PDA

View Full Version : Op tijd naar de Arena



dtgerald
20-04-2008, 13:24
Ik zorg dat ik voor half 3 bij de Arena ben.Want ik heb 2 jaar geleden ook 3 partijen op het scherm gezien buiten.Dat duurde en duurde bij die ingang.Ik weet niet of het vorig jaar ook zo lang duurde.Want toen stond ok redelijk vooraan voor de deur open ging.Iemand partijen gemist vorig jaar?

ashi76
20-04-2008, 21:52
Geen last van gehad, maar je moet idd niet denken dat je 5 minuten voor tijd aanwezig kan zijn en zo door kan lopen.
Langer dan 15 minuten heb ik trouwens niet in de rij gestaan...

Biiyen
20-04-2008, 22:18
Ik zorg dat ik voor half 3 bij de Arena ben.Want ik heb 2 jaar geleden ook 3 partijen op het scherm gezien buiten.Dat duurde en duurde bij die ingang.Ik weet niet of het vorig jaar ook zo lang duurde.Want toen stond ok redelijk vooraan voor de deur open ging.Iemand partijen gemist vorig jaar?

Ja inderdaad dat was 2 jaar geleden, toen waren wij ook wat laat met de trein en stonden we buiten wat naar een scherm te turen met een schaaltje patat. Maar ja, het was het voorprogramma en je kan het in ieder geval zien, dus ik had er niet zo een moeite mee.

redjuh
21-04-2008, 05:14
3 uur... ben ik al een pittig end op zee

Stonehorn
21-04-2008, 10:50
Ik zou een uurtje uittrekken tussen je aankomst op het Bijlmer Station en het moment waarop je (met een drankje en lege blaas) op je stoel zit.

Weet iemand toevallig hoe laat het voorprogramma begint? Kon het op de site van Simon Rutz niet vinden.