PDA

View Full Version : Ronald Wustenberg



micha
27-04-2008, 19:43
Waarom ?

Ik geloof dat we hier vorig jaar al over uit waren. Deze man is zo passe als zijn haar

Justinian
27-04-2008, 19:46
We waren er inderdaad over uit: over smaak valt niet te twisten ;) Zonder gekheid, moeten we hier ieder jaar weer een topic over aanmaken? Ben bang dat deze topic binnen no-time ontaardt in een 'bash-topic'. Voor de goede orde: als dat het geval is sluit ik de topic.

Biiyen
27-04-2008, 19:49
LOL het terugkerende topic elk jaar na de ArenA/It's Showtime....

Ronald "Champion of the wuuuuerld" Wustenberg

kooivechter
27-04-2008, 19:50
ja dat klopt. weet nog dat er vorig jaar ook een topic over was met toch veel negatieve uitlatingen over de beste man. de man komt elke keer weer ter sprake. had nu wel gehoopt dat Simon Rutz hem er is helemaal uitlaat. vond hem nu ook weer slecht. het blijft een ergenis die man. voor zo'n fantastisch evenement blijf ik het een storende factor vinden. jammer is dat.

Biiyen
27-04-2008, 19:51
ja dat klopt. weet nog dat er vorig jaar ook een topic over was met toch veel negatieve uitlatingen over de beste man. de man komt elke keer weer ter sprake. had nu wel gehoopt dat Simon Rutz hem er is helemaal uitlaat. vond hem nu ook weer slecht. het blijft een ergenis die man. voor zo'n fantastisch evenement blijf ik het een storende factor vinden. jammer is dat.

Ronald is niet goed maar het kan altijd slechter... download maar eens Yamma Pitfighting .... dat is zo triest dat Ronald een god lijkt.

Jofeljoh!
27-04-2008, 19:51
Ik heb het idee dat ie nu weleens vakkundig wordt uitgefaseerd. Hij mocht nu nog het K-1 gedeelte doen maar het it's showtime gedeelte werd al door Jeroen Post gedaan.

Wellicht volgend jaar helemaal geen Ronald meer ;)

joost
27-04-2008, 19:52
vond het jeroen post echt goed doen!! niets mis met ronald wustenberg alleen hij is soms wel onverstaanbaar vind ik.. en dat had ik gister niet bij jeroen post

Biiyen
27-04-2008, 19:53
Ze moeten Bruce Buffer of Jimmy Lennon Jr. naar Amasterdam halen voor het Engelstalige gedeelte, die gasten zijn echt een genot voor het oor.

Tsuki
27-04-2008, 19:55
ik vind het wel geniaal hoe hij altijd met die microfoon goocheld haahahahaha ................

dtgerald
27-04-2008, 20:05
Ik heb het idee dat ie nu weleens vakkundig wordt uitgefaseerd. Hij mocht nu nog het K-1 gedeelte doen maar het it's showtime gedeelte werd al door Jeroen Post gedaan.

Wellicht volgend jaar helemaal geen Ronald meer ;)Dat was vorig jaar ook al.

Jofeljoh!
27-04-2008, 20:13
Oh kan wel, was ik er niet bij. Nouja jammer dan. :P

ben046
27-04-2008, 20:31
ronald = de man!

De dikke nudist
27-04-2008, 20:41
http://img132.imageshack.us/img132/7042/flashbackki4.png

renamer
27-04-2008, 22:17
ik vroeg me ook al af wie "doek vinjiy" was

Richelieu
28-04-2008, 11:10
Tja, was te verwachten dat er een topic over Ronald Wustenberg zou komen. Zoals iedereen heb ik ook wel wat punten van kritiek, maar heb daar toch mijn kanttekeningen bij. `Doek Vinjiy´ is inderdaad jammer, maar ik weet zeker dat ik hem zou missen als ik niet meer the Champion of the Wuuuuuuuuuuuruuuuureld niet zou horen!!!


Ronald Wustenberg! Je houd ervan of je kan hem niet uitstaan! Maar door de jaren heen heeft hij echt enorm veel gala´s gedaan en was er al vanaf het begin bij. Hoeveel RINGS, Showtime en Muay Thai Champions League gala´s heeft hij op zijn eigen karakteristieke manier wel niet gedaan?


We kunnen ook het balletje eens de andere kant oprollen. Dat hele 70 K´s en representing the red corner gelul van Jeroen Post begint me nu al tegen te staan… :rolleyes:

el bastardo
28-04-2008, 11:24
Het feit dat er ieder jaar weer een topic over hem wordt wordt geopend zegt in mijn ogen genoeg.
Bruce buffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Dragon Tail
28-04-2008, 11:27
Ben het eens met Richelieu.

Maar waarom in eerste instantie een topic openen met bezwaren tegen een ringspeaker? De vechters, daar gaat het toch om? Maakt toch niet uit wie de partijen aan elkaar lult?!

Valt altijd wel spijkers op laag water te vinden.
Jeroen Post zei ook 'end of 3rd round' i.p.v. 'end of fight'. En ik maar telkens wachten op de 4e ronde. Behalve dan bij Ubeda tegen Tapilatu. Die partij duurde 5 ronden...

De man van 14K
28-04-2008, 11:33
ach ik blijf bij mijn standpunt, ondanks dat het net een circusdirecteur is hoort hij er wel een beetje bij. Misschien omdat hij zo fout is, is het ook wel weer grappig.. Maar er zijn betere.. Veel betere.
Volgend gala: doe mij Phryme maar die gast vond ik echt goed.

Guillermo
28-04-2008, 11:39
Ronald is gewoon een aardige vent joh. Kwam hem tegen op het werk, toffe gozer! Ik vind hem nog dragelijker dan toen Bas Rutten een paar keer als ringspeaker fungeerde. No disrepect to Bas maar zijn accent/engels is horrible :rolleyes:

Remco
28-04-2008, 11:41
In de loop der jaren heb ik de man al in talloze Wüstenberg-topics verdedigd. Er valt echt wel wat op aan te merken, maar ik breek altijd een lans. Nu ik er weer eens over nadenk denk ik dat ik doorslaggevend acht dat hij altijd zo ongelovelijk enthousiast is. Hij heeft het gewoon enorm naar zijn zin en is fan van alle vechters in het algemeen (en Joop in het bijzonder ;)). Ik zou hem missen en ondanks dat anderen misschien beter zijn, vind ik die over het algemeen minder charisma hebben. Dat is voor mij belangrijker dan een foutloze presentatie.

De "Champion of the weuuuuuuurld" quote is goed raak. Zelf hoor ik hem zeggen:
- en alle, ALLE partijen op knock out gewonnen!
- hey - hey - hey!
- kampioen in de OPENklasseuhhhh
- waar zitten de fans van Willie Peters?
- hoe harder jullie ze aanmoedigen, hoe beter de acties in de ring!
- *na spatharde KO* ............................. dokter?

Remco
28-04-2008, 11:42
De Tony Montana imitaties van Bas waren een dieptepunt.

Guillermo
28-04-2008, 11:43
De Tony Montana imitaties van Bas waren een dieptepunt.

x3 :thup::thup:

thrillseekah
28-04-2008, 12:08
x3 :thup::thup:

die imitatie van arnie was imo nog een stuk beter

De man van 14K
28-04-2008, 13:58
In de loop der jaren heb ik de man al in talloze Wüstenberg-topics verdedigd. Er valt echt wel wat op aan te merken, maar ik breek altijd een lans. Nu ik er weer eens over nadenk denk ik dat ik doorslaggevend acht dat hij altijd zo ongelovelijk enthousiast is. Hij heeft het gewoon enorm naar zijn zin en is fan van alle vechters in het algemeen (en Joop in het bijzonder ;)). Ik zou hem missen en ondanks dat anderen misschien beter zijn, vind ik die over het algemeen minder charisma hebben. Dat is voor mij belangrijker dan een foutloze presentatie.

De "Champion of the weuuuuuuurld" quote is goed raak. Zelf hoor ik hem zeggen:
- en alle, ALLE partijen op knock out gewonnen!
- hey - hey - hey!
- kampioen in de OPENklasseuhhhh
- waar zitten de fans van Willie Peters?
- hoe harder jullie ze aanmoedigen, hoe beter de acties in de ring!
- *na spatharde KO* ............................. dokter?

HAHA geweldig!Ja dat is inderdaad doorslaggevend, zijn enthousiasme en hij hoort er bij net als kickbox gala's in Sporthallen Zuid of Marcanti Amsterdam


:confused:

Hendy
28-04-2008, 16:00
vond het jeroen post echt goed doen!! niets mis met ronald wustenberg alleen hij is soms wel onverstaanbaar vind ik.. en dat had ik gister niet bij jeroen post
2x

Solar
28-04-2008, 16:23
Van mij mag tie blijven.

mdk
28-04-2008, 17:45
Van mij mag tie blijven.

van mij ook








maar ik bedoel dan wel thuis blijven he!

gieloe
28-04-2008, 17:54
van mij ook!
gewoon lekker old skool!

Bud S
28-04-2008, 20:14
van mij niet

PartySnipes
28-04-2008, 20:18
Ronald vind ik niks, maar dat dansje van jeroen post en idd "representing te red corner"vind ik nou ook niet direct iets....

Ach we hebben allemaal wel wat te zeiken toch?

chief108
28-04-2008, 20:22
Ach we hebben allemaal wel wat te zeiken toch?
daar zijn we nederlanders voor... ;)

Bud S
28-04-2008, 20:59
Jules Deelder zou een goeie zijn...

chief108
28-04-2008, 21:23
hahaha....

zou'k wel kunnen waarderen denk ik ja... :p

De man van 14K
28-04-2008, 21:35
Dat zou super zijn.. En dan een soortje geile strippers erbij.

klinkt als een goed concept.. soor decadent fight night.

HUNTER
29-04-2008, 00:06
Deelder krijg je alleen denk ik de Arena niet in ;)

Maar als Post nu even een cursusje Engels doet, en die irritante versprekingen eruit haalt, dan hoeft Wustenberg idd niet meer op te draven

micha
29-04-2008, 07:34
we zullen het volgend jaar zien. Volgens mijn broertje is Wustenberg een soort Fredo en zal hij er daarom altijd bij blijven.....