PDA

View Full Version : K-1World GP '08 in: Fukuoka



Slome
15-05-2008, 19:02
http://www.royalrumble.nl/files/Image/Ronny/k1%20japan%20gp%202008/22953551xt6.jpg

Peter Aerts en Remy Bonjasky vechten samen met Glaube Feitosa en Junichi Sawayashiki een super-bout. (no -tag- team):D

marcelt
15-05-2008, 19:19
Grand Prix, dus kwalificatie?
Dat hebben ze slim gedaan want dan zijn ze of Remy of Peter kwijt. :boos:
De Japanners gaan het in eider geval niet worden!

Hoek
15-05-2008, 19:22
Hee, Nishijima...
Misschien gaat dit hem beter af dan MMA.

YoMarK
15-05-2008, 19:48
Dat hebben ze slim gedaan want dan zijn ze of Remy of Peter kwijt. :boos:

Is dit zo?
Valt 1 van de 2 definitief af bij verlies(voor de Finale)?

JeMalleMoer
15-05-2008, 20:47
Remy staat niet meer op de kaart?

K-1 OFFICIAL WEBSITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top842.htm)

Jeru
15-05-2008, 20:50
Het is de Japanse GP.... 8 Japanners strijden dus om een plaats bij de laatste 8. Teixeira zal ook wel met het toernooi meedoen. Die anderen doen een superfight.

___RZA___
15-05-2008, 21:05
Het is de Japanse GP.... 8 Japanners strijden dus om een plaats bij de laatste 8. Teixeira zal ook wel met het toernooi meedoen. Die anderen doen een superfight.

Zowel Aerts als Bonjasky zijn toch al gekwalificeerd voor de laatste 16. Daarbij zijn de vechters die op die kaart staan alleen deelnemende vechters die avond. De matchmaking is nog niet bekend...

rafi
15-05-2008, 21:23
hoe zit het eigenlijk met het talent badr wanneer moet hij aan de bak. of zit hij nog steeds in de bak.:whistling:

Bud S
15-05-2008, 21:28
wat een lelijke gasten die jappen
vooral die maeda heeft een gruwelijke kop

en daar moet je dan tegenaan slaan..., bah !

rafi
15-05-2008, 21:41
wat een lelijke gasten die jappen
vooral die maeda heeft een gruwelijke kop

en daar moet je dan tegenaan slaan..., bah !toen ik de foto.s aan het bekijken was dacht ik persies het zelfde. wat een lelijke koppen.:lol:

Jeru
15-05-2008, 21:54
Zowel Aerts als Bonjasky zijn toch al gekwalificeerd voor de laatste 16. Daarbij zijn de vechters die op die kaart staan alleen deelnemende vechters die avond. De matchmaking is nog niet bekend...

Ik bedoelde dus ook dat de Japanners voor een plek bij de laatste 16 vechten. Er stond wel 8, maar dat was een faux pas :lol:
Uiteraard zijn Aerts en Bonjasky en Feitosa al voor de laatste 16 gekwalificeerd.

De man van 14K
15-05-2008, 22:51
Die gast rechts onderin is nog lelijker dan Ho man Choi, samen zijn het net de kinderen van Lurch uit de Adams family

Slome
17-05-2008, 18:10
Ik bedoelde dus ook dat de Japanners voor een plek bij de laatste 16 vechten. Er stond wel 8, maar dat was een faux pas :lol:
Uiteraard zijn Aerts en Bonjasky en Feitosa al voor de laatste 16 gekwalificeerd.

Aerts en Bonjasky vechten indd een Super Bout : niet tegen elkaar.
De Jappen gaan zich kwalificeren dit toernooi.

En Badr vecht binnen kort gewoon in Finland toch/ of was't nou Zweden...:whistling:

redjuh
17-05-2008, 18:57
dacht dat peter het tegen sem ging opnemen?

Jeru
17-05-2008, 20:13
dacht dat peter het tegen sem ging opnemen?

Dat wil hij bij de laatste 16 in september....

Stallion
20-05-2008, 13:38
Het toernooi en superfight is bekend, en het is behoorlijk kut.

Toernooi:
Musashie - Keijiro Maeda
Mitsugu Noda - Takumi Sato
Ewerton Texeira - Kiraku Hori
Yusuke Fujimoto - Tsuyoshi Hakasako

Super fight:
Peter Aerts - Jan Nortje

Reserve fight:
Tsutomu Takahagi - Keigo Takamori

Leuk dat Aerts vecht maar waarom tegen Nortje. Ik weet dat hij van een blessure afkomt maar zet hem dan tegenover Bregy of Saki of nog beter tegem Hari. Hopelijk komen er nog wat superfights bij.

Eelco
20-05-2008, 13:50
En Bonjasky??

Slome
20-05-2008, 14:22
En Bonjasky??
2x?

Marco
20-05-2008, 14:27
dit is voor aerts ff een leuk uitje, hij zal nortje toch echt wel binnen 1 minuut k.o. slaan.

Stallion
20-05-2008, 14:31
Denk dat er nog wel 1 of 2 superfights worden toegevoegd aangezien Feitosa en Bonjasky ook gepland stonden.

jan sensei kyokushin
20-05-2008, 15:32
Grand Prix, dus kwalificatie?
Dat hebben ze slim gedaan want dan zijn ze of Remy of Peter kwijt. :boos:
De Japanners gaan het in eider geval niet worden!x2 Had ik het niet gedacht die zwarte japs ratten ,klopt marcelt ze proberen alles dan ook alles om de nederlanders te lozen zo gauw mogelijk :thown: die jappen zijn echt niet te vertrouwen opzouten met die gasten

RedDawn
20-05-2008, 15:58
x2 Had ik het niet gedacht die zwarte japs ratten ,klopt marcelt ze proberen alles dan ook alles om de nederlanders te lozen zo gauw mogelijk :thown: die jappen zijn echt niet te vertrouwen opzouten met die gasten

Jezus wat een domme reactie.

En als je had gelzen moet Peter niet tegen Bonjasky maar tegen Nortje.

Slome
20-05-2008, 16:37
en het is een super fight; dus staat niets op het spel; behalve dat t gevaarlijk is voor peter; zijn status, en mogelijke kans op blessure's... stel dat hij verliest,, tegen een stoot van meneer nortje aanloopt.... stel....

die jappen moeten zich kwalificeren...tijdens het toernooi,,, .. daaraan doen de nederlanders niet mee!

jan sensei kyokushin
20-05-2008, 16:42
en het is een super fight; dus staat niets op het spel; behalve dat t gevaarlijk is voor peter; zijn status, en mogelijke kans op blessure's... stel dat hij verliest,, tegen een stoot van meneer nortje aanloopt.... stel....

die jappen moeten zich kwalificeren...tijdens het toernooi,,, .. daaraan doen de nederlanders niet mee! osu sjoerd ik had het net verkeert gelezen over peter en remy , maar ook nu kan je zien wat jij zegt dat de nederlanders niet tegen jappen uitkomen maken ze meer kans op kwalificatie jajaja ze zij sluw bezig :whistling:die zwarte ratten o sorry jappan :)

sportgreetz
jan

Slome
20-05-2008, 16:44
ya,, indd. in vanuit die visie heb je helemaal gelijk.. maar volgens mij is t toch altijd al zo geweest.. of zit ik d'r nu helemaal naast? btw: het zijn niet allemaal jappen hé..

osu(voor jan)

sjaakie'tje
20-05-2008, 21:40
en het is een super fight; dus staat niets op het spel; behalve dat t gevaarlijk is voor peter; zijn status, en mogelijke kans op blessure's... stel dat hij verliest,, tegen een stoot van meneer nortje aanloopt.... stel....

die jappen moeten zich kwalificeren...tijdens het toernooi,,, .. daaraan doen de nederlanders niet mee!

Peter is wel langzaam geworden, dat werd wel erg duidelijk wanneer hij tegen Pettas vocht. Nortje is een pro boxer met een loeiharde stoot in huis and hij heeft erg lange armen. De kans bestaat Peter tegen enkele van die stoten aanloopt want Nortje weet dat zijn enige kans is om voor de KO te gaan, anders trapt Peter zijn benen kapot. Of we krijgen Peter door TKO of we krijgen Nortje door KO. Het eerste is wel waarschijnlijker, maar ik denk niet dat hij al 100% kan trappen met zijn knie.

Als Nortje wint, dan zit K-1 wel met een probleem ...

Sawayashiki zouden ze in het toernooi moeten steken, kerel heeft nog geen toernooi gevochten .... enkel de finale :whistling:

sjaakie'tje
20-05-2008, 21:42
Le Banner vs Schilt title fight?

Slome
20-05-2008, 21:45
Le Banner vs Schilt title fight?

Bron?

Jeru
20-05-2008, 22:00
ya,, indd. in vanuit die visie heb je helemaal gelijk.. maar volgens mij is t toch altijd al zo geweest.. of zit ik d'r nu helemaal naast? btw: het zijn niet allemaal jappen hé..

osu(voor jan)

De Japanners vechten inderdaad altijd hun eigen kwalificatietoernooi, maar daar deed wel altijd een buitenlander aan mee die in Japan woont oid. In het verleden heeft bv Pettas weleens de Japanse GP gewonnen.

Marco
21-05-2008, 10:19
ik denk dat Aerts niet tegen een stoot van Nortje oploopt, Aerts houd afstand, veegt er een paar lowkicks in die allemaal raak zullen zijn, Nortje denkt van waar ben ik aan begonnen en krijgt er gelijke een paar ouderwetse hoeken om zijn oren .

Bud S
21-05-2008, 10:45
, maar ook nu kan je zien wat jij zegt dat de nederlanders niet tegen jappen uitkomen maken ze meer kans op kwalificatie jajaja ze zij sluw bezig :whistling:die zwarte ratten o sorry jappan :)


:thup: Jappen is idd een stuk vriendelijker dan sluwe zwarte ratten hahaha

chief108
21-05-2008, 10:52
http://img354.imageshack.us/img354/2609/poster60114912mg0.jpg

Ton
21-05-2008, 12:57
Peter is wel langzaam geworden, dat werd wel erg duidelijk wanneer hij tegen Pettas vocht. Nortje is een pro boxer met een loeiharde stoot in huis and hij heeft erg lange armen. De kans bestaat Peter tegen enkele van die stoten aanloopt want Nortje weet dat zijn enige kans is om voor de KO te gaan, anders trapt Peter zijn benen kapot. Of we krijgen Peter door TKO of we krijgen Nortje door KO. Het eerste is wel waarschijnlijker, maar ik denk niet dat hij al 100% kan trappen met zijn knie.

Als Nortje wint, dan zit K-1 wel met een probleem ...

Sawayashiki zouden ze in het toernooi moeten steken, kerel heeft nog geen toernooi gevochten .... enkel de finale :whistling:

Reken er maar wel op dat Peter weer 100% kan trappen...! Voor minder dan 100% stapt ie niet in de ring.

Ik ga voor Peter op TKO met een afdruipende Nortje a la Ray Sefo...

JvB
21-05-2008, 17:49
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm


Schilt vs Le Banner is nog niet officieel, maar dat was de reden dat Cro Cop - Le Banner werd uitgesteld.

Gaar toernooi! De beste en meest interessante vechters doen niet mee: Sawayashiki, Taiei Kin, Alex Roberts en Nishijima.
De winnaar van de eerste partij heeft daarna iig een makkie en ik hoop dat Hori de finale haalt...

Voor alle duidelijkheid: GP betekent dat de winnaar van het toernooi door gaat naar de Final Elimination. Finalisten van voorgaanmd jaar zijn daarvoor al gekwalificeerd, dus ook Bonjasky en Aerts!