PDA

View Full Version : Hans kraaij jr bij de K1



die kale
03-05-2008, 10:46
Hoi, ik erger me dood aan die kwal die we kennen als die flapdrol die grappige filmpjes aan elkaar lult, en ooit in een heeeeeeeel ver verleden zelf ook iets aan sport deed, blijf bij dat spelletje!!!
slechte vragen stellen of in iedergeval op de manier hoe die zijn vragen stelt, hij hoort voor mij niet in K1 thuis met z'n funnysthome video gezicht.

Simone
03-05-2008, 11:06
vind dat ie het wel leuk doet :)

The Wes
03-05-2008, 11:22
Ben maar eens gewoon tevreden dat er aandacht aan besteed wordt.

54321
03-05-2008, 11:28
vind m t ook niet slecht doen hoor

Rverm
03-05-2008, 11:29
Wie zou je dan willen zien die het doet? naar mijn idee doet ie het niet eens slecht. vooral voor het commerciele publiek wat er veelal kijkt.

wout61
03-05-2008, 11:37
Niet zeuren ben blij dat er aandacht word besteed.
Ik zie ook liever een man met meer vechtsport kennis er staan .
Maar hans doet best goed word elke uitzending wel wat beter.

De man van 14K
03-05-2008, 11:51
ik zie ook liever Fred Royers, om op deze manier vechtsport mainstream te maken dan bedoel ik met slappe opmerkingen zonder enige kennis.. ik denk dat het niet echt serieus overkomt

petjekick
03-05-2008, 11:57
Ja hij kan soms domme vragen stellen! maar hij is toch een bekende nederlander,en mischien worden de kijkcijfers nog wel meer als hans het presenteert.is alleen maar goed voor de sport.en mischien gaan straks de zenders de strijd wel met elkaar aan,om de k1 rechten te krijgen.dat zou mooi zijn.......

El Bambino
03-05-2008, 12:14
Ik vind dat Kraai juist humor er in brengt.Laten we niet vergeten dat dit een keiharde sport is en dan is humor wel welkom. In de ring zijn het beesten, en als ze geintjes maken buiten de ring dan vind ik dat alleen maar goed voor de sport.

DennK
03-05-2008, 12:26
Vindt dat hij het wel leuk brengt, en wees blij dat er aandacht aan voor besteed. Stel er werd niks aan gedaan.. dan zat je te zeuren van waarom word er niks aan gedaan?? of heb ik het mis?

Coldcrust
03-05-2008, 12:34
HIj stelt natuurlijk wel een beetje domme voor de hand liggende vragen maar we moeten niet vergeten dat het SBS publiek wat men nu probeert te bereiken misschien wel juist dat soort domme dingen wil weten!
Ik denk dat bij zowel de presentator als Jan op de bank thuis e.e.a. moet gaan groeien en vooralsnog vind ik wel dat Hans Kraaij het met het nodige enthousiasme doet.
Ik denk dat we op dit moment niet te klagen hebben kwa media aandacht.

Arno verbraak
03-05-2008, 13:12
hij doet t beter als dat ik had verwacht zeg ik eerlijk. sbs is wat dat betreft goed bezig en op deze manier word t fatsoenlijk gebracht, wij zijn kritisch omdat we meer weten als een gemiddelde nederlander en t komt in mijn ogen heel goed over dat die vechters ook maar gewoon mensen zijn die fanatiek met hun sport omgaan en niet criminelen met een slechte jeugd( of hoe dat ze ook gezien worden door de haters).
mzzl

Aarti
03-05-2008, 13:19
Juist omdat hij er geen verstand van heeft, krijg je juist hele grappige vragen, waar een echte niet opkomt! En voor de Nederlanders die het net allemaaal gaan volgen, is het voor hun ook wat meer interessanter. En hij wordt steeds beter en in combi met Fred Royers als voice over, is het best leuk te volgen!

The Bulldog
03-05-2008, 13:34
wat nou slecht... hij stelt vragen die de gemiddelde nl ook stelt dus doet hij zijn taak goed...met daarbij Fred als deskundig commentator is het toch een goude combinatie..

Effective
03-05-2008, 14:00
wat nou slecht... hij stelt vragen die de gemiddelde nl ook stelt dus doet hij zijn taak goed...met daarbij Fred als deskundig commentator is het toch een goude combinatie..

x2!

mit16
03-05-2008, 14:02
Hij doet het niet slecht, maar uit zijn vragenstelling blijkt wel dat hij niet heel bekend is in het vechtsportwereldje.
En Leo Oldenburg achter de schermen vind ik ook wat overbodig, alleen Fred is wel genoeg naar mijn mening;)

el bastardo
03-05-2008, 15:00
Om te beginnen ben ik al erg blij dat het op deze manier wordt gebracht. Tuurlijk kan het voor de kenner beter, maar voor de doorsnee leek zal het best redelijk overkomen denk ik. Zelfs die bal gehakt van een Hans K jr. zal dingen over de sport leren en het beter gaan doen denk ik. Vergeet niet dat ze nog maar pas bezig zijn met uitzenden.

Persoonlijk had ik voor dat Hans K. hiermee begon al een enorme hekel aan de man. Valt voor mij in de catagorie Martijn Krabbé, Peter Lusse en Carlo Boshardt.

Hoe dan ook, ik ben blij dat het de aandacht krijgt die het verdient. Met of zonder Hans K.

Dennuz
03-05-2008, 15:01
Hij doet het niet slecht, maar uit zijn vragenstelling blijkt wel dat hij niet heel bekend is in het vechtsportwereldje.
En Leo Oldenburg achter de schermen vind ik ook wat overbodig, alleen Fred is wel genoeg naar mijn mening;)

Klopt, maar wat Underdog ook al zegt.. Het overgrote deel van de Nederlandse bevolking heeft geen enkel benul van het vechtsport wereldje.. Voor ons kunnen de vragen dom overkomen, maar denk dat ze wel aansluiten bij het niveau van de gemiddelde Nederlander die kijkt..

anonymous001
03-05-2008, 15:23
Ik vind het een ontiegelijke klootmongool, maar dat vind ik ook als hij darts of voetbal interviews afneemt.

Sbs vindt gewoon dat hij is wat Het Volk wil.

Nou ja, dat zal dan wel...

Is natuurlijk allang fijn dat het uitgezonden wordt.

Biiyen
03-05-2008, 15:55
Ik vind het wel best zo eigenlijk. Voor mij een part laten ze Wilibrord Fequin de interviews afnemen. Het enige dat voor mij belangrijk is dat het eindelijk op de tv is.

En zo slechtis het nu ook niet!? Hij heeft respect voor de vechters en hij stelt nu ook alweer niet tenenkrommende vragen.

bv het stukje met Remy:
Hans: "Was je bang in de ring, toen die Melvin zo woest op je in kwam?"
Remy: "Nee ik ben niet zo snel bang, ik wordt wel voorzichtig"
Hans: "Was je dan erg voorzichtig vandaag?"
Grappige tv imo.

En hij geeft het ook: "Diep respect" en drukt Zimmerman vriendschappelijk de hand.

Het kan imo allemaal veel erger.

mit16
03-05-2008, 15:57
Kraai in de Ring!!!!!:D

smike
03-05-2008, 16:37
wees blij dat er aandacht voor is.

De man van 14K
03-05-2008, 17:21
dat is dan wel weer zo, het kan erger.. veel erger.
Alleen zou het leuk zijn als hij wat meer van de sport zou weten en dat zou uitdragen zodat het wat meer diepgang krijgt dan suffe vragen. Gelukkig zorgt Fred daar wel voor maar ik zie liever het hele programma gedragen worden door alleen Fred die dan ook met Camera de kleedkamers in gaat. Het is een inside man om het zo maar te noemen dat praat en wat makkelijker en levert meer info op. Dat zie je ook bij andere sporten.