PDA

View Full Version : K-1 Amsterdam Arena: Wat vond je er van ?



Wheelie
27-04-2008, 01:32
Ik vond het te gek :thup:

Toernooi vond ik zelfs leuk met Bregy vs Zimmerman als hoogtepunt

Manhoef vs Bonjasky was een thriller, ongelovelijk wat een vechthart Manhoef heeft en reps voor Remy dat hij op deze indrukwekkende manier gewonnen heeft, dat had ik niet verwacht.

Dit gala was echt goede reclame voor de vechtsport in Nederland, heb bijna geen boegeroep gehoord, publiek was top.

Ons LIVE PbP verslag deed het ook goed zag ik, bijna 15.000 keer bekeken

*
Spong voorspelde Roy en mij in een interview dat hij het in de 2e ronde af zou maken met een knie.
Hij heeft zich hier aan gehouden.

Mixfight.nl heeft ook de mooiste posters/flyers zei hij ;)

dtgerald
27-04-2008, 01:39
Ben net terug.Heb nog een biertje gescoord in de kroeg.Was een goed gala inderdad.Ik had van de partijen buiten de K-1 om meer verwacht.Maar al met al een top avond.

Justinian
27-04-2008, 01:48
Echt een topgala!

gieloe
27-04-2008, 01:49
Ja, was zeker een topgala!

Solar
27-04-2008, 02:13
Net terug...

We zaten op de bovenste ring en wat me meteen opviel waren de 5 levensgrote schermen, die we geen van allen goed konden zien doordat de verlichtingsstelling er voor hing. Gelukkig waren de partijen live goed te zien, maar ik ben wel heel wat reclame misgelopen.
Een biertje pakken kon pas na 18.00 en er werd echt ontzettend traag gewerkt, wat onnodig lange rijen veroorzaakte.

De vechters hebben mijn dag in ieder geval goed gemaakt!
Errol Zimmerman vs Bjorn Bregie was de match of the day!!!
Remy Bonjasky ook erg vet gevochten tegen Melvin Manhoef, die een geweldige opkomst had!

Dny
27-04-2008, 02:27
Was super vette gala!
Met allemaal goeie vechters met een heleboel KO's natuurlijk!
In het begin deed het publiek goed mee allemaal juichen en klappen maar later werd het was minder het publiek werd helaas te rustig.
Laatste twee gevechten waren mooi vooral omdat Buakaw en Drago moesten en die vette intro van Drago;)
Er werd inderdaad heel erg traag gewerkt Solar, volgende keer moeten ze daar beter op letten.

Maar voor de rest topavond

JeMalleMoer
27-04-2008, 03:00
Echt een top gala. De partijen waren echt super. Goeie sfeer in het publiek ook. Echt geslaagd.

Johan H
27-04-2008, 03:53
super gala!

Patty
27-04-2008, 03:58
:thup: prima vermaakt ! :ohyeah:

micha
27-04-2008, 06:38
net terug van de afterparty Golden Glory heeft alles gewonnen

Jeru
27-04-2008, 08:49
Vond het zeker een goed gala!

eidos
27-04-2008, 08:49
been boe geroep, erg prettig en ook fijn voor de vechters.

Bagheera
27-04-2008, 09:42
heb genoten! :)

Mickey
27-04-2008, 09:51
Ik heb me er ook prima weten te vermaken.
Het publiek moest alleen ff inkomen leek het wel..

Wel een puntje van aandacht: vond ik de volgorde van de partijen wat raar soms.Persoonlijk had ik een Manhoef / Remy later op de avond gezet.
Evenals de finale van het toernooi.

En kunnen we Ronald W geen engels meer laten praten als ringspeaker?
Ik vind hem compleet bij de NL vechtscene horen, no doubt.. Maar
svp niet meer in het Engels. Tenenkrommend. Of leg hem dan op zijn minst uit dat "de volgende ronde" niet "the second round" is. "And now on to the second round, round 4.." (Na dat Ashi me er op gewezen had, kon ik het niet langer negeren.. :P ) Jeroen Post was in dat opzicht stukken beter.

Minor stuff dus. Voor de rest zag het er allemaal weer mega gelikt uit.
Vond ook de "Pride"-style announcing (die schreeuwende vrouw) lachen . Verstond er geen kut van, maar dat mocht de pret niet drukken.

En uiteraard meer MMA.. ;)

Justinian
27-04-2008, 11:10
Jeroen Post was ook wel grappig met zijn "representing the red corner" :D

Jeru
27-04-2008, 11:11
Jeroen Post was ook wel grappig met zijn "representing the red corner" :D

Hahaha coming to the ring with 90 keys :lol:

Justinian
27-04-2008, 11:12
Hahaha coming to the ring with 90 keys :lol:
Hahaha dat was ook fantastisch :thup:

Wheelie
27-04-2008, 11:23
Wel een puntje van aandacht: vond ik de volgorde van de partijen wat raar soms.Persoonlijk had ik een Manhoef / Remy later op de avond gezet.
Evenals de finale van het toernooi.


Dit heeft denk ik te maken met de TV uitzending

HUNTER
27-04-2008, 11:38
huh? er hebben inderdaad nog mensen gestemd op 'slecht gala'....

dit was echt een van de beste showtime gala's ooit!

En helaas blijft een beetje engels praten voor de ringspeakers veel te moeilijk. Wustenburg die bijna drie minuten nodig heeft om de jurybriefjes te lezen, Post die iedere keer weer vechters een hoek laat representen.... Als ringspeaker op zo'n topgala moet je toch gewoon foutloos engels kunnen?

marcelt
27-04-2008, 11:40
Het was top :thup:
We zaten in vak 114 eerste ring. Het vak wat het meest voor de ring ligt. De vechters kwamen 5 meter van ons vandaan op.
Kon ook de VIP goed zien. Viel me op dat Carbin, Spong,de vent van Blck Label en Rutz zeer goeie vrienden zijn met de Angels. Peter Verschuren liep rond zonder zijn colors.
Manhoef-Bonjasky was een thriller. Ik was voor Remy , maar gaf Melvin zeker een kans en juichde ook voor hem. Melvin bracht het gevecht gelijk naar Remy en wist hem ook een paar keer in de problemen te krijgen. Remy gaf hem snoeiharde trappen. Ook zijn knieen kwamen aan en Melvin gaat een paar keer neer. De laatste ronde vliegt Remy op Melvin af en Manhoef krijgt zijn laatste knie. In het nawoord zegt Manhoef dat hij het top vond hier te vechten. Hij miste een paar tanden, maar vond het weer gezellig:thup:
Zimmerman en Breggy hadden ook een wedstrijd wat de Arena deed trillen. Ze gingen beiden neer en de wedstrijd sloeg in ronde 2 en 3 steeds om.
Douwes is een man voor de toekomst. Degelijke en snoeiharde kickbokser.
Bijna toernooiwinnaar Zamedov is erg sterk en vocht 10 rondes! Ik dacht dat hij won eigenlijk.
Spong sloopt weer. Holzken -Mes was erg spannend. Had zelf op Joeri gewed. Maar hij kreeg eerst een hoek en toen nog hieltrappen eroverheen. Na afloop zei Nicky dat Mes altijd zijn held was. Wel zuur voor Mes, dat zei hij twee jaar geleden tegen Dekkers die hij versloeg. Joeri verliest veel tegenwoordig.
Stevelmans- Drago was ook top en Faldir tegen Buakow. Saki won overtuigend dmv KO. Erg goed vooral omdat Slowinsky had gezegd hem wel de ring door te jagen, want Saki hoorde nog niet bij de grote jongens. Hahaha.
Het was een van de beste Arena edities wat mij betreft. Veel KO's. Goede sfeer. Begrijp er ook niets van dat er in de topics over de geblesseerden mensen zeggen dat ze blij zijn geen kaartje te hebben. Die willen zeker liever naar darten. Als je van kickboksen houdt, was dit een absoluut topevenement.

Wheelie
27-04-2008, 11:45
huh? er hebben inderdaad nog mensen gestemd op 'slecht gala'....

dit was echt een van de beste showtime gala's ooit!


Mee eens, dit was voor mij het beste Arena gala waar ik geweest ben.

Justinian
27-04-2008, 11:50
Mee eens, dit was voor mij het beste Arena gala waar ik geweest ben.
Absoluut!

mama
27-04-2008, 12:00
Helaas heb ik niet alles kunnen zien. Maar wat ik gezien had was goed. Spannende partijen.
Sfeer was goed.
heb me super vermaakt. Heb nu alleen spierpijn van de vele rondjes die ik gelopen heb. haha.....

Highline
27-04-2008, 12:41
wij hebben echt een superdag gehad! dankzij jarno waren wij "vechterbegeleider"en hebben alles mee kunnen maken van een andere kant, vanuit de kleedkamers dus. echt een super ervaring waar we nog lang over zullen spreken! het k-1 toernooi hebben we alleen deels op tv gezien en bij het it's showtime gedeelte stonden we samen met i love knockouts achter de japanse directie tafel en nog geen 5 m vande ring. echt een fantastische dag gehad en met alle sterren op de foto geweest!

(buakaw, hyppolite, slowinsky, schilt, hoost, viney, nortje, sefo, karacs, cosmo, breggy, saki, kemayao,petroysan etc) toch wel heel gaaf zon dag backstage en direct en veel contact met de vechters :D

jarno nogmaals bedankt, en uiteraard helen ook bedankt :)

Jofeljoh!
27-04-2008, 12:44
Ik heb me er ook prima weten te vermaken.
Het publiek moest alleen ff inkomen leek het wel..

Wel een puntje van aandacht: vond ik de volgorde van de partijen wat raar soms.Persoonlijk had ik een Manhoef / Remy later op de avond gezet.
Evenals de finale van het toernooi.

En kunnen we Ronald W geen engels meer laten praten als ringspeaker?
Ik vind hem compleet bij de NL vechtscene horen, no doubt.. Maar
svp niet meer in het Engels. Tenenkrommend. Of leg hem dan op zijn minst uit dat "de volgende ronde" niet "the second round" is. "And now on to the second round, round 4.." (Na dat Ashi me er op gewezen had, kon ik het niet langer negeren.. :P ) Jeroen Post was in dat opzicht stukken beter.


"And now on to the second round, round 4.."

^^^ dit is niet echt wat hij zegt, ik dacht het vroeger ook, maar wat hij eigenlijk echt zegt (en het zegt ook genoeg over zijn uitspraak, maar goed): " Seconds out, round 4." De seconds zijn dus je mensen in je hoek. Jeroen Post was duidelijk beter, die mag het van mij voortaan wel standaard helemaal alleen doen.

Verder heel vet gala.

HUNTER
27-04-2008, 12:47
als Post de TMF Cursus Engels deel 2 en 3 doet dan mag het wat mij betreft ook ;)

payap
27-04-2008, 14:03
Partij van de avond: Remy Bonjasky VS Melvin Mannhoef (gevolgd door Zimmerman VS Breggy)

Vechter van de avond: Nicky Holzken (had van te voren zelfs een 51 - 49 % voor Mes op dit gewicht voor de overwinning)

KO van de avond: Nicky Holzken

Attentie vechter van de avond: Brian Douwes (won op ko en verloor in het toernooi pas na verlenging van de winnaar en liet hiermee zien dat zijn ster snel rijzende is)

Tegenvaller: wegvallen van Andy Souwer, Peter Aerts, Albert Kraus, Gilbert Yvel, Alistair Overeem enzo. De partij Bonjasky VS Manhoef liet zien dat dit toch de partijen zijn waar men voorkomt. En de partij van Buakaw VS Chahbari waar ik veel meer van verwacht had. Wellicht is deze partij nu gewoon een jaar te laat gekomen.

En mixfight.nl bedankt voor de ticket!!!!! :thup:

Dragon Tail
27-04-2008, 14:12
Mee eens, dit was voor mij het beste Arena gala waar ik geweest ben.

Ook helemaal mee eens.
Jammer voor degenenen die vooraf riepen te klagen over de gewijzigde matchmaking en uit nijd geen kaartje hebben gekocht.

Zat vak 114 helemaal vooraan bij de catwalk. Beter zicht dan 90% van de VIPS en dat voor een prijsjkaartje dat ca. 90% lager ligt.... :D

Boem Boem
27-04-2008, 14:34
Echtv een mege mooie avond gehad....mooie partijen en goede sfeer!

Mixfightcrew:


bedankt voor het beschikbaar stellen van kaarten....reps!!!

Osu

Chris

Burhan Degirmenci
27-04-2008, 14:59
Wanneer krijg je die filpmjes te zien van de Arena !!

Gr. B Degirmenci

Slome
27-04-2008, 15:20
Mee eens, dit was voor mij het beste Arena gala waar ik geweest ben.

Wat een aderaline rush door die zaal tijdens Remy Vs. Melvin.. helemaal strak.. ik zal heerlijk VIP (2e rij) wist t niet van te voren maar t was onwijse vet.. wat een show, wat een gevechten... alle kritiek die mensen leverde vooraf is deels terecht geweest natuurlijk, maar dat mensen niet zijn gegaan omdat... Dan hebben ze echt wat gemist!!!! HELEMAAL TOP DAG/NACHT (afterparty) gehad!!

En het programma klopte niet helemaal.... na de k-1 finale kwam het it's showtime gedeelte,,, ik had t andersom gedaan.. ach... t zal wel zo zijn indd. dat t met tv opnames te maken heeft e.d.

ps. Erg stoer van Peter, had gehoopt op reactie van Schilt

MMA Davy
27-04-2008, 15:31
Dit was een vet gala!

Ik twijfelde na andere keren, om nog te gaan. Maar ik ben echt blij dat ik toch gegaan ben! Ik kan geen min puntje op noemen. Alles was toppie.....Publiek, partijen enz.......Complimenten aan de organisatie, die ondanks uitvallen van toch niet de minste, het perfect opgelost hebben.

Tot volgend jaar!

USH

S.
27-04-2008, 15:32
Geslaagd gala, top gevechten,
een paar KO's + kwetsure in de eerste minuut, waardoor het allemaal wel even erg snel ging, en we hadden nog géén zin om meteen naar huis te gaan ;)
Bonjasky vs. Manhoef echt sjiek, wat 'n stijl van beide, heel spectaculair, ijzeren dekking en state of the art knietjes van Bonjasky.
Zimmerman vs. Bregy ook 'n erg goed gevecht. Als je achter Bregy staat aan te schuiven om een parkeerkaartje te kopen (moeten die gasten nu echt parking zelf betalen :D) dan merk je plots wel heel goed wat 'n boom dat is.
En grappig was Kemayo vs. Morosanu, Morosanu begon als gek, Kemayo had niks in te brengen, tot plots 1 knie en Morosanu was KO hehe.

Tot volgend jaar jongens.

Marco
27-04-2008, 18:55
Voor mij ook het beste Arena gala tot nu toe.
Spetterende partijen, een mooi plekje in vak 116 (thanks Bert Kops) en tussendoor weer heerlijk genoten van het vip volk(vrouwelijk deel dan)
De catering blijft te duur en te traag maar goed dat is inmiddels bekend...
Ook veel respect voor Tapilatu, veel minder ringervaring als Ubeda, incasseerde veel maar bleef doorgaan, een echte warrior.
Spong is kunst
Bonjasky vs Manhoef was een thriller
Douwes is coming man
Braan een machine
Wustenburg over the hill
Post is veelbelovend
Golden Glory was heel sterk bezig

En gelukkig dit jaar geen opstootjes in het vip gedeelte en de tribunes, zo hoort het ! gewoon genieten van topsport en geen ego gedoe !

Tot volgend jaar wat mij betreft

m.g
27-04-2008, 19:26
Hahaha dat was ook fantastisch :thup:

Hij kijkt teveel gangster films!! Met z'n KEYS.. die gasten waren volgens mij sleutelmakers. Verder erg genoten...

Jochem
27-04-2008, 20:02
"And now on to the second round, round 4.."

^^^ dit is niet echt wat hij zegt, ik dacht het vroeger ook, maar wat hij eigenlijk echt zegt (en het zegt ook genoeg over zijn uitspraak, maar goed): " Seconds out, round 4." De seconds zijn dus je mensen in je hoek. Jeroen Post was duidelijk beter, die mag het van mij voortaan wel standaard helemaal alleen doen.

Verder heel vet gala.

Haha, klopt. Ik hoorde het gisteren op de filmpjes ook. Blijkbaar is het engels van sommige forumgenoten slechter als Ronald zijn engels.. :P

chief108
27-04-2008, 20:18
Mee eens, dit was voor mij het beste Arena gala waar ik geweest ben.
'nuff said

ondanks alle teleurstellingen en het gemis van een paar leuke MMA partijen was het toch een geweldig gala...

ben046
27-04-2008, 20:22
ik vond alleen dat de partij Stevelmans-Drago minstens een draw had moeten zijn. Voor de rest top!

Sjaak
27-04-2008, 20:27
Heb nu de partij gezien tussen Melvin en Remy en die was in een woord GEWELDIG. Heb wel is getwijfeld aan Remy maar wat vocht die bekeken deze partij en wat een dekking. Melvin probeerde van alles maar kwam er gewoon niet doorheen. Remy maakte het bekeken af met zijn mooie traptechnieken en dodelijke knieen, niks teveel en alles effectief. Heb hem eigenlijk nog nooit zo kalm en berekend zien vechten, grote klasse.

OSU !

Fightchick
29-04-2008, 12:07
Ook mijn beste ArenA ervaring. Wat een topavond. Complimenten voor Simon; hij heeft een mooie line-up neergezet. Sfeer was goed, beveiliging was goed (rokers werden meteen gevraagd te stoppen) en de partijen waren geweldig. En top dat je pas na 6 uur bier kon krijgen. Ik ben voor helemaal geen alcohol, maar dit is een goede tussenoplossing. Hulde!

JeMalleMoer
29-04-2008, 12:31
als Post de TMF Cursus Engels deel 2 en 3 doet dan mag het wat mij betreft ook ;)

idd zeg. Zat laatst ook Showtime show te kijken.

Ik weet niet die die engelse zinnen verzonnen heeft maar een kleuter van 4 kan dat nog beter. Iemand die in ieder geval de middelbare school heeft afgerond had die teksten even moeten nakijken.

Zinnen waren direct vanuit het nederlands in het engels vertaald.

Dus je kreeg zinnen zoals. "Hij komt bij" "he comes by" LOL?

Was wel vermakelijk verder. Dat maakte de show eigenlijk wel grappig. :thup:

chief108
29-04-2008, 13:48
volgende keer ff biertje doen ILKO? :beerchug:

chief108
29-04-2008, 14:09
als ik het maar niet hoef.... :rolleyes:

die kale
29-04-2008, 14:21
Ik vond het SUPER, dit was mijn eerste gala en zoals ik al bij golden glory gepost had, kende ik errol zimmerman helemaal niet en zat hij bij ons aan het tafeltje op het terrasje bij soccer world voorafgaand aan het gala, hij was super relaxed, ik vroeg of hij niet zenuwachtig was en of dattie zich niet alvast moest gaan oppeppen ofzo, nee joh ik ga dalijk nog ff slapen zei die lachend, echt wel een relaxede gast!!!
Ik had wel liever gezien dat ze de gevechten met perry ubeda enzo als eerste gepland hadden, want voor mijn gevoel kakte het allemaal een beetje in, we hadden al zoveel spektakel gezien en toen viel dit toch een beetje tegen met alle respect voor de vechters!!!!
al met al een superdag!!!

chief108
29-04-2008, 14:21
:beerchug:

Highline
29-04-2008, 16:53
het was ook wel gezellig om ff met jou rond te hangen ILKO ;)

Wheelie
29-04-2008, 20:01
Wel erg jammer dat er 3 leden gestemd hebben op slecht gala terwijl ze niet eens aanwezig waren op het gala :whistling:

ashi76
29-04-2008, 20:53
Mooie partijen gezien, al verbaasde ook ik me over de volgorde.

Het publiek verdiend ook een dikke :thup: dit jaar.

micha
29-04-2008, 21:57
ik heb nou al zin in beast of the east

anonymous001
30-04-2008, 01:03
Hahahaha, vallen die personen ff door de mand! Ik geloof dat daar een Engels woord voor is...OWNED!

Wie dan?

Jochem
30-04-2008, 04:30
pcies, aan de schandpaal die hap.

Tsuki
30-04-2008, 11:21
LOL idd komop met die gasten ........................ ik ben wel blij dat ik niet geweest ben VEEL TE WEINIG MMA ............ en dat thaiboksen ligt me toch niet zo

Wheelie
30-04-2008, 11:54
Wie dan?


pcies, aan de schandpaal die hap.


LOL idd komop met die gasten .....................

Nee dat doe ik niet, maar het zijn wel bekende mf leden ;)


ik ben wel blij dat ik niet geweest ben VEEL TE WEINIG MMA ............ en dat thaiboksen ligt me toch niet zo

Ik ben zelf ook echt een MMA liefhebber en geef minder om K-1, maar heb echt genoten van dit gala.

3 x 3 minuten vind ik ook beter dan 5 x 3 minuten

Durfal
30-04-2008, 12:06
Was absoluut een top gala als kickbox fan was het smullen veel ko veel mooie
acties verleden jaar was het een draak van een gala deze editie was top het kan verkeren..... ringspeakers waren weer beneden alle peil maar ja die discussie is al zo vaak gevoerd..... dit gala is een zeer goede reclame voor onze mooie sport!! Simon en team gefeliciteerd!!!! een top gala!!!!!

wrestler_nl
30-04-2008, 12:07
Hahahaha, vallen die personen ff door de mand! Ik geloof dat daar een Engels woord voor is...OWNED!


hehe...x2!!!!...

ontopic:

ik was zelf niet aanwezig maar ik heb wel die partijen gezien..allemaal mooie partijen vooral Bonjasky vs Manhoef ...ik hoop dat er volgend jaar meer MMA is!!...:thup: ...dus GOED GALA:thup:

ps: maar ik weet zeker als ik aanwezig was had ik waarschijnlijk op SUPER VET GALA gestemd!:D