PDA

View Full Version : Gerold Mamadeus Fighting Spirit



Hammerkick
11-05-2008, 12:39
YouTube - Gerold Mamadeus Fighting Spirit (http://www.youtube.com/watch?v=eo7cVA_Dm20)

Jeru
11-05-2008, 12:45
Erg toffe vechter. Was altijd wel gecharmeerd van zijn stijl.

F@dur
11-05-2008, 13:20
Hij was gewoon fenomenaal!!!... ook een legende vind ik.Wat is zijn nationaliteit eig?Ook hoe hij die Tarzati afgemaakt had was indrukwekkend,want Tarzati was 1 van de toppers die tijd... wat er met hem gebeurd is weet ik ook niet... want hij draaide die tijd op volle toeren en dan plots niets meer... ????En er zijn nog zo'n vechters die "plots" verdwenen (waar ik het helemaal niet van begreep)gelijk bijv.:Mustafa Dede,Ricardo Fyeet,Hassan Kassiroui,.... .

Richelieu
11-05-2008, 13:41
Hij was gewoon fenomenaal!!!... ook een legende vind ik.Wat is zijn nationaliteit eig?Ook hoe hij die Tarzati afgemaakt had was indrukwekkend,want Tarzati was 1 van de toppers die tijd... wat er met hem gebeurd is weet ik ook niet... want hij draaide die tijd op volle toeren en dan plots niets meer... ????En er zijn nog zo'n vechters die "plots" verdwenen (waar ik het helemaal niet van begreep)gelijk bijv.:Mustafa Dede,Ricardo Fyeet,Hassan Kassiroui,.... .

....Ricardi Fyeet, van deze "mister Staredown" gaan we binnenkort nog wel wat vuurwerk verwachten!

F@dur
11-05-2008, 13:50
....Ricardi Fyeet, van deze "mister Staredown" gaan we binnenkort nog wel wat vuurwerk verwachten!Vuurwerk????Toch niet bij komend nieuwjaar??? :) .... want hij had toch helemaal gedaan met vechten?????

Stonehorn
11-05-2008, 14:23
Was inderdaad een fenomenale vechter die Mamadeus. Ik hoop dat de video van zijn partij tegen Ballentine (op full contact regels) een keer bovenwater komt, was een ware thriller. Eurosport zond begin jaren '90 de partij Mamadeus vs Cees Masseurs uit. Ook een enorme kraker waarbij Masseurs meerdere gesprongen achterwaartse trappen op zijn gezicht incasseerde!

Tim.H
11-05-2008, 19:47
nog training bij matuari van hem gekregen, echte topper

Fr3ddy
11-05-2008, 19:57
Ja dat was echt een vette vechter om te zien.. de eerste partij tegen Jerry Morris was ook zo'n knaller

RisingSun
11-05-2008, 20:12
Een kennis van mij heet John Veldhuizen en zijn partijen zijn in de jaren 90 ook uitgezonden op eurosport. Kent iemand hem? Hij trainde bij Bully's gym.

Marco
11-05-2008, 23:21
Geweldige technische vechter, met een heel compleet arsenaal aan (trap)technieken.
Altijd een mooie mix van spinning back-kicks, side-kicks en het gebruikelijke muay thai werk natuurlijk. Boksend ook sterk.
Absoluut een vechter waar je een kaartje voor kocht.

Bijna vergeten; top highlight !

Effective
11-05-2008, 23:34
Mooie highlight!! Had Mamadeus ook niet een achtergrond in karate of taekwondo? Was in iig echt een topvechter, volgens mij is hij vrij plotseling opgehouden ergens in de eind jaren negentig.. Hij had van mij nog wel even door mogen gaan.

Marco
11-05-2008, 23:35
Mooie highlight!! Had Mamadeus ook niet een achtergrond in karate of taekwondo? Was in iig echt een topvechter, volgens mij is hij vrij plotseling opgehouden ergens in de eind jaren negentig.. Hij had van mij nog wel even door mogen gaan.

x2

Dragon Tail
11-05-2008, 23:40
Ken Mamadeus van Veronica, toen die zender nog ringsportwedstrijden uitzond.
Daar ken ik ook Perry Ubeda van met z'n fenomale linkerhighkick, zoals John Haanen telkens in zijn commentaar aanhield.
Historische tijden....

Khanom Thom
12-05-2008, 10:47
Ik krijg opeens een "Action Sports" flashback als ik al deze namen lees...