PDA

View Full Version : Stefan Tapilatu gewoon bij Golden Glory



anoniem gg
29-04-2008, 10:47
Beste forum bezoekers.
Hierbij wil ik mededelen dat onlangs Stefan Tapilatu lang is weggeweest vanwege een hele nare blessure, hij altijd trouw is gebleven aan Golden Glory.
Die orca bij onze advertentie staat voor trouw, trouw voor het leven!
Hij vocht dus gewoon voor Golden Glory die avond!

Verder vindt ik het onzettend dapper dat Stefan zijn eerste wedstrijd aanneemt tegen niemand minder dan Perry Dynamite Ubeda en dat Stefan geweldig heeft gevochten. Een leeuwenhart en zeker geen schande om te verliezen van Perry.

Het is zeer fijn om te mogen werken met een groep vechters die niet alleen zeer trouw zijn, maar ook een geweldig trainingsinzet tonen en luisteren naar het managment en de trainers.

Onze dank daarvoor

Golden Glory

Marco
29-04-2008, 10:49
zekers alle respect voor Tapilatu, ben benieuwd of hij nu nog eens wat partijen kan draaien zonder blessures, de man heeft genoeg pech gehad lijkt mij.

Justinian
29-04-2008, 10:53
De verwarring omtrent de vraag of hij nog uitkomt voor Golden Glory is denk ik ontstaan in deze topic http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81419 waarin de partijen van alle leden worden genoemd, behalve die van Tapilatu.

Hij draaide in ieder geval een mooie partij, winst of niet! Staat hij binnenkort weer in de ring nu hij is hersteld van zijn blessure? Ik zou hem graag nog eens een MMA-wedstrijd willen zien vechten, dat deed hij ook niet onverdienstelijk.

MMA Davy
29-04-2008, 10:54
Zeker veel respect voor hem!

Ush

Richelieu
29-04-2008, 10:56
Bedankt voor de informatie Bas. Wat word Stefan zijn globale programma dit jaar. Op welke gala's kunnen we hem verwachten?

PigDog
29-04-2008, 11:49
Beste forum bezoekers.
Hierbij wil ik mededelen dat onlangs Stefan Tapilatu lang is weggeweest vanwege een hele nare blessure, hij altijd trouw is gebleven aan Golden Glory.
Die orca bij onze advertentie staat voor trouw, trouw voor het leven!
Hij vocht dus gewoon voor Golden Glory die avond!

Verder vindt ik het onzettend dapper dat Stefan zijn eerste wedstrijd aanneemt tegen niemand minder dan Perry Dynamite Ubeda en dat Stefan geweldig heeft gevochten. Een leeuwenhart en zeker geen schande om te verliezen van Perry.

Het is zeer fijn om te mogen werken met een groep vechters die niet alleen zeer trouw zijn, maar ook een geweldig trainingsinzet tonen en luisteren naar het managment en de trainers.

Onze dank daarvoor

Golden Glory

Los van alle onnodige veren die je in je eigen reet steekt, heb je gelijk:
Tapilatu is een geweldige vechter...

Ryu
29-04-2008, 12:15
Ik als taekwondoka vind hem uiteraard een coole vechter:) en hoop dat we hem nog weer vaker mogen zien knokken .Hij past zn stijl goed aan(all round) en maakt gebruik van zijn achtergrond met goede trappen! Mooi om te zien. Weet iemand nou of die parij ergens online te zien is?

Khanom Thom
29-04-2008, 12:24
zekers alle respect voor Tapilatu, ben benieuwd of hij nu nog eens wat partijen kan draaien zonder blessures, de man heeft genoeg pech gehad lijkt mij.

x2

jan sensei kyokushin
29-04-2008, 14:44
Osu ik zie stefan vaak trainen het is een bikkel en vechter met de juiste mentaliteit en spirit , ik vind het klasse dat hij het tegen Perry opnam na zo,n langetijd dat hij geen wedstrijden kon doen wegens zijn rug blesure enz klasse stefan
Een BIG OSU
respect voor bij de vechters
Team G.G Dave& Sem werken hard om stefan weer top te krijgen

jan osu

Coldcrust
29-04-2008, 23:17
Ik ken Stephen uit zijn Taekwondo tijd en blijf het jammer vinden dat hij ooit voor het MMA heeft gekozen en niet voor het Thaiboksen want hij had een sensatie kunnen worden.
Denk je eens in wat er had kunnen gebeuren als hij zich in een eerder stadium op boksen had toegelegd...3x3 K1 Max? Ik denk dat ze hem in Japan graag hadden willen zien want de dingen die hij met zijn benen kan zijn uniek.
En volgens mij is het nog steeds niet te laat om de stap naar het Thaiboksen te maken..zeker met zijn blessures is MMA een groter risico.

micha
30-04-2008, 06:34
ik zat er dus naast. sorry

jan sensei kyokushin
30-04-2008, 08:38
Ik ken Stephen uit zijn Taekwondo tijd en blijf het jammer vinden dat hij ooit voor het MMA heeft gekozen en niet voor het Thaiboksen want hij had een sensatie kunnen worden.
Denk je eens in wat er had kunnen gebeuren als hij zich in een eerder stadium op boksen had toegelegd...3x3 K1 Max? Ik denk dat ze hem in Japan graag hadden willen zien want de dingen die hij met zijn benen kan zijn uniek.
En volgens mij is het nog steeds niet te laat om de stap naar het Thaiboksen te maken..zeker met zijn blessures is MMA een groter risico. Osu Taekwondo doet hij nog hoor met zijn vader in de sportschool .
http://img168.imageshack.us/img168/1117/stefanmetzijnvaderwc8.jpg (http://imageshack.us)
http://img168.imageshack.us/img168/1117/stefanmetzijnvaderwc8.454594db16.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=168&i=stefanmetzijnvaderwc8.jpg)

BB
30-04-2008, 14:01
Met alle respect naar beide vechters, maar ik kon niet zeggen dat die partij nou een geweldige partij was. Tapilatu, die de hele wedstrijd achteruitloopt en nagenoeg niks doet ( behalve dan 2 draaitrappen). Ubeda probeert het gevecht te maken, maar loopt de hele wedstrijd, niet al te slim, achter Tapilatu aan. Al met al een matige wedstrijd en zeker niet een hoofdprogramma waardig. Maar goed dat is mijn mening