PDA

View Full Version : ALLE UITSLAGEN GENTLEMAN 24-05-08



sabby
25-05-2008, 04:14
NOG EFFE SNEL ALLE UITSLAGEN, THANKS TO MISTER UBEDA.
1 Ferhat Gumrukcuoglu Team Superpiele Jeugd Idris Demirci Team Gunyar 60 WOP

2 Emin Ozbasi Team Gunyar 5x2 Imed Future Gym 62 WOP

3 Rini van Gelder Team Kraus 5x2 Zakaria Hambaken 70 WOP

4 Pedro Sedarous Team Gunyar WOP 5x3 Khalid Lazaar F.C.Den Bosch 70

5 Oktay Karatas Team Karatas WRSC 2x5 Cengiz Dana Team Alfa 76

6 Rachid Bellani Mike's WOP Gym 5x3 Youssef Aknenni F.C.Den Bosch 65

7 Kamil Uygun Team Slamm WSUB/Siam Gym 2x5 Berry Bunthof Pardoel 85

8 Ohran Delibas KB Arnhem WTKO 6x3 Vasiav Fiali Tjech Republic 75

9 Murat Direcki Universal Gym 3x3 Chaid Oulad Golden Team 70 WTKO

10 Albert Kraus Team Kraus WOG 5x3 Ali Gunyar Team Gunyar 70

11 Henry van Opstal Team Kraus WTKO 5x3 Andre Brul Duitsland 67

12 Bjórn Breggy Mike's Gym WTKO 3x3 Andre Janssen The Intruder zw

13 Ali Mazidi Golden Glory WSUB 2x5 Jhon de Wilde de Hoyer zw

14 Kreshnik Real Team WOP 3x3 Volkan Duzgun Siam Gym zw

15 Hassan ait Bassou Fightclub Purmerend WTKO 5x3 Mustafa Ziani Gym International 63.5

16 Najim Ethoulali Mousid Gym WTKO 5x3 Emil Zoraj Croatie 76.20

17 Cagri ermis Top Team Beverwijk 5x3 Petrosyan Gevorg It's Showtime 70 WOG

18 Gilbert Yvel Vos Gym KO 2x5 Michal Kita Kops zw

Bud S
25-05-2008, 08:43
is ohran delibas weer aan het boksen ?
of was dit kickboxing ?
of is het een andere ohran delibas ?

the boxer
25-05-2008, 08:51
dat was een bokspartij.

Jeru
25-05-2008, 09:54
Eerste ronde van Kita tegen Yvel is te zien op het Kops forum
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?p=45622#45622

Wheelie
25-05-2008, 10:31
Leuke eerste ronde, maar ben ook benieuwd naar de ko van gilbert. ;)

Jeru
25-05-2008, 10:32
Leuke eerste ronde, maar ben ook benieuwd naar de ko van gilbert. ;)

Hehe ik ook wel, maar denk alleen niet dat Bert die gaat plaatsen ;)

Hammerkick
25-05-2008, 10:50
Leuke eerste ronde, maar ben ook benieuwd naar de ko van gilbert. ;)
Was een keiharde knockout ! In de eerste ronde domineerde Kita, maar bij het geginnen van de 2e ronde, sloeg Gilbert , hem knockout met de eerste stoot, die hij plaatste in die ronde.

el bastardo
25-05-2008, 10:54
TNX

gieloe
25-05-2008, 11:38
lol, die gaat bert zeker niet plaatsen.

MB667
25-05-2008, 11:39
Was echt jammer voor Kita. Ik zat er tijdens de match van kita tussen 100 gekke poolse fans per ongeluk. Maar ze waren wel aardig (dronken ;))

Yvel had het erg moeilijk de 1ste ronde en die armklem zat bijna. Maar volgens mij was Kita ook op het laatst van de ronde saved by the bell.

En toen die mokerslag. damned. Netjes van Yvel. Maar ook Kita die uitstekend vocht. Die hoop ik veel vaker te zien vechten, oa in nl dan.

Bert thnx voor de kaartjes

MB667
25-05-2008, 11:51
Voor de rest was het een mooi gala, zaten paar echt goede partijen tussen vooral direcki vs chaid.

janssen vs breggy was ook cool, wwas te verwachten hoe het ging, wat jannsen laterna zei was echt cool: Andre weer met zijn grote mond ;)

Maar waarom de tegenstander van petrosyan opgaf was me een raadsel.

al met al vet gala: MAar 1 dikke vette minpunt: Die borden aan elke hoek van de ring met daarop: ACTION VIP CARS; Wat waren die kutborden irritant als je aan de zijkant zat, door die borden zag je gewoon 2 meter breed van de ring niet ongeveer als je op de verkeerd plek zat. Gelukkig konden we net voor de pauze ergens anders zitten anders had dat wel zwaar mijn avond verneukt.

sabby
25-05-2008, 11:57
Voor de rest was het een mooi gala, zaten paar echt goede partijen tussen vooral direcki vs chaid.

janssen vs breggy was ook cool, wwas te verwachten hoe het ging, wat jannsen laterna zei was echt cool: Andre weer met zijn grote mond ;)

Maar waarom de tegenstander van petrosyan opgaf was me een raadsel.

al met al vet gala: MAar 1 dikke vette minpunt: Die borden aan elke hoek van de ring met daarop: ACTION VIP CARS; Wat waren die kutborden irritant als je aan de zijkant zat, door die borden zag je gewoon 2 meter breed van de ring niet ongeveer als je op de verkeerd plek zat. Gelukkig konden we net voor de pauze ergens anders zitten anders had dat wel zwaar mijn avond verneukt.

Younnes had een ongeluk gehad....of het nou een brommer of auto is geweest weet ik niet. Ik hoorde het van Ben Pontier.

ICON
25-05-2008, 12:42
wat betekent wog dan?

jammer van Berry. verliezen op sub had ik niet verwacht. wat was t voor sub?

De man van 14K
25-05-2008, 12:47
Ok maar er is een teammaar van hem ingeschakeld, geen idee wie die gozer overigens was. Had hem nog nooit in NL zien vechten.

De man van 14K
25-05-2008, 12:47
wat betekent wog dan?

jammer van Berry. verliezen op sub had ik niet verwacht. wat was t voor sub?

winst door opgave

Razo
25-05-2008, 12:54
wat betekent wog dan?

jammer van Berry. verliezen op sub had ik niet verwacht. wat was t voor sub?

rear naked choke ;)

ijsblok
25-05-2008, 14:47
kan iemand iets meer vertellen over die partij van Andre Janssen tegen Bregy?? Ben benieuwd hoe dat verliep! En wat zei Janssen nou na afloop?

MB667
25-05-2008, 15:14
ik vroeg me niet af waarom younnes er niet was, wel vervelend als hij daarom er niet was, beterschap als dat zo is, maar waarom gaf de tegenstander die gisteren tegen petrosyan vocht op?

sabby
26-05-2008, 09:40
ik vroeg me niet af waarom younnes er niet was, wel vervelend als hij daarom er niet was, beterschap als dat zo is, maar waarom gaf de tegenstander die gisteren tegen petrosyan vocht op?

ok, dat bedoelde je. Hij kon op een gegeven moment niet meer opstaan. Ik denk dat ie hele harde lowkicks heeft gehad.

Hier wil ik nou over praten. DE WEDSTRIJDEN, waar het uiteindelijk om draait bij een vechtsportgala. Over de Wedstrijd van Oktay en Ali, ben trots op ze.:thup:

Dragon Tail
26-05-2008, 09:44
Hehe ik ook wel, maar denk alleen niet dat Bert die gaat plaatsen ;)

Van het Kops-forum:




Op t moment dat ik het trapje naar beneden afloop gaat ie al KO :?
Dus had niet de tijd om te filmen...

MB667
26-05-2008, 10:13
Hier wil ik nou over praten. DE WEDSTRIJDEN, waar het uiteindelijk om draait bij een vechtsportgala. Over de Wedstrijd van Oktay en Ali, ben trots op ze

Voor het publiek waren de 'relletjes met de fotograven' naast de ring totaal niet zichtbaar ;) Dus hebben wij ons wel op de meeste gevechten kunnen concetreren (als die mooie grote action vip cars bordjes er niet waren geweest hadden we alle wedstrijden goed kunnen bekijken).

Verder vond ik Oktay erg overtuigend winnen, wat een beest is het ook, de tering.

Najim Ethoulali die Zoraj zwaar ko sloeg was voor mij ook de man van de avond..

Najim Spong is zeker geen optie meer ivm gewicht Spong?

Bassou was ook erg goed bezig, en ik vond wel dat ze voor Delibas een waardigere tegenstander hadden moeten uitzoeken. 250 wedstrijden van Delibas vs 7 van die Tjech. Niet echt bepaald een gelijke strijd leek me op dat moment, en nu nog

MB667
26-05-2008, 10:22
vraag me trouwens ook af wat Rachid Ballani de dag na dit gala heeft gedaan? Heeft hij toch nog de titel gepakt de dag na dit gala? zo ja.. knap.

Oh ja nog een wedstrijd die erg mooi was om te zien: Direcki vs Chaid. Wereldklasse gevecht, en die Chaid mag wat mij betreft direct naar de kmax. Vorige keer Drago, nu Derecki. Een kop kleiner dan beide, maar hun toch aanslaan en zelfs eentje van hun tko-en. Een van mijn favoriete vechters om te zien . En pas 18 jaar of zoiets heb ik me laten vertellen