PDA

View Full Version : andre janssens vs bjorn bregy



Bud S
08-05-2008, 17:50
eind deze maand in tilburg las ik
of gaat deze partij niet meer door na zimmerman ?

als het doorgaat wordt het een leuke pot

ik zie janssens op k.o. 1e ronde van bregy winnen

Tony
08-05-2008, 17:54
Tja.. wat moet ik hier van denken..

Ik dacht dat André gestopt was na zijn laatste verliespartij (omdat hij niet meer de agressie in zich had)

En zal dit op kickboks of boks regels zijn? Dus wel of niet trappen? Anders zie ik Andre snel neergaan na een aantal lowkicks..

(alhoewel een hoek van Andre ook een olifant neerlegd)

fightingfist
08-05-2008, 17:58
kick- thaiboxregels dacht ik gewoon.

Tony
08-05-2008, 18:01
Wellicht dat André zelf nog eens hier kan posten... ben wel eens benieuwd naar het verhaal hierachter :)

Pimp-Daddy
08-05-2008, 18:04
deze partij gaat gewoon door. Alleen André durft het niet aan als Björn mag knieën. Dus de regels over het hoe en wat zijn nog niet helemaal duidelijk...

De man van 14K
08-05-2008, 19:08
Breggy was toch ook niet echt een knie expert?...

Tony
08-05-2008, 19:13
Als ik André was zou ik me eerder zorgen maken om de lowkicks... Als Bregy zo dichtbij is dat ie kan knie'en, dan kan andré ook zijn koppie eraf hoeken :D

wrestler_nl
08-05-2008, 19:18
bjorn bregje;)

FOCUS
08-05-2008, 20:12
zou met MMA handschoenen uitgevochten moeten worden.

Bud S
08-05-2008, 22:01
zou met MMA handschoenen uitgevochten moeten worden.


of met honkbalknuppels

FOCUS
08-05-2008, 23:49
lol,
zeg dit omdat de stoten dan een effectievere counter zijn tegen lowkicks

The Bulldog
09-05-2008, 00:32
kickboksen is zonder knieen toch?

thai boksen met.....

logisch dat Andre daar voor kiest ...gezien bob and weave werk door knieen nagenoeg onmogelijk gemaakt kan worden...

Breggy mag al trappen als extra dus ssss....


ik denk Andrč op ko in de eerste 2 minuten

Pimp-Daddy
13-05-2008, 11:50
kickboksen is zonder knieen toch?

thai boksen met.....

Is K1 dan thaiboksen??? Beetje rare vergelijking...

Als André stoer genoeg is om Björn uit te dagen, dan vind ik niet dat hij achteraf eisen moet gaan stellen...

Eigenlijk is het gewoon simpel, en bokser kan waarschijnlijk veel beter boksen dan een kickbokser, maar een kickbokser heeft nou eenmaal veel meer wapens om te vechten. Dus als je wilt uit testen wie der sterker is, dan moet je geen consequenties maken....

Je zegt bijvoorbeeld toch ook niet: André mag geen opstoten maken...:twak:

Tony
13-05-2008, 12:06
Is K1 dan thaiboksen??? Beetje rare vergelijking...

Als André stoer genoeg is om Björn uit te dagen, dan vind ik niet dat hij achteraf eisen moet gaan stellen...

Eigenlijk is het gewoon simpel, en bokser kan waarschijnlijk veel beter boksen dan een kickbokser, maar een kickbokser heeft nou eenmaal veel meer wapens om te vechten. Dus als je wilt uit testen wie der sterker is, dan moet je geen consequenties maken....

Je zegt bijvoorbeeld toch ook niet: André mag geen opstoten maken...:twak:

Je hebt een punt idd...

Het zou idd iets anders geweest zijn als Bregy de uitdager was....

Marco
13-05-2008, 12:13
Bregy gaat heel zwaar k.o. op een vlijmscherpe linkerhoek op de kinnebak in de 1e ronde.

Bud S
13-05-2008, 12:23
Is K1 dan thaiboksen??? Beetje rare vergelijking...

Als André stoer genoeg is om Björn uit te dagen, dan vind ik niet dat hij achteraf eisen moet gaan stellen...

Eigenlijk is het gewoon simpel, en bokser kan waarschijnlijk veel beter boksen dan een kickbokser, maar een kickbokser heeft nou eenmaal veel meer wapens om te vechten. Dus als je wilt uit testen wie der sterker is, dan moet je geen consequenties maken....

Je zegt bijvoorbeeld toch ook niet: André mag geen opstoten maken...:twak:

hij kan het ook zien als dat ie kopstoten op de knieen van bregy mag maken. positieve insteek.

Marco
13-05-2008, 12:26
hij kan het ook zien als dat ie kopstoten op de knieen van bregy mag maken. positieve insteek.

heel scherp, mee eens !;)

fightingfist
13-05-2008, 14:01
Is K1 dan thaiboksen??? Beetje rare vergelijking...

K-1 is een vechtsport die technieken van Thaiboksen, Taekwondo, karate, kung-fu, kickboksen en het traditionele boksen combineert.

Dus zo raar vind ik de vergelijking dan niet.

Tsuki
13-05-2008, 15:44
gaaf die aangepaste regels .................. :S

wanneer gaat iemand fedor uitdagen met de regel dat hij niet terug mag slaan ................

topfighter
13-05-2008, 15:55
Bregy gaat heel zwaar k.o. op een vlijmscherpe linkerhoek op de kinnebak in de 1e ronde.

x2