PDA

View Full Version : k1 gaat op epo en andere drugs controleren.



rafi
15-05-2008, 22:03
dat las ik bij de buren. dat betekent dat een hoop van onze helden door de mand gaan vallen. maar vind het wel een goede stap om erkening te krijgen. en dat betekent ook dat we eindelijk geen figuren als bob sapp te zien krijgen.:)

bryan
15-05-2008, 22:15
prima plan weer een stap naar een betere sport

gymalkmaar1
15-05-2008, 22:47
Niet alleen bob sap loopt dan tegen de lamp.
Zelf gok ik ook op Le Banner

De man van 14K
15-05-2008, 22:49
Hangt er vanaf waarop ze gaan controleren, als ze op anabolen gebruik gaan controleren kunnen er zeker een paar door de mand vallen..

ArjanV
15-05-2008, 23:06
Anabolica blijft natuurlijk niet eeuwig in je lichaam zitten...als er alleen rond de wedstrijden gecontroleerd gaat worden is het eigenlijk nog allemaal maar een wassen neus...

F@dur
16-05-2008, 04:52
Ma nee man... ,die mannen zijn allemaal puur natuur,:)

Garcia
16-05-2008, 09:16
Goede ontwikkeling.

Chico
16-05-2008, 09:21
Anabolica blijft natuurlijk niet eeuwig in je lichaam zitten...als er alleen rond de wedstrijden gecontroleerd gaat worden is het eigenlijk nog allemaal maar een wassen neus...
je hebt helemaal gelijk... maar denk wel dat het een goede stap in de juiste richting is..

anoniem gg
16-05-2008, 09:24
Ik heb ook zoiets gehoord.
Goeie zaak, maar of het voor de K-1 verstandig is nu ze het al zo moeilijk hebben, is een tweede vraag. Ik denk dat dit misschien wel de nekslag aan K-1 geeft, want schandalen zullen er komen door deze actie.
De vraag is dan waarom gaat de K-1 dat nu doen? Ze moeten natuurlijk ontkennen omdat het de eerste keer een surprise actie moet zijn. Maar stel een aantal grote namen worden een jaar of meer geschorst vanwege epo of anabolen gebruik?
Wat gebeurt er als een aantal populaire vechters hierdoor wegvalt?
Misschien doet de k-1 het wel opzettelijk om te zeggen dat dit de nieuwe reden is waarom K-1 niet voor kan bestaan, als al die schandalen komen. Kunnen ze zeggen als isshi vrij komt het was niet onze schuld maar van die doping controle's!
Overigens doen ze altijd al controles in Japan, alleen geen bloedtesten of controles een maand van te voren!


Kijk als iemand herstellende is van een zware blessure en hij gebruikt wat anabolica, kan ik wel begrijpen. Maar vechters die tjokvol zitten en dan nog een berg epo erbij, moet gelijk zwaar bestraft worden!
Maar ik ben ervoor, mogen de beste winnen zonder het gebruik van rotzooi.

54321
16-05-2008, 09:30
huh, welke problemen heeft de k-1 dan?

anoniem gg
16-05-2008, 09:31
Ik heb ook zoiets gehoord.
Goeie zaak, maar of het voor de K-1 verstandig is nu ze het al zo moeilijk hebben, is een tweede vraag. Ik denk dat dit misschien wel de nekslag aan K-1 geeft, want schandalen zullen er komen door deze actie.
De vraag is dan waarom gaat de K-1 dat nu doen? Ze moeten natuurlijk ontkennen omdat het de eerste keer een surprise actie moet zijn. Maar stel een aantal grote namen worden een jaar of meer geschorst vanwege epo of anabolen gebruik?
Wat gebeurt er als een aantal populaire vechters hierdoor wegvalt?
Misschien doet de k-1 het wel opzettelijk om te zeggen dat dit de nieuwe reden is waarom K-1 niet voor kan bestaan, als al die schandalen komen. Kunnen ze zeggen als isshi vrij komt het was niet onze schuld maar van die doping controle's!
Overigens doen ze altijd al controles in Japan, alleen geen bloedtesten of controles een maand van te voren!


Kijk als iemand herstellende is van een zware blessure en hij gebruikt wat anabolica, kan ik wel begrijpen. Maar vechters die tjokvol zitten en dan nog een berg epo erbij, moet gelijk zwaar bestraft worden!
Maar ik ben ervoor, mogen de beste winnen zonder het gebruik van rotzooi.

Vergeten: Het kan ook zijn dat de k-1 van bepaalde dure vechters afwillen waarvan de K-1 weet dat ze gebruiken, dat kan natuurlijk ook!

anoniem gg
16-05-2008, 09:33
huh, welke problemen heeft de k-1 dan?

Kijkcijfers worden steeds minder, K-1 arena Holland is niet eens meer live uitgezonden naar Japan en vorig jaar zaten ze niet meer in de Tokyo Dome, you do the math!

Bobson
16-05-2008, 09:41
Misschien proberen ze hiermee aan te tonen hoe netjes of alles bij hen gaat. Hoe dan ook, ik vind het prima dat gecontroleerd wordt. Laat de beste vechter winnen, en niet de beste 'laborant' achter de vechter. Ik hoop wel dat de controles eerlijk gedaan worden. Tja, ik ben een beetje argwanend geworden in de loop der tijd...

nicolas the red
16-05-2008, 10:05
haha uh oh... ik denk dat een hoop vechters nu al beginnen zweten

chief108
16-05-2008, 10:10
hypocriet gedoe....
eerst allerlei freaks in de ring neerzetten waar ze helemaal niet horen
en dan nu de moralist uithangen met die controles

denk wel dat er aardig wat mensen tegen de lamp kunnen gaan lopen als er onverwachtse tussentijdse controles zouden komen
alle topsport zit vol met prestatieverhogende middelen
en daar is de K1 heus geen uitzondering op

vraag me wel af of onze Aziatische vrienden hun eigen vechters net zo streng zullen gaan controleren

ben het wel met Bas eens dat dit best wel eens heleboel bad publi-shit-y kan geven voor de K1
en dat dat niet best is voor de sport

anoniem gg
16-05-2008, 10:21
hypocriet gedoe....
eerst allerlei freaks in de ring neerzetten waar ze helemaal niet horen
en dan nu de moralist uithangen met die controles

denk wel dat er aardig wat mensen tegen de lamp kunnen gaan lopen als er onverwachtse tussentijdse controles zouden komen
alle topsport zit vol met prestatieverhogende middelen
en daar is de K1 heus geen uitzondering op

vraag me wel af of onze Aziatische vrienden hun eigen vechters net zo streng zullen gaan controleren

ben het wel met Bas eens dat dit best wel eens heleboel bad publi-shit-y kan geven voor de K1
en dat dat niet best is voor de sport


K-1 is niet hypocriet en de controles worden niet door hun uitgevoerd maar een onafhankelijk bedrijf die dat ook voor het olympisch comitee doet (bedrijf uit Zwitserland), Zoals ik al zelf zei, vreemd dat ze het nu gaan doen maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben!

chief108
16-05-2008, 10:25
de controles worden niet door hun uitgevoerd maar een onafhankelijk bedrijf die dat ook voor het olympisch comitee doet (bedrijf uit Zwitserland)
okee dan....
en die gaan ook tussentijds controleren?

of alleen aangekondigd een maandje voor een gevecht en meteen na een gevecht?

jan sensei kyokushin
16-05-2008, 10:29
Osu controleren op doping? behalve bij de Jappen zeker :whistling: maken ze weer en kans om de K1 :) te winnen .

Sportgreetz
osu

jan sensei kyokushin
16-05-2008, 10:33
Ik heb ook zoiets gehoord.
Goeie zaak, maar of het voor de K-1 verstandig is nu ze het al zo moeilijk hebben, is een tweede vraag. Ik denk dat dit misschien wel de nekslag aan K-1 geeft, want schandalen zullen er komen door deze actie.
De vraag is dan waarom gaat de K-1 dat nu doen? Ze moeten natuurlijk ontkennen omdat het de eerste keer een surprise actie moet zijn. Maar stel een aantal grote namen worden een jaar of meer geschorst vanwege epo of anabolen gebruik?
Wat gebeurt er als een aantal populaire vechters hierdoor wegvalt?
Misschien doet de k-1 het wel opzettelijk om te zeggen dat dit de nieuwe reden is waarom K-1 niet voor kan bestaan, als al die schandalen komen. Kunnen ze zeggen als isshi vrij komt het was niet onze schuld maar van die doping controle's!
Overigens doen ze altijd al controles in Japan, alleen geen bloedtesten of controles een maand van te voren!


Kijk als iemand herstellende is van een zware blessure en hij gebruikt wat anabolica, kan ik wel begrijpen. Maar vechters die tjokvol zitten en dan nog een berg epo erbij, moet gelijk zwaar bestraft worden!
Maar ik ben ervoor, mogen de beste winnen zonder het gebruik van rotzooi. x2 ben het met je eens Bas
osu

anoniem gg
16-05-2008, 10:34
okee dan....
en die gaan ook tussentijds controleren?

of alleen aangekondigd een maandje voor een gevecht en meteen na een gevecht?

Misschien wel of niet en dan moet je nog afwachten welke vechters ze controleren en wanneer, de vraag is: zal een vechter dom genoeg zijn het risico te nemen om een jaar of langer geschorst te worden, een boete te krijgen en drie of vier gevechten hierdoor mislopen en misschien kost het deze vechter dan wel 1 miljoen? Dat is de vraag?

chief108
16-05-2008, 10:38
och...
denk het wel

in de UFC lopen ook regelmatig mensen tegen de lamp
terwijl het bekend is dat daar getest wordt

in de Tour is jaarlijks een "schandaal" terwijl het hele peleton op allerlei middeltjes de eindstreep haalt

het zal nu wel meer een spelletje worden van de medische begeleiding rond een vechter
net als in andere takken van topsport

en dat geeft wel aan iig dat de K1 nu ook tot de topsporten gerekend mag worden ;)

JeMalleMoer
16-05-2008, 10:48
Zal wel grappig zijn als bepaalde vechters plots een stukje minder zwaar zijn of minder gedefinieerd uitzien qua spieren.

Tony
16-05-2008, 10:54
Het wordt dus weer een grote schaakpartij

(lees: een strijd tussen de medische begeleiders ipv een strijd tussen de sporters..)

De sporter die de beste anabolica kan gebruiken zonder betrapt te worden gaat dus winnen? Dus de winnaar zal de beste begeleider hebben.

NESCIO
16-05-2008, 11:39
ik blijf erbij in de Tour wordt niet gebruikt...

anonymous001
16-05-2008, 12:13
Het wordt dus weer een grote schaakpartij

(lees: een strijd tussen de medische begeleiders ipv een strijd tussen de sporters..)

De sporter die de beste anabolica kan gebruiken zonder betrapt te worden gaat dus winnen? Dus de winnaar zal de beste begeleider hebben.

Maar er is wel een verschil met de tour, he? Bij wielrennen (en hardlopen, en gewichtheffen) gaat het puur om het vermogen dat de spieren kunnen leveren: de snelste, de sterkste etc. Bij sporten als voetbal, tennis en dus ook vechtsporten is kracht en conditie niet het enige. Hoewel het natuurlijk wel helpt.

Breggy is sterk zat, maar de k1 finale zal ie niet gauw winnen, gok ik.

rafi
16-05-2008, 12:13
ik blijf erbij in de Tour wordt niet gebruikt...nee...:lol: ze douwen tegenwoordig die anabolen in de fietsen.

redjuh
16-05-2008, 12:19
wellicht een domme opmerking/vraag maar behalve voor afvallen (groeihormonen) en aankomen in massa, kan iemand een middeltje noemen waarvan je beter gaat vechten? en kan iemand mij een winnaar van de k1 noemen (behalve Hug, anabolen) die de k1 heeft gewonnen dankzij prestatieverhogende middelen? mijn voormalig trainer Antoni Hardonk zei het volgende: als een vechter zo weinig vertrouwen heeft in zijn capaciteiten, dat ie naar middelen grijpt, zal ie ook daarvan niet beter worden.

F@dur
16-05-2008, 12:20
İk vınd het soms erg dat er bıjna geen enkele topsporter ıs dıe nıet gebruıkt???Gebruıken vınd ık eıg maar ''cheaten'' en al een voorsprong hebben op een ander.... .Gelıjk bıj Prıde zag je nıks anders.Ma als ık het zo allemaal hoor dan gaat K1 ook wel wat rıchtıng de ondergang van Prıde volgens mıj.Veel problemen,baas zıt ın de bak,kıjkcıjfers vermınderen,nu ook al dopıngcontrole,....

chief108
16-05-2008, 12:22
Bij sporten als voetbal, tennis en dus ook vechtsporten is kracht en conditie niet het enige. Hoewel het natuurlijk wel helpt.
maar het helpt je wel enorm als: je ff een kleine blessure hebt, of 3 keer per dag wilt trainen ipv 2 keer, als je wat ouder wordt en toch op topniveau wilt meedraaien etc. etc...
en als je die extra trainingstijd nou nuttig invult...

Bud S
16-05-2008, 12:22
enige wat het oplevert is dat de k-1 een extra stok heeft om mee te slaan.
ze halen alles uit de kast om ook eens een Japanner de k-1 te laten winnen

anonymous001
16-05-2008, 12:27
maar het helpt je wel enorm als: je ff een kleine blessure hebt, of 3 keer per dag wilt trainen ipv 2 keer, als je wat ouder wordt en toch op topniveau wilt meedraaien etc. etc...
en als je die extra trainingstijd nou nuttig invult...

Ja. Daar heb je wel gelijk in, als je die trainingsschema's ziet, dat is gewoon niet meer normaal. :eek:

F@dur
16-05-2008, 12:43
Ja. Daar heb je wel gelijk in, als je die trainingsschema's ziet, dat is gewoon niet meer normaal. :eek:Ja man,zo denk ık ook wel als ık dıe mannen zıe traınen soms.Voor ıemand dıe nıet gebruıkt ıs het echt nıet haalbaar om per dag 3x zwaar te traınen.Je kunt het mss een dagje doen ma de 2de of de 3de dag kun je nıet meer uıt bed denk... .Eıg ıs het ıllegaal maar aan de andere kant ıs het toch ook een verplıchtıng of vereıste zelfs.Anders kun je het gewoon nıet.Sımpel!!!!

anoniem gg
16-05-2008, 12:57
enige wat het oplevert is dat de k-1 een extra stok heeft om mee te slaan.
ze halen alles uit de kast om ook eens een Japanner de k-1 te laten winnen

Ik denk zelf dat het nu allemaal gebeurt, omdat Dreams nu ook gaat samenwerken met Pro Elite (die zitten in America), Dreams en K-1 zullen ze ook de regels moeten volgen van de Athletic Commisions!

Meer informatie: het wordt allemaal zeer snel gerealiseerd binnen een maand verwacht men!

FOCUS
16-05-2008, 13:01
Wat een gezeik weer.
ignorance is bliss
waarom zouden prestatieverhogende middelen eigenlijk verboden moeten worden?
oneerlijk? op dat niveau gebruikt IEDEREEN
LOGISCH OOK.
De atleet wil het maximale uit zichzelf halen
De supporter wil het maximale entertainment.
Doping is zo oud als de mens.
Beter gedogen en controle om gezondheid in de gaten te houden
met goede OBJECTIEVE adviezen en feiten richting sporter en supporter
dan spelen de sporters ook open kaart,
einde hypocrisie, ook beter voor de sporter zn gezondheid
kan de supporter ook niet aan de ene kant EISEN dat ie waar voor zn geld krijgt en aan de andere kan VERONTWAARDIGING VEINZEN wanner blijkt dat zn held gewoon een MENS is.

Goede, waterdichte controle is bovendien ZONDER TWIJFEL ethisch en wetenschappelijk -en financieel- niet reel/haalbaar. KAN NIET!!!!

Zalig zijn de ontwetenden
A little knowldge is a dangerous thing
drink deep or taste not...

gezeik om doping...

anoniem gg
16-05-2008, 13:02
Pro Elite and DREAM partner to co-promote future fights and events MMA News and Fight Videos (http://mma-news.net/pro-elite-and-dream-partner-to-co-promote-future-fights-and-events/5356)

Dreams is ook van K-1 dus er zit wel een vorm van logica achter dit gerucht!

The Bulldog
16-05-2008, 13:45
Het heeft toch allemaal met begeleiding te maken...

idd als je sommige schema`s ziet van een voorbereding dan schrik je je dood...

Herstel willen ze zo veel mogelijk verbeteren....

opvallende is dat de afgelopen periode vooral vechters in de lichtere categorien zijn betrapt op gebruik van AS...

Chico
16-05-2008, 13:47
wellicht een domme opmerking/vraag maar behalve voor afvallen (groeihormonen) en aankomen in massa, kan iemand een middeltje noemen waarvan je beter gaat vechten? en kan iemand mij een winnaar van de k1 noemen (behalve Hug, anabolen) die de k1 heeft gewonnen dankzij prestatieverhogende middelen? mijn voormalig trainer Antoni Hardonk zei het volgende: als een vechter zo weinig vertrouwen heeft in zijn capaciteiten, dat ie naar middelen grijpt, zal ie ook daarvan niet beter worden.
het gaat meer om het herstellend vermogen... met anabolen enzo is de herstelperiode korter waardoor je over het algemeen meer en harder kan trainen en veel vaker diep gaan omdat het makkelijker herstel dan zonder...

correct me if I'm wrong...

De man van 14K
16-05-2008, 14:00
:lol:
nee...:lol: ze douwen tegenwoordig die anabolen in de fietsen.

FOCUS
16-05-2008, 14:08
Hoe kan het dat een zwaargewicht vroeger 90kg woog en nu boven de 100kg er tientallen zwaargewichten rondlopen:rolleyes:

nicolas the red
16-05-2008, 14:30
Wat een gezeik weer.
ignorance is bliss
waarom zouden prestatieverhogende middelen eigenlijk verboden moeten worden?
oneerlijk? op dat niveau gebruikt IEDEREEN
LOGISCH OOK.
De atleet wil het maximale uit zichzelf halen
De supporter wil het maximale entertainment.
Doping is zo oud als de mens.
Beter gedogen en controle om gezondheid in de gaten te houden
met goede OBJECTIEVE adviezen en feiten richting sporter en supporter
dan spelen de sporters ook open kaart,
einde hypocrisie, ook beter voor de sporter zn gezondheid
kan de supporter ook niet aan de ene kant EISEN dat ie waar voor zn geld krijgt en aan de andere kan VERONTWAARDIGING VEINZEN wanner blijkt dat zn held gewoon een MENS is.

Goede, waterdichte controle is bovendien ZONDER TWIJFEL ethisch en wetenschappelijk -en financieel- niet reel/haalbaar. KAN NIET!!!!

Zalig zijn de ontwetenden
A little knowldge is a dangerous thing
drink deep or taste not...

gezeik om doping...

woah leestekens...

ik vind niet dat jouw punt opgaat, 50 jaar geleden was er geen doping en toen was sport toch ook spannend? het probleem is dat er sommige zijn beginnen valsspelen en de rest toen verplicht is geworden om te volgen. en dat de prestaties van die valsspelers nu als standaard worden aanzien. en dit staat nog los van de hele gezondheidsdiscussie.

FOCUS
16-05-2008, 14:37
woah leestekens...

ik vind niet dat jouw punt opgaat, 50 jaar geleden was er geen doping en toen was sport toch ook spannend?e.


50 jr geleden was er wel doping,
wist je dat Hitler van zijn persoonlijke arts meerdere malen per dag injecties kreeg met amfetamines en Anabolen??
Dan heb je het over 1945, dus daarvoor was er al doping.
Er zijn genoeg artikelen te vinden over dOping in de DDR etc etc


WHOaa leestekens.,:sleep1:
jij moet uberhaupt eerst lezen voor je dingen roept

FOCUS
16-05-2008, 14:41
(J R Coll Physicians Edinb. 2005 Feb;35(1):75-82.) Historisch-medisch artikel over Hitlers medicijngebruik. Sinds de jaren dertig was Hitler verslingerd aan de pillen en spuiten van zijn lijfarts Theodor Morell, die de Führer op het laatst dagelijks injecteerde - met glucose, http://www.ergogenics.org/2005/hitler.jpg estradiol, corticohormonen, extracten, vitamines, amfetamines en testosteron.
Het artikel leunt zwaar op het speurwerk van de omstreden historicus David Irving: een gespecteerd onderzoeker van archieven met een ongekende kennis van nazi-Duitsland, die op een gegeven moment echter mentale kortsluiting kreeg en ging beweren dat er geen bewijs was voor de holocaust. Maar goed - de kwaliteit van zijn wetenschappelijke werk http://www.ergogenics.org/2006/morell.jpg staat buiten kijf. [Hier] (http://www.fpp.co.uk/books/Morell/index.html) kun je gratis en voor niks Irvings boek The Secret Diaries of Hitler's Doctor neerladen.
Aan megadoseringen testosteron deed Morell niet, kun je er in lezen. Hoe vaak hij Hitler met androgenen injecteerde weten we niet, maar per keer was het een ampul Testoviron (http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=Testoviron) http://www.ergogenics.org/2006/coramin.jpg van 25 milligram testosteron-enantaat. Gemaakt door de fabrieken van Schering, net als nu. Het spul was in de jaren veertig dus al op de markt.
Morells injecties hebben Hitler waarschijnlijk geestelijk en lichamelijk gesloopt. De Parkinson-achtige verschijnselen die Hitler ontwikkelde waren het gevolg van de amfetamines die Morell hem toediende, en waaraan Hitler verslaafd was geraakt.
Eén van de amfetamine-achtige middelen die Hitler kreeg was Coramin van Ciba. Ook Coramin is nog steeds op http://www.ergogenics.org/2006/niketamide.gif de markt. De actieve stof, nikethamide of pyridine-3-carboxydiethylamide, dook onlangs op (http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=nikethamide) tijdens dopingcontroles. Torri Edwards, een atlete uit het kamp van John Smith (http://www.ergogenics.org/balco010.html), bleek in 2004 glucosetabs te slikken waar iemand stiekem nikethamide had ingestopt

jan sensei kyokushin
16-05-2008, 14:43
enige wat het oplevert is dat de k-1 een extra stok heeft om mee te slaan.
ze halen alles uit de kast om ook eens een Japanner de k-1 te laten winnenKijk willem begrijpt het ik melde het al hier voor dat de Jappen de doping controlle op hun eiggen deelnemers zelf met en blinddoek voor uitvoeren

ze willen weer naam in de K-1 en dat is WINNEN
opzouten met die gasten

osu

Chico
16-05-2008, 14:49
Hoe kan het dat een zwaargewicht vroeger 90kg woog en nu boven de 100kg er tientallen zwaargewichten rondlopen:rolleyes:
lol.. nou je het zegt... tijdje terug rocky aan het kijken en was hij zwaargewicht kampioen... 86 kilo ofzo wegend :D

vond dat toen al vreemd :p

Bud S
16-05-2008, 14:52
(J R Coll Physicians Edinb. 2005 Feb;35(1):75-82.) Historisch-medisch artikel over Hitlers medicijngebruik. Sinds de jaren dertig was Hitler verslingerd aan de pillen en spuiten van zijn lijfarts Theodor Morell, die de Führer op het laatst dagelijks injecteerde - met glucose, http://www.ergogenics.org/2005/hitler.jpg estradiol, corticohormonen, extracten, vitamines, amfetamines en testosteron.
Het artikel leunt zwaar op het speurwerk van de omstreden historicus David Irving: een gespecteerd onderzoeker van archieven met een ongekende kennis van nazi-Duitsland, die op een gegeven moment echter mentale kortsluiting kreeg en ging beweren dat er geen bewijs was voor de holocaust. Maar goed - de kwaliteit van zijn wetenschappelijke werk http://www.ergogenics.org/2006/morell.jpg staat buiten kijf. [Hier] (http://www.fpp.co.uk/books/Morell/index.html) kun je gratis en voor niks Irvings boek The Secret Diaries of Hitler's Doctor neerladen.
Aan megadoseringen testosteron deed Morell niet, kun je er in lezen. Hoe vaak hij Hitler met androgenen injecteerde weten we niet, maar per keer was het een ampul Testoviron (http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=Testoviron) http://www.ergogenics.org/2006/coramin.jpg van 25 milligram testosteron-enantaat. Gemaakt door de fabrieken van Schering, net als nu. Het spul was in de jaren veertig dus al op de markt.
Morells injecties hebben Hitler waarschijnlijk geestelijk en lichamelijk gesloopt. De Parkinson-achtige verschijnselen die Hitler ontwikkelde waren het gevolg van de amfetamines die Morell hem toediende, en waaraan Hitler verslaafd was geraakt.
Eén van de amfetamine-achtige middelen die Hitler kreeg was Coramin van Ciba. Ook Coramin is nog steeds op http://www.ergogenics.org/2006/niketamide.gif de markt. De actieve stof, nikethamide of pyridine-3-carboxydiethylamide, dook onlangs op (http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=nikethamide) tijdens dopingcontroles. Torri Edwards, een atlete uit het kamp van John Smith (http://www.ergogenics.org/balco010.html), bleek in 2004 glucosetabs te slikken waar iemand stiekem nikethamide had ingestopt

dit schreeuwt gewoon om een creatieve bodybuildende hitler photoshop...;)
zit helaas op m'n werk

FOCUS
16-05-2008, 15:27
dit schreeuwt gewoon om een creatieve bodybuildende hitler photoshop...;)
zit helaas op m'n werk



http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://adolfbody.sytes.net/adolfsad.jpg&imgrefurl=http://adolfbody.sytes.net/&h=265&w=300&sz=15&hl=nl&start=2&tbnid=8yA_IWh0lLsxzM:&tbnh=102&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dhitler%2Bsteroids%26gbv%3D2%26hl%3Dnl

http://adolfbody.sytes.net/adolfsad.jpg


http://adolfbody.sytes.net/adolfheil.jpg

http://adolfbody.sytes.net/adolftrainer.jpg

Bud S
16-05-2008, 15:30
iets zegt me dat het bij deze jongens ook niet helemaal zuivere koffie is...

http://tijlv.studentenweb.org/archeonet/images/asterix.jpg











http://www.annekepeter.nl/strips/sw_personages/jerom.gif

http://bp3.blogger.com/_MDQXhDAkFfU/Ru4MntURBXI/AAAAAAAAAS8/BgL1LLDY3LI/s400/n827765383_1171637_2558.jpg

Bud S
16-05-2008, 15:31
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://adolfbody.sytes.net/adolfsad.jpg&imgrefurl=http://adolfbody.sytes.net/&h=265&w=300&sz=15&hl=nl&start=2&tbnid=8yA_IWh0lLsxzM:&tbnh=102&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dhitler%2Bsteroids%26gbv%3D2%26hl%3Dnl

http://adolfbody.sytes.net/adolfsad.jpg


http://adolfbody.sytes.net/adolfheil.jpg

http://adolfbody.sytes.net/adolftrainer.jpg

:lol::lol::lol: reps !

chief108
16-05-2008, 16:58
reps voor Focus en Willem...

FOCUS
16-05-2008, 18:47
:lol:Willem verdient de reps
de fotos bestonden al, zelfs een hele site aan gewijd:eek:.

On Topic,

ik snap wel dat doping door velen als 'valsspelen' wordt beschouwd.
Het is alleen niet zo, dat de meeste gebruikers gepakt worden.
Ik weet dat de controleurs en instanties doen alsof de pakkans groot is,
dat is ook in de publieke media tussen de regels door te lezen.
Echter, niets is minder waar.
Het is een race tussen fabrikanten/gebruikers/medische experts en de 'dopingpolitie'.
Vergelijk het met pc's, en hacking.
Beveiliging tegen een virus en de hackers maken een nieuwe...
Je kan een middel pas opsporen als je weet dat het bestaat, of gebruikt wordt. Je moet weten hoe het middel 'eruitziet'. hoe het werkt.
Je moet op specifieke middelen controleren, dus het is ondoenlijk om op ALLE bestaande middelen te conroleren. Er zijn wel bepaalde groepen die je kan aantonen met dezelfde test. Maar soms worden er ook middelen gevonden per toeval, omdat ze eens at random op een middel testen.
Vaak wordt de rest ontdekt door een bekentenis.
Zo hadden ze bij een atlete sprint van amerika Modafinil gevonden.
Eerst zeggen dat ze narcolepsie had.
Toen brak ze, gaf nog meer toe: insuline, AAS, GH, EPO.
Die andere middelen hadden ze dus niet eens ontdekt.....
Zoveel hindernissen te nemen:
Je kan middelen nemen waarvan men nog geen weet heeft dat het op de markt is.
meeste middelen zijn ook lichaamseigen.
Je moet controleren als het nog in het lichaam zit.
Je kan maskerende middelen nemen.
Je kan sjoemelen met de urine,
kop kaal scheren,
verdunnen (aan het infuus!)
op trainingskamp gaan in de bergen
bij restsporen gooi je het op vervuiling van supps/
et etcv
etc

Bud S
16-05-2008, 19:38
... het probleem is dat er sommige zijn beginnen valsspelen en de rest toen verplicht is geworden om te volgen. en dat de prestaties van die valsspelers nu als standaard worden aanzien.

een omonkeerbaar probleem zelfs
vanuit sportief ethisch oogpunt kan het natuurlijk absoluut niet door de beugel. prestatie wordt boven sportiviteit gesteld.
echter worden prestaties in de sport uitbetaald in keiharde cash. sportiviteit met een aai over je bol.

de cash in de sport dat is het echte probleem. mensen zijn m.i. alleen bereid zo met hun gezondheid te spelen (ofwel bereid zijn er vroeg of laat aan kapot te gaan) als er genoeg te winnen valt.


ik heb bijv. nog nooit gehoord dat een top-korfballer betrapt is op doping

Bud S
16-05-2008, 19:40
onomkeerbaar ...:blush:

chief108
16-05-2008, 20:07
de cash in de sport dat is het echte probleem.

ik heb bijv. nog nooit gehoord dat een top-korfballer betrapt is op doping
:stupid:

maar moet je je eens voorstellen dat een korfballer (=gemengde sport right??) op het veld staat terwijl zijn testosteron gehalte het 20 voudige van normaal is....
zo'n gast komt niet meer aan spelen toe man :p

http://www.rotterdamtopsport.nl/nl/images/stories/korfbal.jpg

Christophe
16-05-2008, 20:25
:stupid:

maar moet je je eens voorstellen dat een korfballer (=gemengde sport right??) op het veld staat terwijl zijn testosteron gehalte het 20 voudige van normaal is....
zo'n gast komt niet meer aan spelen toe man :p

http://www.rotterdamtopsport.nl/nl/images/stories/korfbal.jpg

LMFAO :lol:

Chico
17-05-2008, 15:37
fok vechtsporten.. ik ga op korfbal :D

marcelt
17-05-2008, 15:59
:stupid:

maar moet je je eens voorstellen dat een korfballer (=gemengde sport right??) op het veld staat terwijl zijn testosteron gehalte het 20 voudige van normaal is....
zo'n gast komt niet meer aan spelen toe man :p

http://www.rotterdamtopsport.nl/nl/images/stories/korfbal.jpg


Hahaha! Reps!

chief108
17-05-2008, 16:01
maar moet je je eens voorstellen dat een korfballer (=gemengde sport right??) op het veld staat terwijl zijn testosteron gehalte het 20 voudige van normaal is....
zo'n gast komt niet meer aan spelen toe man :p

en dan hoor je ineens iemand roepen:
DEKKEN!!!!!!!

en dan gemengd douchen na afloop...

damn

als je er ff over nadenkt is dat korfbal lang zo gay niet als dat het lijkt...

redjuh
17-05-2008, 19:08
ja idd en in dat geval heb ik er weinig tegen. je gaat er toch niet beter van vechten. en epo heeft geen nut, want voordat dat werkt moet je een paar uur inspannen

redjuh
17-05-2008, 19:12
gemengd douchen is leuk, maar als jij daar met je verpuiste bast en anabool gekrompen pikkie staat, heb je d'r weinig aan denk

Tony
17-05-2008, 19:23
iets zegt me dat het bij deze jongens ook niet helemaal zuivere koffie is...

http://tijlv.studentenweb.org/archeonet/images/asterix.jpg


No shit ;)

Nee, deze dan... dat is pas onzuivere koffie

http://www.mwctoys.com/images/review_18hellboy_3.jpg

http://www.smh.com.au/ffximage/2007/06/22/Fantastic_070620102721434_wideweb__300x375.jpg

http://www.supermantv.net/fanart/blayney/hulk/hulk.jpg

http://wallpapers.leovacity.be/images/Katie_Price_Jordan.jpg

http://www.virginmedia.com/images/jordan-celeb-431x300.jpg










http://www.annekepeter.nl/strips/sw_personages/jerom.gif

http://bp3.blogger.com/_MDQXhDAkFfU/Ru4MntURBXI/AAAAAAAAAS8/BgL1LLDY3LI/s400/n827765383_1171637_2558.jpg

chief108
17-05-2008, 19:26
pikkie krimpt niet van AAS...
je ballen wel, omdat die niets te doen hebben aangezien je lijf toch wel stijf staat (no pun intended) van de testosteron

en reken maar dat je geil bent met zulke huge hoeveelheden testos in je lijfje

lijkt me een super alternatief voor blauwe pilletjes als je ouder wordt
hele dag geil, lekker neuken en geen spierverlies

sign me up for that :p

Slome
17-05-2008, 19:29
Top 5 vechter die der mee kappen omdat ze door de mandvallen; en dus gaan korfballen:

Bob Sapp (the MTF'r)
Brock Lesnar
Melvin Manhoef
Kimbo Slice
Jeff Monson....

zo zijn er nog velen te noemen denk k ...;)

Guillermo
17-05-2008, 19:31
Bjorn Breggy
Lebanner...

Tony
17-05-2008, 19:43
Hammer House Gym kan zijn deuren sluiten :lol:

FOCUS
17-05-2008, 20:24
ja idd en in dat geval heb ik er weinig tegen. je gaat er toch niet beter van vechten. en epo heeft geen nut, want voordat dat werkt moet je een paar uur inspannen



hmm, er zijn sprinters gepakt met oa epo, dus het heeft wel zeker nut.
denk dat je er in de ring en zeker in de kooi wel een hoop aan hebt.
Bij de weg; testosteron zorgt voor toename rode bloedlichaampjes, dus een stack met epo en test zal de stamina wel enorm laten toenemen....