PDA

View Full Version : CroCop vs LeBanner Moved to July 20 [May 07, 2008]



MB667
08-05-2008, 09:24
Nokaut.com has learned today that Mirko Cro Cop will face LeBanner in July, instead of June 15 as reported earlier.

Although we are still waiting for the official confirmation, we have learned that Jerome LeBanner is set to face Semmy Schillt in K1 on June 29, so a new date for the Cro Cop vs LeBanner fight makes sense.

We called Mirko this morning to get the updates first hand.

"Yes, I'm going to fight on July 20. I was looking forward to appearing on the DREAM 4 card on June 15 and I based my preparations on that. I suffered a minor leg injury last week, but it doesn't affect my trainings. During a wrestling session, I slipped and felt pain in my left knee, but the medical exams have confirmed that no damage was done. I'm wearing a special bandage just as a precaution."

The only thing that we managed to get from Cro Cop regarding his next opponent, is that he is indeed training for a southpaw.

Official or not, Cro Cop vs Jerome is in the air, everyone wants to see it and DREAM will make it happen."

Bud S
08-05-2008, 09:38
als schilt met le banner klaar is 29 juni gaat le banner in juli echt niet meer tegen crocop vechten. hij is veel te oud om in krap 1 maand tijd tegen 2 toppers aan te treden.

MB667
08-05-2008, 09:42
anabolen doet wonderen, of toch niet?

Bud S
08-05-2008, 09:48
anabolen doet wonderen, of toch niet?


hmm...dat is waar. lebanner lijkt idd een steroiden monster tegenwoordig

el bastardo
08-05-2008, 09:55
Sem krijgt toch nog een zware kluif aan JLB. Maar ik denk idd ook niet dat hij een maand later tegen CroCop kan vechten. Lijkt me sterk.

Marco
08-05-2008, 10:21
hmm...dat is waar. lebanner lijkt idd een steroiden monster tegenwoordig

Tegenwoordig ? volgens mij is hij dat al wat langer...:eek:

MB667
08-05-2008, 12:09
Maar toch cool om te zien, daar niet van ;)

Garcia
08-05-2008, 12:29
Jerome is wel gretig en zeker ambiteus. Hij zal er alles aan doen om het Sem zwaar te maken vooral na de laatste partij waarbij hij in de 2e ronde moest stoppen vanwegen z'n knie. Jerome is ook een van de weinige (naast Peter Aerts) die het Sem lastig kan maken en dat ook heeft bewezen in voorgaande partijen waarbij Sem toch op een hoop zware klappen liep van Jerome.

Maar ook ik ben van mening dat 2 topvechters vs Jerome in zo'n kort tijdsbestek teveel van het goede is. Jerome is al wat ouder nu en een stuk blessuregevoeliger dan vroeger en ik denk dat El Bastardo best wel eens gelijk kan krijgen dat Jerome niet tegen Crocop gaat vechten na een afstraffing van Sem.

Maar wie weet verrast hij Sem wel ... of ons en staat hij gewoon fit tegenover Crocop.

Ik kijk in iedergeval zeker uit naar deze partijen en hoop dat Jerome wint... alhoewel het bij hopen zal blijven ben ik bang ;-)

Paganstars
08-05-2008, 12:33
denk dat jlb het toch gaat afleggen tegen sem, maar buiten dat... die man gaat het zwaar krijgen!

harry
08-05-2008, 13:57
Hij zal er alles aan doen om het Sem zwaar te maken vooral na de laatste partij waarbij hij in de 2e ronde moest stoppen vanwegen z'n knie. Jerome is ook een van de weinige (naast Peter Aerts) die het Sem lastig kan maken en dat ook heeft bewezen in voorgaande partijen waarbij Sem toch op een hoop zware klappen liep van Jerome.


Heb ik zeker naar 2 andere partijen zitten kijken :sleep1: hij was gewoon kansloos, en had er duidelijk geen zin meer in... (ook Jerome is mijn held btw)

Tja die knie hé, daar krijgt iedereen spontaan last van tegen Sem.
Hoort het slopen van de tegenstander niet gewoon bij het spelletje of zit ik er naast :whistling:

The Maniac
08-05-2008, 20:42
Jerome is wel gretig en zeker ambiteus. Hij zal er alles aan doen om het Sem zwaar te maken vooral na de laatste partij waarbij hij in de 2e ronde moest stoppen vanwegen z'n knie. Jerome is ook een van de weinige (naast Peter Aerts) die het Sem lastig kan maken en dat ook heeft bewezen in voorgaande partijen waarbij Sem toch op een hoop zware klappen liep van Jerome.

Maar ook ik ben van mening dat 2 topvechters vs Jerome in zo'n kort tijdsbestek teveel van het goede is. Jerome is al wat ouder nu en een stuk blessuregevoeliger dan vroeger en ik denk dat El Bastardo best wel eens gelijk kan krijgen dat Jerome niet tegen Crocop gaat vechten na een afstraffing van Sem.

Maar wie weet verrast hij Sem wel ... of ons en staat hij gewoon fit tegenover Crocop.

Ik kijk in iedergeval zeker uit naar deze partijen en hoop dat Jerome wint... alhoewel het bij hopen zal blijven ben ik bang ;-)


eeehm nee Jerome wint gewoon niet van Schilt.

Schilt Can-not be de-feated JLB will LOSE

FOCUS
08-05-2008, 21:39
even kijken, tactiek van Jerome tegen Sem...
oh ja, vol erin gaan, vol met je maag tegen voet aanlopen die de grootte en impact van een heipaal heeft, wild maaien.
dan vol eringaan, en tegen een sloophamer (ook wel jab genoemd) aan lopen met je kop, en dan wild maaien.
enige variatie: vol tegen knie aanlopen

Ook al maakt hij de partij af, die gast is beter af als ie door een trein wordt aangereden

Aarts daarentegen kan ongelooflijk druk zetten, naar voren knallen, afstand overbruggen...
dat mis ik toch bij Jerome
Nee, die vecht daarna echt geen partij tegen cro cop

chief108
08-05-2008, 21:59
dat gaat JLB niet trekken na een partijtje tegen Semmy idd....

shakie
08-05-2008, 22:28
Ik zie JLB liever tegen crocop:twak:,dat kan nog spannend worden:thup: