PDA

View Full Version : Spong vs Saki



Wheelie
28-04-2008, 14:44
Dit word de eerste serieuze tegenstander van Spong in het K-1.
Ik durf geen geld op deze partij te zetten, zijn beide top vechters.
Als ik een voorspelling moet doen dan denk ik dat Spong op punten wint.

Justinian
28-04-2008, 14:48
Saki maakte een hele sterke indruk afgelopen zaterdag! Toch denk ik dat Spong er met de winst vandoor gaat.

Paganstars
28-04-2008, 14:50
Ik denk spong.... He's in the zone!

Shooto Holland
28-04-2008, 14:50
SAKI all the way!!

Osu,

Martijn

The Bulldog
28-04-2008, 14:52
Ze zijn beide vreselijk goed bezig....

Ik ga toch voor Spong, al zal hij het zeker niet kado gaan krijgen...

wrestler_nl
28-04-2008, 14:53
hele mooie matchup ze zijn beide gevaarlijk!! ...ik denk spong (op punten)

Hendy
28-04-2008, 15:17
absoluut spong.. ondanks het gewichts verschil. Dit doet niks af aan de kwaliteiten van saki, die binnen een paar jaar ook zeker in de top van de k1 zal meedraaien.
Maar spong is toch van uitzonderlijke klasse !!

Bobson
28-04-2008, 17:43
Ik ga ook voor Spong, maar hij zal ervoor moeten knokken. Wel een mooie match, die iedereen graag zal willen zien.

JvB
28-04-2008, 18:24
Ik was niet in de arena zaterdag dus ik weet niet waar en wanneer deze partij is gepland, hoorde iets over eind van t jaar in Eindhoven???

Als het uiteindelijk doorgaat wordt het echt een spannende partij, moeilijk te zeggen wie het voordeel heeft omdat er nog veel tijd tussen zit. Spong heeft nog een aantal wedstrijden staan in verschillende gewichtsklassen...

micha
28-04-2008, 18:27
Saki op ko

bryan stal
28-04-2008, 19:05
Spong denk ik

anonymous001
28-04-2008, 19:06
absoluut spong.. ondanks het gewichts verschil. Dit doet niks af aan de kwaliteiten van saki, die binnen een paar jaar ook zeker in de top van de k1 zal meedraaien.
Maar spong is toch van uitzonderlijke klasse !!

Wat weegt die Saki eigenlijk?

ICON
28-04-2008, 19:11
wanneer vechten ze tegen elkaar dan?

Jeru
28-04-2008, 19:41
Eind november in Eindhoven als het goed is.

Wheelie
28-04-2008, 20:25
Saki op ko

Ik had ook geen andere reactie van jou verwacht ;)

De man van 14K
28-04-2008, 21:24
Spong. no doubt, de man is veel te technisch voor Saki.

Highline
28-04-2008, 21:52
geen idee. ik durf me niet aan een voorspelling te wagen, weet alleen dat ik er bij zal zijn!

@ socrates DIE saki ;) weegt meestal rond de 97-98 kg

foxy
28-04-2008, 21:58
Publiek zal in elk geval winnaar zijn!

JeMalleMoer
28-04-2008, 21:59
Saki op KO

anonymous001
28-04-2008, 22:02
geen idee. ik durf me niet aan een voorspelling te wagen, weet alleen dat ik er bij zal zijn!

@ socrates DIE saki ;) weegt meestal rond de 97-98 kg

Hehehe...

Was niet disrespectvol bedoeld, natuurlijk. Het is niet dat het een onbekende is in het Nederlandse circuit. Al jaren aan de top, en dat wil wel iets zeggen, in Nederland.

Dat is nog wel een flink verschil... Ik hoop dat Spong's optimisme over zijn kracht gerechtvaardigd is, want als er 1 vechter is waarvan ik hoop dat hij overwinningen blijft boeken is hij het wel. Gewoon, puur vanwege zijn stijl en skills.

We zullen het zien!

De man van 14K
28-04-2008, 22:07
Probleem met Spong is dat hij iedereen denigreert in de ring, het ziet er zo makkelijk uit dat zijn tegenstander er meteen als een koekebakker uit ziet (even plat gezegd) Kijk maar naar Spejbl, een van de beste en rijsende sterren in het MT maar gewoon de ring door knalt zonder dat Spong ook maar in de problemen kwam. Eigenlijk geldt dat voor al zijn tegenstanders...

Highline
28-04-2008, 23:12
Hehehe...

Was niet disrespectvol bedoeld, natuurlijk. Het is niet dat het een onbekende is in het Nederlandse circuit. Al jaren aan de top, en dat wil wel iets zeggen, in Nederland.

Dat is nog wel een flink verschil... Ik hoop dat Spong's optimisme over zijn kracht gerechtvaardigd is, want als er 1 vechter is waarvan ik hoop dat hij overwinningen blijft boeken is hij het wel. Gewoon, puur vanwege zijn stijl en skills.

We zullen het zien!

i know, vandaar de knipoog ;)

gaat een knaller van een partij worden

54321
28-04-2008, 23:17
Probleem met Spong is dat hij iedereen denigreert in de ring, het ziet er zo makkelijk uit dat zijn tegenstander er meteen als een koekebakker uit ziet (even plat gezegd) Kijk maar naar Spejbl, een van de beste en rijsende sterren in het MT maar gewoon de ring door knalt zonder dat Spong ook maar in de problemen kwam. Eigenlijk geldt dat voor al zijn tegenstanders...

ja, helemaal mee eens. des te beter de tegenstander, des te scherper hij eruit ziet. ik denk ook niet dat hij saki zal onderschatten. ik zeg spong op ko ronde 3.

Effective
28-04-2008, 23:17
Denk dat Spong dit gaat winnen, denk dat Saki iets te beperkt is voor een vechter als Spong..

rafi
29-04-2008, 00:48
ik denk wel dat spong kan winnen van saki. maar ben wel benieuwd of hij nog zo makkelijk naar voren kan lopen tegen saki. want ik heb spong nog nooit achter uit zien vechten. wat een klasse heeft spong. ik zat in de arena in de vib. en zag dat de president van de k1 naar spong lopen om samen op de foto te staan. dat zegt wel genoeg.:pimp:

micha
29-04-2008, 07:33
Ik had ook geen andere reactie van jou verwacht ;)

Saki traint bij Obi wan en Ramon en heeft de snelste combinaties van allemaal.

;)

Marco
29-04-2008, 09:34
Spong wint op k.o. in de 1e ronde, waarschijnlijk jaagt Spong Saki verschrikkelijk door de ring zodat Saki geen ruimte heeft om lowkicks te maken, vervolgens zet Spong Saki telkens vast tegen de touwen en wint na een aantal slagenwisselingen op k.o op de lever of op het hoofd of op allebei;)

Saki is een topper maar Spong is m.i. een klasse beter...

Fightchick
29-04-2008, 11:53
Wat een vette pot! Ik denk dat Spong wint, maar ik gun het Saki. Hij heeft zaterdag wel laten zien dat hij echt een topper is.

A-team
29-04-2008, 12:05
Probleem met Spong is dat hij iedereen denigreert in de ring, het ziet er zo makkelijk uit dat zijn tegenstander er meteen als een koekebakker uit ziet (even plat gezegd) Kijk maar naar Spejbl, een van de beste en rijsende sterren in het MT maar gewoon de ring door knalt zonder dat Spong ook maar in de problemen kwam. Eigenlijk geldt dat voor al zijn tegenstanders...

Ik vind die Spejbl echt geen top! Vorig jaar moest Spong tegen chakuta en toen was het geen walkover net als bij zijn andere partijen. Chakuta die noem ik wel top. Ik hoop trouwens wel op een vette partij, want de laatste partijen van spong waren niet echt tegen het je van het. Bedoel dan wel natuurlijk de tegenstanders!

Dutch Dynamite
29-04-2008, 12:09
Spong is van ongekende klasse, Spong gaat t helemaal maken en zie hem ook van Saki winnen, Spong is muay thai op zn best

Wheelie
30-04-2008, 11:45
Ik vind die Spejbl echt geen top! Vorig jaar moest Spong tegen chakuta en toen was het geen walkover net als bij zijn andere partijen. Chakuta die noem ik wel top. Ik hoop trouwens wel op een vette partij, want de laatste partijen van spong waren niet echt tegen het je van het. Bedoel dan wel natuurlijk de tegenstanders!

Spejbl geen top ? :wacko:

m.g
30-04-2008, 15:36
Dit wordt echt een knaller van een pot... Die echt moeilijk te voorspellen is, ga toch voor spong.

Biiyen
30-04-2008, 20:10
Saki zet je niet zomaar even aan de kant. Hij kan incasseren en zet altijd door. Dit wordt een test voor Spong, als hij Saki gemakkelijk aan de kant zet dan is de sky the limit voor Spong. Maar imo wordt dit geen walkover voor Spong. Saki is the real deal op -100! We zullen zien wat Spong kan op -100 tegen tegenstanders van formaat.

In ieder geval een partij om in je agenda te zetten!

Mastajc
30-04-2008, 23:41
Lengte voordeel zal Spong zeker gaan uitbuiten. Ik denk dat Saki zal gaan zitten op een knie naar het hoofd. Spong op ko!!!