PDA

View Full Version : Bitch Tits VS Bonecrusher



micha
19-04-2008, 16:51
Luister vooral naar de tekst...!

http://www.youtube.com/watch?v=lHQdpi5uAes (mhtml:{30714DEC-8966-4680-B406-6955C89C1416}mid://00000011/!x-usc:http://www.youtube.com/watch?v=lHQdpi5uAes)

MARLOES
19-04-2008, 18:43
Bitch tits???? Dat is toch geen bijnaam voor iemand? Of ben ik nu heel dom?

micha
19-04-2008, 19:34
bitch tits is een amerikaanse term die wordt gebruikt als er borstvorming onstaat door overmatig anabolen gebruik

The Bulldog
19-04-2008, 20:12
waarmee je insinueerd dat 1 of meerdere tegenstanders van deze knokker onder die uitleg van je vallen?

Jamila
19-04-2008, 20:45
Vette Rap is wel heftig.

Is er al een Songtekst van het nummer? Ik zou graag willen weten wie het nummertje rapt want speelt er iets tussen Bregy en Erral ofzo? Want hij kraakt die Bregy echt af. Kan iemand aan die songtekst komen?

Alvast Bedant,

Jamila:thup:

Jamila
19-04-2008, 20:47
Zijn er foto's van Bregy zijn Bitch Tits ???????????


Dit is echt Lachen Wat een bijnaam hahahahahah............

micha
19-04-2008, 21:16
waarmee je insinueerd dat 1 of meerdere tegenstanders van deze knokker onder die uitleg van je vallen?

nee ik leg de term bitch tits uit

micha
19-04-2008, 21:17
ik hoor volgens mij dat Bregy 2 keer heeft afgezegd maar ik weet zeker dat hij in Tilburg op de dag zelf heeft afgezegd

MARLOES
19-04-2008, 21:18
Ik ben benieuwd waarom er zoveel badblood is tussen deze twee mannen? De naam Bich Tits is in ieder geval duidelijk. Als ik het goed heb zien ze er zo ongveer uit?

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:h1N8KlZkpHYIaM:http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/SitBull-071031-207_athmb.jpg

Laat me even weten als ik het verkeerd heb.

Roemer

Jamila
19-04-2008, 21:21
Ohw oke. Nu Begrijp ik wel dat het zo een heftige tekst is is niet meer normaal want ik zou zelf ook helemaal over de zeik zijn.

Ja toch is echt een kut streek dat.


Gr. Jamila

Jamila
19-04-2008, 21:22
Nou als hij zulke tieten heeft begrijp ik het wel dat ze hem bitch tits noemen hahahahahh......

Wheelie
19-04-2008, 21:29
ben benieuwd naar die partij

MARLOES
19-04-2008, 21:43
Het is erg frustrerend als je te horen krijgt dat je tegenstander op het laatste moment afhaakt. Vooral op de dag zelf. Het is niet professioneel en kinderachtig als het om geen enkele reden gaat, maar het kan ook een goede reden zijn geweest waarom Bregy op de dag zelf het gevecht heeft afgezegd? Ben benieuwd wat de reden is geweest?

Roemer

PS: Het lijkt me ook een vette pot met veel vuurwerk!

micha
19-04-2008, 22:29
breggy heeft gezegd in hongarije dat hij kampioen wordt in amsterdam, neem van mij aan dat errol daar een stokje voor gaat steken

A.F.
19-04-2008, 22:34
Het is erg frustrerend als je te horen krijgt dat je tegenstander op het laatste moment afhaakt. Vooral op de dag zelf. Het is niet professioneel en kinderachtig als het om geen enkele reden gaat, maar het kan ook een goede reden zijn geweest waarom Bregy op de dag zelf het gevecht heeft afgezegd? Ben benieuwd wat de reden is geweest?

Roemer

PS: Het lijkt me ook een vette pot met veel vuurwerk!

hij lag ziek/griep op bed...

moksi-feti
19-04-2008, 22:37
super dope track en die tekst is echt keihard....hhahahahahaha
Sugacane in da house!

Jamila
19-04-2008, 22:49
hij lag ziek/griep op bed...


Dan mocht bitch tits wel ziek/griep op bed liggen maar voelde hij dat een paar dagen ervoor dan niet al opkomen.

Maar ja als ik tegen Erral moest zou ik ook ziek worden hahahahhahahah.................

micha
20-04-2008, 06:55
sugacane is dope!

kan er iemand de tekst opzetten?

Highline
20-04-2008, 13:02
go errol :)

Jamila
20-04-2008, 19:11
Heyyy Shitttt ik heb die rapper Sugacane van het nummer gesproken als het goed is ik krijg vandaag de songtekst van nummer en zet ik 't direct op Mixfight onder Songtekst Sugacane Bitch tits VS Bonecrusher.

Dan weten we eindelijk allemaal wat nou precies zegt in het nummer.

Gr. Jamila:thup::thup::thup::thup::thup:

micha
20-04-2008, 19:13
te gek ik vind het echt een kicken nummer

Jamila
20-04-2008, 19:15
Errol van harte gefeliciteerd
met je 22e verjaardag !!!

Maak er een fijne dag van.

Gr. Jamila

Jamila
21-04-2008, 13:05
FIGHTMUZIK


I BEEN WORKIN OUT TWICE A DAY IN THE GYM
THIS CRACKER SUCH A BITCH I AINT PLAYIN WITH HIM

RUNNIN MILES WITH MY HANDS HIGH ON BURNING SAND
DO A HUNDRED PUSH UPS VERTICAL ON HANDSTAND

FIVE HUNDRED SIT UPS WITH MY CHIN ON MY CHEST
BOX LIKE TWO CLOCKS IMA PUT'EM TO REST

OFFICIAL BONECRUSHER THE WORLD GOT THEIR EYES ON ME
AND YOU A BITCH FOR CANCELING TWO TIMES ON ME

THATS WHY IMA TAKE YOU CRACK YOU BREAK YOU
SUFFICATE YOU HUMILIATE YOU

LISTEN ALL THE WAY LIVE ON WORLD WIDE TELEVISION
EVEN THE ROCK KNOWS WHATS COOKIN' IN THIS KITCHEN

MY MAN DONE BEAT YOU IN 30 SECONDS
BUT IMA PUNISH YOU LONGER THEN 30 SECONDS

TITTY BITCH YOU NEED MORE THEN MEAN MUGGIN'
WE ALL KNOW THAT SHIT REALLY DONT MEAN NUTHIN'

HOOK:

HE'S GOIN DOWN THE FIRST ROUND IMA TAKE'EM OUT
(FIGHTMUZIK)

HIT'EM WITH THE POUND MAKE'M KISS THE GROUND ITS ALL OVER NOW
(FIGHTMUZIK)

HE'S GOIN DOWN THE FIRST ROUND IMA TAKE'M OUT
(FIGHTMUZIK)

I....WILL....NOT....LOSE....EVER....EVER.


IM CHEWIN GUM THATS BEEN IN THE FRIDGE FOR A WEEK
THATS WHY I DONT SPEAK MY HANDS WILL TALK IS CHEAP

IM SO FOCUSED MEDITATE IN TO WIN IT
SHADOWBOXIN' LIKE ALI IS THERE WITH ME IN SPIRIT

I BEEN ANALYSIN' ALL YOUR FIGHTS ON THE NET
THATS WHEN I'VE SEEN I CAN KNOCK OUT THE LIGHTS ON YOUR SET

CAUSE YOU HIT LIKE A LADY AND KICK LIKE A BABY
YOU FIGHT SO BORING AND YOUR PROGRAM LAZY

CRAZY FOR THINKIN' YOU CAN FUCK WITH A G
I SHOULD JUST LAIDBACK CHILL PUFF ON A THREE

BUT MY COACH SAID NAH CRUSHER GO HARD ON'EM
EAT BEANS BEFORE THE FIGHT SO I CAN FART ON'EM

HE SO PUSSY I CAN SMELL'EM
I SHOULD GET'EM A BRAH FOR THEM TITS SO I CAN PIMP'EM
AND SELL'EM

REDLIGHT BOOGIE.COM (http://boogie.com/) / GOLDEN GLORY
THE NUMBER ONE BONECRUSHER END OF THE STORY


HOOK:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FIGHTMUZIK:
WRITTEN BY REDLIGHT BOOGIE aka SUGACANE
PRODUCED BY VINYL FRONTIERS
EXECUTIVE PRODUCER REDLIGHT BOOGIE

(AMSTERDAM,19-04-08)

a.s.c.
21-04-2008, 14:27
Als dit nummer voor Bregy geschreven is dan zal dit voor hem ongetwijfeld voldoende motivatie zijn om de uitdaging niet uit de weg te gaan. Als ik hem was zou ik dan ook dit nummer als opkomstmuziek gebruiken, vervolgens zwaar op KO winnen en dan op hetzelfde nummer de ring weer verlaten.

B3 lik3 M3
21-04-2008, 14:59
Bruute tekst hahaha

TOON
21-04-2008, 16:39
Als dit nummer voor Bregy geschreven is dan zal dit voor hem ongetwijfeld voldoende motivatie zijn om de uitdaging niet uit de weg te gaan. Als ik hem was zou ik dan ook dit nummer als opkomstmuziek gebruiken, vervolgens zwaar op KO winnen en dan op hetzelfde nummer de ring weer verlaten.

dat zou wel lachen zijn hahahaha als ie dat nummer als opkomstmuziek zou kiezen hahahah

micha
21-04-2008, 18:37
the Bonecrusher vreet hem op

Jamila
21-04-2008, 19:51
dat zou wel lachen zijn hahahaha als ie dat nummer als opkomstmuziek zou kiezen hahahah


Het zo wel leuk zijn als Bregy Bitch Tits het nummer zou willen gebruiken als opkomts muziek maar ik denk dat de rechten nog altijd bij Sugacane liggen. En aangezien dat het nummer tegen Bitch Tits Bregy is, zal Errol het nummer wel gebruiken.

Fight Master
21-04-2008, 20:54
Jamila een beetje een sensatiehoer ben je wel, nu weten we het wel.

appelsap
21-04-2008, 23:38
[quote=Jamila;537876]ik denk dat de rechten nog altijd bij Sugacane liggen. quote]

En?

Iemand ooit een claim ontvangen van Eminem, Wu-Tang Clan, Ludacris, of weet ik veel welke artiest waar vaak muziek van wordt gebruikt?

Die komen wat minder naar die gala's dan die echte OG met zijn Hummer..........

gymalkmaar1
22-04-2008, 00:19
Wat een kuttopic!
Fighterbashing tot en met.

micha
22-04-2008, 07:25
dat bad blood is onstaan door het cancellen van Breggy zelf. 1 keer kan iedereeen overkomen maar 2 keer en dan ook nog op de dag zelf......

Hoe dan ook deze partij is er weer eentje om naar uit te kijken

Highline
22-04-2008, 09:21
moeten ze wel eerst beide de halve finale bereiken natuurlijk :)

micha
22-04-2008, 18:28
moeten ze wel eerst beide de halve finale bereiken natuurlijk :)

dat gaat Erroll zekker lukken

Highline
22-04-2008, 19:41
i know ;) als iemand het hem gunt ben ik het wel ;)

De dikke nudist
22-04-2008, 23:42
Namens de BTA (Bitch Tit Association) wil ik hier even op reageren.

Bitch Tits (hierna BT's) zijn een keuze. Een keuze die gerespecteerd moet worden.
Mannen in het bezit van BT's zijn veelal de paria's van de gym. Beschimpt in de kleedkamer, beschaamd op de mat. Altijd als laatste gekozen om mee te sparren, en dan nog uit medelijden.
Verdienen wij, bezitters van BT's dit. Nee, dat verdienen wij niet.
Zijn wij niet óók mensen? Zweten wij niet óók tijdens het trainen? Zitten wij niet óók onder de blauwe plekken? Verdienen wij niet óók respect?

BT's zijn een deel van onze identiteit, van ons diepste wezen. Geestelijk zijn wij het zelfde als onze medemens met strakke borst. Lichamelijk zijn wij eveneens gelijkwaardig (op het "nawiebelen" van de BT's na dan). En zo willen wij ook behandeld worden.

Er zullen, namens de BTA juridische stappen worden ondernomen om deze onderdrukking en beschimping ten einde te brengen.
Wij zullen niet meer door het leven gaan als verschoppelingen.

Namens de BTA, bedankt voor uw aandacht.

Jamila
23-04-2008, 23:45
-- Mickey --
Edit: Geedit wegens infantiel post gedrag.
Edit 2: Wederom kinderachtig gescheld
Edit 3: Laatste poging.. daarna ga ik weer eens ouderwets bannen.
Edit 4: Gebanned voor een week. Wel een aanhoudertje zeg.
-- / Mickey --

chief108
24-04-2008, 10:44
Namens de BTA (Bitch Tit Association) wil ik hier even op reageren.

Bitch Tits (hierna BT's) zijn een keuze. Een keuze die gerespecteerd moet worden.
Mannen in het bezit van BT's zijn veelal de paria's van de gym. Beschimpt in de kleedkamer, beschaamd op de mat. Altijd als laatste gekozen om mee te sparren, en dan nog uit medelijden.
Verdienen wij, bezitters van BT's dit. Nee, dat verdienen wij niet.
Zijn wij niet óók mensen? Zweten wij niet óók tijdens het trainen? Zitten wij niet óók onder de blauwe plekken? Verdienen wij niet óók respect?

BT's zijn een deel van onze identiteit, van ons diepste wezen. Geestelijk zijn wij het zelfde als onze medemens met strakke borst. Lichamelijk zijn wij eveneens gelijkwaardig (op het "nawiebelen" van de BT's na dan). En zo willen wij ook behandeld worden.

Er zullen, namens de BTA juridische stappen worden ondernomen om deze onderdrukking en beschimping ten einde te brengen.
Wij zullen niet meer door het leven gaan als verschoppelingen.

Namens de BTA, bedankt voor uw aandacht.

reps.... :lol:

Jamila
24-04-2008, 18:58
Ben er weer !!!!!

chief108
24-04-2008, 19:04
:confused:
geen ban van een week dus?

gymalkmaar1
24-04-2008, 19:12
Ben er weer !!!!!

http://www.o--rly.com/owl_orly.png

anonymous001
24-04-2008, 19:17
http://octolan.com/moleskine/wp-admin/images/sized072205cristobal-19.jpg

De man van 14K
24-04-2008, 19:21
Ben er weer !!!!!


http://remiq.net/static/img/remiq.net_6415.jpg

chief108
24-04-2008, 20:01
:w00t:

micha
24-04-2008, 23:12
nou iedereen heeft weleens een mening toch en sommigen zijn iets fanatieker dan anderen. Jamila weet nou waar de grenzen liggen hier op mixfight. ok?

chief108
24-04-2008, 23:26
Namens de BTA (Bitch Tit Association) wil ik hier even op reageren.

Bitch Tits (hierna BT's) zijn een keuze. Een keuze die gerespecteerd moet worden.
Mannen in het bezit van BT's zijn veelal de paria's van de gym. Beschimpt in de kleedkamer, beschaamd op de mat. Altijd als laatste gekozen om mee te sparren, en dan nog uit medelijden.
Verdienen wij, bezitters van BT's dit. Nee, dat verdienen wij niet.
Zijn wij niet óók mensen? Zweten wij niet óók tijdens het trainen? Zitten wij niet óók onder de blauwe plekken? Verdienen wij niet óók respect?

BT's zijn een deel van onze identiteit, van ons diepste wezen. Geestelijk zijn wij het zelfde als onze medemens met strakke borst. Lichamelijk zijn wij eveneens gelijkwaardig (op het "nawiebelen" van de BT's na dan). En zo willen wij ook behandeld worden.

Er zullen, namens de BTA juridische stappen worden ondernomen om deze onderdrukking en beschimping ten einde te brengen.
Wij zullen niet meer door het leven gaan als verschoppelingen.

Namens de BTA, bedankt voor uw aandacht.
http://91.121.132.199/gifs/5855.gif

micha
25-04-2008, 00:00
reps