PDA

View Full Version : oproep !!!! we laten niet sollen met ons toch??



pamajori
17-05-2008, 02:01
Wat vonden jullie van de actie van |Huub in de gouden kooi om op het laatste moment af te zeggen dat hij niet wilden vechten.
Hoop dat jullie alle kickboksers kunnen oproepen om op Brian te smsen 5656.
Zodat jullie kickboksers aan huub kunnen laten zien dat jullie niet met je laten sollen !!!!!
Hoop dat Hans Nijman dit berichtje ook door krijg please. !!!!
Ongelovelijk dat alle mensen er zoveel tijd in steken en dat Huub dan op het laatste moment afzegt. Terecht was Hans Nijman erg boos. :twak:
Laat merken nogmaals dat je het ten eerste erg laf vond terwijl hij zelf wilden vechten en ten tweede dat Huub eigen het kickboksen teniet deed!!!
Iedereen verder fijn weekend.

Mack
17-05-2008, 02:03
ik begrijp er niets van. Sowieso een kansloos programma.

Tomcraft86
17-05-2008, 02:12
Haha vond het wel een mooie actie van Huub hoe die Brian pakte... Huub had meteen nee moeten zeggen tegen iemand die meer dan 10 kg zwaarder is en 1 jaar personal training van Hans Nijman heeft gehad, terwijl hij zelf nooit gekickboxt heeft...

Hier het hele filmpje met Manhoef, Carbin, Vrij, Glunder en woedende Nijman :):

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=290860


Kort filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=bl-pz5cSa8g

gustafacci
17-05-2008, 02:40
Ik vind ze allemaal even lomp.

Wel zonde dat al die mannen daar voor niks heen zijn gegaan. Manhoef of Dick Vrij had die met die blauwe handschoen gewoon 1 moeten geven. Werd is pas over 4 weken wakker.

redjuh
17-05-2008, 02:49
who gives a fuck

Richelieu
17-05-2008, 08:41
Nee, niks Hans...ik praat wanneer ik wil praten, dit is mijn gouden kooi!!

:wacko:..helemaal doorgedraaid na anderhalf jaar in dat kansloze programma hebben gezeten.

Garcia
17-05-2008, 09:25
Sorry maar ik ga echt niet smssen. En dat Huub afzegt ... tja dat ie een laf mannetje is dat wist iedereen dus mijn inziens wisten die gasten waaraan ze begonnen toen ze hem wilde trainen. Zonde van hun tijd, erg jammer maar ze hadden het kunnen weten.

Dus sorry, maar ik steun je actie niet.

Bud S
17-05-2008, 09:28
Wat vonden jullie van de actie van |Huub in de gouden kooi om op het laatste moment af te zeggen dat hij niet wilden vechten.
Hoop dat jullie alle kickboksers kunnen oproepen om op Brian te smsen 5656.
Zodat jullie kickboksers aan huub kunnen laten zien dat jullie niet met je laten sollen !!!!!


ik heb spijt dat ik dit heb gelezen
zoals redjuh al treffend opmerkte
who gives a fuck ?

anonymous001
17-05-2008, 09:40
ik heb spijt dat ik dit heb gelezen
zoals redjuh al treffend opmerkte
who gives a fuck ?

x2, ik ga toch niet dat huis vol debielen lopen sponsoren?

Evilman
17-05-2008, 09:45
idd.. schijt aan de gouden kooi.
wat verwacht je nou van die mensen.
heb je aandelen in rtl?

Tony
17-05-2008, 10:18
gouden kooi?

The Bulldog
17-05-2008, 11:42
hahaha Rodney...."heren gaan we nou vechten of niet"hahaha

Dannyboy
17-05-2008, 12:07
WTF? :eek:

Jij start gewoon met een fucking item over een of ander kansloos programma.... ben je wel op het juiste forum?

Hou je ons ook even op de hoogte van "As the world turns"... bij voorbaat dank!

Marco
17-05-2008, 12:38
... elke vorm van aandacht voor de gouden kooi is overbodig, dit programma en zijn deelnemers is een heel duidelijk voorbeeld van de verloedering van de maatschappij, de achteruitgang van de menselijke beschaving, allemaal egotrippers die compleet de weg kwijt zijn, eigenlijk heel zielige mensen die heel dringend professionele hulp nodig hebben.

kortom it SUCKS !!!!!

the boxer
17-05-2008, 12:38
who gives a fuck



x2!!!

Ellen
17-05-2008, 12:58
Is gewoon een slechte reclame voor de sport...........

Khanom Thom
17-05-2008, 13:06
Ik stem wel op Brian! Ik gun het die Huub niet om te winnen met zijn grote bek... :)

mit16
17-05-2008, 13:15
Triest volk daar in de gouden kooi, zouden ze dat zelf ook in de gaten hebben?
Ik ben benieuwd hoe die gasten over straat gaan als dat programma ten einde is.

A-team
17-05-2008, 13:19
:sleep1:

mama
17-05-2008, 13:21
zucht waar je je al niet druk over maakt
:sleep1:

Jofeljoh!
17-05-2008, 13:29
Haha vond het wel een mooie actie van Huub hoe die Brian pakte... Huub had meteen nee moeten zeggen tegen iemand die meer dan 10 kg zwaarder is en 1 jaar personal training van Hans Nijman heeft gehad, terwijl hij zelf nooit gekickboxt heeft...

Hier het hele filmpje met Manhoef, Carbin, Vrij, Glunder en woedende Nijman :):

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=290860


Kort filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=bl-pz5cSa8g

Haha ik vind het ook wel een mooie actie! Natuurlijk zou het ook nergens op slaan om op die voorwaarden te vechten. Je zegt het zelf al, tegen een zwaarder iemand met veel meer ervaring. Dat zouden ze op een normaal gala ook niet zomaar toestaan, dus waarom daar wel ;)

Een nog mooiere actie omdat Brian daar weer als een gesjeeste overagressieveling staat daar aan het begin. Ik denk dat ie dacht dat het een buitenkansje was om daar zijn ingehouden woede 'legaal' te kunnen uiten. Die gast zit er vol van, al het hele programma lang.

Ik zou never nooit niet een smsje spenderen aan die wifebeater.

ashi76
17-05-2008, 14:32
ik heb spijt dat ik dit heb gelezen
zoals redjuh al treffend opmerkte
who gives a fuck ?

2x !!! :twak:

gieloe
17-05-2008, 14:38
Haha ik vind het ook wel een mooie actie! Natuurlijk zou het ook nergens op slaan om op die voorwaarden te vechten. Je zegt het zelf al, tegen een zwaarder iemand met veel meer ervaring. Dat zouden ze op een normaal gala ook niet zomaar toestaan, dus waarom daar wel ;)

Een nog mooiere actie omdat Brian daar weer als een gesjeeste overagressieveling staat daar aan het begin. Ik denk dat ie dacht dat het een buitenkansje was om daar zijn ingehouden woede 'legaal' te kunnen uiten. Die gast zit er vol van, al het hele programma lang.

Ik zou never nooit niet een smsje spenderen aan die wifebeater.


X2

54321
17-05-2008, 15:12
Wat vonden jullie van de actie van |Huub in de gouden kooi om op het laatste moment af te zeggen dat hij niet wilden vechten.
Hoop dat jullie alle kickboksers kunnen oproepen om op Brian te smsen 5656.
Zodat jullie kickboksers aan huub kunnen laten zien dat jullie niet met je laten sollen !!!!!
Hoop dat Hans Nijman dit berichtje ook door krijg please. !!!!
Ongelovelijk dat alle mensen er zoveel tijd in steken en dat Huub dan op het laatste moment afzegt. Terecht was Hans Nijman erg boos. :twak:
Laat merken nogmaals dat je het ten eerste erg laf vond terwijl hij zelf wilden vechten en ten tweede dat Huub eigen het kickboksen teniet deed!!!
Iedereen verder fijn weekend.


haha, ben jij dat brian?

Biiyen
17-05-2008, 15:32
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot

chief108
17-05-2008, 15:49
who gives a fuck


who gives a fuck ?
who gives a fuck....

neg reps voor kuttopic

marcelt
17-05-2008, 16:03
who gives a fuck....

neg reps voor kuttopic

x2

Ronald
17-05-2008, 16:05
Die Huub trekt zich dus terug en gaat vervolgens "imponerend haantjesgedrag" vertonen door te duwen? :rolleyes: Hahaha :D . Hans zegt 't goed: "Of je vecht of je vecht niet" maar die stoerdoenerij komt daarna wel heel dom over :wacko:

Illest
17-05-2008, 16:31
brian noemt zichzelf 'de ervaren kickboxer' met een nieuwelingen partij op 'no contest'....ze zouden 'm bij elke sportschool in elkaar peren..

ach ja, de gouden kooi is zoooo fout dat het eigenlijk ook wel weer leuk is:D

gymalkmaar1
17-05-2008, 16:52
Ik vind het jammer dat er een "goude kooi" gerelateerd topic midden in de mma sectie te vinden is.
Dit doet erg af aan het niveau van dit forum.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als een moderator dit topic wilt verwijderen of verplaatsen naar het Off topic sectie van ons tot een dag geleden nog mooie forum.

Bij voorbaat dank.

Biiyen
17-05-2008, 16:55
brian noemt zichzelf 'de ervaren kickboxer' met een nieuwelingen partij op 'no contest'....ze zouden 'm bij elke sportschool in elkaar peren..

ach ja, de gouden kooi is zoooo fout dat het eigenlijk ook wel weer leuk is:D

Als je 1 jaar lang elke week een keer of drie les heb gehad van Nijman en vecht op 75 kilo.... en je tegenstander is een 65 kilo wegende kettingroker en praatjesmaker die nooit sport... dan ben je inderdaad wel de "ervaren" kickboxer hahaha.

gymalkmaar1
17-05-2008, 17:41
Als je 1 jaar lang elke week een keer of drie les heb gehad van Nijman en vecht op 75 kilo.... en je tegenstander is een 65 kilo wegende kettingroker en praatjesmaker die nooit sport /spoort... dan ben je inderdaad wel de "ervaren" kickboxer hahaha.

anonymous001
17-05-2008, 17:49
Ik vind het jammer dat er een "goude kooi" gerelateerd topic midden in de mma sectie te vinden is.
Dit doet erg af aan het niveau van dit forum.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als een moderator dit topic wilt verwijderen of verplaatsen naar het Off topic sectie van ons tot een dag geleden nog mooie forum.

Bij voorbaat dank.

x2

Virus
17-05-2008, 17:56
Yep... zit wel wat in ja... lijkt me hier niet op z`n plaats...

Ronald
17-05-2008, 18:24
Ik vind het jammer dat er een "goude kooi" gerelateerd topic midden in de mma sectie te vinden is.
Dit doet erg af aan het niveau van dit forum.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als een moderator dit topic wilt verwijderen of verplaatsen naar het Off topic sectie van ons tot een dag geleden nog mooie forum.

Bij voorbaat dank.
Ik moet je helaas teleurstellen. We gaan geen topic verwijderen enkel omdat die gouden-kooi-gerelateerd is. Dat zou niet echt objectief modereren zijn ;).

Nou kijk ik nooit de gouden kooi, dus ik weet er niet veel van af, maar ik zie hier gewoon een topic over kickboksen. Dan zie ik ook nog eens heel veel vechtsporticonen langs en in de ring staan, dus wat mij betreft is deze topic vechtsportgerelateerd, ook al begrijp dat de één dat wat meer zal waarderen dan de ander.

De man van 14K
17-05-2008, 18:45
KUT ik gaf de TS perongeluk + reps. kan iemand dat herstellen in 20x neg?

anyway, ik snap niet dat Dick en Hans zich hier voor lenen, dat hebben ze toch niet nodig? kom op, leuk dat we kickboxen in een positief daglicht proberen te stellen maar op deze manier lukt dat niet en zeker niet met die mongolen in de gouden kooi!

YoMarK
17-05-2008, 18:57
Kuttopic(en advies van Rosso opgevolgt)!

anonymous001
17-05-2008, 19:16
Ik moet je helaas teleurstellen. We gaan geen topic verwijderen enkel omdat die gouden-kooi-gerelateerd is. Dat zou niet echt objectief modereren zijn ;).

Nou kijk ik nooit de gouden kooi, dus ik weet er niet veel van af, maar ik zie hier gewoon een topic over kickboksen. Dan zie ik ook nog eens heel veel vechtsporticonen langs en in de ring staan, dus wat mij betreft is deze topic vechtsportgerelateerd, ook al begrijp dat de één dat wat meer zal waarderen dan de ander.

Ik vind dit eigenlijk wel vreemd, want hoe is iemand die misschien thaiboksen ging trainen -maar toen niet- vechtsport gerelateerd?! :confused: En verder, dat er vechtsporticonen mee te maken hebben; Jenna Jameson staat toch ook in de offtopic (en andere plekken...)?

Ik snap dus niets van bovenstaande, maar geeft niet, zo belangrijk is het ook weer niet.

En zo lang we deze blijven uppen, blijven die mafketels hier de aandacht opeisen... Mijn schuld, dus ook.:blush:

chief108
17-05-2008, 19:18
KUT ik gaf de TS perongeluk + reps.
prutser.... :twak:

ik heb hem al neg reps gegeven...

Guillermo
17-05-2008, 19:39
Gouden kooi? People still watch this shit? :eek:

De dikke nudist
17-05-2008, 19:41
Ik vind het jammer dat er een "goude kooi" gerelateerd topic midden in de mma sectie te vinden is.
Dit doet erg af aan het niveau van dit forum.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als een moderator dit topic wilt verwijderen of verplaatsen naar het Off topic sectie van ons tot een dag geleden nog mooie forum.

Bij voorbaat dank.
Heb jij altijd zand in je vaginaatje?
Relax, ouwe.

Now posting in a legendary thread trouwens.

MilfhunterMMA
17-05-2008, 19:50
Ik laat gewoon lekker met me sollen hoor.

Tomcraft86
17-05-2008, 19:51
Ik vind het jammer dat er een "goude kooi" gerelateerd topic midden in de mma sectie te vinden is.
Dit doet erg af aan het niveau van dit forum.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als een moderator dit topic wilt verwijderen of verplaatsen naar het Off topic sectie van ons tot een dag geleden nog mooie forum.

Bij voorbaat dank.


Waarom verwijderen of verplaatsen? Als dit topic of de Gouden Kooi je niet bevalt, open en lees dit topic dan niet..

De man van 14K
17-05-2008, 19:55
Waarom verwijderen of verplaatsen? Als dit topic of de Gouden Kooi je niet bevalt, open en lees dit topic dan niet..



De eerste keer was het denk ik ook al duidelijk

gymalkmaar1
17-05-2008, 22:18
Heb jij altijd zand in je vaginaatje?
Relax, ouwe.

Now posting in a legendary thread trouwens.

:ehhh:

iro·nie (dev) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

En nu nog een keer mijn post lezen,zet m op ik geloof dat je het kan.

gieloe
17-05-2008, 22:44
hoe kun je reps geven?

De dikke nudist
17-05-2008, 22:51
hoe kun je reps geven?
Op het weegschaaltje klikken rechts boven de post die je goed vindt (of juist niet).

gieloe
17-05-2008, 22:56
ok en wat heb je eraan dan?
en waar kun je je eigen reps terugvinden?

De man van 14K
17-05-2008, 23:08
wat je er aan heb? Je ego wordt gestreeld! Het ontvangen van Reps is alsof je ballen geknuffelt worden door een medeforummember! Instant respect voor het plaatsen van een geniale post, remark of het delen van je wijsheid!.
Om je eigen status te bekijken: druk op het weegschaaltje bij je eigen post of naar menu en User CP..

Richelieu
17-05-2008, 23:15
hahaha...prachtig verwoord Rosse of moet ik je tegenwoordig the Douche noemen..:D

De man van 14K
17-05-2008, 23:18
;)hehe

misschien moet ik hier mijn naam maar veranderen:brow:

Dragon Tail
18-05-2008, 00:07
hahaha...prachtig verwoord Rosse of moet ik je tegenwoordig the Douche noemen..:D

O, is Rosso dus The Douche op Fighttalk?
Haha. Grappig.

De man van 14K
18-05-2008, 00:15
Ach zie het maar als 1x vreemd gaan (al is het alleenmaar om te stoken, er wordt natuurlijk wel lekker gehapt ;) ) ach en voor de rest ben ik niet van plan daar meer te posten, er gaat hier al veel tijd in zitten.

Richelieu
18-05-2008, 00:35
Ach zie het maar als 1x vreemd gaan (al is het alleenmaar om te stoken, er wordt natuurlijk wel lekker gehapt ;) ) ach en voor de rest ben ik niet van plan daar meer te posten, er gaat hier al veel tijd in zitten.

Voor het eerst sinds lange tijd een topic die echt loopt op Fighttalk. Eigenlijk moet Dragontail je dankbaar zijn Rosso..:rolleyes:

anonymous001
18-05-2008, 00:40
:ehhh:

iro·nie (dev) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

En nu nog een keer mijn post lezen,zet m op ik geloof dat je het kan.

Nu snap ik er niets meer van... :confused:

Te veel niveaus en lagen voor een simpele ziel als ik...

Dragon Tail
18-05-2008, 00:44
Ach zie het maar als 1x vreemd gaan (al is het alleenmaar om te stoken, er wordt natuurlijk wel lekker gehapt ;) ) ach en voor de rest ben ik niet van plan daar meer te posten, er gaat hier al veel tijd in zitten.

Wel leuk dat je nu ook een Fighttalker bent.
Zoals ik merk vertoon je hier nu ook al Fighttalk gedrag. Is blijkbaar aanstekelijk. :D

De man van 14K
18-05-2008, 11:09
Oh op die manier..
ik snapte hem niet, maar dat zal wel liggen aan mijn mixfight intelligentie niveau. ;)

chief108
18-05-2008, 12:24
Voor het eerst sinds lange tijd een topic die echt loopt op Fighttalk. Eigenlijk moet Dragontail je dankbaar zijn Rosso..:rolleyes:
ja, heb me ook laten verleiden tot wat posts daar...

m'n laatste post daar was in 2006...
:twak:

oh well...

kunnen ze mooi gaan schermen dat hun postcount deze maand met een paar 100 procent omhoog is gegaan :p

Mike
19-05-2008, 10:25
huub belt hans nijman op om zn excuses te maken :D

YouTube - Excuses voor Hans Nijman (http://www.youtube.com/watch?v=jHgvct9NBB0)

Boxer
19-05-2008, 11:43
weet je wat ik me afvraag? Of die lui nog psychologische begeleiding gaan krijgen op t moment dat ze uit die kooi komen? Ze gaan t nodig hebben...

O ja...en wat voor eer is er ook weer te behalen aan t in elkaar slaan van een kettingrokende ongetrainde dwerg met grootheidswaanzin en t lichaam van een twaalfjarige? Als je dat ambieert alleen al dan ben je niet goed wijs.
(zou die Huub echt niet doorhebben dat hij zijn handschoenen waarschijnlijk niet eens een halve minuut omhoog kan houden??)

anonymous001
19-05-2008, 11:45
O ja...en wat voor eer is er ook weer te behalen aan t in elkaar slaan van een kettingrokende ongetrainde dwerg met grootheidswaanzin en t lichaam van een twaalfjarige?

:lol:

Dragon Tail
19-05-2008, 12:23
ja, heb me ook laten verleiden tot wat posts daar...

m'n laatste post daar was in 2006...
:twak:

oh well...

kunnen ze mooi gaan schermen dat hun postcount deze maand met een paar 100 procent omhoog is gegaan :p


Hey, de titel van deze topic luidt: 'oproep !!!! we laten niet sollen met ons toch??'

En toch zijn jij en Rosso er ingelopen. :D
Voor dwangneurose kun je behandeld worden.

chief108
19-05-2008, 12:34
en dat vertel je pas na 16000 + posts....

Gary
19-05-2008, 13:16
Geniale actie van Huub... hij speelt voor de miljoen, niet voor een kansloze kickboxpartij. Hij ahd eigenlijk een braziliaan in moeten huren voor een maandje en dan een mma partij tegen brian moeten draaien ;)

De dikke nudist
17-06-2008, 18:44
Nog interessant nieuws?

MJOKKIE
17-06-2008, 18:59
Ik vind ze allemaal even lomp.

Wel zonde dat al die mannen daar voor niks heen zijn gegaan. Manhoef of Dick Vrij had die met die blauwe handschoen gewoon 1 moeten geven. Werd is pas over 4 weken wakker.


Daarom hou ik zo van dit forum, door de van intellect zwangere posts die mij naar een hoger plan tillen.

Spreek het eens hardop uit wat je allemaal op je typemachientje schrijft.
Je lijkt wel een klein kind