PDA

View Full Version : Andy souwer



Casparvdzouw
18-05-2008, 13:53
Wat vinden jullie van zijn manier van vechten? Ik denk dat er mensen zijn die het heel saai vinden, maar ik kan het ook wel eens zijn met de mensen die zeggen andy heeft een hele uitgemeten verdediging en een goede techniek waarbij hij de punten altijd naar zich toetrekt.

gymalkmaar1
18-05-2008, 14:00
http://www.youtube.com/watch?v=jBPt9SrCPfY&feature=related

saai no way!
Zijn stijl is doordacht en allround,altijd bezig met een plan.
Mischien dat dit soort "intelligente" vechters daarom het stempel saai krijgen.

Casparvdzouw
18-05-2008, 14:01
Ik ben ook wel een fan van hem, maar dan doordat hij goede combinaties maakt met stoot+trap.

Ralph
18-05-2008, 14:05
Ik vind zijn vechtstijl echt alles behalve saai! Je weet gewoon dat hij de eerste ronde altijd even z'n tegenstander aftast en vervolgens is het vol gas naar het einde toe. Supervechter.

Fr3ddy
18-05-2008, 14:10
tja.. ik kan hem ook niet saai noemen..

ambasadeur
18-05-2008, 14:13
goede techniek met veel variatie .
niet voor niets 2 keer k1 max kampioen en een super vent.


De Ketting/Keten is zo sterk als de zwakste schakel.
(De kracht van het geheel wordt bepaald door het zwakste deel).

ashi76
18-05-2008, 14:26
Saai... die gozer is gewoon een wereldtopper !!

TOON
18-05-2008, 14:45
pfffffffff een hele vreemde post dit... souwer is allesbehalve saai! ANDY RULES!!!

Casparvdzouw
18-05-2008, 14:49
Ik vraag om jullie mening, en mijn mening is niet dat hij saai is. Ik heb zelf gelezen dat er mensen zijn die niet weg zijn van zijn stijl. Dus ik vraag gewoon hoe jullie daarover denken dus niks vreemde post.

ashi76
18-05-2008, 14:51
Om dan maar antwoord te geven op je vraag.

Ik vind hem niet saai !.. ;)

De man van 14K
18-05-2008, 14:51
haha... Saai.
De man is een top vechter, de beste die we rond hebben lopen en alles inzich heeft en een genot is om naar te kijken.

Saai? i don't think so..

Hagelslag
18-05-2008, 14:52
Echt de saaiste vechter van heel de K-1 MAX. De partijen tegen bijv. Buakaw en Joeri Mes, da's toch geen vechten meer...

TOON
18-05-2008, 14:55
oke oke het is geen vreemde post, maar ik vind Souwer echt een wereldtopper echt super! en zeker niet saai....

manhoef das pas een saaie vechter ;-)

Biiyen
18-05-2008, 15:00
Andy heeft een waanzinnig combinatie vermogen! Bovenal slimme vechter... The force is strong in that one.

Illest
18-05-2008, 15:10
Ik vind Andy de meest complete vechter op -70 kg.

Stoten, trappen, knieen...combinatie vermogen, explosief en keihard.
Highkicks, gesprongen knieen etc....nee man...alles behalve saai..
Hij bokst trouwens ook erg goed en kan met alle stijlen overweg..

Of het nou Yodsenklai of Joerie Mes is..

Met alle respect voor Kraus...die het ook al bewezen heeft, maar ik denk dat Souwer momenteel de allerbeste vechter is op -70....nationaal en internationaal....maar dat is mijn mening..

Ik moet zeggen dat ie laatst tegen Zambidis niet helemaal bij de les was, maar als je ook je slechte partijen weet te winnen...tja...;)

Highline
18-05-2008, 15:27
ik zal zeggen: topic locked ;)

FOCUS
18-05-2008, 15:29
Souwer is een hele voorspelbare vechter



hij wint bijna altijd

Evilman
18-05-2008, 15:43
ik denk wel dat zijn spelletje ook binnenkort ontmaskerd wordt,
net als dat mensen nu bij pramuk te gaten weten te vinden.
(masato bijv.)

ik snap de saai redenering wel want ik vindt dat ie altijd redelijk
hetzelfde vecht. heel veel binnenkant lowkicks als iemand op m
afkomt, terug komen met stoten etc. het is berekend enzo.

sommige houden van meer passie en rellen als bij drago bijv

Moreno
18-05-2008, 15:48
Andy heeft het allemaal in huis, stoten, trappen, knieen, en een zeer hoog tempo. Hij is mijn #1 voorbeeld ik vind het altijd super om naar de kijken dat verveeld nooit hij altijd bezig is. Niet zo als sommige partijen dat ze alleen wat rondjes staan te draaien in de ring en afentoe zo een zielig trapje of stootje geven.

ANDY NUMMER 1 USH

DAJAK
18-05-2008, 16:39
Andy vind ik de spectaculairste vechter in de k1 max, ik wil geen partij van hem missen en vind hem absoluut niet saai!
Vooral zijn combinatie's vind ik schitterend en die lowkicks.
De partij tegen kalakoda vond ik super, die pot heb ik wel tig keer gezien. Hij kreegt in ronde 1 een knock down te verwerken, maar door zijn vechtlust en zijn schitterende combinatie's zie je hem terugkomen in de wedstrijd en wint ie gewoon de partij.

JeMalleMoer
18-05-2008, 17:38
Kijk altijd uit naar zijn gevechten. Hij blijft me altijd weer verbazen over de kwaliteiten die hij allemaal bezit. Zeker als je weet tegenover wie hij het doet.

De man van 14K
18-05-2008, 17:54
ik denk wel dat zijn spelletje ook binnenkort ontmaskerd wordt,
net als dat mensen nu bij pramuk te gaten weten te vinden.
(masato bijv.)
v


Hoe zou jij zijn super complete stijl die met alle varianten van super aanvallend tot defensief of zeer technisch weet om te gaan, willen ontmaskeren??

ben046
18-05-2008, 18:26
Ik vindt het juist super spannend om naar Souwer te kijken. Respect voor mensen die zo kunnen en durven te vechten.
Hij en Buakaw zijn niet voor niets de enigste twee die de k-1 max 2 keer hebben gewonnen.

MilfhunterMMA
18-05-2008, 18:48
Man, die souwer dat is een en al spectakel

FOCUS
18-05-2008, 19:52
ook een incasseringsvermogen van heb-ik-jou-daar
blijft me verbazen
harde klappen of trappen krijgen en dan even lachen en weer in de aanval.

Glen
19-05-2008, 07:33
Al zou Souwer niet vechten, ik vind hem een wereldtopper...
Hij is één van de weinigen die ziet dat er naast de vechtsport nog meer gebeurd in de wereld, neem zijn inzet voor 'Only Friends' !! Ik krijg kippenvel van die vent, klasse !

Evilman
19-05-2008, 18:18
Hoe zou jij zijn super complete stijl die met alle varianten van super aanvallend tot defensief of zeer technisch weet om te gaan, willen ontmaskeren??

het is buakaw toch ook een keer gelukt?
ik denk dat 99% van de vechters, zeker naar mate ze meer
showen, ook gaten in hun game blootgeven.

het is maar net welk team dat goed genoeg analyseert
en daarop in weet te spelen. hoe? geen idee.. ik heb geen
baat om al zijn wedstrijden intensief te gaan bekijken.

Ben
19-05-2008, 18:37
Wat vinden jullie van zijn manier van vechten? Ik denk dat er mensen zijn die het heel saai vinden, maar ik kan het ook wel eens zijn met de mensen die zeggen andy heeft een hele uitgemeten verdediging en een goede techniek waarbij hij de punten altijd naar zich toetrekt.

wat is dit waar haal je het vandaan om deze vraag te stellen

54321
19-05-2008, 18:42
ik kan zo snel niet een saaie vechter in de k-1 max bedenken. en souwer werkt altijd vooruit, heeft veel ko's, dus is alles behalve saai. maar ik heb het idd ook een keertje gelezen op sherdog, dat er veel hem saai vonden vechten. dit verbaaste mij zeer! souwer=spectakel!

bloody
19-05-2008, 21:35
een genot om naar te kijken

redjuh
20-05-2008, 10:24
ik wil de vergelijking trekken naar joeri mes. super technisch, bekeken, intelligent vechtend. met het verschil dat ik vind dat andy het spel nog beter beheerst, nog effectiever is en nog lang niet uitontwikkeld is.

redjuh
20-05-2008, 10:29
buakaw verloor imo van masato omdat hij vocht alsof hij daarna nog een loodzware finale moest knokken, en masato vocht alsof het de finale al was. dat bleek in zijn finalepartij tegen souwer ook, waarin hij al naar de Klote was. in een 'gewoon' gevecht, geef ik buakaw 19 van de 20 x het voordeel

De man van 14K
20-05-2008, 11:32
Correctemundo, ik heb die filmpjes nagekeken en het is echt zo.
Buakaw is zijn stijl op dit moment te europees aan het maken met meer boksen en minder trappen. De rede ontgaat maar ik zie Souwer nu wel winnen van Buakaw in een los gevecht..

Kerberos
22-05-2008, 15:24
Intelligent, bekeken, berekenent. Souwer werkt gewoon naar een bepaald doel toe en maakt het dan af. Gewoon goed.

Ellen
22-05-2008, 16:23
Souwer is een hele voorspelbare vechter

hij wint bijna altijd

LOL
Hahaha en terecht! Ik vind hem een topper!