PDA

View Full Version : Plannen BudoCentrum Sliedrecht/Hardinxveld



nahtanoj
23-05-2008, 14:21
Las in ons plaatselijk(Sliedrecht) krantje (Het Kompas) dat er plannen zijn voor een BudoCentrum! Klinkt geweldig en zou een grote stap vooruit zijn.

Kan iemand hier misschien al wat meer over vertellen, als ik me niet vergis zie ik meneer Kuypers hier wel eens voorbij komen?;) (hieronder het betreffende stukje)

''Grootse plannen
Voor de nabije toekomst heeft De Bruin ook grootste plannen om de vechtsport in Sliedrecht uit te breiden: ,,Wij zijn bezig met John Bluming, onze tiende Dan, en Henk Kuypers, voorzitter van het IBK, om in Sliedrecht en Hardinxveld-Giessendam een groot Budo-centrum op te gaan zetten. Hier worden dan trainingen in verschillende vechtsporten gegeven, maar er zal ook ruimte zijn voor fitness en cardio. Tevens komt er een squashzaal bij." Als het aan De Bruin ligt dan opent het centrum dit jaar nog zijn deuren. De onderhandelingen voor een reeds bestaande locatie in Hardinxveld-Giessendam zijn in volle gang: ,,Als het meezit kan de overname deze maand nog afgrond worden", besluit De Bruin.''

Uso

Groeten Jonathan!

Team_CBC
23-05-2008, 14:46
Als ze nog een BJJ leraar zoeken, hou ik me van harte aanbevolen :)

nahtanoj
23-05-2008, 15:39
Als ze nog een BJJ leraar zoeken, hou ik me van harte aanbevolen :)

Dat is wat ik zo graag wil doen naast het thaiboksen maar helaas nergens bij ons in de buurt te vinden is! Zou geweldig zijn...:sleep1:

Hoop dat het echt in uitvoering komt!!

Ralph_N
23-05-2008, 17:32
Pfff, ik zie het nut van een centrum in zo'n gat echt niet in. Denk eigenlijk niet dat er genoeg animo voor is qua leden, maar ik hoop voor ze dat ik het fout heb. BJJ kan je doen in Rotterdam, doe ik zelf ook. Is 20 minuten met de auto.

Khanom Thom
23-05-2008, 23:32
Pfff, ik zie het nut van een centrum in zo'n gat echt niet in. Denk eigenlijk niet dat er genoeg animo voor is qua leden, maar ik hoop voor ze dat ik het fout heb. BJJ kan je doen in Rotterdam, doe ik zelf ook. Is 20 minuten met de auto.

Gat..?

"Hoofdkantoor" van Team Hardcore/Honbu IBK ligt in Klazienaveen, da's pas een "gat"... en kijk hoe druk het daar is . Dat zegt dus niks. ;)

nahtanoj
24-05-2008, 16:25
Pfff, ik zie het nut van een centrum in zo'n gat echt niet in. Denk eigenlijk niet dat er genoeg animo voor is qua leden, maar ik hoop voor ze dat ik het fout heb. BJJ kan je doen in Rotterdam, doe ik zelf ook. Is 20 minuten met de auto.

Rdam is idd wel aan te rijden idd! He heetie sportschool?

Mwwaa sliedrecht is nog aardig druk hoor... kickboksclubje/flinke boksclub en grote kyokushin vereniging... genoeg leden. Zou alleen veel intresanter worden als het enigzins een eenheid wordt, en je je niet overal verschillend hoeft in te schrijven.

octopussy
14-08-2008, 12:57
Henk en Jan,

Erg veel succes met het nieuwe centrum.
persoonlijk vind ik dat de omgeving zo,n injectie wel kan gebruiken en
goed voor de martial art.

Kida/osu

Timo Hennekes
Krav Maga Dordrecht