PDA

View Full Version : Gezocht; A-klasser -70 kg



Khanom Thom
17-04-2008, 22:41
Op 25 mei geeft sportschool The Box uit Apeldoorn een gala in Sporthal Zuiderpark in Apeldoorn.
Daarvoor zijn ze nog op zoek naar een tegenstander voor Marvin Sansaar (A klasse -70).
Mocht je iemand weten stuur dan een e-mailtje naar Bennie Epe; [email protected]

danial
17-04-2008, 23:46
mocht je niemand vinden dan kan je Ardalan vragen uit duitsland

Khanom Thom
18-04-2008, 09:24
mocht je niemand vinden dan kan je Ardalan vragen uit duitsland

Ardalan vecht een dag eerder op Fight-Sensation in Doetichem, ik heb de promotor van dit gala wel het nummer gegegen Human Nismalak (Tough Gym, de trainer van Ardalan).

pwie
18-04-2008, 17:57
Op 25 mei geeft sportschool The Box uit Apeldoorn een gala in Sporthal Zuiderpark in Apeldoorn.
Daarvoor zijn ze nog op zoek naar een tegenstander voor Marvin Sansaar (A klasse -70).
Mocht je iemand weten stuur dan een e-mailtje naar Bennie Epe; [email protected]

Roel Rink ofzo is dat niet wat?

Khanom Thom
18-04-2008, 18:46
Roel Rink ofzo is dat niet wat?

Ik heb Hans Loeffen (Team Aerts) gisteren al een mailtje gestuurd hierover...

Toch bedankt voor het meedenken!

jimmy
18-04-2008, 23:41
Hi Leuk Marvin! Eindelijk weer lekker een partijtje draaien, naar een drukke tijd, overgestapt van gym en net vader geworden. Heel veel succes!

Effective
19-04-2008, 09:58
Zou hem weleens tegen Cedric Bacuna willen zien.. Waar traint Marvin nu dan?

Khanom Thom
22-04-2008, 15:53
Zou hem weleens tegen Cedric Bacuna willen zien.. Waar traint Marvin nu dan?

Marvin traint nu bij ons, wat ik weet is dat Vos Gym benaderd is voor Bacuna, hij kon niet helaas niet...

Iemand andere suggesties?

Richelieu
22-04-2008, 15:58
Misschien Lindo Profas of Hafid el Boustati van TB Den Haag. Lindo is iets zwaarder dan 70 volgens mij.

moop
22-04-2008, 16:13
hafid boustati tb DHotmar diagne FFCbo kapila losaneYassine Lahmidi Pancration/Bora GymKhalid Lazaar Mo Ben Nasr JamalAmin Choukoud Gym InternationalKhalid Rais Fight Team PlazaTahir Menxhigi Friends Gym/SuperproHenry v Opstal Active OssKarim El Jouharati Budokai TilburgHoessein Abdelhadi Mousid GymImro Main FFC Carbin hahah grapje mischien loopt er wat bij mousid rond die heeft er zat rond lopen op dat gewicht

moop
22-04-2008, 16:15
hafid boustati tb DHotmar diagne FFC bo kapila losaneYassine Lahmidi Pancration/Bora GymKhalid Lazaar Mo Ben Nasr JamalAmin Choukoud Gym InternationalKhalid Rais Fight Team PlazaTahir Menxhigi Friends Gym/SuperproHenry v Opstal Active OssKarim El Jouharati Budokai TilburgHoessein Abdelhadi Mousid GymImro Main FFC Carbin hahah grapje mischien loopt er wat bij mousid rond die heeft er zat rond lopen op dat gewicht

fightingfist
22-04-2008, 16:23
rematch tegen diender zou leuk zijn imo

danial
22-04-2008, 16:28
Marvin traint nu bij ons, wat ik weet is dat Vos Gym benaderd is voor Bacuna, hij kon niet helaas niet...

Iemand andere suggesties?
Human had je mail gestuurd voor een andere vechter, weet niet of het wat geworden is....

Khanom Thom
22-04-2008, 18:02
Human had je mail gestuurd voor een andere vechter, weet niet of het wat geworden is....
Ik denk dat hij het dan naar de promotor Bennie Epe heeft gestuurd, ik weet nl. van niks. Ik zal Human vanavond ff mailen/bellen.

Thnx!

danial
22-04-2008, 22:40
Ik denk dat hij het dan naar de promotor Bennie Epe heeft gestuurd, ik weet nl. van niks. Ik zal Human vanavond ff mailen/bellen.

Thnx!
Ja doe maar, want van hem begreep ik dat hij geen reactie had ontvangen.. hoop dat je het vind

kooivechter
22-04-2008, 23:36
Marvin traint nu bij ons, wat ik weet is dat Vos Gym benaderd is voor Bacuna, hij kon niet helaas niet...

Iemand andere suggesties?

Hij heeft al tegen cedric bacuna gestaan vorig jaar in leek en heeft marvin op ko gewonnen in de 1e ronde. maar goed misschien een rematch

payap
23-04-2008, 08:46
De vechter die Human heeft is een hele goede vechter die oa tegen Fadi Merza en Samranchai heeft gevochten. Denk dat het een mooie pot tegen Marvin zou worden dan.

Mocht die partij er komen dan ben ik er zeker bij!

Getto
23-04-2008, 10:08
Misschien tegen die jongen van Team Gunyar. Hoe heette hij ook alweer Cari Ermis ofzo vocht afgelopen weekend tegen Chaid een toppartij een talent eerste klas. Hij had eigenlijk gewoon moeten winnen.

Hendy
23-04-2008, 10:31
Zou hem weleens tegen Cedric Bacuna willen zien.. Waar traint Marvin nu dan? tegen bacuna heeft hij vorig jaar al geknokt..(ko 1e ronde) ik zeg khalid lazaar !! weet zeker dat marvin vooruit is gegaan en nu ook beter in het leven staat, deze man gaat zeker in de top 5 70kg komen.