PDA

View Full Version : Help mij naar Praag... en weer terug!



Jeroen
21-04-2008, 14:06
Beste forumbroeders,

20 mei begin ik samen met Stichting PurmeRent, een team enthousiaste hardlopers, aan de langste hardloop-estafette ter wereld. We starten 20 mei in het Olympisch Stadion te Amsterdam waar we op 29 mei, 2600 kilometer later, ook weer finishen. Nu gaan we niet 10 dagen lang rondjes rennen om het stadion. Nee, we rennen van Amsterdam naar het prachtige Praag... en weer terug. En dit doen we niet zomaar.

PurmeRent bestaat uit sporters en begeleiders die deze uitdaging aangaan voor het goede doel, namelijk het Emma Kinderziekenhuis. We hebben als doel om geld bijeen te brengen om het leven van ernstig zieke kinderen, die door hun ziekte veel moeten lijden, wat aangenamer te maken. Bijvoorbeeld door bij te dragen in vakanties voor patiëntjes die al jaren niet weg zijn geweest. Of bijvoorbeeld door het opknappen van een sportzaal of aankopen van materiaal. Alle gelden die PurmeRent verzamelt, worden hiervoor gebruikt. Meer over PurmeRent kun je vinden op PurmeRent (http://www.purmerent.nl)

Ongetwijfeld vinden jullie dit net als ik een prachtig doel. En jullie willen helpen bijdragen aan dit doel? Dat kan! Nou zit waarschijnlijk niet iedereen erop te wachten 10 dagen van hun leven op te offeren om dat end van Amsterdam naar Praag en weer terug te hollen. Dan heb ik goed nieuws voor jullie... dat hoeft ook helemaal niet! Ik offer mij hier vrijwillig voor op en vind het nog leuk ook. Het enige wat ik van jullie vraag is of jullie mij als loper willen sponsoren. Alle bijdragen, groot of klein, zijn welkom en ze komen heel goed terecht.

Jullie kunnen mij sponsoren door je bijdrage te storten op:
7370250 tnv J Westra onder vermelding van Stichting PurmeRent.

Ik ben behoorlijk gemotiveerd en heb enorm veel zin deze tocht mee te gaan maken. Het zal ongetwijfeld een hele ervaring worden. Ik zal op mijn weblog na afloop een uitgebreid verslag met foto's zetten, zodat jullie er ook van mee kunnen genieten.

Iedereen alvast bedankt en ik houd jullie op de hoogte!

Sportieve groeten en een kus voor zij die gekust willen worden,
Jeroen

wrestler_nl
21-04-2008, 14:16
GOED INITIATIEF.. REPS!!!!!!

Jeru
21-04-2008, 14:17
Goed bezig!

De man van 14K
21-04-2008, 14:39
GOED INITIATIEF.. REPS!!!!!!


Met alleen reps kom je niet in Praag!

wrestler_nl
21-04-2008, 14:53
Met alleen reps kom je niet in Praag!


met bijdehande opmerkingen ook niet:D:ehhh:

lopez86
21-04-2008, 18:27
met geld wel.
dus stoppen met lullen en doneren

Jeroen
22-04-2008, 12:07
Lopez86 is correct! ;)
Ik vraag jullie niet een compleet rib uit je lijf te sjorren. Dit is een duidelijk gevalletje van "Alle kleine beetjes helpen!"
Ik verwacht ook wel wat aandacht van de media voor deze tocht. Dus als ik de kans krijg, zal ik het zeker niet schuwen wat schaamteloze reclame te maken voor mijn sponsoren *wink wink nudge nudge*