PDA

View Full Version : lol white on ortiz



Tony
16-05-2008, 10:47
As stated yesterday, Tito Ortiz made comments stating he would give the UFC another chance should Dana White apologize for the things he has done to him. Well, Dana responded at the conference call and shockingly he’s not playing into Tito’s hand:



“Tito is a f—ing idiot,” White said. “He’s one of the dumbest human beings I’ve ever met. Everything that comes out of his mouth makes no sense.”

White added that he doesn’t think UFC needs Ortiz because he doesn’t think Ortiz can beat any of UFC’s top fighters.

“I put up with his s— when he was a good fighter,” White said. “He’s not anymore.”

“He’s not in anybody’s Top 10,” White said. “I have no interest whatsoever in being in the Tito Ortiz business. … I’ve never wanted to see anyone get their ass kicked worse than I want to see Tito get his kicked next Saturday night.”


Ok.. duidelijke taal van Dana..

Weet je.. Ik hoop serieus dat het Ortiz lukt om Mchida's ass te kicken.. Ook al gun ik machida alles... in dit geval gun ik het ortiz meer om zijn laatste UFC partij winnend af te sluiten.

chief108
16-05-2008, 11:23
Ok.. duidelijke taal van Dana..

:lol:

redjuh
16-05-2008, 12:08
hmm zou die boxwedstrijd ooit nog komen?

Tony
16-05-2008, 12:09
lol... Dana wordt levend opgevreten door Ortiz :D

kooivechter
16-05-2008, 12:14
toch verbaas ik me er elke keer weer over, dat dana dat zou kan zeggen. tito is een vechter van zijn organisatie, en dat je dan je vechter zo afkraakt. ik begrijp daar helemaal nix van. je bent dan volgens mij je eigen organisatie aan het kapot maken. tito verkoopt nog steeds het beste voor de ufc. hij trekt nog steeds het meeste ppv kijkers.

TOON
16-05-2008, 12:21
denk dat Ortiz niet meer de meest interessante vechter voor de UFC is qua omzet/winst.... maar dat was hij wel... en lang... dus het is echt fucking disrespect om zo over een vechter te praten die iig in het recente verleden veel voor de UFC heeft betekend...

Evilman
16-05-2008, 12:29
denk jij echt dat tito meer verkoopt dat gsp, chuck, of rampage?
die gast is al voorbijgestreefd joh.

The Bulldog
16-05-2008, 13:47
mag leien dat ie wint en een vet shirt aantrekt....

FightingDutchman
16-05-2008, 13:55
Ortiz is dan misschien dom volgens White, maar gelukkig heeft hij een super slimme vriendin die heel veel te melden heeft ;)

anonymous001
16-05-2008, 13:56
toch verbaas ik me er elke keer weer over, dat dana dat zou kan zeggen. tito is een vechter van zijn organisatie, en dat je dan je vechter zo afkraakt. ik begrijp daar helemaal nix van. je bent dan volgens mij je eigen organisatie aan het kapot maken. tito verkoopt nog steeds het beste voor de ufc. hij trekt nog steeds het meeste ppv kijkers.

En hoe meer Dana zulke uitspraken doet, hoe meer het gevecht gehyped wordt... De laatste centjes er uit persen heet dat.

De man van 14K
16-05-2008, 13:59
prcies,zijn wij Nederlanders te nuchter voor alhoewel het in sommige gevallen wel zou werken.

kooivechter
16-05-2008, 14:26
titelgevecht ortiz vs lidell heeft nog steeds de meeste ppv kijkers gehad

micha
16-05-2008, 19:04
dana sucks

the boxer
16-05-2008, 19:58
Ortiz is dan misschien dom volgens White, maar gelukkig heeft hij een super slimme vriendin die heel veel te melden heeft ;)

:stupid:

Pepe the Ice-Murderer
17-05-2008, 15:45
Sjaaah, Dana White bewijst zijn intellectuele niveau nog maar eens door zulke uitspraken. En dan schrikken ze ervan dat 40% van de amerikaanse bevolking zo achterlijk is als ze groot (lees dik) zijn.
Dana zou toch eens serieus over zijn houding moeten nadenken. Die eikel denkt dat hij de godfather van MMA is...
Tito gun ik heel hard zijn winst, maar Machida heeft echt wel een sterke indruk op me achtergelaten. Zal wel een vette partij worden en dat weet Dana ook.