PDA

View Full Version : UFC 85: BEDLAM



Slome
20-05-2008, 15:33
7 juni UFC: 85 Bedlam:

* Thiago Alves vs. Matt Hughes
* Michael Bisping vs. Jason Day
* Marcus Davis vs. Mike Swick
* Rashad Evans vs. James Irvin
* Brandon Vera vs. Fabricio Werdum

PRELIMINARY CARD (NOT TELEVISED)
* Martin Kampmann vs. Jorge Rivera
* Thiago Tavares vs. Matt Wiman
* Thales Leites vs. Nate Marquardt
* Luiz Cane vs. Jason Lambert
* Roan Carneiro vs. Ryo Chonan
* Jess Liaudin vs. Paul Taylor
* Antoni Hardonk vs. Neil Wain

http://www.youtube.com/watch?v=o_HV34fOiqY

Beloofd weer veel goeds... en leuke bets:thup:

joost
20-05-2008, 15:35
wel leuk:)

wrestler_nl
20-05-2008, 15:35
ziet er goed uit man...ik hoop dat hardonk wint op ko!!...is dat trouwens zn laatste partij op zn contract??

Evilman
20-05-2008, 17:46
"The greatest welterweight of all time" Matt Hughes? Ik vind de man een absolute topper, maar is deze 'titel' niet wat veel van het goeie?

Vette line-up trouwens!

gezien zijn record is hij dat geloof ik wel.
zijn stats zijn geweldig.. maar hij is nu wel
voorbij gestreefd. diferent era

Ronald
20-05-2008, 18:00
"The greatest welterweight of all time" Matt Hughes?
Die laatste 2 partijen van hem tegen GSP heb ik echt genoten :) . Maar je hebt helemaal gelijk: behoorlijk overdone zo'n "titel".

marster
20-05-2008, 18:30
Hier ga ik naar toe.

wrestler_nl
20-05-2008, 18:41
Hier ga ik naar toe.


:thup:NICE:thup:

Virus
20-05-2008, 23:14
Ik vind dus wel dat ie die titel verdient... Tuurlijk owned GSP hem op dit moment, maar dat wat Matt tot nog toe gedaan heeft, moet George nog laten zien...

En hm... Zulke dingen moet je denk ik niet altijd beoordelen op partijen winst of verlies... Het heeft ook met een bepaald gevoel te maken... Een gevoel dat gebaseerd is op het feit dat hij keer na keer z`n titel verdedigde en wist te behouden...

Tot nu toe 1 van de grootste in de UFC... niet alleen binnen de welter weight devision...

De man van 14K
21-05-2008, 13:16
Is de ranking op die fightcards gebaseerd op de stats en ranglijst volgorde van de vechters? Aangezien die partij van Hardonk helemaal onderop staat.
Is er al iets bekend over zijn contract? De intervallen dat hij vecht zijn trouwens ook erg groot..