PDA

View Full Version : SKMO Ringsport Psychologie seminar met Ernesto Hoost!



Oltje
01-05-2008, 15:26
Op zondag 11 mei organiseren studenten van de SKMO kickboksleraaropleiding 2007/2008 een uniek vechtsportseminar bij sportschool AS Family Fitness / Kyo Thai te Heerhugowaard.

Dit seminar heeft als thema: Ringsport Psychologie.

Iedereen die ooit in de ring heeft gestaan of in een andere stressvolle situatie is beland weet wat het is: STRESS... vechten of vluchten?

Deze dag zal bestaan uit twee workshops:

Het eerste gedeelte zal bestaan uit 2,5 uur durende training gericht op het omgaan met stress vanuit politieel oogpunt. Deze les wordt verzorgd door IBT docenten met ruime ervaring op het gebied van vechtsport en gevaarsbeheersing. In deze les wordt eerst een stuk theorie uiteen gezet en vervolgens zul je gaan ervaren wat het is om onder stress te staan en welke effecten dit op je handelen heeft. Daarnaast wordt je aangeleerd hoe je hier mee om moet gaan om weer terug in het gevecht te komen.

De tweede workshop wordt verzorgd door een topvechter! Wie dit wordt kunnen we op dit moment helaas nog niet bekend maken...

****************** UPDATE**************************

We kunnen nu bekend maken dat niemand minder dan viervoudig K-1 kampioen Ernesto Hoost de tweede workshop zal gaan verzorgen!

************************************************** *

Doe mee met het seminar en je zult zien dat je niet wordt teleurgesteld! In deze training zal deze topvechter vertellen over zijn eigen ervaring met het omgaan met stress.

Tijden:
11.00 Zaal open
11.30 Start
17.00 Einde

Locatie:
AS Family Fitness / Kyo Thai
W.M. Dudokweg 20
1703 DB Heerhugowaard

Inschrijven:
Wil je ook meedoen? Stuur een email naar: [email protected] vermeld hierin je personalia (naam, geslacht, leeftijd, vechtsportervaring)
LET OP!!: MAXIMAAL 30 DEELNEMERS!!

Kosten:
De kosten voor deze dag bedragen 20 euro per persoon. Voor dit bedrag krijg je twee topworkshops van in totaal ruim vier uur. Daarnaast wordt voor alle deelnemers een gezonde en lichte lunch gratis verzorgd!

http://85.17.225.73/227900001-227950000/227927101-227927200/227927110_6_GcA1.jpeg

blazin.arr0w::::
01-05-2008, 16:22
Leuk idee!

Evilman
01-05-2008, 17:13
tof ja. s zien waar de hell HHW ligt.

chief108
01-05-2008, 17:29
heerhugowattes??? :confused:

gymalkmaar1
01-05-2008, 19:23
ligt tegen Alkmaar aan.
Mijn town dus mischien ga ik erheen nog ff de agenda bekijken.

Stonehorn
01-05-2008, 20:56
Even tussen neus en lippen door: Kyo Thai was vroeger de sportschool van Brian Pieters. Is hij nog bij de sportschool betrokken? Pieters heeft in sporthal Zuid nog een berepartij gedraaid tegen Hyppolite.

Steff
02-05-2008, 00:58
Ja klopt Brain Pieters heeft Kyo Thai vroeger overgenomen van zijn trainer Rob Pardoel. Nadat Brain Pieters ook weer gestopt was met Kyo Thai....is er nooit meer wat met de naam Kyo Thai gedaan. Nu is Kyo Thai (in samenspraak met Brain Pieters en Rob Pardoel een onderdeel geworden van AS Family Fitness (eigenaar/trainer Rob Pardoel), en vecht iedereen weer onder de naam Kyo Thai.
Brain Pieters is zo af en toe nog in de sportschool aanwezig waar nu zijn zoontje ook hard traint. Hij zal met zijn bedrijf het team van Kyo Thai gaan sponsoren.

Chico
09-05-2008, 08:22
Ik ga hier zondag bij zijn... zijn er nog meer forumbroeders aanwezig?

lopez86
09-05-2008, 10:22
yep, me

Oltje
09-05-2008, 11:44
Ik zelf uiteraard ;) Tot zondag!

Chico
11-05-2008, 20:41
Ik moet zeggen dat ik het heel vet vond.. alleen jammer van m'n polsblessure dat ik niet mee kon doen met het actieve gedeelte...

Goed in elkaar gezet seminar

RtoDeep
11-05-2008, 21:19
hey chico, ook in de ziekeboeg :S ik ook :D

ben al een dag of 4 ziek en eet nog bijna niks, tsja en dat gaat eigenlijk niet samen met actief zijn :D dusja paar rondjes lichaam boksen en ik donderde al bijna om haha.

maar wou niet afzeggen hierdoor, omdat je meestal wel wat meer leer dan een beetje bewegen :D en vond het een leuke seminair.

nu maar gauw weer aansterken, want dit is ook niks, voel me net een zombie

Chico
11-05-2008, 21:59
ik zag het ja... tweede keer dat ik tegen je moest deed je helemaal niets terug... :D... je zat er idd flink doorheen...

denk dat je gewoon een paar dagen lekker moet gaan liggen in de tuin.. is zowiezo aan te raden momenteel...

ik kan momenteel niet eens een vuist maken van me linkerhand... zo stijf is alles van de pols naar boven.. wordt morgen leuk met de buitentraining.. :(

RtoDeep
11-05-2008, 22:29
ik zag het ja... tweede keer dat ik tegen je moest deed je helemaal niets terug... :D... je zat er idd flink doorheen...

denk dat je gewoon een paar dagen lekker moet gaan liggen in de tuin.. is zowiezo aan te raden momenteel...

ik kan momenteel niet eens een vuist maken van me linkerhand... zo stijf is alles van de pols naar boven.. wordt morgen leuk met de buitentraining.. :(

nee idd de eerste keer was ik nog vers :D de 2de keer ( zn minuut a anderhalf later ) was mn tank al leeg :S das normaal wel anders, maarja zonder eten geen energie he!!

sterkte met je hand