PDA

View Full Version : Dana White wants 250 guys like Wanderlei Silva



wrestler_nl
10-05-2008, 13:54
You see the passion he has for this sport. He told me once that he’d rather lose a fight and have the fans going crazy instead of winning a fight where the people are booing. That’s the kind of guy I want in my company fighting on my shows…. He just wants to be able to blow your mind every time he fights. That’s how he is. I just wish I had 250 other guys like him. If I did, this sport would be so far in front of everything else, it would never get caught.”

UFC President Dana White talks about Wanderlei Silva, indicating that it doesn’t matter if he loses more fights because “The Axe Murderer” always puts on a show. He has dropped three straight, however, and has a tough test against Keith Jardine at UFC 84: “Ill Will” at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, on May 24. The interview addresses the possible move to middleweight after the bout — Silva walks around at 210 pounds (just five pounds more than the light heavyweight division limit). But as he puts it, he does own two wins over the current UFC Light Heavyweight Champion, Rampage Jackson. This fight with Jardine will more than likely determine a lot for his fighting future inside the Octagon in regard to weight class


(mmamania.com)

MMARuud
10-05-2008, 15:06
Ik hoop zo hard dat hij deze partij gaat pakken...
Maar het zal zeker niet makkelijk worden.

De man van 14K
10-05-2008, 15:43
Absoluut ik hoop dat wanderlei weer helemaal on top of his game komt!

Tony
10-05-2008, 16:16
x3...

Als ik het iemand gun om nog eens ouderwets te vlammen dan is het wandy wel...

Die gozer heeft ervoor gezorgt dat er heel veel mensen van mma zijn gaan houden..

Zeg nu zelf.. welke mma liefhebber begon niet ooit eens met het kijken van die silva highlight filmpjes....

Jochem
10-05-2008, 17:07
x3...

Als ik het iemand gun om nog eens ouderwets te vlammen dan is het wandy wel...

Die gozer heeft ervoor gezorgt dat er heel veel mensen van mma zijn gaan houden..

Zeg nu zelf.. welke mma liefhebber begon niet ooit eens met het kijken van die silva highlight filmpjes....

Alle liefhebbers van voor 2002? :)

Tony
10-05-2008, 17:22
ik heb vroeger toch zat van die filmpjes gezien met oude vale tudo beelden erop.. Beelden van silva gaan terug tot de jaren mid-negentig hoor...
Silva heeft het prima gedaan destijds in de IVC.
En in 98 ongeveer zat silva al in de ufc... (debuut was iets minder, dikke ko loss tegen belfort)

Jochem
10-05-2008, 18:44
ik heb vroeger toch zat van die filmpjes gezien met oude vale tudo beelden erop.. Beelden van silva gaan terug tot de jaren mid-negentig hoor...
Silva heeft het prima gedaan destijds in de IVC.
En in 98 ongeveer zat silva al in de ufc... (debuut was iets minder, dikke ko loss tegen belfort)

Klopt, maar de highlight reels van Silva zijn toch vooral van na zijn begin in pride toch? Niet dat het boeit, ik kijk ook zelf ook geen 15 jaar MMA ofzo.

54321
10-05-2008, 18:52
als dana dit meent, dan moet hij maar eens diep in de buidel tasten om jongens als manhoef naar de ufc te halen. want hij vecht net als wanderlei met alles wat hij heeft! en winst of verlies het is altijd de partij van de avond.

en ik hoop ook echt dat wanderlei zijn winstpartijen kan pakken, zodat hij weer tegen rampage kan voor de titel. zodat rampage nu eindelijk zijn verliespartijen kan rechtzetten.

Tony
10-05-2008, 18:53
Klopt, maar de highlight reels van Silva zijn toch vooral van na zijn begin in pride toch? Niet dat het boeit, ik kijk ook zelf ook geen 15 jaar MMA ofzo.

Nee ok.. je hebt een punt inderdaad...
Zoals je al zei... boeit idd niet echt.

WAR SILVA!

:)

De dikke nudist
10-05-2008, 19:40
Tony = correct.

http://video.google.nl/videoplay?docid=8176458877506855661&q=wanderlei+silva&ei=RdQlSNSxDomqjQK4hI3XCQ&hl=nl

Wheelie
10-05-2008, 19:44
Wanderlei is een held

Biiyen
10-05-2008, 19:49
Alhoewel ik Jardine graag zie vechten en hem graag aanmoedig kies is nu toch echt voor Wandy. Ik gun hem die overwinning 100%! Die man is zoals Tony terecht zegt een van de personen waarvoor je midden in de nacht opstaat om te gaan kijken. Dana zegt het terecht, mensen met een instelling als Wandy, maar ook Manhoef, zijn goud waard.

Pepe the Ice-Murderer
10-05-2008, 20:32
ultimate wanderlei! :-)

El Bambino
11-05-2008, 11:35
Alles wat die Dana zegt is in eigen belang natuurlijk, tuurlijk wilt deze man 200 van zulke vechters als Silva, brengt meer geld in de latje he!
Maar ieder vechter is anders en daarom is Wanderlei zo bijzonder omdat hij een van de weinigen is met zo een passie. Maar zou Wanderlei ook zo bijzonder zijn als er 200 icoons zouden zijn van hem?

kooivechter
11-05-2008, 14:49
wanderlei is een topvechter. ik vond hem tegen lidell wel wat meer op de counter vechten dan hij normaal doet. ik hoop dat hij van jardine wint, ben alleen bang dat het niet gebeurt