PDA

View Full Version : Remy vs melvin



Tov
27-04-2008, 00:18
Heb net ff bij Pandora TV naar de strijd tussen Remy en Melvin zitten kijken.
Voor 95% alleen het gebruik van de benen van Remy en het antwoord van Melvin schoot duidlijk te kort.
Wat een geweldig strijdplan van Remy en de manier waarop hij zich eraan hield is indrukwekkend!!

http://www.pandora.tv/my.kshjudas/31276812

Jochem
27-04-2008, 00:22
Melvin had het erg lastig met het lengte en gewichtsverschil. Ik zie liever Melvin tegen de toppers tot 100 kilo, dit scheelde IMO net teveel. Ik zeg Melvin VS Spong!

Wel weer top van Remy, weer kanshebber voor de titel dit jaar!

Jeru
27-04-2008, 00:26
Was echt een geweldige partij om mee te maken. Supersfeertje in de zaal. Respect voor beide vechters!

TOON
27-04-2008, 00:33
bonjasky is idd echt weer op zn oude niveau, misschien wel beter!

en melvin komt net iets te kort voor de echte HW's denk ik, qua lengte en gewicht... jammer!! maar respect ook voor manhoef!

Pepe the Ice-Murderer
27-04-2008, 00:42
Dank voor de link. Speciaal thuisgebleven om het te kunnen volgen op dit forum. Proficiat aan jullie daar in Nederland, om nog maar eens te bewijzen dat jullie dé absolute voortrekker zijn op vechtsportgebied!
Heerlijk gala zo te zien, wij belgische vechtsportfans zijn trots en stikjaloers op jullie!

bryan
27-04-2008, 00:47
goede partij van remy... maar god god wat hij kan met zijn benen kan het echt totaal niet met zijn handen.. die dubbele dekking heel de tijd.. hij boks echt slecht voor een k-1 vechter van zijn formaat

ashi76
27-04-2008, 01:25
Dank voor de link. Speciaal thuisgebleven om het te kunnen volgen op dit forum. Proficiat aan jullie daar in Nederland, om nog maar eens te bewijzen dat jullie dé absolute voortrekker zijn op vechtsportgebied!
Heerlijk gala zo te zien, wij belgische vechtsportfans zijn trots en stikjaloers op jullie!

Waarom ben je niet komen kijken ?
Kan nooit erg lang rijden zijn....

spacebox
27-04-2008, 01:37
Een mooie pot. woow
Maar ff feit eerst Badr daarna Manhoef, Remi is da bomb.


Ik wil badr vs Manhoef wel eens zien

Ohja GP finale 2008 voorspeling Remy vs Semmy

Greetsss.......................................... ...............SPACE

Jochem
27-04-2008, 02:11
Een mooie pot. woow
Maar ff feit eerst Badr daarna Manhoef, Remi is da bomb.


Ik wil badr vs Manhoef wel eens zien

Ohja GP finale 2008 voorspeling Remy vs Semmy

Greetsss.......................................... ...............SPACE

Manhoef wil niet vs Badr, zijn goede (trainings)maatjes. Maar Badr is hard op weg naar +100, dus dan kan Manhoef de -100 belt pakken.

marcelt
27-04-2008, 02:47
Manhoef vs Bonjasky was geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
Remy heeft laten zien dat hij dus ook als karaktervechter meetelt; hij kreeg er wel een paar van Melvin!

RtoDeep
27-04-2008, 03:53
vind remmy nou niet sterk boksen , dat lijkt toch een zwakte van hem te zijn

maarja mooie pot, en de man behoord tot de wereldtop dusja wat zeik ik eigenlijk :D

melvin blijft ik waanzinnig vinden, lengte speelden hem te parten, maar wat een vechter Respect!!

Virus
27-04-2008, 04:10
een hele vette partij, maar zou Remy weten dat je bij kickboksen ook mag boksen?

Justinian
27-04-2008, 04:12
een hele vette partij, maar zou Remy weten dat je bij kickboksen ook mag boksen?
Denk dat het gewoon een goeie strategie was ;)

Guillermo
27-04-2008, 04:13
Remy zijn sterkste wapens zijn de knieen en zijn benen, hij boksts nooit veel. Maakt niet uit, het werkt wel :thup:

boldhead
27-04-2008, 09:12
Ik vind wel dat Manhoef niet duidelijk aangaf verder te willen na 8 tellen eind tweede ronde. Normaal gesproken stopt de partij daar hoor.
De scheids trok hem gewoon van de touwen af de ring in.
Was wel beladen maar Remy is niet in de problemen geweest.
Nu wachten op Manhoef /Spong. En Remy/ Badr

Guillermo
27-04-2008, 09:15
Manhoef / Spong? :eek:
Is er niet een gigantisch gewichtsverschil tussen die twee of loop ik nou achter?

54321
27-04-2008, 09:28
respect voor beide vechters! bonjasky leek echt gefocused man. zo heb ik hem niet meer zien kijken sinds hij die gp de eerste keer won. en melvin blijft mijn favo vechter hoor, wat een ballen heeft hij om met zo'n lengte en gewichts verschil die ring in te gaan, en zijn tegenstander nog aanslaan ook! maar hij zal nu jammer genoeg niet met dream gp meedoen denk ik.

Jeru
27-04-2008, 09:33
Manhoef / Spong? :eek:
Is er niet een gigantisch gewichtsverschil tussen die twee of loop ik nou achter?

Spong zit al rond de 90 kilo. Moet dus kunnen :thup:

Remco
27-04-2008, 12:01
Mooie karakterpot, klasse!

Er werd wel heeeeeeeeel langzaam geteld zeg. Ik kreeg ook het idee dat Melvin er al 3 keer geen zin meer in had, maar hij gewoon moest en dan ineens toch weer redelijk goed verder kon.

Ronald ook weer mooi: Melvin is net uitgeteld, "PETER AERTS, PETER AERTS NAAR HET MIDDEN VAN DE RING" alsof je in de Albert Heijn staat.

Pepe the Ice-Murderer
27-04-2008, 12:57
Waarom ben je niet komen kijken ?
Kan nooit erg lang rijden zijn....
Goeie vraag man, heb er achteraf bezien ook wel spijt van. :(

dirk5
27-04-2008, 13:44
ben ik nou de enige die wil dat manhoef weg gaat bij k-1 en "eindelijk" wat potten gaat breken in de UFC?

k-1 is leuk en en alles, maar hij heeft de potentie en de ervaring (cage rage, hero's) waarom dan toch blijven plakken in het kickboks gebeuren.

Virus
27-04-2008, 13:47
Denk dat het gewoon een goeie strategie was ;)


Daar heb je wel gelijk in ja ;)

TOON
27-04-2008, 15:58
ben ik nou de enige die wil dat manhoef weg gaat bij k-1 en "eindelijk" wat potten gaat breken in de UFC?

k-1 is leuk en en alles, maar hij heeft de potentie en de ervaring (cage rage, hero's) waarom dan toch blijven plakken in het kickboks gebeuren.

ooooh je bent echt niet de enige hoor, volgens mij is dat een natte droom van veel MMA-liefhebbers, manhoef in de UFC! jammer dat ie net een contract van drie jaar? ofzo getekend heeft in Japan.... maar melvin in de UFC!!!!!! dat zou pas echt vet zijn idd...

dreamone
28-04-2008, 06:36
ik geef Remy groot gelijk met z'n vechtstijl.. Goede dekking voor het hoofd, weinig schade oplopen aan het belangrijkste deel van jezelf.. hoofd/hersenen.. Dan blijft hij een slimme jongen.. Simpel.. en z'n vechtstijl werkt ook nog eens ;) Ohw jah, en vast ook om esthetische redenen.. zoals Gilbert al over Remy zei: 'mooiboy'.. haha

chief108
28-04-2008, 08:45
Goeie vraag man, heb er achteraf bezien ook wel spijt van. :(
en terecht...
was een super gala met geweldige sfeer en top gevechten

Garcia
28-04-2008, 09:05
Wat een geweldige match tussen deze twee vechters. Ik was behoorlijk onder de indruk van Remy en riep meteen Remy is back!!!

Ik hoop dat Remy deze lijn doorzet met alle komende partijen.

En idd had ik ook het idee dat na de 2e of 3e down Melvin er weinig zin meer in had en dat de scheids hem toch de ring in trok haha.

sabby
28-04-2008, 16:23
Ik vond de opkomst van Melvin wel dik...samen met die rapper Lange Baas Frans...;)

Aarti
28-04-2008, 17:28
Ik vond de opkomst van Melvin echt ontzettend vreselijk, zijn partij des te beter. Ik verwachtte meer van Melvin, maar ik denk dat toch last had van zijn eerste acht tellen. En ook dat hij denk ik teveel wilde. Maar was erg blij om te zien dat Remy weer echt terug is!

Muay Thai Elite
28-04-2008, 17:34
een hele vette partij, maar zou Remy weten dat je bij kickboksen ook mag boksen?

Au contraire; zou Melvin weten dat je bij kickboksen ook mag trappen?

Bobson
28-04-2008, 17:48
Ik heb genoten van deze partij. Maar vond het verloop wel voor de hand liggen. Melvin's belangrijkste wapen is niet voldoende om het tegen Remy's belangrijkste wapen op te nemen.

Muay Thai Elite
28-04-2008, 19:30
Okee, Melvin is een echte vechter.. Okee, hij heeft cojones.. Maar kom op, hij heeft met Remy te veel hooi op z'n kleine opgepompte vorkje genomen.

Kan me niet voorstellen dat hij zelf ooit heeft gedacht dat hij van Remy zou (kunnen) winnen.

anonymous001
28-04-2008, 19:37
Okee, Melvin is een echte vechter.. Okee, hij heeft cojones.. Maar kom op, hij heeft met Remy te veel hooi op z'n kleine opgepompte vorkje genomen.

Kan me niet voorstellen dat hij zelf ooit heeft gedacht dat hij van Remy zou (kunnen) winnen.

Nou, Remy zoals hij de laatste tijd vocht toch wel degelijk.

Ik zat te kijken en herinnerde me ineens weer waarom het niet zo raar was dat hij twee keer die titel heeft binnengehaald. Het was weer echt de oude Remy.

En die oude Remy is wel een aantal partijen minder sterk aanwezig geweest... Wel altijd vreselijk goed, begrijp me niet verkeerd, maar afgelopen zaterdag had ie ook dat kleine beetje extra dat een echte champ onderscheidt.

De man van 14K
28-04-2008, 21:34
correctemundo. Die Flying gentleman is back! Van mij mag hij wel weer een k1 finale winnen!!