PDA

View Full Version : oorlog abidi vs le banner een klassieker



Marco
09-05-2008, 11:03
http://www.dailymotion.com/relevance/search/le%2Bbanner%2Babidi/video/xb7b6_jerome-le-banner-vs-cyril-abidi_extreme

De man van 14K
09-05-2008, 11:16
oldschool, Lebanner zijn hoofd ontplofte zowat. Dat ze hem daarmee hebben laten doorknokken is mij een raadsel

HUNTER
09-05-2008, 11:18
Marieke en ik waren er bij.... man echt een van de beste wedstrijden die ik ooit live heb gezien

Marco
09-05-2008, 11:18
oldschool, Lebanner zijn hoofd ontplofte zowat. Dat ze hem daarmee hebben laten doorknokken is mij een raadsel

mij ook, maar misschien waren ze bang dat anders de zaal zou worden afgebroken aangezien dit een zeeer beladen partij was ?

Chico
09-05-2008, 11:19
Die Abidi is zo'n vuile vechter.. die buil kwam door een kopstoot...

was wel een mooie pot om te zien...

netzoals Hunt vs Sefo

chief108
09-05-2008, 12:14
Marieke en ik waren er bij....
toe maar weer....

wat een klassieker is die pot ook idd...

damn

Garcia
09-05-2008, 12:14
Een van de mooiste partijen die ik ooit heb gezien. Wat een pure willskracht van die vechters. Ze "haten" elkaar en weigerden gewoon neer te gaan na zoveel rake harde klappen over en weer.

Ik bekijk het gevecht nog vaak terug en elke keer weer verbaas ik me over het feit hoe beiden overeind hebben kunnen blijven staan, of elke keer weer opstaan (vooral Cyril) na een down.

payap
09-05-2008, 12:29
Marieke en ik waren er bij.... man echt een van de beste wedstrijden die ik ooit live heb gezien

Hoe was die zaal tijdens deze partij? Denk dat beide wel een aantal zeer fanatieke aanhangers ook zullen hebben gehad.

Marco
09-05-2008, 12:53
beide zijn na deze partij niet meer de oude...

MilfhunterMMA
09-05-2008, 15:39
ok dan post ik ook nog ff een klassieker. imo veel beter dan de 2e partij. als je ziet hoeveel rake tikken worden uitgedeeld poooeeeh.

http://www.dailymotion.com/relevance/search/jackson%2Bvs%2Bliddell/video/x4d6bc_liddell-vs-jackson-1_sport

HUNTER
09-05-2008, 15:43
Hoe was die zaal tijdens deze partij? Denk dat beide wel een aantal zeer fanatieke aanhangers ook zullen hebben gehad.

In het begin, bij de opkomst, was de meerderheid zwaar voor Le Banner. Le Banner komt uit Noord-Frankrijk, Abidi uit Marseille. Het schijnt dat Parijs-Marseille een beetje het Amsterdam-Rotterdam gevoel heeft....

Maar Le Banner werd gaandeweg de partij steeds minder aangemoedigd en je zag de stemming compleet veranderen. Aan het einde van de match stond iedereen Abidi aan te moedigen!

na de match zouden beiden nog bij een perscomferentie aanwezig zijn, maar Le Banner werd meteen afgevoerd en Abidi zat er meteen na de partij. Heel relaxed, net of er niets was gebeurd. Echt amazing

freestyler
09-05-2008, 15:55
abidi is een teringlijer!!:twak::boos::thown:

harry
09-05-2008, 17:15
abidi is een teringlijer!!:twak::boos::thown:

Abidi is een toffe gast we hebben na die partij nog ff buiten met hem gestaan, gewoon een super aardige gozer :twak:

Ok in de ring neemt hij het soms niet zo nauw maar als er iemand "haert"heeft is hij het wel.

Btw hij had hievoor net een moter ongeluk gehad waarbij hij zijn been zwaar gebleseerd heeft, je ziet hem in het begin al mank lopen, maar hij ging gewoon door, respect voor Abidi

fightingfist
09-05-2008, 17:34
Le Banner zag je een paar keer naar een goeie zware stoot, waar Abidi dan ook wel wankelde, gewoon weglopen. hij verwachte dan echt wel gewoon die down maar die Abidi bleef maar staan joh :)

Respect!

harry
09-05-2008, 17:48
Marieke en ik waren er bij....


Toen jullie niet bij ons wilde zitten toch?

Johan H
10-05-2008, 09:26
1 van de mooiste partijen vind ik zelf...

Jeru
10-05-2008, 09:45
Een klassieker, maar met een goede scheidsrechter of dokter had deze partij waarschijnlijk nooit de 4e ronde gehaald.

Oh ja en nog een reden waarom er altijd 5 rondes gevochten moet worden in superfights bij de K-1!!!

tfix
10-05-2008, 14:51
Ik had deze nog niet gezien, goeie partij

Thnx

Jofeljoh!
10-05-2008, 17:40
In het begin, bij de opkomst, was de meerderheid zwaar voor Le Banner. Le Banner komt uit Noord-Frankrijk, Abidi uit Marseille. Het schijnt dat Parijs-Marseille een beetje het Amsterdam-Rotterdam gevoel heeft....

Maar Le Banner werd gaandeweg de partij steeds minder aangemoedigd en je zag de stemming compleet veranderen. Aan het einde van de match stond iedereen Abidi aan te moedigen!

na de match zouden beiden nog bij een perscomferentie aanwezig zijn, maar Le Banner werd meteen afgevoerd en Abidi zat er meteen na de partij. Heel relaxed, net of er niets was gebeurd. Echt amazing

Ik was er ook heen afgereisd met twee vrienden van mij. Op mn verjaardag, allemaal oranje shirtjes aan, Nederlandse vlag erbij. En dan Sem aanmoedigen :D die Franse lui zaten echt wtf...

Marieke had achter ons nog een foto van ons gemaakt.

edit:

http://crew.tweakers.net/lunatic/fok/oranjegasten.jpg

whehe

Marco
11-05-2008, 23:37
jullie hadden een mooie plekje daar of niet ? niet ver van de ring zo lijkt het ?

Jofeljoh!
11-05-2008, 23:41
naah we zaten wel wat hoger. Dit was direct nadat het evenemen was afgelopen, dus toen was het geen probleem om dichter naar de ring te komen. Wilden ff Sem laten zien dat we er voor hem waren haha ;)