PDA

View Full Version : De Nieuwe RingSports



Jamila
22-05-2008, 20:59
Mooie Cover Head to Head van Micheal knaap Vs Dion Staring, toepasselijke titel "Unfinished Business"

Bedoelen ze daarmee dat er nog wat zaken hadden moeten worden afgehandeld door het oud management van Knaap? Of bedoelen ze dat de partij op Beast of the East is onderbroken en opnieuw gedaan moet worden?.


Mooie hoofd partij voor Glory.


:thup:

Gr, Jamila

Richelieu
22-05-2008, 21:01
Ik denk dat ze het tweede bedoel Jamila

Wheelie
22-05-2008, 21:08
http://i28.tinypic.com/bhy4ow.jpg

Richelieu
22-05-2008, 21:26
Morgen toch maar even kopen. Ben benieuwd naar de inhoud van dit nummer.

marcelt
22-05-2008, 21:59
Niet eens abonnee Harmen????

The Bulldog
22-05-2008, 22:06
hele vette cover...ik verwacht vuurwerk deze partij...

Richelieu
23-05-2008, 09:54
Niet eens abonnee Harmen????


Nee Marcel, ik ben niet abonnee op de RingSports. Waarom weet ik eigenlijk niet, kocht hem altijd in de boekhandel als ik vond dat er leuke stukken in zaten of verslagen van gala’s. Hij lag ook altijd bij ons op de sportschool. Ben benieuwd naar dit nummer. Voor de liefhebbers een mooie cover, weer MMA vechters erop!

micha
23-05-2008, 09:59
ik ben benieuwd naar de partij

maar wat is er het met het oude management?

Marco
23-05-2008, 10:49
ik ben benieuwd naar de partij

maar wat is er het met het oude management?

volgens mij niks, ik denk dat het gaat om de afgebroken partij, het lijkt mij dat het management verhaal afgehandeld is als ik henk kuipers mag geloven uit de laatste RR. (knaap weg bij hardcore, naar GG toe, beetje onvrede, beetje praten en opgelost)

niks om ons druk over te maken lijkt me.

Khanom Thom
23-05-2008, 11:44
volgens mij niks, ik denk dat het gaat om de afgebroken partij, het lijkt mij dat het management verhaal afgehandeld is als ik henk kuipers mag geloven uit de laatste RR. (knaap weg bij hardcore, naar GG toe, beetje onvrede, beetje praten en opgelost)

niks om ons druk over te maken lijkt me.

Knaap zit toch bij team Schilt en niet bij GG..?

Marco
23-05-2008, 11:50
Knaap zit toch bij team Schilt en niet bij GG..?

schilt is toch gg ?

The Bulldog
23-05-2008, 13:52
Hoop dat GG iets meer is als Schilt...:)

staat nog steeds overal al team Schilt ...

misschien na de partij tegen Dion, kandidaat om officieel lid van GG te worden????

joost
23-05-2008, 14:42
team schilt is een ander team dan GG..

Pernik
23-05-2008, 19:04
Koop zelf de Ringsports niet meer... In vergelijking met een x aantal jaren geleden vind ik het qua inhoud sterk achteruit gegaan. 2/3 van het blad bestaat uit colums.. De RR heeft hen m.i. al 2 keer ingehaald. Nu alleen nog die rare spy topic eruit, ik bedoel come on? :rolleyes:


Grappig, die colums zijn voor mij nu juist de reden om lid te blijven, die insite info van het wereldje vind ik namelijk erg boeiend, het meeste andere wat je leest heb ik vaak al gelezen via o.a. dit forum.

Jamila
23-05-2008, 21:39
Koop zelf de Ringsports niet meer... In vergelijking met een x aantal jaren geleden vind ik het qua inhoud sterk achteruit gegaan. 2/3 van het blad bestaat uit colums.. De RR heeft hen m.i. al 2 keer ingehaald. Nu alleen nog die rare spy topic eruit, ik bedoel come on? :rolleyes:



Volgens mij is de RR al jaren van dezelfde eigenaar ik vind het een stabiel magazine met een objectieve kijk op de vechtsport. In vergelijking met een x aantal jaar geleden niet alleen de kwaliteit van het blad vooruit gegaan maar ook de inhoud breder en interessanter geworden.

Noem een goeie tegenhanger.......

:thup:

Gr, Jamila