PDA

View Full Version : Flyer Slamm - Holland vs Thailand



Wheelie
22-05-2008, 09:41
http://i31.tinypic.com/6xuddl.jpg


Slamm!! Events komt op 30 november met de vijfde editie van Nederland vs Thailand. Dit maal is er een exclusieve overeenkomst met de WBC bond gesloten en zullen alle partij op full muaythai regels worden uitgevochten, zelfs de partijen in het voorprogramma. De Thaise delegatie van deel IV was al ijzersterk, maar dit maal heeft Slamm geprobeerd om de lat nog hoger te leggen door twee nieuwe vechters in Europa te introduceren, Saiyoknoi Pumphanmuang en Bovy Sor Udomsorn Kaewsamrit.

Yodsaenklai Fairtex, Anuwat Kaewsamrit, Saenchai Sor Kingstar en Lawsongkram Chuwattana zijn geen onbekenden voor de bezoekers van de Slamm gala’s. De drie eerstgenoemde vochten ook op deel IV en Lawsongkram kwam in actie @ One Night in Bangkok. In een zinderende partij was Nieky Holzken te sterk voor deze lange Thai op K-1 voorschriften. We zijn benieuwd wie hem kan stoppen op full muaytai regels.

Yodsaenklai vocht op deel IV de hoofdpartij tegen Andy Souwer op K-1 regels. Terwijl Anuwat (voor de tweede maal zijn visitekaartje afgaf tegen Hassan "100%" Ait Bassou) en Saenchai een zinderende pot van Rachid Belani won. De nieuwe tegenstanders van deze twee vechters, die gezien worden als de beste die Thailand te bieden heeft kunnen hun borst natmaken. We zullen hier op Mixfight spoedig meer informatie verstrekken over de nieuwe sensatie Saiyoknoi Pumphanmuang, die door o.a. Rob Cox gezien word als de nieuwe Buakaw. Ook Bovy Sor Udomsorn Kaewsamrit behoeft eigenlijk geen introductie, want deze vechter heeft in Thailand enorm veel gevochten.


Highlight Bovy Sor Udomsorn => http://www.megaupload.com/?d=RAGBEZVQ (http://www.megaupload.com/?d=RAGBEZVQ)
Bovy Sor Udomsorn vs. Sanchainoi => http://www.megaupload.com/?d=4E0ZRUOI (http://www.megaupload.com/?d=4E0ZRUOI)


De Nederlandse delegatie daarentegen word versterkt met twee enorm ervaren vechters die volgens vele dé absolute kanshebbers zijn om de Thais te verslaan. Eén daarvan is Imro "Murder" Main van de FFC! Zijn stijl en attitude in de ring zijn de ingrediënten om weerstand te bieden tegen het Thaise geweld en ook Ryan Simson is een man die al tegen veel Thais gestaan heeft. Verder vechten Tarek el Idrissi en Nico Veressen in het hoofdprogramma. Marco Pique zal na zijn K1 MAX avontuur in Stockholm en zijn partij tegen JWP op Jamaica klaar zijn om op 30 november te vlammen voor eigen publiek.


Hou Mixfight.nl in de gaten voor meer informatie betreffende Nederland vs Thailand!!

http://i29.tinypic.com/2qlbvog.jpg


Thailand

Yodsaenklai Fairtex

Anuwat Kaewsamrit
Saenchai Sor Kingstar
Bovy Sor Udomsorn Kaewsamrit
Lawsongkram Chuwattana
Saiyoknoi Pumphanmuang

Holland

Marco Pique

Imro "Murder" Main
Ryan Simson
Tarek el Idrissi
Germaine de Randamie
Nico Veressen
Brain Lo a Njoe

Dennuz
22-05-2008, 10:23
Wel vet, net een film poster..

Richelieu
22-05-2008, 13:23
Het betreft hier een pre-flyer. Er word nog druk gewerkt aan het defentieve ontwerp, maar dat zal zeker weer een collectors item worden.

Volgende week zaterdag de 31ste zal Marco Pique in Stockholm in de K1 MAX Scandinavie participeren in het toernooi aldaar. Mixfight is uiteraard aanwezig voor een exclusief verslag.

lopez86
22-05-2008, 13:41
Wat een wereldzet van Slamm!! om met de WBC in zee te gaan!
Samen met de WMC de enige échte wereldwijd bekende MT bond, en geen gepruts zoals bij de MON.
Ben ook blij dat Slamm weer terug gaat naar zijn originele concept; het promoten van het échte MT dus 5 rondes mét ellebogen.
Dat mistte ik wel een beetje bij de vorige Slamm,veel 3x3 partijen enzo:wacko:

Ton
22-05-2008, 13:54
Vet...!

They are forced to fight for their lives, beware of the killer elbows:confused:

chief108
22-05-2008, 15:03
goed man die new school pre flyers....

ziet er geweldig uit

Tsuki
22-05-2008, 15:15
hahahaaha die tekst ook met die ellebogen ............ is net ff te .................verder wel een vette poster

Richelieu
22-05-2008, 15:19
Saenchai Sor Kingstar? Ik dacht dat ie op de 29ste al moest...

Tja, dat dachten wel meer mensen. Schrap die alvast maar van je lijstje.

FightingDutchman
22-05-2008, 15:31
hahahaaha die tekst ook met die ellebogen ............ is net ff te .................verder wel een vette poster

x2!!! Ik vind het een super vette poster maar ik zou hem het vetste vinden als er geen tekst bovenin zou staan...!

Richelieu
22-05-2008, 15:39
x2!!! Ik vind het een super vette poster maar ik zou hem het vetste vinden als er geen tekst bovenin zou staan...!

Het is nog een pre-flyer zoals gezegd, maar suggesties zijn meer dan welkom op [email protected] of stuur even een pm.

Wheelie
22-05-2008, 16:32
Mooie poster, weer eens iets anders en lijkt inderdaad op een film poster.
Line-up is echt top en ik heb gehoord dat er ook MMA Partijen op het programma komen :thup:
Comeback van Ricardo Fyeet en Lo-A-Njoe staat ook op de lijst.
Ik vind Saenchai Sor Kingstar een geweldige vechter en daar koop je een kaartje voor.
Het Nederlandse team is ook sterk met o.a. Pique, Imro Main en Simson.
Alle partijen op full muay thai rules, dat worden zeker heftige partijen.
Samenwerking met WBC is ook een hele stap vooruit voor Slamm.

kickboxer1987
22-05-2008, 17:51
x2!!! Ik vind het een super vette poster maar ik zou hem het vetste vinden als er geen tekst bovenin zou staan...!

3x die zin is voor mij iets te. verder ziet het er super gelikt uit.

Gaat dit wederom in Almere plaats vinden?

Richelieu
22-05-2008, 17:56
3x die zin is voor mij iets te. verder ziet het er super gelikt uit.

Gaat dit wederom in Almere plaats vinden?

Yep, het evenement zal wederom plaatsvinden in het Topsportcentrum Almere.

bryan
22-05-2008, 18:09
Ryan "Tru Bala" Simson !!!!!! eindelijk weer... hoop dat hij een mooie partij neerzet

JeMalleMoer
22-05-2008, 18:26
3x die zin is voor mij iets te. verder ziet het er super gelikt uit.

Gaat dit wederom in Almere plaats vinden?


Prachtige poster idd hoor., Maar die zin Forced to fight for their lives is misschien iets te veel van het goede. Maar misschien moet het idd een filmposter voorstellen, en dan past die zin misschien weer wel.

Mooi werk in ieder geval.

marcelt
22-05-2008, 21:05
Jammer dat het niet in Haarlem is. Hoop dat het nu beter geregeld is qua catering.
Vette poster . Vette line up en full muay thai ,tegen de K1 stroom in die tegenwoordig heerst. Goeie profilering! Die zin met de ellebogen is inderdaad "over de top".

The Bulldog
22-05-2008, 21:08
Mooie poster, weer eens iets anders en lijkt inderdaad op een film poster.
Line-up is echt top en ik heb gehoord dat er ook MMA Partijen op het programma komen :thup:
Comeback van Ricardo Fyeet en Lo-A-Njoe staat ook op de lijst.
Ik vind Saenchai Sor Kingstar een geweldige vechter en daar koop je een kaartje voor.
Het Nederlandse team is ook sterk met o.a. Pique, Imro Main en Simson.
Alle partijen op full muay thai rules, dat worden zeker heftige partijen.
Samenwerking met WBC is ook een hele stap vooruit voor Slamm.

ik denk dat ik er dan wel bij ben.....:thup:

paspoes
22-05-2008, 21:38
Ryan "Tru Bala" Simson !!!!!! eindelijk weer... hoop dat hij een mooie partij neerzet

mee eens:thup:

gymalkmaar1
22-05-2008, 22:17
is het toegestaan om eten mee te nemen ja toch?

Vorige keer was KUT de catering dan

Bud S
22-05-2008, 22:40
ik neem een gezellig picknick mandje en kleedje om op te zitten mee.
dat wordt weer smikkelen en smullen terwijl me de "the most evil and deadliest killer elbows ever" me om de oren vliegen.
maar beware of my beer met die dingen

Bud S
22-05-2008, 22:42
serieus:
lijkt me een super cool gala
wil ik graag heen
met of zonder gehaktballen in de catering

gymalkmaar1
22-05-2008, 22:54
ik neem een gezellig picknick mandje en kleedje om op te zitten mee.
dat wordt weer smikkelen en smullen terwijl me de "the most evil and deadliest killer elbows ever" me om de oren vliegen.
maar beware of my beer met die dingen

whahaaaa gek.
Er moet wel meer mma bij anders ga ik niet die m1 challenge was top.

Wheelie
24-05-2008, 09:11
De catering word echt beter is mij verteld.
Locatie n Almere vind ik echt heel erg mooi

MB667
24-05-2008, 09:28
ga zeker naar eindhoven in november, maar denk ook wel hiernaar toe

Wheelie
25-05-2008, 21:17
ga zeker naar eindhoven in november, maar denk ook wel hiernaar toe

Dan zie ik je weer eens ;)

Mastajc
26-05-2008, 07:39
Saenchai is wel heel erg zelf verzekerd. De 29e knokt hij voor Simon Rutz in Eindhoven en de volgende dag staat hij in Almere??? Volgens mij krijgen we weer zo een soap als toen met Buakaw.......ben benieuwd....

payap
26-05-2008, 10:44
Iedereen weet dat sinds mijn ogen in de jaren 80 Fanta Attapong en Payap Premchai aan het werk zagen ik bezeten van het Thaise muaythai ben.

Maarrr.... Damn! Nu ik lees dat Bovy Sor Udomson ook in Nederland vecht wordt ik zelfs wat nerveus. Dat gaat echt WAR :o worden!!

Hij is een beetje het type mix van Mark Hunt en Jereome le Banner in hun wilde jaren. Hij neemt ze gewoon om zijn tegenstander KO te kunnen slaan. En soms gaat hij zelf door deze alles of niets stijl neer. Die gozer is soms gewoon gestoord!!!

Tijd terug zag het er zelfs uit dat hij zijn carriere moest beeindigen omdat deze vechtstijl zijn tol had geeist. Hij maakte echte een comeback en vocht zich weer na de top. Met als hoogtepunt de KO overwinning op Nopparat Kiatkamton. Een van de vijf beste vechters van Thailand op dit moment en die enkele malen van Saenchai won en verloor.. Bovy nam enkele knieen en poeierharde ellebogen om vervolgens deze Nopparat KO te slaan.

Zayaiknoi ken ik niet zo maar weet dat hij de nr.1 van het Lumpinee in de zwaarste klasse is en kampioen van Thailand. Rob Cox heeft het echter steeds over hem als ik hem spreek en hij is helemaal lyrisch over deze Zayaiknoi.

MB667
26-05-2008, 10:56
Dan zie ik je weer eens ;)

In PSV stad of almere?

SLAMM!! INFO
18-07-2008, 20:57
Bij deze alvast twee van de vier nieuwe pre-posters van het Slamm!! V - Holland vs Thailand event.
Zodra de volledige line-up bekend is word deze a.s.a.p. gepubliceerd.


http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/SlammV_001.jpg

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/slamm_5_003.jpg

Justinian
18-07-2008, 22:13
Morgen spreek ik een aantal van deze thaise vechters en zal ik ze ook interviewen. De videocamera is gelukkig ook mee dus zal ik nog wat opnames maken. Heb er zin in ;)

Richelieu
18-07-2008, 22:49
Top Roy! Ben erg benieuwd naar het resultaat!

MataLeo
19-07-2008, 07:55
Succes mannen !!!!!!!!

I''ll be there !!

Leo

payap
19-07-2008, 12:47
Morgen spreek ik een aantal van deze thaise vechters en zal ik ze ook interviewen. De videocamera is gelukkig ook mee dus zal ik nog wat opnames maken. Heb er zin in ;)

Klasse Roy!!!!!

Wat een vette posters weer. Ben Gross is een klasse apart!

Justinian
19-07-2008, 14:25
Zo, ben net terug uit het Kaewsamrit kamp. Gesproken met Anuwat, Lamsomkran, Bovy Sor Udomson en de eigenaar van het kamp. Het is een aardig eindje rijden vanaf het centrum, maar het was erg leuk. Slamm!! heeft een goede naam in het kamp en men is blij om in Nederland te vechten. Ook dat jonge Japanse gastje dat in de K1 vecht (Hiroyo) was van de partij. Net als zijn zus ;) Hiroyo woont in Thailand en gaat er naar een internationale school. Interviews verwerk ik waarschijnlijk in een artikel voor de Ringsports, maar misschien kan ik ze ook online zetten, dat zien we nog wel ;) Binnenkort volgt in ieder geval deel 2 van het fotoverslag.

Ps1 die Bovy ziet er uit als een psychopaat :D Hij vertelde me dat hij in totaal maar liefst 300 hechtingen in zijn gezicht heeft. Ben heel erg benieuwd naar zijn partij.
Ps2 Lamsomkran wil ontzettend graag een rematch tegen Holzken!

payap
19-07-2008, 14:30
Top Justi!!

Ha ha die Bovy is echt cool. Hij vecht ook als een psychopaat. Hij komt naar voren en neemt ze gewoon om zijn tegenstander er vervolgens uit te kunnen slaan! Soms gaat het wel eens mis en ligt hij zelf open of gaat hij neer. Maar dat intresseerd hem niet. Daarom is hij in Thailand ook zo waanzinnig populair onder de fans.

Dat wordt echt bloed aan de paal met hem 30 november!!!

Dragon Tail
05-08-2008, 15:50
Saenchai is wel heel erg zelf verzekerd. De 29e knokt hij voor Simon Rutz in Eindhoven en de volgende dag staat hij in Almere??? Volgens mij krijgen we weer zo een soap als toen met Buakaw.......ben benieuwd....

Is hier nu al duidelijkheid over dan?
2 dagen achter elkaar is wel te gek, maar effe serieus....

Richelieu
05-08-2008, 19:44
Is hier nu al duidelijkheid over dan?
2 dagen achter elkaar is wel te gek, maar effe serieus....

Jij en serieus..??..:rolleyes:

Justinian
06-08-2008, 01:35
Is hier nu al duidelijkheid over dan?
2 dagen achter elkaar is wel te gek, maar effe serieus....
Heb het hem gisteren gevraagd en hij antwoorde dat hij in november op slamm!! zal vechten, omdat hier als eerste een afspraak mee is gemaakt.

gieloe
06-08-2008, 04:29
als die bovy zo vecht dan zou het een topmatch zijn om hem tegen Main te zetten!!

payap
06-08-2008, 08:57
Bovy is te licht en ook kort en geblokt voor Main.


als die bovy zo vecht dan zou het een topmatch zijn om hem tegen Main te zetten!!

payap
06-08-2008, 08:58
Heb het hem gisteren gevraagd en hij antwoorde dat hij in november op slamm!! zal vechten, omdat hier als eerste een afspraak mee is gemaakt.

Kijk dat is tenminste een man van zijn woord! Hij was al een idool voor me maar nu is hij nog meer in mijn achting gestegen!

paspoes
06-08-2008, 09:11
:lol:payap man, Roy thx kerel en wanneer eindigt jullie vakantie :twak:;)

Marco
06-08-2008, 17:13
roy = topreporter