PDA

View Full Version : Gentleman Gala gaat gewoon door.



paspoes
22-04-2008, 11:32
Beste Forumleden,

Dit schrijf ik namens Magmut (gentleman promotions).

idd klopt het dat de partijen van pancration niet doorgaan reden "niet nakomen van gemaakte afspraken". Voor de rest gaat alles gewoon door Magmut is druk mee bezig met promoten van zijn gala en er komt een persbericht een week voor zijn gala.

Hij is totaal niet blij met dit situatie dat mensen hem proberen zwart te maken.

Hem kennende is een man van afspraak is afspraak..

Als laatste "don't shoot the messanger" ;)

Fight Master
22-04-2008, 11:43
Oud nieuws paspoes, je loopt achter ;)

doom
22-04-2008, 12:00
De reden van niet nakomen is dat Amir zo een mega contract voor 3 gevechten in Egypte kon krijgen dat ieder weldenkend mens dit begrijpt. Het is ook duidelijk 2 maanden van te voren afgezegd dus tijd genoeg om een ander te zoeken.Ook is besproken met Fidan dat die partij later gevochten zou worden.Verder was de partij Menno Dijkstra afgesproken tot 71 kg maar opeens wilde ze hem op -70 kg laten vechten en Menno red dat niet.Dus van Gentelman kant is dat probleem en niet van Pancration.Jeremy blijd is er toen ook uitgegooid. Dit is de andere kant van het verhaal

Duncan
22-04-2008, 17:28
Verder was de partij Menno Dijkstra afgesproken tot 71 kg maar opeens wilde ze hem op -70 kg laten vechten en Menno red dat niet.

Ben heel erg nieuwsgierig naar "the walking weight" van Menno?
Is het echt zo dat hij niet op de 70kg komt?...

Ik wil me verder afzijdig houden van de gemaakte afspraken etc maar was erg verbaasd over die ene kilo...