenland? Voor het werk? OF ben je ooit geëmigreerd ofzo?


Voor me werk...heb eerst 2 jaar in Houston gezeten en zit nu in Montreal maar ga weer terug naar Houston deze zomer.

MMA Fan
17-04-2008, 21:17
Het is natuurlijk ook gewoon een "normaal" iemand he ;)
Maar inderdaad een leuke anekdote! Doe hem de volgende keer de groeten van Mixfight (incl. accountje aanmaken :D)

Ja stom...helemaal niet bij nagedacht....ach doe het morgen wel even bij de weigh-ins....Ik ben nu tenminste een bekende van hem....hahahahhahahah

De man van 14K
17-04-2008, 21:25
reps als jij met een mixfight flyer met die gozer op de foto gaat!

Punishment
17-04-2008, 21:40
Vet man!! En dat je dan uitgerekend die dag geen foto kan maken, balen! Maar toch een super ervaring. Natuurlijk kan dan ook schijn zijn, maar vond GSP altijd al een van de sympathiekste vechters die er op dit moment is. Dat hij die gordel maar weer terug krijgt!

chief108
17-04-2008, 21:52
en extra reps als je hem hier aan het posten krijgt :p

XedgeX
17-04-2008, 22:33
haha cool voor je man!

maar van de andere kant, mensen zijn mensen, en een attitude siert niemand, dus eigenlijk is het niet meer dan normaal dat ie ook normaal doet.
vind ik dan... Maar ik hou ook niet van mensen die zich als rocksterren gedragen.

Jochem
17-04-2008, 22:42
He MMA fan, train je zelf ook? Dan mag je daar wel eens een gym gaan bezoeken en ons een verslagje doen... Te beginnen met die gym waar GSP traint :)

MMA Fan
17-04-2008, 23:18
reps als jij met een mixfight flyer met die gozer op de foto gaat!


moet ik die wel hebben he zo'n flyer !!!
ik ga morgen naar de weigh ins en ik weet gewoon dat ik bekende ga zien...dus als ik nou iets had van Mixfight dan TOPPIE !!
maar het is te laat denk ik

volgende keer....

Tony
17-04-2008, 23:19
Heb je een printer?
Dan mailen we die flyer toch gewoon :D

MMA Fan
17-04-2008, 23:23
haha cool voor je man!

maar van de andere kant, mensen zijn mensen, en een attitude siert niemand, dus eigenlijk is het niet meer dan normaal dat ie ook normaal doet.
vind ik dan... Maar ik hou ook niet van mensen die zich als rocksterren gedragen.

ik kan me voorstellen dat er bepaalde vechters rond lopen die echt niet gewoon de straat op gaan naast de arena waar ze vechten en waar ze wonen.
ik bedoel, de Bell Centre heeft een enorme indoor parkeer garage waar je als VIP kan parkeren...maar GSP knalt hem gewoon op de stoep om de hoek en loopt gewoon naar binnen/buiten. Dat zegt al iets denk ik. Want volgens mij komen Ortiz enzo gewoon in een geblindeerde limo de garage in en uit in Vegas ofzo.....(denk ik)

Doet er verders niet toe.....maar ik vond het gewoon zo'n relaxte ervaring...ik wou het delen met jullie.
Het voelde echt gewoon alsof ik met een vriend/fan te praten stond...totdat ie weg reed...toen drong het tot me door en dacht ik...FUCK...dat was GSP en die staat over 2 dagen in de ring voor 22 duizen Canadezen zijn titel terug te winnen.....
En hij staat gewoon met mij te geinen en praten.....

MMA Fan
17-04-2008, 23:25
Heb je een printer?
Dan mailen we die flyer toch gewoon :D

Ja ....ik heb kleuren printer thuis....mail maar...en ik print hem en ga voor iets leuks zorgen.
Ik ga proberen morgen bij de weigh ins en hopenlijk daarna "meet-and-greet" voor iets te zorgen.
Elke vechter die ik zie vraag ik om de flyer vast te houden en dan maak ik foto's.....

deal ???
ik beloof geen resultaten....maar ik doe mijn best
en als ik weet welk hotel ze zitten...dan is het helemaal kaassie !!!

54321
17-04-2008, 23:29
ja zo kwam ik bj penn ook een keertje op t vliegveld tegen. heel relaxte kerel.

Wheelie
18-04-2008, 10:04
Ja ....ik heb kleuren printer thuis....mail maar...en ik print hem en ga voor iets leuks zorgen.
Ik ga proberen morgen bij de weigh ins en hopenlijk daarna "meet-and-greet" voor iets te zorgen.
Elke vechter die ik zie vraag ik om de flyer vast te houden en dan maak ik foto's.....

deal ???
ik beloof geen resultaten....maar ik doe mijn best
en als ik weet welk hotel ze zitten...dan is het helemaal kaassie !!!

Deze flyer goed ?

http://www.ma-skills.com/mick/poster2008/poster1.jpg

Wheelie
18-04-2008, 10:06
Heel erg cool dat je hem zo maar tegen het lijf loopt.
GSP is echt een topper en ik weet zeker dat hij wint.

All in op GSP

Wheelie
18-04-2008, 10:07
http://i29.tinypic.com/23rvhc1.jpg

chief108
18-04-2008, 10:11
Deze flyer goed ?

http://www.ma-skills.com/mick/poster2008/poster1.jpg
die is wel vet idd...


http://img89.imageshack.us/img89/6843/flyergl4.jpg

chief108
18-04-2008, 10:13
keuze genoeg nu :p

ik ga d'r trouwens vanuit dat al onze andere leden ook gewoon die posters gaan ophangen in hun gyms... :rolleyes:

Wheelie
18-04-2008, 10:33
keuze genoeg nu :p

ik ga d'r trouwens vanuit dat al onze andere leden ook gewoon die posters gaan ophangen in hun gyms... :rolleyes:

Ik heb net 10.000 flyers en 250 posters binnen van deze versie ;)

http://www.ma-skills.com/mick/poster2008/poster1.jpg

mama
18-04-2008, 10:43
hij is mooi. beetje donker alleen........

Have fun mma fan

nicolas the red
18-04-2008, 11:16
ja zo kwam ik bj penn ook een keertje op t vliegveld tegen. heel relaxte kerel.
was ie stoned?

Marco
18-04-2008, 11:22
mooie ervaring !

Paganstars
18-04-2008, 11:50
Mwah!! Ben zo fokking jaloers!!!

chief108
18-04-2008, 13:13
Ik heb net 10.000 flyers en 250 posters binnen van deze versie ;)

heel vet man....

Tony
18-04-2008, 14:51
Trouwens, je zat TIJDENS je lunch de persconferentie te kijken en daarna ging je lopen? Die wandeling doe je dus in de baas' tijd? ;)

Situatieschets> Persoon X heeft 30 minuten pauze. Van deze 30 minuten pauze besteed de persoon in kwestie 15 minuten aan zijn lunch. hij heeft nu een totaal van 15 minuten over om andere aktiviteiten te doen. Hierop besluit persoon X om een wandeling te maken...

case closed :lol:

anonymous001
18-04-2008, 14:56
:detective2:

MMA Fan
18-04-2008, 15:30
Pssst...het is ook een mens ;)

Maar serieus: wel supervet om zo'n topper 'in het wild' tegen te komen en ook ff mee staan lullen.

Trouwens, je zat TIJDENS je lunch de persconferentie te kijken en daarna ging je lopen? Die wandeling doe je dus in de baas' tijd? ;)

Ha ha ha...sterker nog, ik ben de baas hier (General Manager)

Ik ga daarom ook een "klant" ontmoeten vanmiddag.........(de weigh-in klant !!!)
hahahha

:-)

Paganstars
18-04-2008, 15:30
waar werk je dan??