PDA

View Full Version : intervieuw ole laursen



leobos
03-05-2008, 19:31
Ole Laursen Interview (http://mmayou.com/index.php?option=com_content&view=article&id=117:ole-laursen-interview&catid=37:fighters&Itemid=88)

De man van 14K
03-05-2008, 22:48
Vet, echt een top knokker maar ik wist niet dat hij zich op MMA ging richten! wel stoer zeker met zijn standup game kan hij ver komen! lijkt me heel vet om hem in de UFC te zien

anonymous001
03-05-2008, 23:10
Vet, echt een top knokker maar ik wist niet dat hij zich op MMA ging richten! wel stoer zeker met zijn standup game kan hij ver komen! lijkt me heel vet om hem in de UFC te zien

Ik denk dat het een prima gozer is, en ik meen te weten dat hij goed kan thaiboksen, maar dat gaat em nooit lukken. En al helemaal niet als ie in Thailand blijft zitten.

De man van 14K
03-05-2008, 23:43
Mee eens maar hij heeft een naam en ook redelijke naamsbekendheid in de usa. Als het wel lukt en hij krijgt een contract voor een paar partijen zal hij ongetwijfeld met regelmaat naar de VS gaan om te trainen. (Zie Hardonk) Hij moet dan met goede tegenstanders gaan trainen daar. Zou me niets verbazen als hij de eerste partijen staand afmaakt (alshoewel ik las dat hij zn eerste partij won op sub)

makavelli
04-05-2008, 23:17
Tegen Genki Sudo heeft hij een tijdje geleden zijn eerste MMA gedraaid en die wist hem niet te submitten! Ik zie hem wel verkomen in MMA

anonymous001
05-05-2008, 02:15
Tegen Genki Sudo heeft hij een tijdje geleden zijn eerste MMA gedraaid en die wist hem niet te submitten! Ik zie hem wel verkomen in MMA

Sorry. Wist ik niet. :blush:Dat betekent zeker iets...

Bobson
05-05-2008, 13:40
Het succes is hem van harte gegund, maar ik zie hem ook nog geen naam maken in het MMA. Ik zag hem liever thaiboksen, maar begrijp wel waarom hij de stap naar MMA probeert.