PDA

View Full Version : vraagje over commentator eurosport



gieloe
05-05-2008, 21:45
Wie is die boer die bij eurosport laats de its showtime trophy van italie insprak?

the boxer
05-05-2008, 22:16
ik denk Ray Staring, maar ik kan mis zijn.

phranq
05-05-2008, 22:49
jij bedoeld wie nog meer een boer is dan jij zelf?

Tomcraft86
05-05-2008, 22:52
Was Ray Staring idd, maar wat was er mis met zijn commentaar? Ik vond juist dat hij het goed deed...

el bastardo
05-05-2008, 22:58
Vind dat Ray het over het algemeen goed doet. Waarom het dan meteen een boer is ontgaat me ff...

gieloe
05-05-2008, 23:00
ik wilde ook niet zeggen dat hij het slecht deed, maar dat accent is wel tenenkrommend hoor!

De man van 14K
05-05-2008, 23:03
pff het is ook noooit goed..

De dikke nudist
05-05-2008, 23:22
Zelf geen accent zeker?

The Bulldog
05-05-2008, 23:29
woon in de buurt dus stoort mij ook niet , maar Ray praat zeker wel met een heel duidelijk accent.....

Marco
06-05-2008, 09:41
het mooie van nederland is dat iedere streek zijn eigen dialect of zelfs taal (Friesland) heeft, iets waar volgens mij niks mis mee is, maar ik denk dat zolang iemand gewoon te verstaan is je gewoon pech hebt als je aan zijn accent ergert...

offtopic: ik hoor liever een accent dan die verschrikkelijke aangeleerde gooische r zoals bijv sacha de boer..en heel het tv wereldje zijn zinnen uitspreekt.

De man van 14K
06-05-2008, 09:51
Zelf geen accent zeker?

Beetje westfries met een vleugje amsterdams maar verder niet.
Moet zeggen dat het me bij Ray niet opgevallen is maar misschien omdat ik tegenwoordig met mensen uit alle delen uit NL te maken heb, (Breda, Nieuwkuijk, Ermelo en nog wat mensen uit het oosten) dat ik me daar niet echt meer aan kan storen.

maar serieus; heb je eindelijk iemand die als topsporter commentaar kan geven, die je van veel info kan voorzien, ga je die jongen afbranden op zijn accent.. Het gaat mij om de info die verschaft wordt. En wat Marco al aangaf: je kan het allemaal verstaan.

chief108
06-05-2008, 10:18
Beetje westfries met een vleugje amsterdams maar verder niet.
:sick:

alsof dat nog niet genoeg is.... :rolleyes:

YoMarK
06-05-2008, 10:32
Hij mag dan wel een accent hebben, maar hij weet tenminste wel dat de melk die we drinken geproduceerd wordt door koeien. Mensen in de randstad weten dat schijnbaar niet altijd. :crying:

Overigens stoor ik me absoluut niet aan mensen met een accent(anders dan dat van mezelf), behoorlijk suf als je het wel doet imho(of het moet zijn dat je echt niks belangrijkers te doen hebt). :whistling:

Dragon Tail
06-05-2008, 10:46
Accent? Niks mis mee, toch?
Beter dan fout Nederlands spreken en dan zeggen dat dat streektaal is....

Tony
06-05-2008, 10:58
Accent? Wat is dat? Ik heb er in elk geval geen last van :whistling:

(Ik hoor Chief al lachen)

Effective
06-05-2008, 11:57
Gewoon top dat iemand als Ray Staring commentaar geeft! Hij is iemand met verstand van zaken. Schijt aan accenten, kan me totaal niet boeien.

PigDog
06-05-2008, 12:05
Hij mag dan wel een accent hebben, maar hij weet tenminste wel dat de melk die we drinken geproduceerd wordt door koeien. Mensen in de randstad weten dat schijnbaar niet altijd. :crying:

Overigens stoor ik me absoluut niet aan mensen met een accent(anders dan dat van mezelf), behoorlijk suf als je het wel doet imho(of het moet zijn dat je echt niks belangrijkers te doen hebt). :whistling:

Flikkah toch op, man, met je kut gźhntjes. Melluk is gewaun mellukpoedah met watuh........

Paganstars
06-05-2008, 12:10
Niks zo mooi als de diversiteit aan accenten en dialecten in Nederland! IMHO mogen we echt trots zijn op ons kleine landje... en ja dat sommige mensen in de randstad niet weten waar melk vandaan komt of dat gehakt van vlees wordt gemaakt.... we zijn tenminste niet zo debiel als die amerikanen!

De dikke nudist
06-05-2008, 13:47
Beetje westfries met een vleugje amsterdams maar verder niet.
Moet zeggen dat het me bij Ray niet opgevallen is maar misschien omdat ik tegenwoordig met mensen uit alle delen uit NL te maken heb, (Breda, Nieuwkuijk, Ermelo en nog wat mensen uit het oosten) dat ik me daar niet echt meer aan kan storen.

maar serieus; heb je eindelijk iemand die als topsporter commentaar kan geven, die je van veel info kan voorzien, ga je die jongen afbranden op zijn accent.. Het gaat mij om de info die verschaft wordt. En wat Marco al aangaf: je kan het allemaal verstaan.
Was eigenlijk voor de TS bedoeld m'n comment.

Maar wtf? Westfries en Amsterdams? Zieke combo. :thup:

TOON
06-05-2008, 14:12
Accent? Wat is dat? Ik heb er in elk geval geen last van :whistling:

(Ik hoor Chief al lachen)

same here ;-)

Chico
06-05-2008, 14:29
tja.. ik vind sommige nederlanders moeilijker te verstaan dan een slecht geintegreerde turk...

is schandalig dat sommige nederlanders ondertiteling nodig hebben op tv...

Paganstars
06-05-2008, 15:13
erm.... ja... wil je dan dat iedereen dat afgrijselijke gooische accent aanneemt??? Ik pas daarvoor.... geef mij maar dat mooie brabantsche accent!

Chico
06-05-2008, 15:25
nee.. ook niet.. accent is ok... maar het moet wel verstaanbaar blijven...

Paganstars
06-05-2008, 15:26
erm... ja verstaanbaar.... ligt eraan hoeveel drank ik op heb ;)

ijsblok
06-05-2008, 16:04
gezeur om niks dit topic