PDA

View Full Version : Remy Bonjasky bij Pauw & Witteman - ma 21/4



Roover
21-04-2008, 21:24
Vanavond is Remy Bonjasky te gast bij Pauw & Witteman - 22.55 op Nederland 1.

Judas
21-04-2008, 21:35
Thanks voor de tip. Zeker ff kijken.

Eelco
21-04-2008, 22:32
Thanks voor de tip. Zeker ff kijken.

x2

el bastardo
21-04-2008, 23:17
zal zo ff checken tnx

redjuh
21-04-2008, 23:49
fokking saai. ben benieuwd of zenog weat met hem gaan praten. ik had waarschijnlijk allang m'n biezen gepakt

redjuh
21-04-2008, 23:59
tuurlijk wel. dan kunnen dombo's als ik die alleen sport en knokken leuk vinden, meteen weer terugschakelen naar snooker

anonymous001
22-04-2008, 00:19
:thown:

Dat iemand die Nijpels effe zijn bek dichttimmert...

Wat een eikel...

En die Pauw en Witteman maar een beetje giechelig lopen te doen...

Pff... Als het zo moet, laat dan maar.

Remy deed het trouwens wel heel goed!

marcelt
22-04-2008, 00:22
Remy had ook een hard time toen het steeds over de politiek ging. Maar hij deed het inderdaad goed. Wel irritant dat het gelijk weer begon met de domme lacherigheid van iedereen die geen affiniteit met de sport heeft.

Pernik
22-04-2008, 00:23
Die Nijpels vindt voornamelijk zichzelf geweldig, beetje domme vragen van iemand die vechtsport maar eng vindt, maar binnenkort Pauw en Witteman in de ring !!

killroy
22-04-2008, 00:43
Als je kijkt naar de prestaties van de Nederlanders in deze sport, is het toch wel opmerkelijk dat er zo 'giechelig' over wordt gedaan...Jammer genoeg is de mening van Nijpels wel representatief voor veel mensen...die pannekoek zit nl. wel in de politiek..

Je wordt als vechtsporter gewoon niet serieus genomen...ze verklaren je eerder voor gek...maar dat is op zich niks nieuws...

Om eerlijk te zijn, vond ik Pauw & Witteman nog wel meevallen...ik heb ze erger gezien..

Die Nijpels had het de hele tijd over 'bewusteloos geslagen worden'....dat was wel irritant..

Remy is een normale, nuchtere gozer...hij is wel de juiste persoon om deel te nemen aan dit soort programma's...
Ik ben benieud of ze echt naar de Arena gaan...(trainen zie ik niet gebeuren, maar dat zou vet lachen zijn...Pauw & Witteman een lesje bij Hippo..:D)

Tov
22-04-2008, 00:47
Tis toch leuk dat er nu een goed bekeken actualiteitenprogramma is geweest dat eindelijk heeft opgemerkt dat er een K1 bestaat dat een grote populariteit heeft en mischien door deze uitzendingvergroot wordt. Helemaal als er een follow up zou komen met P & W in de ring/sportschool bij Remy Bonjasky.
Petje af voor Remy hij heeft het inderdaad heel goed gedaan.
En bij deze ook veel succes voor a.s. zaterdag.

ArjanV
22-04-2008, 01:06
Hij deed het goed Remy maar het is ook een intelligente jongen en komt ook nog eens sympathiek over....is toch een beetje reclame voor de sport,ze hadden er ook Badr Hari neer kunnen zetten....was toch wat anders overgekomen bij het grote publiek (met alle respect overgens voor de vechter Badr Hari maar de manier waarop hij overkomt bij mensen laat absoluut te wensen over helaas)

marcelt
22-04-2008, 08:02
Hij kwam goed over, maar niet erg intelligent vond ik. Wel in vergelijking met Badr, maar niet met zijn tafelgenoten.

petjekick
22-04-2008, 08:31
Dat het even duurde met remy dat komt natuurlijk,omdat ze het beste voor het laatst bewaren ja toch.en over die nijpels tja dat vind ik maar een sukkel,,en remy heeft het top gedaan.eerst bij ali b en nu bij p en w ,is goed voor de sport....osu

Bud S
22-04-2008, 09:00
ze hadden er ook Badr Hari neer kunnen zetten....was toch wat anders overgekomen bij het grote publiek (met alle respect overgens voor de vechter Badr Hari maar de manier waarop hij overkomt bij mensen laat absoluut te wensen over helaas)

Nee man Badr is juist cool

ontzettend irritant btw hoe m.n. ed nijpels zijn best deed de sport en de persoon bonjasky in het belachelijke te trekken om daar zelf ff wat puntjes mee te scoren bij het publiek.
wat dat betreft is het jammer dat ze dick vrij niet uitgenodigd hadden...

killroy
22-04-2008, 10:23
Hij kwam goed over, maar niet erg intelligent vond ik. Wel in vergelijking met Badr, maar niet met zijn tafelgenoten.

Bij Pauw & Witteman zijn het doorgaans gesprekken/discussies van een bepaald niveau waar de gemiddelde Nederlander niet 1,2,3 het hoogste woord zal voeren...

daarbij komt dat politiek hem geen ruk interesseert.....(geef hem eens ongelijk;)) dus deed ie het heel goed...

En Badr....tja dat zou lachen zijn vooral met die Nijpels....

Met Dick Vrij had ik met popcorn voor de buis gezeten:thup:

el bastardo
22-04-2008, 10:54
Remy deed het wel goed vond ik. Het was te verwachten dat er zulke vragen gesteld gaan worden door de leken. Alleen jammer dat P&W wat lacherig deden. Waarom nodig je een vechter uit als je wat lacherig gaat zitten doen? Jammer.
Wel weer goed dat het in de publiciteit geweest is, al denk ik dat de helft van Nederland al in slaap is gevallen bij de erg NIET interessante discussies die er aan vooraf gingen.

FOCUS
22-04-2008, 10:58
tuurlijk wel. dan kunnen dombo's als ik die alleen sport en knokken leuk vinden, meteen weer terugschakelen naar snooker


over fokkin saai gesproken:lol:

Effective
22-04-2008, 13:01
Tering die Ed Nijpels moest eens weten hoe de sport in z'n eigen provincie leeft! Remy deed het knap, reageerde wel goed op die Nijpels vond ik.

Henry
22-04-2008, 14:44
Met alle respect voor Nijpels, maar het is beslist geen tactvolle persoon.
Je kon door zijn houding en uitspraken al horen dat hij zich meteen wilde distantieren van het kickboksen. Oftewel zijn onzekerheid omtrent zijn referentiekader (nl. een paar kakkers) sloeg toe.

Zinnen als: je voor je kop laten slaan, gaan toch eigenlijk nergens en zoeken het randje op van provocatief zijn.

Grote respect voor Remy dat hij het allemaal ontzenuwde door er lacherig over te doen. Gewoon blijven lachen bij een stel malloten dat toch geen goede intenties heeft.

En dat prive gebeuren ging echt al helemaal nergens over.
Als mark van bommel in een scheiding ligt wordt zoiets niet gevraagd en bij Remy is het ineens een topic. Wat voor toegevoegde waarde had die vraag.

Daarnaast moet Ed Nijpels niet doen alsof hij zo een vreedzame man is.
Nijpels is een politicus dus iemand die zich O.A!!! bezig houdt met of er wel of geen bom in Irak mag vallen of wel of geen ontwikkelingshulp naar Iretrea ofzo gaat, dat zijn pas nijpende kwesties en niet een kickbokswedstrijd waar 2 personen VRIJWILLIG aan mekaar gewaagd zijn...

FOCUS
22-04-2008, 15:05
Ed Nijpels houd alleen van zichzelf

redjuh
22-04-2008, 15:58
over fokkin saai gesproken:lol:

had je die partij van Stephen Hendry moeten zien. oke ik snap je maar als je wete wat er gebeurt.. oke laat maar dit kan ik toch niet verkopen. hoewel 1 van de scheidsrechters een hele mooie vrouw is

BB
22-04-2008, 21:45
Hij kwam goed over, maar niet erg intelligent vond ik. Wel in vergelijking met Badr, maar niet met zijn tafelgenoten.

ik vond ook dat hij ten opzichte van zijn tafelgenoten niet uit de verf kwam. Hij was niet in staat om zijn sport goed te verkopen: waarom ga je in godsnaam deze sport doen? Wat is daar nu leuk aan? Maar wel even vertellen dat ie inmiddels twee keer aan zijn netvlies is geopereerd. Jammer, hij kan zoveel meer en beter !

cornelus
23-04-2008, 01:29
Ik vond dat Bonjasky het wel goed deed in dat programmma. Hij kwam gewoon wel relaxed en toch serieus over. En liet zich gelukkig niet al teveel verleiden om ook te proberen iets meer intellectueel uit de hoek te komen. Pauw en Witteman zijn doorgaans bijna altijd dodelijk saai, en de gasten lopen vaak maar een beetje ijdel interessant politiek correct te lullen. Die Pauw zit altijd maar een bietje suf uit zijn ogen te kijken en die Witteman is 15 jaar geleden al in slaap gevallen. Soms zijn ze wel aardig hoor ;) Respect voor Remy die zich toch nog zichtbaar genietend tenmidden van een stelletje vooringenomen bobo's goed hield. Joost Zwagerman daar moesten ze ook nog de wekker voor zetten. Uhuhuh? Ohoh uhuhuhuhu. Je zag die man steeds maar afglijden naar verre schrijversoorden. Leuk.

PS waarom zou Bonjasky persé de sport moeten promoten?
hij komt toch gewoon op persoonlijke titel..... (zijn boekie moet in de verkoop) en dus als persoonlijkheid.. en als mens
.. fuck the media hoor wat dat betreft.. aan vooringenomenheid en onwetendheid verander je toch uiteindelijk toch niks.. en het kickboksen (en mma) is populairder dan ooit, ook bij de leek

ciao
grtz

FOCUS
23-04-2008, 10:42
Rdjuh: heb ook wel eens zo'n periode. Hele uren kijken naar een pot snooker of een parlementaire enquete. MAchtige analyses van een of ander vage sport of documentaire over wat-dan-ook. Inzicht in het grote geheel der dingen door naar afleveringen te kijken waar JIJ het kijkcijfer bepaalt:

Okee
doe met me mee
kijk gezellig naar de tv
onder invloed van THC
maakt niet uit wat je kijkt want wat je ziet vind je oke
ga lekker op de bank naar Bert en Ernie zitten staren
Maar een bluntje of twee zul je het anders gaan ervaren..
...

Marco
23-04-2008, 11:39
Nijpels is een rechtse hockey bal die echt geen moeite zal doen om zijn vooroordelen/onkunde te veranderen.. pauw en witteman zijn heel blij met zichzelf en vinden het wel prima zo'n vechtsporter met een boekje in de verkoop...zolang ze zelf maar het meest in beeld/aan het woord zijn...
je moet niet vergeten dat een boel mensen in dat hele enge kleffe achterbakse tv dorp ontzettende egotrippers zijn en het dus geen ruk interesseert of ze kunnen bijdragen om de vechtsport iets positiever neer te zetten..

Chico
23-04-2008, 11:46
ben blijkbaar de enige hier die ook regelmatig naar journaal tv en politiek24 kijkt..

ijsblok
23-04-2008, 14:59
het aantal slechte grappen dat in het programma door zowel pauw als witteman werd gemaakt lag weer eens belachelijk hoog. bah.

Maar remy goed gedaan.

MilfhunterMMA
23-04-2008, 15:36
Ik draag deze voor als domste vraag van de eeuw:

"wat is er zo leuk aan om knockout geslagen te worden"

gadver wat een domme bureaucraat is die vent zeg..... net alsof iemand de ring in gaat om KO geslagen te worden.

manila
23-04-2008, 17:15
Zijn zeker weinig beelden te vinden van bonjansky die een partij wint.
Ze hebben van ellende een partij moeten laten zien,waar bonjansky ko ging.
Bonjansky riep nog dat het de verkeerde beelden waren.
Maar ze konden gewoon zo gauw geen wedstrijd vinden die hij won.

MilfhunterMMA
23-04-2008, 17:58
Zijn zeker weinig beelden te vinden van bonjansky die een partij wint.
Ze hebben van ellende een partij moeten laten zien,waar bonjansky ko ging.
Bonjansky riep nog dat het de verkeerde beelden waren.
Maar ze konden gewoon zo gauw geen wedstrijd vinden die hij won.

wat een retard post. :thown:

redjuh
23-04-2008, 18:15
Rdjuh: heb ook wel eens zo'n periode. Hele uren kijken naar een pot snooker of een parlementaire enquete. MAchtige analyses van een of ander vage sport of documentaire over wat-dan-ook. Inzicht in het grote geheel der dingen door naar afleveringen te kijken waar JIJ het kijkcijfer bepaalt:

Okee
doe met me mee
kijk gezellig naar de tv
onder invloed van THC
maakt niet uit wat je kijkt want wat je ziet vind je oke
ga lekker op de bank naar Bert en Ernie zitten staren
Maar een bluntje of twee zul je het anders gaan ervaren..
...

zo kun je de smurfen ook leuk maken. met wat gasten zitten, smurfen opzetten en om de neurt 30 sec kijken. elke x dat het woord smurf/gesmurft etc erin voorkomt, drink je een biertje leeg. elke x dat Grote Smurf wordt genoemd, drink je een shotje. leuk als je weet dat elke afl. brilsmurf wel een x aan komt rennen Grote smurf, grote smurf, grote smurf!

Guillermo
23-04-2008, 18:22
Na het zien van die aflevering dacht ik effentjes: hoe zou het zijn als Gilbert Yvel ipv Bonjasky daar zat ? :thup:

FOCUS
23-04-2008, 18:57
is bewuste keuze om die KO te laten zien.
is natuurlijk wel een punt van discussie, argumenten te over om goede discussie te houden. bijv hersenschade bij voetbal is groter.
Blijft natuurlijk altijd het feit dat bij vechtsport de een de ander pijn wilt doen.
Dat blijft natuurlijk iets heel aparts voor mensen die niet van geweld houden. Argument is dan al snel dat het geen sport is, maar barbaars gedoe....
zeg niet dat het zo is, maar ja, de bedoeling vechten is toch echt om die ander neer te meppen...liefst door KO en snel!

Bud S
23-04-2008, 21:03
ik zie vechtsport als een mogelijkheid iemand zo hard mogelijk voor z'n kop te stompen.
daarnaast vind ik het heerlijk me bewusteloos te laten slaan.

FOCUS
23-04-2008, 23:19
jullie hebben natuurlijk volkomen gelijk.Willem wat zet je me toch weer heerlijk voor lul. Dank voor de spiegel..
maar als je een partij draait, dan wil je die ander toch op dat moment uitschakelen?
of zie ik dat verkeerd?

Remco
24-04-2008, 11:27
Remy deed het inderdaad heel goed.

Om Nijpels moest ik eigenlijk wel lachen. Hij probeerde het met humor belachelijk te maken, maar slaagde er maar deels in. Wat belangrijk is, is dat er in iedergeval communicatie was tussen volstrekt verschillende werelden. Nijpels zat Remy te plagen, maar zal zeker respect voor hem hebben (gekregen). We moeten hier nou eenmaal accepteren dat veel Nederlanders er net zo tegenaan kijken als Nijpels.

Ik denk dat een en ander alleen maar goed is voor de sport. Juist als het een hiep hiep hoera voor de KO's zou zijn geweest, zou de kijker zich ervan hebben afgewend. Nu bleek dat vechtsporters misschien een rare hobby hebben, maar dat ze in iedergeval wel vrij normale mensen kunnen zijn.

Klasse dus.