PDA

View Full Version : Deelnemers Top Telecom 8-men tournament



jimmy
08-05-2008, 20:44
De deelnemers voor het Top Telecom 8 men tournament van het gala Fight Sensation op 24 mei in Doetinchem zijn:

1. Robert Siebenheller – Bully’s Gym
2. Robin van Roosmalen – Team Aerts
3. Soufiane Aouragh – Team TopFighters Rotterdam
4. Yasin Cankul – Amrani Palace
5. Sahand Dorff – Budo Blok
6. Thanit Im on – Angelo Gym
7. Twan Aarts – Calmaro Gym
8. Samil Unal – Bora Gym

Wie van deze vechters maakt het meeste kans om te winnen?

www.fightsensation.nl

Richelieu
08-05-2008, 21:23
van Roosmalen was toch geblesseerd? Geef hem en Thanit de meeste kans op de eindzege.

Dennuz
08-05-2008, 22:42
Ga ook 100% voor Thanit

Richelieu
09-05-2008, 08:40
De 25ste Mei vecht van Roosmalen ook in the Dolphins Cup in Hoofddorp (Fearless). Lijkt me sterk dat hij in twee dagen deze toernooien kan draaien. Mijn vraag aan Jimmy is dus waar Robin vecht?

jimmy
11-05-2008, 14:30
Robin vecht de 24 mei gewoon in Doetinchem. Of hij de 25e ook vecht :wacko: lijkt me dan niet?!?

Thanit Im on, Is helaas nu wel uitgevallen, i.v.m. het toernooi dat hij afgelopen weekend in Italie heeft gedraaid. Wie zou zijn plaats kunnen vervangen?

Richelieu
11-05-2008, 14:56
Robin vecht de 24 mei gewoon in Doetinchem. Of hij de 25e ook vecht :wacko: lijkt me dan niet?!?

Bedankt voor de info Jimmy.


Thanit Im on, Is helaas nu wel uitgevallen, i.v.m. het toernooi dat hij afgelopen weekend in Italie heeft gedraaid. Wie zou zijn plaats kunnen vervangen?

Joop Schneider, Manus Wolters, Vural Sen of Romano Majanor om er maar een paar te noemen.

lopez86
11-05-2008, 16:44
Robin vecht de 24 mei gewoon in Doetinchem. Of hij de 25e ook vecht :wacko: lijkt me dan niet?!?

Thanit Im on, Is helaas nu wel uitgevallen, i.v.m. het toernooi dat hij afgelopen weekend in Italie heeft gedraaid. Wie zou zijn plaats kunnen vervangen?

Jimmy ik dacht dat jij Azad Soufi al had benadert om mee te doen in dit toernooi???

jimmy
12-05-2008, 00:00
Soufi Is helaas op een of andere manier niet meer bereikbaar?

gustafacci
12-05-2008, 01:48
Thanit Im on is nu A klasser. Hij heeft meegedaan aan het K1 Italy. Hoe kan hij dan meedoen aan een B toernooi

Justinian
12-05-2008, 01:51
Thanit Im on is nu A klasser. Hij heeft meegedaan aan het K1 Italy. Hoe kan hij dan meedoen aan een B toernooi
Verkeerde conclusie, hij zit nog niet zo lang in de B klasse. Thanit is een B klasse vechter die mee heeft gedaan aan een A-klasse toernooi. Maakt het feit dat hij aan dat toernooi heeft mee gedaan automatisch een A-klasse? Ik dacht van niet, al moet ik zeggen dat het vast niet lang meer zal duren gelet op zijn prestaties.

gustafacci
12-05-2008, 01:57
Verkeerde conclusie, hij zit nog niet zo lang in de B klasse. Thanit is een B klasse vechter die mee heeft gedaan aan een A-klasse toernooi. Maakt het feit dat hij aan dat toernooi heeft mee gedaan automatisch een A-klasse? Ik dacht van niet, al moet ik zeggen dat het vast niet lang meer zal duren gelet op zijn prestaties.

Als je A heb gevochten ben je een A klasser. Die jongens heeft zelfs in de finale gestaan in de k1 Italy. Is nogal oneerlijk tegenover de resterende vechters. Ik heb zelf een keer een C toernooi gevochten en daar was het zo dat de vechter geen B partij mochten vechten.

Vind Thanit Im on een goede vechter, maar als hij nu opeens weer B zou vechten zou ik het echt triest vinden. Maar dat is mijn persoonlijke mening

Khanom Thom
12-05-2008, 10:56
Robin vecht de 24 mei gewoon in Doetinchem. Of hij de 25e ook vecht :wacko: lijkt me dan niet?!?

Thanit Im on, Is helaas nu wel uitgevallen, i.v.m. het toernooi dat hij afgelopen weekend in Italie heeft gedraaid. Wie zou zijn plaats kunnen vervangen?

Sms is onderweg... ;)

Wheelie
12-05-2008, 12:05
Albert Kraus vocht ook toen hij in de B-klasse zat tegen een A-klasser en deze sloeg hij volgens mij KO.
Daarna heeft hij ook nog in de B-klasse gevochten.

Jammer dat Thanit uitgevallen is

Richelieu
12-05-2008, 12:24
Als je A heb gevochten ben je een A klasser. Die jongens heeft zelfs in de finale gestaan in de k1 Italy. Is nogal oneerlijk tegenover de resterende vechters. Ik heb zelf een keer een C toernooi gevochten en daar was het zo dat de vechter geen B partij mochten vechten.

Vind Thanit Im on een goede vechter, maar als hij nu opeens weer B zou vechten zou ik het echt triest vinden. Maar dat is mijn persoonlijke mening

Daarmee ben ik het niet met je eens. Thanit is in Nederland een B klasser. Dat hij invalt in Italtie maakt hem in Nederland nog geen A-klasse vechter. Hij heeft ook al eens in Turkije een belangrijke partij kunnen vechten vanwege een goed aanbod. Moet hij dat dan weigeringen omdat hij in Nederland "maar" een B-klasse vechter is, dat denk ik dus niet!

Feit is dat het Nederlandse kickboks niveau erg hoog ligt in verhouding met de rest van Europa!

Justinian
12-05-2008, 12:39
Feit is dat het Nederlandse kickboks niveau erg hoog ligt in verhouding met de rest van Europa!
Hiermee sla je de spijker op z'n kop!

gustafacci
15-05-2008, 12:33
Daarmee ben ik het niet met je eens. Thanit is in Nederland een B klasser. Dat hij invalt in Italtie maakt hem in Nederland nog geen A-klasse vechter. Hij heeft ook al eens in Turkije een belangrijke partij kunnen vechten vanwege een goed aanbod. Moet hij dat dan weigeringen omdat hij in Nederland "maar" een B-klasse vechter is, dat denk ik dus niet!

Feit is dat het Nederlandse kickboks niveau erg hoog ligt in verhouding met de rest van Europa!

Mojaid wint het toernooi en is daarmee de winnaar van het K1-max Italy.
Door deze winst, mag hij volgend jaar meedoen aan de k1-max EUROPE, waarbij de winnaar naar de Final 16 mag in japan.

Bron: Angelogym.nl

Dus als hij op punten had gewonnen van Mojaid mocht hij nog vechten tijdens het K1 Europa. Laat je hem dan nog steeds B vechten vanwege het feit dat het niveau in Nederland zo hoog is?

Nogmaals het is aan Thanit en zijn trainers/manegers wat hij vecht of gaat vechten. Ik persoonlijk vind het alleen niet kunnen. Vechters die in het buitenland A vechten (zelfs K1) en in Nederland B stop ik in de zelfde catagorie van vechters die te lang in de zelfde klasse vechten.

ps. correct me if i'm wrong, maar was het niet zo dat als een A vechter een jaar niet heeft geknokt in de B mag beginnen (ook zo met B vechters na een jaar C etc)

Khanom Thom
15-05-2008, 12:40
Robin vecht de 24 mei gewoon in Doetinchem. Of hij de 25e ook vecht :wacko: lijkt me dan niet?!?

Thanit Im on, Is helaas nu wel uitgevallen, i.v.m. het toernooi dat hij afgelopen weekend in Italie heeft gedraaid. Wie zou zijn plaats kunnen vervangen?


En Jimmy... al een andere B-klasser gevonden die kan invallen?

jimmy
15-05-2008, 19:22
Het is Rafael Rafaelian geworden van KB Groningen.

De man van 14K
15-05-2008, 20:10
ik ben het in zekere mate wel eens met Mustaffaci, het is niet zo dat Thanit tegen koekenbakkers gestaan heeft in Italie. Sterker nog hij won dat toernooi bijna! kan hij niet in nl. gewoon de A in gaan waarbij zorgvuldig gekeken wordt naar de tegenstanders? Ik denk hij er nl. wel klaar voor is ander sta je daar niet zo te knokken!

Fr3ddy
15-05-2008, 20:56
ik ben het in zekere mate wel eens met Mustaffaci, het is niet zo dat Thanit tegen koekenbakkers gestaan heeft in Italie. Sterker nog hij won dat toernooi bijna! kan hij niet in nl. gewoon de A in gaan waarbij zorgvuldig gekeken wordt naar de tegenstanders? Ik denk hij er nl. wel klaar voor is ander sta je daar niet zo te knokken!

Ik ben het er ook wel 'gedeeltelijk' mee eens maar ondanks dat hij daar goed heeft staan knokken weet ik niet of hij al de ervaring heeft om in de A te kunnen draaien.. Daarentegen vind ik het wel een soort van competitievervalsing.. hij heeft in Italie toch ook tegen een ervaren NL A-klasser gestaan.

Maar goed.. ik ken ook meerdere NL B-klassers die ondertussen al 10-15 partijen in de B gewonnen hebben, terwijl je na 8 gewonnen partijen al naar de A zou moeten.. (bron: NOVER - Home (http://www.nover.nl))

Ik vind het overigens een topprestatie van die jongen :thup:

gustafacci
16-05-2008, 20:33
Om eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk onverantwoordlijk van zijn trainer om hem te laten vechten in een K1 toernooi terwijl hij pas 5 B partijen heeft gevochten (en nog gezien word al B vechter door zijn trainers).

Gelukkig voor Thanit is het goed gelopen en heeft hij een prestatie neergezet waar hij zeker trots op kan zijn, maar het had ook zwaar fout kunnen lopen.

bami112
17-05-2008, 12:48
ah nee man dat valt wel weer mee vind ik, er is altijd nog een wit handoekje die je kan gebruiken mocht het verkeerde kant op gaan toch.
zo'n kans moeten zijn trainers en hij niet eens laten liggen! gewoon goed gedaan van thanit

bryan stal
17-05-2008, 22:48
De 25ste Mei vecht van Roosmalen ook in the Dolphins Cup in Hoofddorp (Fearless). Lijkt me sterk dat hij in twee dagen deze toernooien kan draaien. Mijn vraag aan Jimmy is dus waar Robin vecht?
lijkt mij ook maar je weet het nooit

De man van 14K
17-05-2008, 23:15
ah nee man dat valt wel weer mee vind ik, er is altijd nog een wit handoekje die je kan gebruiken mocht het verkeerde kant op gaan toch.
zo'n kans moeten zijn trainers en hij niet eens laten liggen! gewoon goed gedaan van thanit


Hoewel het niet verantwoord klinkt ben ik het wel eens, je bent er zelf bij en punt is dat een aantal partijen in een klasse je kwaliteiten kwantificeren. Een soort stelregel dat je rijp voor de A bent zeg maar maar het verschilt natuurlijk van vechter tot vechter.
Als Thanit en zijn trainers, Thanit klaar vonden om daar te knokken moet je dat gewoon doen. Ze waren overtuigd van zijn kwaliteiten en dat is gebleken. Maar daarmee heb je ook aangegeven dat nivo aan te kunnen. Wat is er dan nog te zeggen over ervaring als je tegen zulke tegenstanders heb staan knokken? Dan heb je de kennis en kunde om er mee in de ring te staan. Als ze vonden dat hij te weinig ervaring had, had hij in de eerste instantie niet eens mee moeten doen. Dus bij deze is gelbleken dat hij klaar is voor de A klasse en sterker: door tegen deze tegenstanders te knokken heeft hij daar zijn toetrede toe gedaan.