PDA

View Full Version : Joeri Mes over zijn top ?



El Bambino
27-04-2008, 14:44
Vind het best zielig voor een goede vechter als mess, is sinds zijn partij tegen Spong erg achteruit gegaan met zijn carriere als kickboxer.Vraag me af of hij mentaal door deze moelijke fase van zijn carriere doorkomt en terugkomt als vanouds ?

A.F.
27-04-2008, 14:47
weet je wat zielig is?
















zeehondjes die ze doodknuppelen...

Justinian
27-04-2008, 14:48
Nee, ik denk niet dat Mes over zijn top is. Hij heeft een paar partijen verloren, maar als je kijkt naar de verantwoordelijke tegenstanders, dan denk ik niet dat je kunt zeggen dat hij over zijn top is. Ik bedoel, verliezen van Spong is geen schande! Verliezen van de K-1 Max kampioen op een gewicht waar je moeite voor moet doen evenmin. Holzken is een geweldige vechter en was gisteren simpelweg de betere man. Denk dat Mes wel weer mooie partijen gaat draaien. Binnenkort vecht hij in Japan een partij op het programma van de K-1 Max, dus ik ben erg benieuwd hoe hij het daar zal doen.

Biiyen
27-04-2008, 14:56
Hahahaha het wordt met de dag gekker... "Ik vind het zielig"

Het is meer "uitermate vervelend".... voor Joeri dan. Denk dat Joeri het gewicht heeft onderschat. Als je altijd op 75 kilo de koning bent geweest en dan ineens nog eens 5 kilo moet cutten, dat is een aanslag op je lichaam. Dat Joeri dat goed kon opvangen zegt meer iets over de fysieke gesteldheid van Joeri. Ik hoop dat Joeri die kilo's weer laat staan en gaat vechten op 75-78 Kilo. Dat staat hem ook beter dan die 70.

Jochem
27-04-2008, 18:16
Denk dat ie gewoon ff moet wennen aan de 70!

micha
27-04-2008, 18:19
Holzkens was gewoon de betere Het lag niet aan Yoeri maar aan Nieky.

Mess blijft een topvechter

Briant
27-04-2008, 18:38
Jongens als een vechter een paar keer verliest is hij niet opeens afgeschreven... wat een onzin zeg. Ten eerste verliestie niet van de minsten en ten tweede misschien heeftie wel een dipje oid. Joeri is nou 26 en heeft nog veel jaren voor zich.

Tsuki
27-04-2008, 19:06
wat een kutpost is dit zeg ................ bah .............

Jouri is een topvechter en als je dan een paar keer verliest ben je opeens zielig ......... ik heb niks anders dan repsect voor mensen die een paar keer verliezen en dan toch door knokken. Dat verdiend gewoon niks anders dan repsect en niet dit soort waardeloze opmerkingen ................

m.g
27-04-2008, 19:15
Helemaal mee eens denk dat Youri gewoon moet wennen aan het gewicht, en het zijn dan ook geen koekebakkers waar hij tegenstaat!

De man van 14K
27-04-2008, 19:34
Dat is Mes natuurlijk ook: om de beste te willen zijn moet je van de beste winnen! Ik vond Joeri sterker op de 76 kg waar hij in de superleague gedraaid heeft en anders nu het It's Showtime Trophy toernooi in kan maar goed we weten allemaal waarom men -70 gaat zitten.

kooivechter
27-04-2008, 19:43
Jongens als een vechter een paar keer verliest is hij niet opeens afgeschreven... wat een onzin zeg. Ten eerste verliestie niet van de minsten en ten tweede misschien heeftie wel een dipje oid. Joeri is nou 26 en heeft nog veel jaren voor zich.

nee mes is al ouder 29 of 30 is hij al. en behoorlijk wat zware partijen gedraaid, die hij vroeger allemaal won tegen de beste. maar nu elke keer wat te kort komt. maar het blijft een karakter vechter.

Biiyen
27-04-2008, 19:44
Dat is Mes natuurlijk ook: om de beste te willen zijn moet je van de beste winnen! Ik vond Joeri sterker op de 76 kg waar hij in de superleague gedraaid heeft en anders nu het It's Showtime Trophy toernooi in kan maar goed we weten allemaal waarom men -70 gaat zitten.

De koningsklasse is inderdaad gedraaid, sinds jaar en dag was 75+ kilo de koningsklasse met de beste vechters. Sinds de K1 Max is ineens de -70 de koningsklasse wereldwijd, er is geen tussenklasse meer met de ondergang van de Superleague en dat is voor sommige vechters zoals Mes klote.

Ik weet niet of je wel kan wennen aan dat gewicht als je zelf van nature gewoon 75-80 kilo bent. Als je dan ineens veel moet cutten en heel anders moet gaan eten/trainen en niet kan bouwen maar gelijk de creme de la creme van -70 voor je kiezen krijgt dan is dat loodzwaar.

Briant
27-04-2008, 19:55
nee mes is al ouder 29 of 30 is hij al. en behoorlijk wat zware partijen gedraaid, die hij vroeger allemaal won tegen de beste. maar nu elke keer wat te kort komt. maar het blijft een karakter vechter.

Ja je hebt gelijk hij is 29. Ik vind het nogal een rare houding om gelijk na een paar verlies partijen de topper af te schrijven. Hij zit nu in een nieuw gewicht, gun em wat tijd en hij zal weer schitteren daar ben ik van overtuigd.

FOCUS
27-04-2008, 22:03
:eek:Mes is in mijn ogen een van de beste vechters die nederland op dit moment heeft.
Hij leeft voor de sport, geeft alles en kiest altijd het moeilijke pad (geen 'easy victories', maar moeilijke tegenstanders).
Genot om naar te kijken, doet me af en toe aan een pitbull denken, vastbesloten om zn doel te bereiken. Doorzettingsvermogen, Afzien, Vechtend tot het bittere einde.
Mes zn beste tijd gehad?
Worst case scenario is dat ie ff met vakantie moet, want hij pusht zichzelf tot zn grens. Maar dat moet je aan hem vragen.
Ik vind het een supervechter.

nanni149
27-04-2008, 22:45
wat een kutpost is dit zeg ................ bah .............

Jouri is een topvechter en als je dan een paar keer verliest ben je opeens zielig ......... ik heb niks anders dan repsect voor mensen die een paar keer verliezen en dan toch door knokken. Dat verdiend gewoon niks anders dan repsect en niet dit soort waardeloze opmerkingen ................

Fr3ddy
27-04-2008, 22:45
Onzin topic.. topvechter verliest van topvechters. Conclusie: topvechter is over zijn top? :S

Richelieu
27-04-2008, 23:54
De koningsklasse is inderdaad gedraaid, sinds jaar en dag was 75+ kilo de koningsklasse met de beste vechters.

Had Joeri wel eens willen zien in de Showtime Trophy in Den Bosch op 75 kilogram..;)

Joeri is een absolute topvechter die in een mindere periode in zijn carriere zit, maar om hem dan meteen af te schrijven is natuurlijk onzin. Zijn verliespartij tegen Spong was echt een geweldige pot! Nu verloor hij van Nieky Holzken, maar dat had net zo goed andersom kunnen zijn. De KO hing in deze partij echt in de lucht!

chief108
28-04-2008, 08:35
Joeri is een absolute topvechter die in een mindere periode in zijn carriere zit, maar om hem dan meteen af te schrijven is natuurlijk onzin. Zijn verliespartij tegen Spong was echt een geweldige pot! Nu verloor hij van Nieky Holzken, maar dat had net zo goed andersom kunnen zijn. De KO hing in deze partij echt in de lucht!
:stupid:

Joerie is een held

Richelieu
28-04-2008, 09:23
Inderdaad..zie bovenstaande signature...Do I need to say more!!!

Paganstars
28-04-2008, 10:00
Joeri is zeker niet over zijn top!! Ik wil de topic starter wel eens zien na 5 kg moeten cutten en daarna tegen een topvechter die op zijn natuurlijke gewicht vecht! Geloof me als joeri weer op 75 zou vechten dat hij wederom regeert in die klasse! En wat betreft verlies tegen Tyrone en Nieky... Das geen schande of vorm verlies! Dat zijn moeilijke en sterke tegenstanders... Dus Keyboardwarrior van Post #1; Eerst nadenken voordat je een vechter begint af te branden!

Illest
28-04-2008, 10:22
:cool2:

Men heeft het alleen over Tyrone en nu Holzken...

What about Direkci? of de afstraffing door Marco Pique?

Joerie heeft logischerwijs veel credit, maar feit is wel dat hij tot nu toe geen furore maakt op -70 en dat valt op.
Wie weet gebeurt het in de toekomst nog, maar het is simpelweg niet zijn natuurlijke gewicht..

Zwaarder worden lijkt me geen optie en op 76 valt er niet zoveel te verdienen..

ben benieuwd naar z'n partij in Japan

Richelieu
28-04-2008, 10:33
:cool2:

Men heeft het alleen over Tyrone en nu Holzken...

What about Direkci? of de afstraffing door Marco Pique?

Joerie heeft logischerwijs veel credit, maar feit is wel dat hij tot nu toe geen furore maakt op -70 en dat valt op.
Wie weet gebeurt het in de toekomst nog, maar het is simpelweg niet zijn natuurlijke gewicht..

Zwaarder worden lijkt me geen optie en op 76 valt er niet zoveel te verdienen..

ben benieuwd naar z'n partij in Japan

Sem Braan heeft anders dit weekend aardig wat centjes bij elkaar geknokt..;)...op hoeveel kilogram was dat ook alweer..??..:rolleyes: Had Mes wel eens in deze serie willen zien.

Je hebt wel gelijk dat het inderdaad waar is dat Joeri nog geen furore heeft gemaakt op -70, al vergeet je hierbij wel de winstpartij op Imro "187" Main @ RINGS "Risky Business" te vermelden..;)

Vond de partij tegen Pique verre van een "afstraffing" @ RINGS K1 MAX. Vond het één van de vetste partijen van de avond ook al verloor Mes deze, mede door zijn 8 tellen natuurlijk die hij tegen kreeg.

FOCUS
28-04-2008, 10:33
Maar waarom niet gewoon toch een paar kg erbij en op zoek naar gelijkwaardige tegenstanders? Als hij kan afvallen/aankomen, kunnen anderen dat toch ook? Of dan maar een paar kg verschil.

Justinian
28-04-2008, 10:34
:cool2:

Men heeft het alleen over Tyrone en nu Holzken...

What about Direkci? of de afstraffing door Marco Pique?

Joerie heeft logischerwijs veel credit, maar feit is wel dat hij tot nu toe geen furore maakt op -70 en dat valt op.
Wie weet gebeurt het in de toekomst nog, maar het is simpelweg niet zijn natuurlijke gewicht..

Zwaarder worden lijkt me geen optie en op 76 valt er niet zoveel te verdienen..

ben benieuwd naar z'n partij in Japan
Pique is ook een absolute topper, die overigens op punten verloor van Buakaw. Murat is ook zo'n topper, waarvan je niet kunt zeggen dat een verlies tegen hem betekent dat je over de top bent. Mes is wat mij betreft een topper en zeker niet over zijn top.

Paganstars
28-04-2008, 10:50
:stupid:

The Bulldog
28-04-2008, 10:53
als een vechter een moeilijke periode heeft betekend dat niet dat hij over zijn top is toch?

kan oo zijn dat hij van de piek af is en weer terug moet gaan knokken naar die pioek...

3 partijen verlies en je bent afgeschreven ....zo jammer...

el bastardo
28-04-2008, 10:58
De koningsklasse is inderdaad gedraaid, sinds jaar en dag was 75+ kilo de koningsklasse met de beste vechters. Sinds de K1 Max is ineens de -70 de koningsklasse wereldwijd, er is geen tussenklasse meer met de ondergang van de Superleague en dat is voor sommige vechters zoals Mes klote.

Ik weet niet of je wel kan wennen aan dat gewicht als je zelf van nature gewoon 75-80 kilo bent. Als je dan ineens veel moet cutten en heel anders moet gaan eten/trainen en niet kan bouwen maar gelijk de creme de la creme van -70 voor je kiezen krijgt dan is dat loodzwaar.
Niks aan toe te voegen. Zo denk ik er ook over. Is gewoon erg zwaar voor hem.

Illest
28-04-2008, 11:09
Sem Braan heeft anders dit weekend aardig wat centjes bij elkaar geknokt..;)...op hoeveel kilogram was dat ook alweer..??..:rolleyes: Had Mes wel eens in deze serie willen zien.

Je hebt wel gelijk dat het inderdaad waar is dat Joeri nog geen furore heeft gemaakt op -70, al vergeet je hierbij wel de winstpartij op Imro "187" Main @ RINGS "Risky Business" te vermelden..;)

Vond de partij tegen Pique verre van een "afstraffing" @ RINGS K1 MAX. Vond het één van de vetste partijen van de avond ook al verloor Mes deze, mede door zijn 8 tellen natuurlijk die hij tegen kreeg.

hmmmm ik kan me herinneren dat Mes ook meedeed met It's Showtime Trophy en (door volgens mij Hutnik) behoorlijk werd aangepakt dus 75 of 76 is ook geen garantie voor succes..

Joerie Mes is een betere kickbokser dan Imro Main...ik vind die overwinning niet zo verrassend...

En de partij tegen Pique....tja ieder z'n mening...ik vond het toch wel een lesje 'compleet' thaiboksen...uit deze partij kwam voor mij duidelijk naar voren dat Joerie (dezelfde Joerie die 3x van Simson wist te winnen!) eigenlijk niet gegroeid is...Pique daarintegen juist wel...die is echt met sprongen vooruit gegaan..

Ik schrijf Mes zeker niet af....misschien is een lange vakantie idd een goeie optie....want Mes kan heel veel...dat is wel duidelijk..

De man van 14K
28-04-2008, 11:48
Dit gaat nergens over: HUTNIK is een van de beste en als enige geacht werd om Spong te stoppen.
Kijk maar in het wedkantoor, er is geen 1 tegenstander geweest van Spong waar zoveel op gewed is in die partij.

Dit is het verslag van die partij;
Een interessante wedstrijd. Mes heeft al eens verloren van een langere vechter (Zak), en Spejbl is van hetzelfde kaliber als Zak, dus alle ingrediënten waren aanwezig voor een mooie pot. Spejbl kwam weer zoals gewoonlijk op met mijn zwarte brilletje, iets wat het publiek wel leuk vond gezien de reacties op de opkomst van Spejbl. Dezelfde Spejbl vecht bekeken en timede goed zijn acties. Dit maal bleef Spejbl op afstand en scoort zijn punten en bewoog goed in de ring. We zagen, hoe kan het ook anders een jagende Mes. Maar Spejbl, die rechts voorstond was heel moeilijk om te raken voor Mes. In de tweede ronde is het Spejbl die meer Mes onder druk ging zetten en wederom bewoog Spejbl goed door de ring, scorende met linker stoten, hoeken en halfhoge trappen. In de derde ronde houd Spejbl de naar voren vechtende Mes goed op afstand met afhaaltrappen die geen kans krijgt om in zijn spel te komen. Spejbl scoorde meer, maar na drie ronden beslist de jury dat er een extra ronde aan de pas moet komen om uit te maken wie de winnaar is, iets wat het publiek niet echt kan waarderen gezien de reacties!! In die extra ronde is het wel duidelijk. Spejbl laat er geen gras over groeien en gaat op dezelfde trend voort als in de derde ronde. Nu kon de jury niet om Spejbl heen en dus:
Winnaar op punten: Ondrej "Spejbl" Hutnik



Main is een ernorme lastige tegenstander en nu doe je alsof het niets is omdat Mes een betere kickboxer is.. Dat terwijl Main door vele heel moeilijk aan te pakken is door zijn onorthodoxe vechtwijze.

Met betrekking tot Pique, die is inderdaad gegroeid maar in die partij verloor Mes op een xtra ronde waar hij op een knie liep. Pique was wat feller maar Mes deed het zeker goed en met oog op het toernooi was het logisch dat hij niet helemaal los ging.

Kortom: overal is wat op te zeggen maar Mes is een topper, een jongen die alles geeft en alles laat voor de sport en het publiek geeft wat ze willen en dat is een harde knokpartij.
Reps voor die gozer en ik hoop dat hij snel weer zijn partijen wint!