PDA

View Full Version : Uitdaging Peter Aerts



Wheelie
27-04-2008, 02:02
Peter Aerts heeft vanavond Sem Schilt uitgedaagd voor de final eliminations (laatste 16)
Het is of hij er in of ik er in aldus Aerts
In Japan zijn ze akkoord volgens Aerts dus het woord is aan Sem

Jochem
27-04-2008, 02:09
Peter is da man!

Stallion
27-04-2008, 02:16
Opzich wel mooi dat deze partij dan weer plaats zou vinden, maar het zou jammer zijn als 1 van de 2 er in de finale niet bij zou zijn.

marcelt
27-04-2008, 02:45
Good point; als Peter wint zijn zijn kansen zeer groot om nog eenmaal de titel te behalen!

JeMalleMoer
27-04-2008, 03:02
Enige eer (op persoonlijk vlak voornamelijk denk ik) voor peter die er nog te halen valt. Hij kan het van de rest wel winnen. Maar tussen die twee valt er nog wat uit te vechten.

Hoop echt dat die partij er komt. Met winst voor peter natuurlijk :thup:

Guillermo
27-04-2008, 03:47
Tegen de golden titan Sem? Hell no, Sem is da man!

FOCUS
27-04-2008, 09:01
Als Aerts de vorm van vorig jaar herwint,
kunnen er nog gekke dingen gebeuren

54321
27-04-2008, 09:31
heel slim om vers aan de bak te gaan tegen sem. hoop dat als ie wint hij nog blessurevrij is. hij verdient het om naast hoost te staan!

Wheelie
27-04-2008, 12:25
Na zijn indrukwekkende triomf werd de 32-jarige Bonjasky (1.92 m., 106 kg) in de ring geknuffeld door Aerts, die vervolgens de microfoon in de hand nam en Sem Schilt uitdaagde voor een revanchepartij in september, tijdens het kwalificatietoernooi in Seoel voor de grote finale.

De K-1-organisatie heeft volgens Aerts al ingestemd met dit gevecht. "De Japanners zijn akkoord, nu Sem nog", richtte hij zich tot de regerend wereldkampioen uit Zuidlaren. Bonjasky kon de mededeling van Aerts wel waarderen. "Sem heeft nu drie keer op rij de wereldtitel gepakt. Het is tijd voor een nieuwe kampioen." Schilt reageerde aanvankelijk enigszins afhoudend. "Ik kan er nog niets over zeggen. Ik heb eerst vier andere partijen." Dan: "Maar als Peter op mijn pad komt in Seoel, moet hij aan de kant." Een doel dat ook Manhoef nastreeft. Maar hij moet na de afstraffing tegen de opgeleefde Bonjasky voorlopig even een pas op de plaats maken.

Ronald
27-04-2008, 14:51
Zou erg jammer zijn als die partij bij de final 16 plaats zou vinden. Sem en Peter zijn in mijn ogen dé 2 titelkandidaten. Het is niet logisch om 1 van de 2 daarvan al op voorhand uit te schakelen.

Biiyen
27-04-2008, 15:05
Zou erg jammer zijn als die partij bij de final 16 plaats zou vinden. Sem en Peter zijn in mijn ogen dé 2 titelkandidaten. Het is niet logisch om 1 van de 2 daarvan al op voorhand uit te schakelen.

Inderdaad, maar begrijp Peter zijn standpunt ook. Als je Semmy tegenkomt tijdens de GP dan ben je de lul. Tijdens de eerste matches kun je niet voluit gaan en in de finale ben je zelf ook gesloopt. Dus er is wat voor te zeggen dat Aerts dit wil.

Net als Masato direct Buakaw wilde, het is dapper. Dat geeft ook aan dat je met toppers van doen hebt.

Als vraagt voor een GP finale/FE om Schilt of Buakaw dan zit er OF een schroefje bij je los OF je bent een topper.

TOON
27-04-2008, 15:44
ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten, ik vind het namelijk vervelend om Peter te zien verliezen...en ik denk dat dat gaat gebeuren namelijk...

el bastardo
27-04-2008, 15:47
Zou erg jammer zijn als die partij bij de final 16 plaats zou vinden. Sem en Peter zijn in mijn ogen dé 2 titelkandidaten. Het is niet logisch om 1 van de 2 daarvan al op voorhand uit te schakelen.
Helemaal mee eens. Zou gewoon zonde zijn. Zie liever beide heren dan weer in de finale staan...

Buideldier Hans
27-04-2008, 16:44
Helemaal mee eens. Zou gewoon zonde zijn. Zie liever beide heren dan weer in de finale staan...

Als ik Sem was zou ik me niet hiertoe laten verlokken. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan! Het is niet alsof Sem nog wat moet bewijzen en hij zal zeker het idee erachter doorhebben. De japaners vinden het allang goed als een van beide er niet in de finale bij is!!

Fasada
27-04-2008, 18:30
het is zeker slim van peter of de organisatie. Stel dat Peter verliest dan maakt hij altijd kans op een wildcard, want een vechter als Peter niet in de finale kan ik mij al bijna niet voorstellen.

Sjaak
27-04-2008, 20:24
Vind Peter een wereldvechter maar hij gaat het niet trekken tegen Semmy, zefs niet als die in topvorm is, Semmy is gewoon te sterk en ongenaakbaar.

Mephisto
27-04-2008, 20:32
het wordt tijd dat Schilt er eens eentje van zijn eigen formaat pakt...

LOL, sorry kon het niet laten...,

ik ben er nog steeds van overtuigd dat als Schilt iets minder lang en zwaar was geweest hij niet dit niveau had bereikt. Daar tegen over staat dat Schilt voor zijn formaat (en zelfs al je dat buiten beschouwing laat) een fantastische atleet is. Punt van discussie misschien, de dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn en ik verwacht niet snel iemand die "zomaar" wint van Schilt, misschien een frisse, fitte Aerts, maar dan geven ze Schilt een wild-card en dan is het allemaal voor niets :(

Effective
27-04-2008, 23:17
ik verwacht niet snel iemand die "zomaar" wint van Schilt, misschien een frisse, fitte Aerts, maar dan geven ze Schilt een wild-card en dan is het allemaal voor niets :(

Dat denk ik ook.. maar wat je zegt over z'n formaat enzo raakt kant nog wal, want was ie kleiner en lichter geweest had ie misschien naar die mogelijkheden weer goed kunnen leren knokken. Ik heb Sem eens een karatetraining zien doen en het is echt onvoorstelbaar wat deze man kan technisch gezien voor zijn lengte. In de wedstrijd zie je hem alleen niet snel stoere technieken doen, omdat hij en Dave Jonkers vechten volgens een plan wat meestal aardig stipt wordt uitgevoerd. Is gewoon super functioneel wat hij doet. Maar goed deze discussie is hier al tig keer gevoerd, maar als Schilt fan moet ik er toch altijd even op reageren.:D

Garcia
28-04-2008, 09:15
Ik geef Peter zeker een kans om te winnen van Sem. Kijk naar de partij van vorig jaar, toen maakte Peter het Sem zeer lastig in de finale. En dat terwijl Sem 2 simpele partijen had die kort waren en Peter moest flink aan de bak om in de finale te komen en tevens een blessure opliep.

chief108
28-04-2008, 09:56
Als ik Sem was zou ik me niet hiertoe laten verlokken. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan! Het is niet alsof Sem nog wat moet bewijzen en hij zal zeker het idee erachter doorhebben. De japanners vinden het allang goed als een van beide er niet in de finale bij is!!
x2

denk niet dat Sem een wildcard gaat krijgen als hij verliest
Aerts daarintegen... :wink:

ruikt een beetje naar een naar politiek spelletje van die Jappen IMHO

een soort "no win situation" voor Sem

Paganstars
28-04-2008, 10:05
:stupid: maar ik denk dat aerts met of zonder die uitdaging het misschien haalt tegen sem... IIG ik gun het Peter wel!

YoMarK
28-04-2008, 10:11
Ook al denk ik dat Peter geen kans maakt, Sem schiet er niets mee op.

ashi76
28-04-2008, 11:41
De winnaar van vorig jaar staat toch automatisch in de finale, of is dat nu weer veranderd ?
Er vanuit gaande dat bovenstaande waar is gaat deze partij dus niet gebeuren.

Justinian
28-04-2008, 11:59
De winnaar van vorig jaar staat toch automatisch in de finale, of is dat nu weer veranderd ?
Er vanuit gaande dat bovenstaande waar is gaat deze partij dus niet gebeuren.
Nee, volgens mij zit het zo. De winnaars van de GP's komen samen met de 8 finalisten van het afgelopen jaar en twee anderen, in de Final Elimination. De winnaars gaan door naar de grote finale.

Mephisto
28-04-2008, 14:37
Maar goed deze discussie is hier al tig keer gevoerd, maar als Schilt fan moet ik er toch altijd even op reageren.:D

Je hebt wel een punt, maar zoals ik al schreef; "de dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn, je zult het nooit weten."

En alles wat ik zeg heeft een punt... ik heb het altijd bij het rechte eind en ik maak nooit fouten, tsst hoe durf je... raakt kant nog wal... :D

Ellen
28-04-2008, 15:06
Jammer dat Sem niet meteen naar de ring kwam om de uitdaging aan te nemen.......

YoMarK
28-04-2008, 15:16
Waarom zou hij? Wat mij betreft vechten ze dit gewoon uit tijdens de WGP.

sportfan
28-04-2008, 15:18
x2

denk niet dat Sem een wildcard gaat krijgen als hij verliest
Aerts daarintegen... :wink:

ruikt een beetje naar een naar politiek spelletje van die Jappen IMHO

een soort "no win situation" voor Sem

Precies; uitdaging komt vanuit de Japanners om Schilt eruit te halen. Schilt krijgt bij verlies laatste 16 GEEN wildcard.

rafi
28-04-2008, 15:20
ik denk dat peter wel in een losse partij van sem kan winnen. dat heeft hij toen in korea ook al gedaan.

chief108
28-04-2008, 15:26
Precies; uitdaging komt vanuit de Japanners om Schilt eruit te halen. Schilt krijgt bij verlies laatste 16 GEEN wildcard.
dat dacht ik dus al...

Sem zal wel lekker gek zijn als hij daar op ingaat

gewoon lekker tegen elkaar in de finale in Japan
en weer de titel mee naar Zuidlaren ;)

mit16
28-04-2008, 15:29
In de ogen van de ''Hollandse neutrale toeschouwer'' zou het idd beter een mooier zijn om beide mannen niet tegen elkaar te laten strijden bij de laatste 16.
Aan de andere kant snap ik Peter ook wel, na zijn verloren finale partij, en tevens ook de partij tegen Sem het jaar ervoor (als ik me niet vergis).
Mooi om deze 2 mannen tegen elkaar te zien vechten, maar in mijn ogen zou het mooier zijn als beide titelkandidaten gewoon niet tegenover elkaar komen te staan. Maarja, wie ben ik om daarover te oordelen? ;)

Bobson
28-04-2008, 17:31
Ik kan me goed voorstellen dat Peter deze partij graag wil, en we willen hem allemaal graag zien denk ik. Maar ik denk dat de winst naar Sem gaat.

mit16
29-04-2008, 00:58
Toch geef ik Aerts ook een goede kans, daarbij verdient hij het ook vind ik.

Guillermo
29-04-2008, 02:52
Mannen luister nou! Ik keek in mijn glazen linkerbal en ik zag hoe Sem de titel pakte dit jaar. Dus die discussie is zinloos!:whistling:

micha
29-04-2008, 07:29
Sem Schilt K1 champ 2008

Marco
29-04-2008, 09:38
Aerts tegen Schilt voor Schilt zijn wereldtitel zou toch kunnen ? ipv op een toernooi.
Ik denk dat Aerts in een losse partij zonder blessures Schilt er uit slaat.

chief108
29-04-2008, 09:58
Aerts tegen Schilt voor Schilt zijn wereldtitel zou toch kunnen ? ipv op een toernooi.

kijk dat lijkt me idd een beter idee

Wheelie
30-04-2008, 11:47
Ik denk dat Aerts op dit moment de enige is die Schilt kan verslaan.
Badr Hari vs Schilt lijkt me ook top, Badr maakte indruk op mij tegen Sefo