PDA

View Full Version : Kimbo Slice commercial voor EliteXC



wrestler_nl
21-05-2008, 11:03
http://www.youtube.com/watch?v=7w_kLQN26no&eurl=http://mmamania.com/

Pepe the Ice-Murderer
21-05-2008, 11:06
Damn zou Kimbo zonder al die mediaheisa wel ooit een kans hebben gekregen in de MMA wereld? Ik begin die hele Kimbo hype spuugzat te worden. Stel je voor dat je Crocop of Fedor of Randy zich zo zouden gedragen, ik denk dat meerdere mma fans de wenkbrauwen zouden fronsen...

Garcia
21-05-2008, 11:21
Damn zou Kimbo zonder al die mediaheisa wel ooit een kans hebben gekregen in de MMA wereld? Ik begin die hele Kimbo hype spuugzat te worden. Stel je voor dat je Crocop of Fedor of Randy zich zo zouden gedragen, ik denk dat meerdere mma fans de wenkbrauwen zouden fronsen...

Helemaal mee eens.
Ik vind Fedor helemaal geweldig, lekker down to earth en geen poespas en hype om die gozer heen.

Kimbo is bekend geworden door z'n harde achtertuin gevechten op YouTube. Leuk om te zien en leuk voor hem dat hij bij Bas Rutten kan trainen en op hoog niveau uit kan komen in MMA. Kimbo heeft zeker potentie om leuke partijen te draaien en het publiek kan vermaken maar een topper zal het mijn inziens niet worden.

En hoe meer de Hype hoe meer mensen nieuwsgierig zijn naar Kimbo en hem willen zien en ervoor gaan betalen.

remco pardoel
21-05-2008, 11:28
Hoog nivo??
Ik zie Kimbo niet aan voor een van de kandidaten voor in de top 20

Tsuki
21-05-2008, 11:33
ach hij zorgt voor konten in stoeltjes ....................... its all about the benjamins ...................

MB667
21-05-2008, 11:41
Hoog nivo??
Ik zie Kimbo niet aan voor een van de kandidaten voor in de top 20

Door eind mei van James Thompson te winnen bewijst hij dadelijk dat hij wel bij de top hoort of tenminste een paar van de top aan kan. Thopson heeft flink klop gekregen van toppers, maar ze het ook moeilijk gemaakt (yoshida en frye) Na Thompson moeten ze hem tegen een iemand gaan zetten die rond dof in de top 20 staat, zeker weten dat die moeten oppassen voor Slice. Zeg niet dat hij wint, maar ze moeten zeker niet tegen een stoot van hem oplopen. Tito Ortiz mag wel uitkijken als hij dadelijk verkast van ufc naar elite. En Ken Shamrock helemaal.

BJJCORE
21-05-2008, 11:46
Wat lopen jullie nu allemaal weer te zeuren. Het is ENTERTAINMENT waarmee geld verdiend wordt en Kimbo is een marketingmachine. Dat is wat menig van jullie altijd vergeten het is ENTERTAINMENT. Kimbo met zijn uitstraling trekt veel nieuwe "fans" aan en dit verbreed het beeld van de sport aanzienlijk. Al jaren proberen we verder te komen met MMA en het slaat gewoon niet aan zoals men wil. Nu pakt iemand het over een andere boeg aan en dan gaan we met zijn allen een beetje lopen klagen over 1 persoon. Stel je voor dat jij Kimbo was en je kon op deze manier veel geld verdienen. Zou je dan zeggen "Nee doe maar niet , ik wil niet door Bas Rutten getraind wordenen veel centjes verdienen ipv op straat voor bijna niks mensen af te rossen". Ik geef Kimbo 100% gelijk wat hij doet en hoe hij het doet. Vind je er geen bal aan dan kijk je gewoon niet. Hoe EliteXC bezig is zouden ze haast wel moeten anders maken ze alleen maar verlies met deze shows. Hoe meer HYPE (<- waar men zich nu aan zit te ergeren) hoe meer sponsors zich zullen aanmelden en daardoor kun je een betere competitie zijn tegen de UFC. Is het in dit landje het ene niet dan zeiken we wel over het andere. Wij weten dat Fedor , Randy, Nogaira en nog velen andere aan de top van de foodchain staan. Maar 90% van de bevolking kent deze mensen niet. Hoe vaak ik ook al in japan ben geweest en Remco dat moet jij ook beamen , daar zie je bij alle gala's dat kinderen gezellig met hun ouders een dagje naar Pride, Dream of K-1 of wat dan ook gaan. Die cultuur is hier niet en in Amerika ook niet. Je ziet ook dat in amerika vooral kinder gek zijn van Kimbo en graag met hem op de foto willen. Deze kinderen groeien ook weer op als fans en dat betekend een breder publiek wat naar je gala komt. EliteXC kijkt naar de toekomst en is niet hier om aan jullie wensen te voldoen. Ik geef Kimbo het respect dat hij toch maar in de ring gaat staan en ook ik hoop dat hij betere competitie krijgt, maar nu nog niet. Het totaal plaatje ligt in de toekomst als er meer publiekstrekkers zijn voor EliteXC zodat het niet meer uitmaakt of Kimbo wint of verliest. It's all business. En om Kimbo niet te mogen vanwege een reclame of zijn tegenstanders die te zwak zijn is gewoonweg narrowminded. Het is net alsof men niet wil dat deze sport groeit. Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden en dit is er 1 van. Ik ga geen boeh roepen als een marketing plan nog niet is uitgewerkt. Hun focus ligt nu rond Kimbo en dat is maar al te link en dat snappen ze zelf ook. Ze willen niet dat hij verliest en te vroeg wordt gebracht en dat is te begrijpen. Zijn kosten zijn relatief lager dan een Randy Couture of Nogaira of wie dan ook in de Top 10 te promoten en gevechten te geven omdat deze personen top dollar willen en men niet zal accepteren dat zij tegen een zwakke tegenstander gaan vechten. Bij Kimbo is dat wel het geval en dat ziet met ook terug in de portomonee. Normaal reageer ik niet zoveel , maar heb vaak met mijn neus er bovenop gezeten in dit wereldje en meestal wordt er met een gala verlies gemaakt of you play even. Als Kimbo ooit van een Top 10 vechter wint...good for him. Als hij verliest.... jammer I could not care less. Maar ik wil in de toekomst meer partijen zien van onafhankelijke MMA organisaties en als de undercard dan beter is dan de Main Event wat slecht 1 grote stunt is , dan heb ik daar vrede mee en krijgt iedereen wat hij wil.... Damn ik heb wel veel getyped nu... ;-) Laters peeps and enjoy this forum ;-)

Ton
21-05-2008, 11:48
Tito en Ken zijn al haast 'legendes' in de vechtsport/ufc wereld. Zij trainen al jaren mma. Ik zie hun met een goed strijdplan met niet al te veel moeite winnen van de gehypte Kimbo.
1 verliespartij voor Kimbo en de hype is alweer een stuk gedaald, let op mn woorden.

Ben geen Thompson fan, maar hoop op een wat intelligenter vechtende Thompson. Toch vreemd dat hij de underdog is tegen een hype die enkel met een van de beste vechtsporters ter wereld traint, maar zelf nog nooit tegen een een getrainde en geleerde vechtsporter in de ring heeft gestaan...

Ton
21-05-2008, 11:51
BJJCORE: Hoe meer hype, hoe meer freakshow... Sapp is het schoolvoorbeeld, daar zat en zit toch ook geen enkele ECHTE vechtsportliefhebber op te wachten. Weet niet of freakshows nu het middel moeten zijn om een breder publiek te trekken voor de mma wereld... Laat het dan voor mij part maar een klein wereldje zijn met enkel echte liefhebbers en kenners!

TheSkindo
21-05-2008, 11:58
Klopt, ik zag Sapp ook liever gaan, maar het aantal mensen in het publiek van een gala dat zelf vecht of zelfs aan vechtsport doet is niet groot genoeg om zoiets te eisen. Het merendeel van het plubliek wil maar 1 ding zien knokken! en het zal ze een worst wezen of iemand al 30 jaar traint of 3 maanden.
Het draai om geld, wil je echte vechters showen dan zal je ook mensen moeten laten vechten waar publiek op afkomt, leuk of niet...

MB667
21-05-2008, 12:55
Kimbo kun je niet met Sapp vergelijken.

TheSkindo
21-05-2008, 13:00
Omdat?

kooivechter
21-05-2008, 13:14
Kimbo kun je niet met Sapp vergelijken.

klopt. vind ik ook, die vergelijking kun je niet maken. je kunt zeggen van de man wat je wilt, maar kimbo is wel een warrior en 10 keer de atleet die bob sap is. het is jammer dat kimbo laat is begonnen, anders had het zeker een topper kunnen worden.

Iwan
21-05-2008, 13:18
Omdat?

Omdat Kimbo al behoorlijk wat keren geknokt heeft en Sapp nog nooit. En omdat Kimbo serieus tracht de sport onder de knie te krijgen terwijl Sapp alleen maar weet hoe hij de snoeppot vinden...

Guillermo
21-05-2008, 13:19
Omdat?

Nou dat is niet moeilijk:

Sapp=> een brok vlees tjokvol anabolen die geen ene atletisch vermogen heeft en als enig doel in de ring heeft: om zo snel mogelijk weg te wezen en zijn poen te pakken (gaat ook nog huilen als hij toch klappen krijgt)

Kimbo=> een straatvechter die kan knokken ook, heeft geen 10 jaar budo ervaring maar de wil en een fisiek waar je U tegen zegt (anabolen? mischien)

In short, ik zie liever een pot van deze man dan die randdebiel van een Sapp. :thown:

BJJCORE
21-05-2008, 13:36
Ton: Jij prefereerd een klein wereldje van MMA, dat is leuk voor jou, maar jij betaald de kaarten van EliteXC niet. Dat bedoel ik nu met narrowminded. Men denkt alleen aan zichzelf en staat er niet bij stil dat men geld probeerd te verdienen met deze shows. Ik zou ook liever beter vechters zien , maar ik begrijp wel dat Kimbo een publiektrekker is die geld in het laatje brengt. Als je een klein wereldje van MMA wilt dan sterft het af als je het bij die paar fans en keyboardwarriors wilt laten. MMA is business en het is een sport. Maar op plaats 1) Entertainment Business. Als je al EliteXC hun sponsorgeld betaald en ppv's (die aankomend gala dus niet gelden) en hun zitplaatsen dan zullen ze aan je wensen voldoen. Met alleen zeggen dat je een klein wereldje van MMA wilt is dat een schreeuw in de sahara, nobody cares what you say. Dat is geen aanval naar jou toe maar that's the way it is. Bob Sapp is niet met Kimbo te vergelijken, maar wel als marketing strategie. Ik was zelf in japan op het moment dat Bob Sapp daar net opkwam en hij was daar een media hype die veel mensen naar elk gala waar hij vocht heeft gekregen. Deze hype stierf af omdat men er achter kwam dat Bob Sapp een quiter is in de ring en geen vechtershart heeft. Maar voor zolang het duurde hebben ze via hem flink veel geld verdiend. En vergeet niet hij heeft ook op gala's gestaan waar op de undercard ook verdomd goede partijen waren voor de liefhebbers.
Kimbo proberen ze van een snelle afgang te behoeden en geven hem genoeg tijd om ervaring op te doen in MMA. Hij vecht nu MMA dan is het ook een MMA vechter. Men zal altijd over hem blijven zeuren ... al wint hij 100 partijen dan nog is hij in sommige mensen geen MMA vechter. Je neemt een vechter in je hart of niet. Kijk naar Randy Couture. Hij is voor sommige mensen een ware held. Maar zo bijzonder is zijn fightrecord helemaal niet. Hij was op de juiste plaats op het juiste moment in veel van onze ogen. Kimbo is er ook op de juiste plaats op het juist moment voor mensen die geen verstand hebben van MMA. Dat is perfect wat dat verbreed het publiek. In een klein MMA wereldje kunnen vechters niet goed betaald worden en wil niemand meer MMA doen maar iets wat beter betaald. Als je MMA meer mainstream kan maken kunnen vechters ook beter betaald worden en krijg je ook meer participanten omdat men denkt ook zoveel geld te kunnen verdienen. Met een narrowmind gedachte slaagt geen elke sport of organisatie of business. Het is leuk een fan te zijn, maar men moet ook een transparante blik tegen zoiets houden wil je er juist over kunnen oordelen. Ik hoop dat Kimbo nog vaak wint en iedereen bekend raakt met MMA. Kimbo is in ieder geval geen freakshow. Hij is afgetraind en weet wat hij doet in de ring. Wordt getraind door goede trainers. Kimbo afzeiken is net alsof Bas Rutten een Clown aan het trainen is en is haast een belediging van Bas. Hij steek er veel tijd in en zou dat niet doen als Kimbo ging vechten om een beetje de clown uit te hangen als een Bob Sapp of een ex bejaarde sumo worstelaar.

willy123
21-05-2008, 13:52
Dankzij twee overwinningen op Hoost ( met wat hulp van de scheids ) heeft Sapp een tijdje echt vet geld verdient in Japan, totdat duidelijk werd dat hij niet alleen geen goede vechter was, maar ook geen vechtershart had. Ik denk dat Kimbo veel meer potentie heeft om een topper te worden. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Thompson, die de laatste twee jaar al vijf keer op KO heeft verloren, een probleem zal zijn voor Kimbo.

Garcia
21-05-2008, 14:08
Hoog nivo??
Ik zie Kimbo niet aan voor een van de kandidaten voor in de top 20

Met hoog niveau bedoel ik meer dat hij wel in UFC mag vechten. En niet als een amateur wordt gezien. Bas steekt veel tijd in Kimbo en dat houd in dat hij potentie ziet in Kimbo. Misschien niet de potentie om nr 1 te worden maar absoluut zeker om een paar hele mooie partijen neer te zetten en het een aantal mensen toch moeilijk te maken.

Jochem
21-05-2008, 14:10
Kimbo heeft een paar filmpjes met Bare-knuckle staatgevechten
Kimbo is populair
Kimbo traint met Bas Rutten
Kimbo heeft zijn gevechten gewonnen
Kimbo heeft nog niet gevochten tegen goede vechters

De rest is wat mij betreft speculatie.

Laat de man eerst een keer of 3 knokken tegen subtoppers, waarvan thompson de eerste is. Dan gaan we zien wat ie kan tegen een topper. Nog een jaartje of 1-1,5 geduld.

TheSkindo
21-05-2008, 14:12
Toen ik zei omdat had ik het over het fenomeen op zich. Naast de duidelijke verschillen zijn er ook veel overeenkomsten. Ze zijn beide geen vechtsporters, worden allebei gehypt, etc. Dus in dat opzicht kan ik ze wel zeker vergelijken.

MilfhunterMMA
21-05-2008, 14:48
ik vind het wel grappig

Pepe the Ice-Murderer
21-05-2008, 15:45
Om ff op die lange uiteenzetting van BJJ core kort te reageren. Ik vind niet dat iemand niet mogen omwille van een duidelijke "overhype" niet hetzelfde als niet willen dat de sport groeit. En entertainment is ook prima, maar als je kerels als kimbo op voorhand de hoofdrol geeft dan vind ik dat we teruggaan naar de tijd waarin MMA geassocieerd werd met leeghoofdige spierbundels die elkaar kapot willen maken. Dit is niet bevorderlijk om de sport te laten groeien. Maar een vechter als Fedor is eerder het ultieme bewijs dat de sport gegroeid is, van "1 stijl tegen een andere" is men gegroeid naar een totaalpakket van complete vechters. Dat helpt de sport groeien en niet de opgeblazen merchandising errond.

Pepe the Ice-Murderer
21-05-2008, 15:46
PS Jochem, volledig akkoord. In de komende twee jaar zullen we zien wat Kimbo in zijn mars heeft.

el bastardo
21-05-2008, 19:20
Kimbo heeft een paar filmpjes met Bare-knuckle staatgevechten
Kimbo is populair
Kimbo traint met Bas Rutten
Kimbo heeft zijn gevechten gewonnen
Kimbo heeft nog niet gevochten tegen goede vechters

De rest is wat mij betreft speculatie.

Laat de man eerst een keer of 3 knokken tegen subtoppers, waarvan thompson de eerste is. Dan gaan we zien wat ie kan tegen een topper. Nog een jaartje of 1-1,5 geduld.
3x

chief108
21-05-2008, 19:25
x4

jochem heeft het mooi verwoord

De dikke nudist
21-05-2008, 19:46
Haters.

De man van 14K
21-05-2008, 20:25
Haters. maar x5 ik ben het met jullie eens


idd O11, x6!

The Bulldog
21-05-2008, 20:26
Kimbo heeft een paar filmpjes met Bare-knuckle staatgevechten
Kimbo is populair
Kimbo traint met Bas Rutten
Kimbo heeft zijn gevechten gewonnen
Kimbo heeft nog niet gevochten tegen goede vechters

De rest is wat mij betreft speculatie.

Laat de man eerst een keer of 3 knokken tegen subtoppers, waarvan thompson de eerste is. Dan gaan we zien wat ie kan tegen een topper. Nog een jaartje of 1-1,5 geduld.

mee eens

BJJCORE
21-05-2008, 21:55
Pepe: Je begrijpt blijkbaar niet hoe marketing werkt. Kimbo is fysiek imposant en hij kan vechten (...zeker niet de beste maar genoeg om in de ring te staan).... om nu te zeggen dat hij een leeghoofdige spierbundel is , slaat nergens op. De man praat gewoon normaal , heeft een gezin en is met zijn sport bezig.... en heeft nu goede begeleiding voor iets wat hij graag wil doen. Juist dit soort uitspraken verzieken de sport. We dragen mensen die een brandbom gooien op handen maar iemand die wordt gebruikt als hype voor MMA is gelijk een leeghoofd. Ik wordt altijd kotsmisselijk van al die bevooroordeelde uitspraken. Dat is het zelfde dat ik jou een sukkel noem om je post terwijl ik je niet eens ken. Dus bij deze doe ik dat niet ;-) Fedor is geen bewijs dat de sport gegroeid is. Fedor bewijst dat we 1.5 jaar stilstaan. Hij vecht nauwelijks en wordt nog steeds door de MMA kenners op handen en voeten gedragen om wedstrijden die hij een tijd geleden heeft gedaan. Fedor is een bewijs dat sambo en MMA goed samen gaan en dat hij menig persoon kan verslaan omdat HIJ een goede vechter is...NIET DAT MMA zo goed is...want de meeste mensen zegt het niks en al helemaal Fedor niet. Niks aan Fedor bewijst dat MMA als geheel geslaagd is. Fedor tegen Ho Man Choi was zeker geen freak event... daar hoor je niemand over ... een complete mismatch ...en waarom.... OM PUBLIEK TE TREKKEN , Ho Man Choi is in Azie en vooral Korea mega bekend en juist hem laten ze vechten om zo de Koreanen meer te betrekken in MMA... en dat is gelukt. En waarom kon dit? Omdat in azie met niet gelijk afgeschreven is als men verliest, maar men het moment herinnerd dat Ho Man uit de eerste armklem kwam. Elke organisatie wil zijn eigen sporticoon en zo vaststellen dat zijn vechter de beste vechter is. Niks is minder waar, maar als jij fans aan je organisatie gaat binden (wat men nu dus met Kimbo doet) dan zullen ze denken dat dat de beste vechter is. In Amerika kennen weinig mensen Fedor omdat hij daar nauwelijks gepromote is (werkt men nu aan voor de nieuwe show natuurlijk). Kimbo is telkens op het nieuws te zien. MMA staat nog in zijn kinderschoenen en alleen de UFC maakt op dit moment winst met zijn businessplan. Als MMA geslaagd is dan heb je verschillende bonden waarbij het geen belemmering is dat vechters van andere organisaties tegen elkaar vechten om zo de titel van elkaar te winnen. Op dit moment is dat te link en maakt elke organisatie zijn eigen kampioen...to make money!!!. Of je dit nu leuk vind of niet..... zo werkt deze business. MMA kan eigenlijk niet bewezen worden , maar de MMA business moet voeten in de aarde krijgen. Ik kan ook niet bewijzen dat Karate een bewezen sport is. Miljoenen mensen doen het maar het is absoluut niet mainstream op een tv zender. Wat is dan een bewijs dat een sport geslaagd is. Als je om Karate een kooi zet en op die regels gaat vechten en het slaat aan bij het publiek en je verdien er veel centjes mee...is het dan bewezen? Of als je een zwarte band hebt gehaald ben je dan goed... of kan je leuk kata's lopen. Wat ik bedoel is dat MMA organisaties daar geen boodschap aan hebben. Je bouwt iets op waar je geld mee wilt verdienen. Je kan niet een kampioen van een andere organisatie lenen om dat jou icoon te maken, want dat laat die andere organisatie niet toe. Als Gary Shaw, Fedor kon krijgen op dat moment dan had hij dat gedaan. Door veel onduidelijkheid omtrent Fedor en contracten is de keus op Kimbo gevallen. Zonder die youtube filmpjes van hem hadden ze Kimbo nooit gekozen als icoon. Maar omdat deze er nu eenmaal zijn en op te zoeken zijn op het web. Wil iedereen deze zgn Kimbo wel eens in het echt zien. Gratis reclame voor EliteXC En DUS trek je publiek naar je show. BUSINESS BUSINESS BUSINESS als je dat niet kan begrijpen moet je in sprookjes geloven dat het gaat om 2 titanen in de ring die vechten voor glorie en eer. Zelfs Fedor en zijn team weten verdomd goed tegen wie ze wel en niet vechten en op welk moment. Je probeerd voor je vechter een fundament te creeeren dat nog lange tijd zal staan. Met Fedor is dat gelukt...maar dat is niet alleen credit voor Fedor maar ook zijn management. Volgens mij was Joop Kasteel ook een keer Wereld Kampioen MMA , .... tja toen hebben we ook hard gelachen. 90% van de zaal geloofde het.... en zo hadden we even onze eigen Wereld Kampioen MMA die weer mensen naar een zaal kon trekken. Maar nu doen ze met Kimbo wat al jaren gebeurd en dan gaan we er hier over lopen zeiken. Als we MMA zouden doen zoals de zgn true fans en keyboardwarriors dan was het nu helemaal dood. Ik was zelf ook zo naief bij mijn tijd bij Pride dat ik dacht aan de samurai spirit...yeah right.... making dollars. Bijna al Takada zijn partijen waren fixed... en laat ik nog maar ophouden over sommige partijen binnen de UFC in het begin. Pride had meneer Oitsuka die ook voor een leuk bedrag wilde afkloppen. Veel partijen werden gehouden die echt nergens op sloegen met bijvoorbeeld Oyama. Maar die het Japanse publiek graag wilde zien. En zo kan ik nog uren doorgaan met hoe deze business werkt. Maar als men het niet wil begrijpen dan ben ik niet degene die daar verandering in wil brengen. Kimbo mag van mijn part jaren kampioen zijn van EliteXC .... zolang er maar ook partijen zijn die me echt aantrekken. Maar ga niet iemand lopen afzeiken die je niet kent en er zich kapot traint om te worden wat sommige "specialisten" zeggen wat hij niet is.

Peace out....

Joris
21-05-2008, 22:01
Wat lopen jullie nu allemaal weer te zeuren. Het is ENTERTAINMENT waarmee geld verdiend wordt en Kimbo is een marketingmachine. Dat is wat menig van jullie altijd vergeten het is ENTERTAINMENT. Kimbo met zijn uitstraling trekt veel nieuwe "fans" aan en dit verbreed het beeld van de sport aanzienlijk. Al jaren proberen we verder te komen met MMA en het slaat gewoon niet aan zoals men wil. Nu pakt iemand het over een andere boeg aan en dan gaan we met zijn allen een beetje lopen klagen over 1 persoon. Stel je voor dat jij Kimbo was en je kon op deze manier veel geld verdienen. Zou je dan zeggen "Nee doe maar niet , ik wil niet door Bas Rutten getraind wordenen veel centjes verdienen ipv op straat voor bijna niks mensen af te rossen". Ik geef Kimbo 100% gelijk wat hij doet en hoe hij het doet. Vind je er geen bal aan dan kijk je gewoon niet. Hoe EliteXC bezig is zouden ze haast wel moeten anders maken ze alleen maar verlies met deze shows. Hoe meer HYPE (<- waar men zich nu aan zit te ergeren) hoe meer sponsors zich zullen aanmelden en daardoor kun je een betere competitie zijn tegen de UFC. Is het in dit landje het ene niet dan zeiken we wel over het andere. Wij weten dat Fedor , Randy, Nogaira en nog velen andere aan de top van de foodchain staan. Maar 90% van de bevolking kent deze mensen niet. Hoe vaak ik ook al in japan ben geweest en Remco dat moet jij ook beamen , daar zie je bij alle gala's dat kinderen gezellig met hun ouders een dagje naar Pride, Dream of K-1 of wat dan ook gaan. Die cultuur is hier niet en in Amerika ook niet. Je ziet ook dat in amerika vooral kinder gek zijn van Kimbo en graag met hem op de foto willen. Deze kinderen groeien ook weer op als fans en dat betekend een breder publiek wat naar je gala komt. EliteXC kijkt naar de toekomst en is niet hier om aan jullie wensen te voldoen. Ik geef Kimbo het respect dat hij toch maar in de ring gaat staan en ook ik hoop dat hij betere competitie krijgt, maar nu nog niet. Het totaal plaatje ligt in de toekomst als er meer publiekstrekkers zijn voor EliteXC zodat het niet meer uitmaakt of Kimbo wint of verliest. It's all business. En om Kimbo niet te mogen vanwege een reclame of zijn tegenstanders die te zwak zijn is gewoonweg narrowminded. Het is net alsof men niet wil dat deze sport groeit. Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden en dit is er 1 van. Ik ga geen boeh roepen als een marketing plan nog niet is uitgewerkt. Hun focus ligt nu rond Kimbo en dat is maar al te link en dat snappen ze zelf ook. Ze willen niet dat hij verliest en te vroeg wordt gebracht en dat is te begrijpen. Zijn kosten zijn relatief lager dan een Randy Couture of Nogaira of wie dan ook in de Top 10 te promoten en gevechten te geven omdat deze personen top dollar willen en men niet zal accepteren dat zij tegen een zwakke tegenstander gaan vechten. Bij Kimbo is dat wel het geval en dat ziet met ook terug in de portomonee. Normaal reageer ik niet zoveel , maar heb vaak met mijn neus er bovenop gezeten in dit wereldje en meestal wordt er met een gala verlies gemaakt of you play even. Als Kimbo ooit van een Top 10 vechter wint...good for him. Als hij verliest.... jammer I could not care less. Maar ik wil in de toekomst meer partijen zien van onafhankelijke MMA organisaties en als de undercard dan beter is dan de Main Event wat slecht 1 grote stunt is , dan heb ik daar vrede mee en krijgt iedereen wat hij wil.... Damn ik heb wel veel getyped nu... ;-) Laters peeps and enjoy this forum ;-)


wow,

alinea's kerel, alinea's...

Ronald
21-05-2008, 22:23
wow,

alinea's kerel, alinea's...
Yep, maar hij geeft wel een hoop argumenten en onderbouwing.

De man van 14K
21-05-2008, 23:10
je hoeft niet op Kimbo af te studeren hoor, je kan het ook compacter doen met behulp van de 4p's van marketing.

Product
Het Product bestaat uit de dienst of de goederen die de behoeften van de mens vervullen.

Prijs
De Prijs bestaat uit het bedrag wat er voor het product of de dienst betaald moet worden.
Strategieën met betrekking tot de Prijs zijn: welke prijsstelling hanteren we? Moet het product snel of langzaam winst opleveren?

Promotie
Promotie bestaat uit alle activiteiten die bedoeld zijn om met de markt te communiceren en hierdoor de verkoop van het product te bevorderen. Promotie kan op talloze manieren en via verschillende kanalen gevoerd worden. Denk bijvoorbeeld aan radio, tv, de krant, tijdschriften, beurzen, direct mail etc.

Strategieën met betrekking tot promotie bevatten: reclame, sponsoring, promotie-acties, direct marketing, persoonlijke verkoop (veelal voor dure producten) en PR-activiteiten.

Plaats
Dit element wordt ook wel Distributie genoemd, dit dekt de lading beter. Het gaat er hierbij namelijk om hoe het product uiteindelijk bij de consument terecht komt. Met andere woorden: via welk distributiekanaal? Ga ik het product direct aan de consument verkopen of schakel ik een tussenpersoon in?

vrij simpel; Kimbo kan je gewoon als een product zien wat de markt opgebracht wordt.

Pepe the Ice-Murderer
22-05-2008, 02:01
Yeah jullie hebben allemaal gelijk :-)
Het enige waar het uiteindelijk omdraait is of er mooie gevechten komen.
En mits Bas' strikte trainingsregime zal hij sowieso wel evolueren tot een completere vechter. It's all about the fights and the fighters!

chief108
22-05-2008, 08:03
Yep, maar hij geeft wel een hoop argumenten en onderbouwing.
hell yeah...

great post, reps...

MB667
22-05-2008, 09:04
zolang hij mooie en goede harde gevechten levert, en alles geeft is het toch goed? Veel mma vechters hebben niet de vechtershart van iemand als Kimbo. Of hij nu wint of verliest, hij gaat er voor, en dat spreekt me bij hem wel aan.

Ton
22-05-2008, 09:08
Zal nog 1 goed onderbouwde post hier plaatsen: Ik mag hem nie ;)

De man van 14K
22-05-2008, 09:13
Zal nog 1 goed onderbouwde post hier plaatsen: Ik mag hem nie ;)


lekker subjectief! ;)

MB667
22-05-2008, 09:18
waarom mag je hem niet, heeft hij jouw brood afgepakt ;)

Pepe the Ice-Murderer
22-05-2008, 13:07
ja dat intrigeerde me ook :-) reveal your identity bro' ;-)

wrestler_nl
22-05-2008, 13:53
Kimbo Slice on the cover of ESPN The Magazine

EliteXC heavyweight Kimbo Slice graces the cover of the current issue of ESPN The Magazine, which hits newstands today, May 21.
Slice was photographed late last month at Bas Rutten's Elite MMA gym in Thousand Oaks, California.
Former UFC light-heavyweight champion Chuck Liddell is the only other mixed martial artist to receive the frontpage treatment on ESPN The Magazine.
Slice will headline EliteXC's debut on national television on May 31 when "Primetime" hits CBS from the Prudential Center in Newark, New Jersey. Slice's opponent is PRIDE veteran James Thompson.


http://www.mmafighting.com/news/2008/images/kimbo-espn-cover.jpg
(mmafighting.com)

Guillermo
22-05-2008, 14:21
Zeg wat je wilt maar dit is echt cool. Internetwarrior van youtube en nu pronkt je smoel of een internationale cover. Pimpin!:pimp:

BJJCORE
22-05-2008, 16:51
Nope ik blijf lekker BJJCore sorry dudes ;-) Blijf lekker op de achtergrond, dat bevalt me prima. Je zal mij niet horen schelden of slechte dingen over iemand hier horen zeggen dus anoniem kan geen kwaad. Dit forum is een sterk groeiend medium en vind het leuk alle reportages te lezen en heel soms zelf wat te posten en soms vechters te helpen om in het buitenland te vechten. Verder no hard feelings. Mixfight rules... en wie weet tot op de mat ;-)

Evilman
22-05-2008, 21:36
Waarom zou je kimbo sowieso haten?
Je kunt de aandacht haten die hij krijgt en die imo
ook nog onverdiend is. Hoewel hij natuurlijk al zat
aandacht kreeg via andere kanalen toen hij het MMA
binnen kwam.. dus begrijpelijk is het zeker weten.

Maar de persoon opzich is niets mis mee lijkt mij:

- Hij deed aan straatgevechten maar heeft een hekel
aan patsers. Hij vond het fijn om de mensen die denken
dat ze tof zijn op hun plek te zetten. Hij is niet zo iemand
zegt hij zelf.


- hij traint met bas en probeert echt wat van zn carriere te maken

- in zn interviews is ie altijd respectvol en normaal. hij is geen
phil baroni of wat dan ook

hij wordt deels slachtoffer van de markering om hem heen..
maar wij kenners betalen geen kaartjes voor de shows.
de duizenden nieuwe fans wel.. dus wat interesseert hun het.
Ze hebben een ster en die wordt uigebuit en ondertussen slim
opgebouwd.

Dus .. de manier waarop is niet helemaal koosjer voor de echte kenners,
maar hij is zeker wel authentiek. Hij is een vechter, en hij doet zn best.
Ik weet niet of je een old dog nog tricks kunt leren.. maar als dat wel
lukt.. komt hij denk ik echtwel ver, en zeker wel in de top 20.

De man van 14K
22-05-2008, 22:36
En als je in de top 20 kom heb je je in iedergeval als vechter bewezen dus hoor je thuis in ''het wereldje''