PDA

View Full Version : Mededeling Mixfight.nl n.a.v. Gentleman perikelen



Justinian
25-05-2008, 10:04
Mixfight.nl is een niet-commerciële site met veel actieve leden en een enthousiaste groep medewerkers. Deze medewerkers reizen stad en land af om (foto)verslag te doen van vechtsportevenementen. De verslagen staan vaak de nacht na het gala al online. Deze reporters gaan na afloop van een gala onmiddellijk naar huis en aan het werk om ervoor te zorgen dat de foto’s en het verslag hier als eerste te vinden zijn. Dit wordt zeer gewaardeerd, zowel door de leden als door de eigenaren!

Met de organisatie worden vooraf altijd duidelijke afspraken gemaakt omtrent het aantal verslaggevers dat Mixfight.nl kan sturen en de rolverdeling. Vrijwel altijd stuurt Mixfight.nl tenminste drie verslaggevers: 1 tekstschrijver, 1 backstagefotograaf en 1 ringfotograaf.

Gisteren, 24 mei, vond het jaarlijkse Gentleman gala plaats in Tilburg. Ook in dit geval heeft vooraf contact plaats gevonden met de promotor en zijn duidelijke afspraken gemaakt. Mixfight.nl mocht - in eerste instantie drie en uiteindelijk - twee verslaggevers sturen: 1 tekstschrijver/backstagefotograaf en 1 ringfotograaf. Omdat het tegenwoordig niet overal mogelijk is een ringfotograaf te plaatsen, is expliciet naar deze mogelijkheid gevraagd. Dit telefoongesprek, tussen de promotor en een van de eigenaren van Mixfight.nl, heeft op 22 mei jl. (’s avonds) plaats gevonden. Harmen (Richelieu) en Aryan (DUTCHDEATH) zouden dit gala verslaan. Aryan, die al vroeg aanwezig was, nam zijn plaats in aan de ring. Hier werd hij aangesproken door een andere fotograaf, die hem verzocht te vertrekken. Waar deze fotograaf deze machtspositie op baseert is ons een volstrekt raadsel.

Aryan belde hierop met Harmen en vroeg wat er aan de hand was. Er zijn vervolgens wat telefoontjes gepleegd en uiteindelijk kon Aryan gewoon aan de ring plaats nemen. Erg mooie foto’s zijn er gemaakt en zoals altijd zijn deze als eerste te vinden op Mixfight.nl, althans… tot aan de partij van Kraus. Net voor de partij van Kraus is onze verslaggever namelijk vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken. Onbegrijpelijk!

Wij van Mixfight.nl vinden het een zeer kwalijke zaak dat onze fotograaf ondanks gemaakte afspraken is verwijderd. Zoals gezegd bestaat onze groep reporters uit leden die de verslagen maken uit liefde voor de sport en Mixfight.nl en hier veel tijd (en geld) in steken. Dat er dan op deze wijze met hen wordt omgegaan, is voor ons niet te verkroppen.

We vragen ons dan ook af of we van dit gala in de toekomst überhaupt nog wel verslag willen doen. Op de hierboven beschreven wijze samenwerken – hetgeen leidt tot een half verslag – is weinig zinvol. Zo ga je niet met elkaar om. Typisch dat dit juist moest gebeuren met een organisator die zichzelf “Gentleman” noemt. Het is jammer voor jullie als leden die hierdoor een topverslag missen, maar dit gebrek aan respect voor onze crew en gemaakte afspraken kunnen wij niet zomaar over ons heen laten gaan.

Met vriendelijke groet,

Eigenaren van Mixfight.nl
Kevin Chin
Ronald Eckringa
Michel Vos
Roy van der Wal

Jeru
25-05-2008, 10:21
Bedankt voor de foto's!!! En danig negatieve reps voor het wegsturen van de fotograaf.
Amateurs.

Wheelie
25-05-2008, 10:36
Zeer slechte zaak dat mixfight weggestuurd word aan de ring, mochten de overige fotograven wel blijven staan ? Echt belachelijk.
Er waren voor aanvang al problemen met onze mixfightfotograaf op dit gala.
Zeer mooi fotoverslag en natuurlijk weer als eerste te zien op mixfight.nl.

*edit*

Ik begreep net van onze reporter Harmen dat de fotograven van Royal Rumble, kb.nl en ft.nl wel mochten blijven staan.
Wij zijn altijd het eerste met onze fotoverslagen en onze reporters moeten ver rijden om vervolgens tot midden in de nacht een topverslag online te krijgen.
Dit verslag stond vanochtend om 5:30 uur online.

Pimp-Daddy
25-05-2008, 11:11
Wat was de reden dan, dat jullie weggestuurd werden?? Wat een stelletje kloteklappers zeg!!!:twak:

Iig bedankt voor de foto's die jullie wel geplaatst hebben.

Kan iemand mij vertellen hoe de partij van Björn ging??

Justinian
25-05-2008, 11:23
Wat was de reden dan, dat jullie weggestuurd werden?? Wat een stelletje kloteklappers zeg!!!:twak:
Er stonden kennelijk teveel mensen aan de ring. Tegen alle vooraf gemaakte afspraken in (Mixfight.nl is door de promotor een plek aan de ring toegezegd), werd de fotograaf weggestuurd! We zijn hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee! Ik zal later vandaag een aparte topic hierover aanmaken, waarin we uitleggen wat er aan de hand was. Een zeer trieste bedoeling in ieder geval en ook erg jammer voor onze reporters die hier vele kilometers voor hebben afgelegd.

OXY
25-05-2008, 12:43
Zeer slechte zaak om mixfight wegtesturen.

Toch met stip de nummer 1

chief108
25-05-2008, 12:48
trieste actie....

dat ze zelf niet zien dat mixfight altijd het beste en snelste is met de raportages van grote gala's... :twak:

volgende keer maar geen aandacht meer aan besteden
die "gentleman" is onze tijd en energie niet waard

jan sensei kyokushin
25-05-2008, 13:04
Osu een slechte gang van zaken zeer respectloos voor de aanwezigge fotografen van mixfight en het martail arts budo , De afgunst en jalosie zal de overhand wel weer gehad hebben wie het eerste de foto,s plaats !!!

dit is geen goed teken voor het martial arts budo je hoort samen tewerken in de vechtsport of het nu fotografie is of organisatie,s , of bonden trainers, coach,s enz , samenwerken maakt sterk !!

maar dat snappen heeeel veel mensen nog niet wat het inhoud !!

ik wens allen een pretige respectvolle zondag

jan osu

paspoes
25-05-2008, 13:23
ik wil effe wat kwijt, 3 oorzaken waarom iedereen wegmoest.

1e opgegeven moment waren er een stuk of 15 fotografen aan de ring dat was te veel, 1 fotograaf (onbekende man nooit gezien) was erg brutaal tegenover VIP (moet je echt niet hebben) vip ging klachen en gelijk hebben ze. 2e is dat hakim van kickbox.nl had alle rechten van foto's.

3e Onze grote Slang Ben Pontier tja mensen die hem kennen weten wel hoe hij is.

Mooiste is SBP mag niet op de ring als SBS6 ook aanwezig is, hij moet ook netzoals iedereen naast de ring staan :lol:

Justinian
25-05-2008, 13:29
1e opgegeven moment waren er een stuk of 15 fotografen aan de ring dat was te veel 1 fotograaf (onbekende man nooit gezien) was erg brutaal tegenover VIP (moet je echt niet hebben) vip ging klachen en gelijk hebben ze.
Lijkt me een kwestie van vooraf goed organiseren. Als je duidelijke afspraken maakt met de pers dan kun je dit voorkomen. Als je met 15 man afspreekt dat ze er allemaal mogen staan, dan moet je dat waar kunnen maken!


2e is dat hakim van kickbox.nl had alle rechten van foto's.
Hakim had alle rechten?! Wij hadden duidelijke afspraken met de promotor en dus ook het volle recht daar te staan met een ringfotograaf. Dat Hakim alle rechten zou hebben is dus volstrekt onjuist.

paspoes
25-05-2008, 13:36
Lijkt me een kwestie van vooraf goed organiseren. Als je duidelijke afspraken maakt met de pers dan kun je dit voorkomen. Als je met 15 man afspreekt dat ze er allemaal mogen staan, dan moet je dat waar kunnen maken!


Hakim had alle rechten?! Wij hadden duidelijke afspraken met de promotor en dus ook het volle recht daar te staan met een ringfotograaf. Dat Hakim alle rechten zou hebben is dus volstrekt onjuist.

dat was gisteren wel de situatie.;)

Justinian
25-05-2008, 13:57
dat was gisteren wel de situatie.;)
De feitelijke situatie komt niet overeen met hetgeen is afgesproken. In je post lijk je aan te geven dat afgesproken is dat Hakim alle rechten zou hebben en dat is onjuist, tenzij er tegenstrijdige afspraken zijn gemaakt...

Fight Master
25-05-2008, 14:10
ben pontier is echt een slang net wat paspoes post. ik hoorde hem laatst ook al klagen over een mixfight-fotograaf. ik snap niet dat mixfight weggestuurd word want zulke mooie verslagen zijn toch ook goede reclame voor zijn gala.

paspoes
25-05-2008, 14:12
De feitelijke situatie komt niet overeen met hetgeen is afgesproken. In je post lijk je aan te geven dat afgesproken is dat Hakim alle rechten zou hebben en dat is onjuist, tenzij er tegenstrijdige afspraken zijn gemaakt...

precies Roy, ik was daar om 15.45 kreeg ook te horen dat alleen kickbox.nl en sabby aan de ring mogen.

maztermindz
25-05-2008, 14:17
3e Onze grote Slang Ben Pontier tja mensen die hem kennen weten wel hoe hij is.


Slang worden genoemd door een Poes .Man je bent wel erg van de dieren.

OT. Erg flauw tegenover de mixfight crew.Sta je daar met je camera en moeten de mooie partijen nog komen :boos:.Had t dan gelijk gezegd bij binnenkomst.

De man van 14K
25-05-2008, 14:23
Jongens, stem het even onderling af en kom met een eenduidig verhaal.

Los daarvan is de vraag hoe je hier het beste mee om kan gaan.
In mijn belevenis kan je het beste afspraken met de promotor maken, maar dat doen jullie al. Het is een slechte zaak dat je als ENIGE door de beveiliging weggestuurd wordt, ik bedoel weet de promotor hier uberhaubt van?.
Ik heb wel vaker dit soort berichten gehoord en als ik naar het lijstje van punten kijk wat Paspoes aandraagt is er meestal wel 'gedoe'met een bepaald persoon die graag bij de ring wil staan. Je zou bijna zeggen dat het persoonlijk is.

lopez86
25-05-2008, 14:29
ben pontier is echt een slang net wat paspoes post. ik hoorde hem laatst ook al klagen over een mixfight-fotograaf. ik snap niet dat mixfight weggestuurd word want zulke mooie verslagen zijn toch ook goede reclame voor zijn gala.

Wat een onzin dat BP ineens een slang is.
BP trekt gewoon zijn bek open en gáát niet weg als hem dat gevraagd word, want eigelijk moest hij ook vertrekken.
KB, RR, en FT waren er gewoon eerder, toen daar nog een 4e fotograaf van MF aan kwam zetten mocht die er niet meer bij omdat het rondom de ring "vol" was met fotograven, maar dat heeft verder niks met BP te maken, en vind t nogal achterbaks om zo over een collega (uiteindelijk zijn we als vechtsportmedia allemaal collega's) te praten. Was jij erbij trouwens Fight Master? zo nee zeg dan gewoon niks :)

Dat Hakim veel invloed had was echter wél waar.
Feit is gewoon dat hij, doordat kb.nl vorig jaar gentleman verkoos tot beste gala van 2007, dit jaar ringspeaker mocht zijn en dikke vriendjes is met promoter Magmut.
Hij greep dan ook werkelijk IEDERE gelegenheid aan op kb.nl te promoten, en zo mogelijk de andere websites te dwarsbomen (lees: praten door de vocale commercial van FT.nl, mf.nl werd missch. 1x genoemd, dwarsbomen van fotograven etc.).
Van afspraken vooraf op papier kwam verder weinig terecht zo te zien :)

maztermindz
25-05-2008, 14:33
ben pontier is echt een slang net wat paspoes post. ik hoorde hem laatst ook al klagen over een mixfight-fotograaf.

Ik kan het me niet voorstellen ,maar goed dat is jullie mening.




ik snap niet dat mixfight weggestuurd word want zulke mooie verslagen zijn toch ook goede reclame voor zijn gala.

Hier heb je helemaal gelijk in .Ik ben ook wel benieuwd naar de reden hiervan.

De man van 14K
25-05-2008, 14:54
Dat Hakim veel invloed had was echter wél waar.
Feit is gewoon dat hij, doordat kb.nl vorig jaar gentleman verkoos tot beste gala van 2007, dit jaar ringspeaker mocht zijn en dikke vriendjes is met promoter Magmut.
Hij greep dan ook werkelijk IEDERE gelegenheid aan op kb.nl te promoten, en zo mogelijk de andere websites te dwarsbomen (lees: praten door de vocale commercial van FT.nl, mf.nl werd missch. 1x genoemd, dwarsbomen van fotograven etc.).
Van afspraken vooraf op papier kwam verder weinig terecht zo te zien :)


Bedoel je daarmee dat 'wij' als Mixfight ons nadrukkelijkeren moeten proberen te profileren om een sterkere positie verkrijgen?
De vraag is of je gewoon foto's wil maken of dat je de andere partijen echt als concurrenten ziet en je eigen positie nadrukkelijk vast wil stellen en de andere partijen voor wil zijn en het liefst de weg wil blokkeren.

dtgerald
25-05-2008, 15:30
Belachelijke zaak.

paspoes
25-05-2008, 15:42
Vreemde gang van zaken zeg. Je weet als promotor toch wie je een plek aan de ring toe hebt gezegd? Als je daar een simpel lijstje van maakt, kan daar volgens mij moeilijk onduidelijkheid over ontstaan. Vooraf bepaal je hoeveel fotografen je aan de ring wilt hebben en klaar. De selectiecriteria zijn dan uiteraard aan de promotor (bv. de eerste zoveel die zich aanmelden krijgen een plek, of degene met de meeste commerciele waarde, etc.) maar dan is het vooraf voor iedereen duidelijk. Als je van tevoren afspraken maakt met een forum dat zij een fotograaf aan de ring mogen hebben, vind ik het gek dat het op de dag zelf opeens veranderd wordt. Erg lullig voor MF.



Ik zal wel commentaar krijgen op wat ik zeg, maar ik vind dit een gewaagde uitspraak uit jouw mond.

nee geen commentaar, ieder zijn eigen mening toch;)



Juistem. Ligt in het verlengde van mijn verhaaltje hierboven. (of de mijne ligt in het verlengde van Justi's post - 't is maar net hoe je het bekijkt ;))



En dan toch nog een stuk of 15 mensen aan de ring? En werd MF van al die mensen als enige weggestuurd? Zo ja, dan vind ik dat helemaal vreemd. Als het dan echt te druk is, stuur je er een aantal weg en niet eentje, want eentje verwijderen maakt weinig verschil in zo'n geval. Dan kun je die net zo goed ook laten staan.

Als je goed had gelezen, iedereen moest weg behalve Ben Pontier, KB.nl en Sabby.;)

Jofeljoh!
25-05-2008, 15:49
Ben Pontier een slang? Stond jij niet laatst in een column van een bekende vechter met wat 'bedenkelijke' praktijken?

(ik heb verder niets tegen je persoonlijk, maar om zo iemand af te branden op internet lijkt me geen stijl)

sabby
25-05-2008, 15:50
Ik heb net met Magmut gesproken, hij vindt al dat geklets niet zo leuk.

Wat de fotografen betreft:
Hij wilde alleen Ben en mij aan de ring. Halverwege stonden er 12 mensen aan de ring en daarom moest iedereen weg. (hij zei nog tegen de security: zij en hij mogen blijven en de rest moet allemaal weg, dus niet alleen mixfight)

Hij had wel toegezegd dat mixfight met een verslaggever en fotograaf mocht komen (en die stonden ook gewoon op de lijst) maar het was niet duidelijk, overgekomen of overgebracht dat het niet aan de ring kon. (goed idee om volgende keer alles zwart op wit te zetten)

En het is heel gemeen om BP een slang te noemen, want het was vantevoren bekend dat hij gewoon aan de ring mocht staan en heeft zich verder nergens mee bemoeid en netjes zijn werk gedaan.

We moeten elkaar toch wat gunnen mensen. Gezonde concurrentie is goed, maar elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Ik mocht ook niet bij Slamm en Showtime aan de ring. Ik vond het erg jammer, maar ga niet de organisatie of andere fotografen zwart maken. :thown:

lopez86
25-05-2008, 16:01
Ik heb net met Magmut gesproken, hij vindt al dat geklets niet zo leuk.

Wat de fotografen betreft:
Hij wilde alleen Ben en mij aan de ring. Halverwege stonden er 12 mensen aan de ring en daarom moest iedereen weg. (hij zei nog tegen de security: zij en hij mogen blijven en de rest moet allemaal weg, dus niet alleen mixfight)

Hij had wel toegezegd dat mixfight met een verslaggever en fotograaf mocht komen (en die stonden ook gewoon op de lijst) maar het was niet duidelijk, overgekomen of overgebracht dat het niet aan de ring kon. (goed idee om volgende keer alles zwart op wit te zetten)

En het is heel gemeen om BP een slang te noemen, want het was vantevoren bekend dat hij gewoon aan de ring mocht staan en heeft zich verder nergens mee bemoeid en netjes zijn werk gedaan.

We moeten elkaar toch wat gunnen mensen. Gezonde concurrentie is goed, maar elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Ik mocht ook niet bij Slamm en Showtime aan de ring. Ik vond het erg jammer, maar ga niet de organisatie of andere fotografen zwart maken. :thown:

Dus dat.

paspoes
25-05-2008, 16:16
Ik heb net met Magmut gesproken, hij vindt al dat geklets niet zo leuk.

Wat de fotografen betreft:
Hij wilde alleen Ben en mij aan de ring. Halverwege stonden er 12 mensen aan de ring en daarom moest iedereen weg. (hij zei nog tegen de security: zij en hij mogen blijven en de rest moet allemaal weg, dus niet alleen mixfight)

Hij had wel toegezegd dat mixfight met een verslaggever en fotograaf mocht komen (en die stonden ook gewoon op de lijst) maar het was niet duidelijk, overgekomen of overgebracht dat het niet aan de ring kon. (goed idee om volgende keer alles zwart op wit te zetten)

En het is heel gemeen om BP een slang te noemen, want het was vantevoren bekend dat hij gewoon aan de ring mocht staan en heeft zich verder nergens mee bemoeid en netjes zijn werk gedaan.

We moeten elkaar toch wat gunnen mensen. Gezonde concurrentie is goed, maar elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Ik mocht ook niet bij Slamm en Showtime aan de ring. Ik vond het erg jammer, maar ga niet de organisatie of andere fotografen zwart maken. :thown:


Ik dacht dat ik goed gelezen had, en las verschillende dingen. Jouw post had ik goed gelezen en daar stond dat je om 15:45 uur hoorde dat alleen kb.nl en Sabby aan de ring mogen.

Sabby schrijft alleen BP en Sabby dus KB.nl was ook niet welkom aan de ring :wacko:



Dit snap ik niet echt. Dat er een keer een fotograaf langs de beveiliging glipt kan ik me nog voorstellen, maar dat er zoveel bij de ring staan die er niet horen...



Tja, het is jammer dat er nog steeds het een en ander gebeurt aan zwartmakerij tussen de (leden van) verschillende fora. We hebben toch allemaal dezelfde passie? Laten we dat delen!

precies ben ik helemaal met jou eens, vertel dit maar aan hem

Jeru
25-05-2008, 16:19
Tja, het is jammer dat er nog steeds het een en ander gebeurt aan zwartmakerij tussen de (leden van) verschillende fora. We hebben toch allemaal dezelfde passie? Laten we dat delen!

AMEN to that!

paspoes
25-05-2008, 16:23
Aan wie?

aan Ben Pontier

MB667
25-05-2008, 16:50
was gisteren idd een soort van hakim show. best wel irritant en het hield de zaak best op keer op keer een opkomst

Tony
25-05-2008, 16:50
Duidelijke berichtgeving... zeer begrijpelijke reactie van mixfight..
Zo ga je idd niet met elkaar om..

Jammer dat het zo heeft moeten gaan.. en vooral jammer voor al die vechtsportliefhebbers die zo graag beeld materiaal gezien hadden van álle partijen... (en niet alleen tot kraus's partij)

micha
25-05-2008, 16:53
jammer voor hun

lopez86
25-05-2008, 16:56
Duidelijke berichtgeving... zeer begrijpelijke reactie van mixfight..
Zo ga je idd niet met elkaar om..

Jammer dat het zo heeft moeten gaan.. en vooral jammer voor al die vechtsportliefhebbers die zo graag beeld materiaal gezien hadden van álle partijen... (en niet alleen tot kraus's partij)

helemaal niet jammer :)
bij de buren (fighttalk.nl) staat een compleet verslag incl. foto's:whistling:

Tony
25-05-2008, 16:59
Klopt Lopez.. Was ik even vergeten..

Maar het is altijd fijner om beeldmateriaal van zoveel mogelijk fotografen te hebben... elke fotograaf heeft zo wel zijn eigen typische manier van fotograferen danwel retoucheren/nabewerken.

De man van 14K
25-05-2008, 17:05
Hebben jullie eerst met de promotor gesproken? Voor het zelfde geld komt dit helemaal niet bij hem vandaan maar krijgt hij nu wel de zwarte piet toegespeelt.

paspoes
25-05-2008, 17:06
hoop dat het goed komt;)

joost
25-05-2008, 17:25
Hebben jullie eerst met de promotor gesproken? Voor het zelfde geld komt dit helemaal niet bij hem vandaan maar krijgt hij nu wel de zwarte piet toegespeelt.


denk niet dat bewakers uit eigen iniatief fotografen bij de ring weggaan sturen :)

Wheelie
25-05-2008, 17:29
helemaal niet jammer :)
bij de buren (fighttalk.nl) staat een compleet verslag incl. foto's:whistling:

bedoel je die kleine foto's met dat watermerk ?
dan zien wij allemaal toch liever de foto's van onze fotograven :cool2:

bryan
25-05-2008, 17:32
slechte zaak... niet slim om een belangrijk medium in nederland zo te behandelen....

joost
25-05-2008, 17:35
bedoel je die kleine foto's met dat watermerk ?
dan zien wij allemaal toch liever de foto's van onze fotograven :cool2:

+ de tekst leest totaal niet... gele lettertype met zwarte achtergrond?!? wie bedenkt zoiets?
blijft gewoon een tijdje in je netvlies staan en wordt je dizzy van :wacko:


doe mij maar mixfight.nl :thup:

Fight Master
25-05-2008, 17:47
Wat een onzin dat BP ineens een slang is.
BP trekt gewoon zijn bek open en gáát niet weg als hem dat gevraagd word, want eigelijk moest hij ook vertrekken.
KB, RR, en FT waren er gewoon eerder, toen daar nog een 4e fotograaf van MF aan kwam zetten mocht die er niet meer bij omdat het rondom de ring "vol" was met fotograven, maar dat heeft verder niks met BP te maken, en vind t nogal achterbaks om zo over een collega (uiteindelijk zijn we als vechtsportmedia allemaal collega's) te praten. Was jij erbij trouwens Fight Master? zo nee zeg dan gewoon niks

ja lopez, daar was ik bij. hij probeerde te regelen dat deze promotor maar met 1 fotograaf ging werken om zogenaamd het zicht op de ring vrij te houden voor de vips en schroomde niet om mixfight.nl en fotograaf in een negatief daglicht te stellen. graag een reactie van jou wat jij hier van vind om zo over een collega te praten je zegt zelf, kb,ft en rr waren daarbij en mf hoort daar zeker bij imo. ik bekijk de foto's toch wel op beide sites maar de foto's hier vind ik mooier en het is wel lullig.

A-team
25-05-2008, 18:03
Ik dacht al gisteren waarom is er geen verslag? Groot gelijk hebben jullie!

lopez86
25-05-2008, 18:44
ik zeg ook niet dat het niet lullig is, en ik vind zeker dat MF erbij hoort, maar ik wist niet wat er is afgesproken, en ook niet wat er is gezegd, zeg dat dan want dan kan BP hier missch. zelf op reageren.
wat ik begreep was dat het op dat moment ieder voor zich was en een aantal mensen zich daarin hebben weten te handhaven.

Ronald
25-05-2008, 18:50
ja lopez, daar was ik bij. hij probeerde te regelen dat deze promotor maar met 1 fotograaf ging werken om zogenaamd het zicht op de ring vrij te houden voor de vips en schroomde niet om mixfight.nl en fotograaf in een negatief daglicht te stellen. graag een reactie van jou wat jij hier van vind om zo over een collega te praten je zegt zelf, kb,ft en rr waren daarbij en mf hoort daar zeker bij imo. ik bekijk de foto's toch wel op beide sites maar de foto's hier vind ik mooier en het is wel lullig.
Reps voor deze post.

DUTCHDEATH
25-05-2008, 18:51
Klopt Lopez.. Was ik even vergeten..

Maar het is altijd fijner om beeldmateriaal van zoveel mogelijk fotografen te hebben... elke fotograaf heeft zo wel zijn eigen typische manier van fotograferen danwel retoucheren/nabewerken.

Je hebt helemaal gelijk Tony !
Kijk en vergelijk zou ik zeggen en wanneer we de kans krijgen kunnen we de sport voor de liefhebbers,trainers en vechters op een hele mooie manier promoten !
Zeker dat laatste woord is erg belangrijk voor de promotors van evenementen ( die moeten hier maar eens over nadenken voordat ze een fotograaf kosteloos 80 Km laten rijden en een dag en nacht van hun tijd besteden om hun evenement te promoten .)
:osu:

ashi76
25-05-2008, 18:52
Hier een link naar een site voor geinteresseerden om eventueel jullie foto's af te laten drukken van het gala van gisteren.
Het is hier zelfs mogelijk om je foto's op poster formaat te bestellen.

DUTCHDEATH - OYPO - foto's bijbestellen (http://www.oypo.nl/A69B287B88FF9425)

Gentleman Promotions gala Tilburg 24-5-2008 - OYPO - foto's bijbestellen (http://www.oypo.nl/C6FC9C7CC2E13443)

greetzzz Aryan :osu:

chief108
25-05-2008, 19:01
Reps voor deze post.
x2

ik heb de afgelopen jaren al zoveel van *precies dezelfde verhalen* uit verschillende bronnen, over verschillende gala's over BP en zijn "werkwijze" gehoord, dat ik de uitdrukking "slang" nog erg netjes vond van Paspoes

ashi76
25-05-2008, 19:03
+ de tekst leest totaal niet... gele lettertype met zwarte achtergrond?!? wie bedenkt zoiets?
blijft gewoon een tijdje in je netvlies staan en wordt je dizzy van :wacko:


doe mij maar mixfight.nl :thup:

Mixfight is al tijden het #1 vechtsportforum van NL, zowel kwalitatief gezien als qua bezoekersaantallen.
Indien promotors op dergelijke wijze met mixfight omgaan is dat mijns inziens hun verlies, al blijft het erg jammer voor de fans en reporters....

DUTCHDEATH
25-05-2008, 19:14
Wat een onzin dat BP ineens een slang is. BP trekt gewoon zijn bek open en gáát niet weg als hem dat gevraagd word, want eigelijk moest hij ook vertrekken.
KB, RR, en FT waren er gewoon eerder, toen daar nog een 4e fotograaf van MF aan kwam zetten mocht die er niet meer bij omdat het rondom de ring "vol" was met fotograven, maar dat heeft verder niks met BP te maken, en vind t nogal achterbaks om zo over een collega (uiteindelijk zijn we als vechtsportmedia allemaal collega's) te praten. Was jij erbij trouwens Fight Master? zo nee zeg dan gewoon niks :)

Toen ik om 16:00 binnenstapte waren de plekjes al vergeven dus ben ik aan de andere kant van de ring gaan zitten om daar op een iets ongunstiger plek te kunnen fotograferen maar toen kwam gelukkig BP zelf om me te melden dat ik niet aan de ring mocht fotograferen omdat daar niet op gerekend was en het anders te vol was volgens de promotor :whistling:
Heb de eerste partijen "onzichtbaar" gefotografeert zoals je op de foto's van Sabby kunt zien.
Hierna stonden er ineens 4 fotografen letterlijk in mijn nek te hijgen en had ik nog maar 1 mtr. werkruimte over terwijl de rest van de sites aan de overkant van de ring het rijk alleen hadden.
Hierna werden we "allemaal" weggestuurd omdat er een fotograaf te hoog op de ring zat (volgens de beveiliging door de promotor zelf aangegeven) en dat was volgens hem BP (die overigens gewoon wel door mocht fotograferen)

ArjanV
25-05-2008, 19:24
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: heb je dit ook naar Magmut gestuurd?


Ik ben hier ook wel benieuwd naar...

chief108
25-05-2008, 19:27
de vorige keer dat iemand in het verslag schreef "wij willen de promotors bedanken" was hij er ook snel genoeg bij om kwaad op te bellen dat er maar 1 promotor was.... :rolleyes:

ben meer benieuwd of hij hier openlijk op zal gaan reageren...

Ton
25-05-2008, 19:30
Damn, als ik die laatste post van DutchDeath lees, is die Ben Pontier toch echt te zielig voor woorden. Ben benieuwd of de promotor nog reageerd, als dat niet het geval is hoeft er van mijn part echt geen belangstelling meer getoond te worden voor deze gala's!

Ton
25-05-2008, 19:31
En bij de weg: super mooie fotos!!!

Hammerkick
25-05-2008, 19:32
3e Onze grote Slang Ben Pontier tja mensen die hem kennen weten wel hoe hij is.

Paspoes, komop man !! Ik snap niet zo goed, wat je aan al deze zwartmakerij heb. Ik ken Ben goed, hij is een vriend van me en hij is beslist geen slang.

Richelieu
25-05-2008, 19:40
de vorige keer dat iemand in het verslag schreef "wij willen de promotors bedanken" was hij er ook snel genoeg bij om kwaad op te bellen dat er maar 1 promotor was.... :rolleyes:

ben meer benieuwd of hij hier openlijk op zal gaan reageren...

Heel scherp Chief. Ben er van overtuigd dat veel promotors (zowel kleinere als de grotere in Nederland) allemaal hier meelezen, Magmut Genc zal hier zeker geen uitzondering op zijn.

Solar
25-05-2008, 19:43
Mixfight reporters wegsturen bij een gala als Gentleman is als...

... de NOS wegsturen bij PSV-Ajax.

Johan H
25-05-2008, 19:51
op dit Forum word er meer gekeken en positief gereageerd op de verslagen als geen ander forum!!

en vooral dit Gentleman gala staat bij de leden van Mixfight.nl bekend als 1 van de topgala's van het jaar, en het is geen goede reclame als je een van ONS bij de ring weg stuurt om welke reden dan ook...

paspoes
25-05-2008, 20:02
x2

ik heb de afgelopen jaren al zoveel van *precies dezelfde verhalen* uit verschillende bronnen, over verschillende gala's over BP en zijn "werkwijze" gehoord, dat ik de uitdrukking "slang" nog erg netjes vond van Paspoes

ik was van plan om een andere woord gebruiken maar dacht slang is wel netter voor hem ;)


Paspoes, komop man !! Ik snap niet zo goed, wat je aan al deze zwartmakerij heb. Ik ken Ben goed, hij is een vriend van me en hij is beslist geen slang.

ik denk dat heel veel fotografen mij gelijk zou geven, ik ga hier niet met modder gooien, zoals ik al eerder schreef ieder heeft zijn eigen mening en als je echt wil weten zal ik jou ooit eens een keer vertellen hoe je goede vriend te werk gaat en daar balen wij heel erg van.:boos:

Effective
25-05-2008, 20:05
Vage actie!! Vind dat de promotor op z'n minst een nadere verklaring aan de fotograaf en mixfight verschuldigd is..

Iwan
25-05-2008, 21:18
Mijn steun hebben jullie in ieder luitjes!

mama
25-05-2008, 21:26
Mooie foto's hoor
thanks voor de moeite

Joris
25-05-2008, 21:30
beetje vreemd verhaal inderdaad

De man van 14K
25-05-2008, 21:47
+ de tekst leest totaal niet... gele lettertype met zwarte achtergrond?!? wie bedenkt zoiets?
blijft gewoon een tijdje in je netvlies staan en wordt je dizzy van :wacko:


doe mij maar mixfight.nl :thup:


correct, hoe krampachtig om op deze manier mensen toch de groot formaat foto's te laten kopen. :crazy:

Maar los van de ontegenzeggelijke en competitie overschrijdende kwaliteiten van onze fotografen; ik denk dat het correct had geweest als eerst een telefoontje gepleegd was naar de promotor om het verhaal nog 1x uit te leggen en zijn kant te horen, want uit deze hele toestand kan ik opmaken dat er nog geen 1 woord met hem gewisseld is. Niet op de avond als na afloop. Pas als je die man gesproken heb en op basis van zijn reactie in dat gesprek kan je dit verhaal op stellen.
Het is natuurlijk de omgekeerde wereld als we zeggen dat hij er de vorige keer ook snel bij was om te zeggen dat er een fout in een opmerking zat.

Ralph
25-05-2008, 21:54
Wat een vage actie! Groot gelijk dat jullie hier een mededeling plaatsen. Ben benieuwd wat nu de reden is om een fotograaf van mixfight weg te sturen....

HUNEBED
25-05-2008, 22:22
zeker vage actie... Mixfight is voor mij absoluut numero uno, altijd goeie verslagen, direct foto's overal van en de nieuwtjes altijd als éérste... keep up the good work fellas, respect en 1000 X osu

renamer
25-05-2008, 22:28
http://www.fighttalk.nl/BenPontier/080524gentlemanstilburg/077.jpg


hier is het probleem...... (bron fighttalk


maar idd hele vage aktie..

The Bulldog
25-05-2008, 22:32
als dit de gang van zaken was, is dat denk ik erg spijtig...

altijd mooie verslagen op deze site waar promotors ook mee geholpen zijn...

hoop dat deze sfeer zich niet doorzet op toekomstige miomenten...

makavelli
25-05-2008, 23:06
volgens mij eerder een kwestie van websites die elkaar willen aftroeven dan een promotor die niet mee wil werken....

KICKBOX.NL
25-05-2008, 23:11
precies Roy, ik was daar om 15.45 kreeg ook te horen dat alleen kickbox.nl en sabby aan de ring mogen.


Ik reageer meestal niet (lees zeker wel regelmatig mee) maar dit is natuurlijk kant en klare onzin Roderick. verder Roderick, hou die leugens voor je wil je, je bent een grote volwassen man, gedraag je dan ook zo. Heb je uit mijn mond gehoord dat ik het alleen recht had/heb?

Waarom zou ik het alleen recht moeten hebben? Ik gebruik geen logo's op onze foto's, ik heb geen blad, ik heb geen watermerk? Dus alleen recht? Voor wat? Boven me bed plakken of zo?

Ik verzoek jou dan ook erg duidelijk Roderick om voortaan geen onzin te verspreiden.

Wat mij duidelijk werd gemaakt (want mijn taak was ringspeaker deze dag) dat het volgende:

Er zouden 3 fotograven aan de ring staan. Kickbox.nl / Fighttalk.nl en Mixfight.nl (dit al 2 weken geleden doorgenomen op de brieving)

Tot gisteren was er niks aan de hand en had ook op het bovenstaande gerekend. Wij kennen allemaal het probleem met fotograven aan de ring en dus weten wij allemaal hoe irritant het is als er ineens 15 flitsers langs de ring met hun rug voor de VIP's staan.

Gisteren kwam 30 minuten voor heet evenement Sabbi (sorry als ik haar naam fout schrijf, bedoel dat turkse meisje) die deelde mij mee, dat Mahmut haar heeft aangesteld als enige fotograaf die voor iedereen fotos zou maken recht vrij. Dus voor RR, MF en FT. (ook de fotos van de weging zijn zo gemaakt) Dacht ok, waarom niet.... hoe minder man aan de ring, des te beter voor de VIP. Toch?

Ik had zowieso 2 collegas op de lijst staan (redacteur en fotograaf) en dus waren deze al aanwezig. Werd ineens anders toen BP ook aankwam lopen en haar plek zonder overleg in nam en zijn rugzak neerzette en ineens weg liep.

Ik heb zijn rugzak persoonlijk verwijderd en op de grond gelegd en sabby gezegd, neem je plek terug en laat je niet zomaar weg jagen. meer niet en niks minder.

Verder is er een discussie geweest tussen mij en BP maar dit is mijn zaak en hij weet hoe fout hij heeft gehandeld. ook dit verwacht ik niet van een volwassen man. Maar dit ter zijde.

verder is er dus door mij niemand verboden om fotos te maken, noch aanwezig te zijn. Maar ik begrijp goed dat de promotor alle andere fotograven weg heeft gestuurd omdat deze in het zicht stonden.

Mij is in iedergeval duidelijk dat Sabby (turks meisje) heeft aangegeven dat zij de fotos voor MF.nl zou maken en ook dat de anderen in de perstribune zouden gaan zitten. Zij vertelde mij dat zij dit met beiden fotograven van MF had doorgesproken.

Ik (Hakim) heb hier geen reden voor om over te gaan liegen. Ik vindt het jammer dat het zo is gelopen, en hopelijk dat we in de toekomst anders kunnen regelen. Mijn part 1 fotograaf aar grotere galas die voor ons allemaal fotos maakt of rouleerdiensten en wil daar best voor betalen als dat geld gaat kosten.

Verder is het zo dat we 3 verschillende websites hebben. Ieder zijn unieke werkwijze en ieder zijn sterke kanten. Wij hebben allemaal onze eigen bezoekers en allemaal streven wij naar hetzelfde.

Die onzin van concurrentie moet eens afgelopen zijn en ipv elkaar (door vaak andere pannekoeken) zwart te laten maken, moeten we onze krachten samen voegen en dus meer samen gaan werken.

Hakim

Wheelie
25-05-2008, 23:22
Nette post van je Hakim en we bellen binnekort nog wel met elkaar.
Bedankt voor je reactie




Er zouden 3 fotograven aan de ring staan. Kickbox.nl / Fighttalk.nl en Mixfight.nl

Zo zou het altijd moeten zijn en kunnen IMO

paspoes
25-05-2008, 23:23
Ik reageer meestal niet (lees zeker wel regelmatig mee) maar dit is natuurlijk kant en klare onzin Roderick. verder Roderick, hou die leugens voor je wil je, je bent een grote volwassen man, gedraag je dan ook zo. Heb je uit mijn mond gehoord dat ik het alleen recht had/heb?



Hakim, heb je mij horen zeggen dat Hakim zei dat jullie alle rechten heb, ik schreef kb.nl heeft alle rechten en dit kreeg ik te horen.;)

lopez86
25-05-2008, 23:31
http://www.fighttalk.nl/BenPontier/080524gentlemanstilburg/077.jpg


hier is het probleem...... (bron fighttalk


maar idd hele vage aktie..

Dit is een geintje denk ik?
Sabby werkt voor RR.

De man van 14K
25-05-2008, 23:36
Mindfuck: When you see it you will shit bricks...

FOCUS
25-05-2008, 23:37
suffe actie zeg
mixfight heeft mn steun

KICKBOX.NL
25-05-2008, 23:42
Nou wat jij mij gisteren vertelde was toch iets anders sabby.

Vertelde jij mij niet dat jij "ook" namens MF aan de ring zou staan en dat jij de andere collega’s van MF had verteld dat zij een persplek hadden buiten de ring? Of ben je erg kort van geheugen.

Kwam jij niet klagend naar me toe over BP dat hij je van je plek had verstoten? En dat met mij tussenkomst je plek weer naast hem terug had? Ik hoor je ook niks zeggen over de foto’s die jij voor iedereen rechtvrij zou maken...niet volledig en netjes van je Sabby.

Ik heb nu erg sterk de indruk dat ik jou beetje te snel op je onschuldige oogjes heb vertrouwd.

Wijze les voor volgende keer. Verder heeft de organisatie geprobeerd iedereen het naar zijn zin te maken, maar fouten gebeuren en die moeten wij samen oplossen en niet meteen het negatieve eruit halen. Het is een groot gala waar ook dingen mis kunnen gaan, maar wil niet meteen zeggend at je niet welkom bent.

Zorg dat je altijd op tijd bent dan kun je duidelijke afspraken onderling maken. Ook al zijn we 3 verschillende websites, we zullen het toch samen moeten doen. Op een FARE manier. Niet achterbaks....geldt voor iedereen die zich aangesproken voelen.

Verder gaan we maar door, want er komen genoeg leuke galas aan waar we onze fouten kunnen herstellen. Succes allemaal

Hakim


Ik heb net met Magmut gesproken, hij vindt al dat geklets niet zo leuk.

Wat de fotografen betreft:
Hij wilde alleen Ben en mij aan de ring. Halverwege stonden er 12 mensen aan de ring en daarom moest iedereen weg. (hij zei nog tegen de security: zij en hij mogen blijven en de rest moet allemaal weg, dus niet alleen mixfight)

Hij had wel toegezegd dat mixfight met een verslaggever en fotograaf mocht komen (en die stonden ook gewoon op de lijst) maar het was niet duidelijk, overgekomen of overgebracht dat het niet aan de ring kon. (goed idee om volgende keer alles zwart op wit te zetten)

En het is heel gemeen om BP een slang te noemen, want het was vantevoren bekend dat hij gewoon aan de ring mocht staan en heeft zich verder nergens mee bemoeid en netjes zijn werk gedaan.

We moeten elkaar toch wat gunnen mensen. Gezonde concurrentie is goed, maar elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Ik mocht ook niet bij Slamm en Showtime aan de ring. Ik vond het erg jammer, maar ga niet de organisatie of andere fotografen zwart maken. :thown:

chief108
25-05-2008, 23:42
Nette post van je Hakim
Bedankt voor je reactie

x2

KICKBOX.NL
25-05-2008, 23:49
Hakim, heb je mij horen zeggen dat Hakim zei dat jullie alle rechten heb, ik schreef kb.nl heeft alle rechten en dit kreeg ik te horen.;)

zoals ik al eerder al zei, kappe met die leugens en gedraag je naar je postuur en je leeftijd. iets met volwassenheid.. en nee ik neem niet op, dus bel mij AUB ook niet. Ik heb het nu wel gehad om eerlijk te zijn.


ik wil effe wat kwijt, 3 oorzaken waarom iedereen wegmoest.

1e opgegeven moment waren er een stuk of 15 fotografen aan de ring dat was te veel, 1 fotograaf (onbekende man nooit gezien) was erg brutaal tegenover VIP (moet je echt niet hebben) vip ging klachen en gelijk hebben ze. 2e is dat hakim van kickbox.nl had alle rechten van foto's.

3e Onze grote Slang Ben Pontier tja mensen die hem kennen weten wel hoe hij is.

Mooiste is SBP mag niet op de ring als SBS6 ook aanwezig is, hij moet ook netzoals iedereen naast de ring staan :lol:

sabby
26-05-2008, 00:00
Ow gatver, ik wil hier niet op reageren, maar ik moet:

Hakim, wat ben jij gemeen zeg. Lekker liegen om het voor jezelf goed te praten. Een prater ben je zeker, dat heb ik gister wel gemerkt. Ik ken je niet, dus weet niet hoe je in elkaar steekt.

Heb verder geen zin om ruzie te maken op een forum. Ik kom wel aan je nummer en bel je wel. Maar alsjeblieft, ga geen dingen zeggen dat ik gezegd heb wat ik niet gezegd heb.

:mad:

Fight Master
26-05-2008, 00:00
Die onzin van concurrentie moet eens afgelopen zijn en ipv elkaar (door vaak andere pannekoeken) zwart te laten maken, moeten we onze krachten samen voegen en dus meer samen gaan werken.

Hakim

niet om flauw te doen, maar ik ben gebanned op jouw site omdat ik een link postte naar mixfight ;). verder ben ik het met je eens.

sabby
26-05-2008, 00:02
Zow, het gaat snel hier, ik heb tegen je gezegd: mixfight en eigenlijk iedereen, mag mijn foto's hebben die niet aan de ring mogen.

paspoes
26-05-2008, 00:04
ja Hakim van kb.nl had alle rechten dan moet je toch wel goed lezen stond nergens waar ik schreef hakim zei dat kb.nl alle rechten hebben.

En als laatste jij schrijft ook niet de waarheid, was een moment waar jij beveiliging aanspreekt dat alle fotografen wegmoesten behalve bp, sabby en kb.nl dus mf moest ook weg had je ook moeten zeggen mf moet ook blijven maar ja.
en ik verwacht weer een reactie van jou kappe met leugens.

Tsuki
26-05-2008, 00:13
ziet er goed uit ............. waar zijn de overige foto's ;-)

lopez86
26-05-2008, 00:14
voor wie maakte jij trouwens foto's poes?

Richelieu
26-05-2008, 00:16
Over de gang van zaken rond Hakim/kickbox.nl en rechten op foto's (als dat uberhaupt zo is) en dat soort randzaken hebben wij als Mixfight.nl weining tot niets te maken. Wij hadden voortijdig directe afspraken met Magmut gemaakt over onze aanwezigheid en betreuren het ten zeerste dat deze afspraak 30 minuten voor aanvang van het gala verbroken werd.

Waarom wij dat zo betreuren kan iedereen in onze verklaring nalezen die vanmiddag door de eigenaren van de site is vrijgegeven. Onze (Mixfight.nl) officiele verklaring kan iedereen HIER (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82111)lezen.

lopez86
26-05-2008, 00:19
beter komt er een slotje op dit topic, tgaat niet eens meer over de wedstrijden :wacko::thown: of over de mooie foto's.
tgaat eigelijk nergens meer over.

rocket
26-05-2008, 01:55
Beste huilebalken,

Magmut had gister een geweldig evenement neer gezet en is een prima kerel om mee te werken. Misverstanden heb je altijd, maar het nadeel van misverstanden is dat je moet praten om deze op te lossen. Als je de hele dag achter een computer zit kan het misschien zijn dat je een beetje wereldvreemd raakt en daardoor niet voor je mening op kan komen. Op deze manier los je niks op. Achteraf dan naar huis gaan en mensen lopen beledigen is misschien wel een uitlaatklep maar niet echt een nette manier van werken. Daarnaast vind ik Paspoes ook niet echt in de positie Ben een slang te noemen.

Het kan best dat Ben de ruimte in de ring wat vrij wil houden. De reden is natuurlijk dat hij op deze manier beter zijn werk kan doen. Zo gaat dat in de grote mensen wereldDus vind het een beetje raar dat Ben een slang wordt genoemd omdat ie mogelijk misschien zijn werk goed wil doen? Dat wordt andersom ook gedaan. Zo stond marieke jaren geleden ook alleen in de arena. Dat hebben fighttalk en kickbox.nl ook moeten accepteren. En dat deden wij ook omdat wij konden begrijpen dat de promotors soms keuzes moeten maken. Maar hebben jullie bij ons huilende topics gezien?

Maar goed jullie zoeken het lekker onderling uit. Ik wens jullie in ieder geval een prettige voortzetting en ik ga mijn vliegtuig halen naar Suriname.

The Specialist
26-05-2008, 02:30
Héééé!!!

Robbie de Rocket leest ook mixfight!!!!!!!!! Hij reageert hier zelfs ondanks zijn kostbare tijd..

Ik snap het ook wel, je moet toch ergens echt nieuws vandaan halen ;-)

Succes in Suriname!

Osu,

Martijn

tfix
26-05-2008, 02:35
mooie pictures

zosja
26-05-2008, 04:24
Ik heb net met Magmut gesproken, hij vindt al dat geklets niet zo leuk.

Wat de fotografen betreft:
Hij wilde alleen Ben en mij aan de ring. Halverwege stonden er 12 mensen aan de ring en daarom moest iedereen weg. (hij zei nog tegen de security: zij en hij mogen blijven en de rest moet allemaal weg, dus niet alleen mixfight)

Hij had wel toegezegd dat mixfight met een verslaggever en fotograaf mocht komen (en die stonden ook gewoon op de lijst) maar het was niet duidelijk, overgekomen of overgebracht dat het niet aan de ring kon. (goed idee om volgende keer alles zwart op wit te zetten)

En het is heel gemeen om BP een slang te noemen, want het was vantevoren bekend dat hij gewoon aan de ring mocht staan en heeft zich verder nergens mee bemoeid en netjes zijn werk gedaan.

We moeten elkaar toch wat gunnen mensen. Gezonde concurrentie is goed, maar elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Ik mocht ook niet bij Slamm en Showtime aan de ring. Ik vond het erg jammer, maar ga niet de organisatie of andere fotografen zwart maken. :thown:
ben jij dat meisjedat ik de uitslagen beloofd had?
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?
als dat zo is, is hij de slang en niet ben portier, hij heeft toch in een bekend vecht blad gestaan door zijn gedrag.
wat ik laatst in een gesprek heb mee gekregen mag hij zowiezo niet meer in het vip gedeelte komen bij de beast of the east.
ik ga niet uitleggen waarom niet, dat is al beschreven door een legende.
en als het deze man is, die is namelijk zeer storend aanwezig als kiekjesmaker.
grt joop ubeda.

zosja
26-05-2008, 06:33
ben jij dat meisjedat ik de uitslagen beloofd had?
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?
als dat zo is, is hij de slang en niet ben portier, hij heeft toch in een bekend vecht blad gestaan door zijn gedrag.
wat ik laatst in een gesprek heb mee gekregen mag hij zowiezo niet meer in het vip gedeelte komen bij de beast of the east.
ik ga niet uitleggen waarom niet, dat is al beschreven door een legende.
en als het deze man is, die is namelijk zeer storend aanwezig als kiekjesmaker.
grt joop ubeda.

en van wat ik uit de ring gezien(tussen de rondens) was hij de vervelende fotograaf die constant rond de ring rende, en dat leide tot irritatie van enkele vips.
en aangezien dat magmut ,hoeseyn,en halit constant aanspreekbaar waren, werd dit zo als alles snel opgelost.
niet negatief over de organisatie schrijven als je zelf de SCHULDIGE BENT.
ik als bondsman vind het triest dat ik zo moet reageren door dat grote kind.
grt joop ubeda.

takuma
26-05-2008, 06:44
Paspoes goed bezig !!!!!!!!

jan sensei kyokushin
26-05-2008, 07:31
Osu dank u voor de uitleg Opa Joop en ook de anderen van alle forum,s en organisatie,s en verhaal heeft altijd 2 kanten die je alle 2 aan moet horen om tot een oordeel te komen , mensen gedraag je als volwassenen en praat het uit per P.M of MAIL of telefoon of live probeer samenwerken meer te overleggen ongeacht bond of forum of organisatie het komt het martial -arts- budo ten goede !!
heb Respect voor elkaar

sportgroeten :)

opa Jan
osu

Justinian
26-05-2008, 08:05
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?
Nee, onze fotograaf aan de ring was Aryan (Dutchdeath) en daarnaast was ook Harmen (Richelieu) aanwezig met zijn camera voor de backstage foto's en het verslag.

Chico
26-05-2008, 08:26
Dit is een geintje denk ik?
Sabby werkt voor RR.
dat worden zwarte foto's dan bij de volgende uitgave denk ik :whistling:

Garcia
26-05-2008, 08:37
Erg jammer dit. Hoop dat ze met een verklaring komen waarom de gemaakte afspraken gebroken zijn.

Bud S
26-05-2008, 08:37
ik kan me enigszins voorstellen hoe het gegaan is.
teveel mensen rond de ring. daarnaast ook nog eens mega-reclameborden in de hoeken ( las ik in een ander verslag ). dan blijft er weinig kijkruimte over voor het publiek > mensen gaan klagen > die promotor zegt tegen de security stuur maar een paar van die figuren weg.
BP zal de beste contacten/afspraken gemaakt hebben dus mixfight was de lul.

lullig zo afgeserveerd te worden

hoe duidelijk moet een afspraak zijn wil men zich er aan houden...?

De man van 14K
26-05-2008, 09:17
Als er iemand vervolgens naar de promotor gegaan was had je in ieder geval een discussie kunnen voeren. Krijg je niet de antwoorden die je wil dan kan je stampij maken (op je eigen forum).
Op de een of andere manier heb ik niet het idee dat het door de promotor bewust gedaan is, maar ik kan me ook niet voorstellen dat onze fotograven niet mondig genoeg zijn om verhaal te halen.

sabby
26-05-2008, 09:20
ben jij dat meisjedat ik de uitslagen beloofd had?
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?
als dat zo is, is hij de slang en niet ben portier, hij heeft toch in een bekend vecht blad gestaan door zijn gedrag.
wat ik laatst in een gesprek heb mee gekregen mag hij zowiezo niet meer in het vip gedeelte komen bij de beast of the east.
ik ga niet uitleggen waarom niet, dat is al beschreven door een legende.
en als het deze man is, die is namelijk zeer storend aanwezig als kiekjesmaker.
grt joop ubeda.

Ja, meneer Ubeda, dat ben ik. En ik heb toen ik thuiskwam de uitslagen netje op ALLE DRIE de sites gepost.

Helaas wordt er meer gepraat over wat er om de ring gebeurde dan wat er in de ring gebeurde.

paspoes
26-05-2008, 10:22
nou mensen kom maar op met de volle laag, joop ubeda je mag schrijven wat je wil en deze topic draait nu om mij in persoon ik heb de punten genoemd wat ik zag en hoor.
voor de rest was een top gala met top partijen.

paspoes
26-05-2008, 10:29
joop ik heb nooit wat slecht geschreven over magmut met zijn gala was een mooi gala. en wb rennen grote bulshit irritaties bij is verzookt dooor een andere fotograaf die nu naar mij schuiven. en jou teksten probeer je nu een draai aan te maken

Wheelie
26-05-2008, 10:33
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?


Nee, onze fotograaf aan de ring was Aryan (Dutchdeath) en daarnaast was ook Harmen (Richelieu) aanwezig met zijn camera voor de backstage foto's en het verslag.

Om verdere verwarring te voorkomen, Roderic / Paspoes is geen fotograaf van mixfight.nl.

Ik kan me niet voorstellen dat Harmen / Aryan moeilijke mensen zijn die je liever niet aan de ring wilt hebben.

Wheelie
26-05-2008, 10:34
Héééé!!!

Robbie de Rocket leest ook mixfight!!!!!!!!! Hij reageert hier zelfs ondanks zijn kostbare tijd..

Ik snap het ook wel, je moet toch ergens echt nieuws vandaan halen ;-)



Zo is dat Martijn :cool2:

MB667
26-05-2008, 10:44
reactie op fighttalk klinkt toch ook aannnemelijk:

fighttalk.nl View topic - Mededeling fighttalk.nl NAV mixfight.nl Perikelen (http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40680)

------------------------------------

Jammer dat het allemaal zo moet gaan (en dan wil ik op niemand afreageren, want ik weet niet wie wel of niet gelijk heeft.)

Fight Master
26-05-2008, 11:02
ik moet eerlijk zeggen dat ik van paspoes ook nogal wat klachten heb gehoord en gelezen. ik heb hem daar pm's over gestuurd maar volgens hem klopt er niks van ;)

paspoes
26-05-2008, 11:09
ja dat was over de column, en heb geen pm van jou gehad gisteren en vandaag. wel duidelijk zijn fightmaster.

De man van 14K
26-05-2008, 11:45
ben jij dat meisjedat ik de uitslagen beloofd had?
en die fotograaf van mixfight was dat paspoes?
als dat zo is, is hij de slang en niet ben portier, hij heeft toch in een bekend vecht blad gestaan door zijn gedrag.
wat ik laatst in een gesprek heb mee gekregen mag hij zowiezo niet meer in het vip gedeelte komen bij de beast of the east.
ik ga niet uitleggen waarom niet, dat is al beschreven door een legende.
en als het deze man is, die is namelijk zeer storend aanwezig als kiekjesmaker.
grt joop ubeda.

klinkt als iets wat geen zak met dit evenement te maken heeft??

De man van 14K
26-05-2008, 11:54
Beste huilebalken,

Magmut had gister een geweldig evenement neer gezet en is een prima kerel om mee te werken. Misverstanden heb je altijd, maar het nadeel van misverstanden is dat je moet praten om deze op te lossen. Als je de hele dag achter een computer zit kan het misschien zijn dat je een beetje wereldvreemd raakt en daardoor niet voor je mening op kan komen. Op deze manier los je niks op. Achteraf dan naar huis gaan en mensen lopen beledigen is misschien wel een uitlaatklep maar niet echt een nette manier van werken. Daarnaast vind ik Paspoes ook niet echt in de positie Ben een slang te noemen.



x2.

Volgens mij heeft niemand hier de moeite genomen de telefoon op te pakken en een rondje te bellen maar verschijnen er diverse stukken proza.
Los van het feit dat er nu zaken bijgehaald worden die geen flikker met het incident te maken hebben, had het beter geweest als Paspoes zich richting het MF team had gericht en hun had laten reageren ipv aantijgingen te uiten op persoonlijke noot.

Ik dacht dat we het tijdperk van naaijerij en zwartmakerij in de Nederlandse vechtsport gepasseerd waren en een stuk proffesioneler opereren maar als ik hoor hoe het er nu aan toe gaat is daar nog niet veel van te merken!

Ronald
26-05-2008, 12:52
Los van het feit dat er nu zaken bijgehaald worden die geen flikker met het incident te maken hebben, had het beter geweest als Paspoes zich richting het MF team had gericht en hun had laten reageren ipv aantijgingen te uiten op persoonlijke noot.
Waarom zou Paspoes zich tot het Mixfightteam moeten richten? Zoals Roy en Kevin hierboven ook al schrijven: Paspoes is geen Mixfightfotograaf. Dat geldt niet alleen voor dit evenement maar is standaard zo. Paspoes is geen Mixfightfotograaf, werkt geheel voor zichzelf en kan dus ook geheel vanuit zichzelf reageren. Maar schijnbaar blijft de associatie toch lang hangen ;) .

Voor de rest is de hele discussie over Mixfight vs KB vs FT denk ik alleen maar bijzaak. Daar draait het hier niet om. Welke afspraken een promotor met wie dan ook maakt is helemaal aan hem zelf. Al wil ie helemaal geen één fotograaf aan de ring: prima, dat is z'n goed recht. Echter, áls je een afspraak met elkaar maakt, dan mag je ook verwachten dat je die afspraak nakomt.
Verschillende keren komt de vraag ook terug of er geen contact is geweest met de promotor en of de telefoon niet even gepakt is. Het antwoord is simpel: er zijn zelfs meerdere contacten geweest met de promotor. De afspraken waren dan ook heel helder.

Mickey
26-05-2008, 14:38
Ik probeer me tegenwoordig vaak buiten dit soort threads te houden. Ze geven me hoofdpijn en dat is het vaak niet waard. Echter.. dit staaltje oppertunisme maakte me echt ff ziek..

fighttalk.nl View topic - Mededeling fighttalk.nl NAV mixfight.nl Perikelen (http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40680)

Rocket, je bent een beste gast.. Maar dit is bruinneuzerij eerste klas, vriend. Feitelijk verwijt je ons dat we onze reporters op de 1e plek laten komen.

Tony
26-05-2008, 14:42
Weet je...

laat maar...


"Mixfight zegt: Het is eenzaam hier aan de top"

nuff said

Justinian
26-05-2008, 14:44
Trouwens, kan dit topic vanaf het punt dat de discussie ontstond naar het topic van Justi geplaatst worden? Of zeg ik nou iets heel geks?
Done.

Ronald
26-05-2008, 14:47
Ik krijg uit je post de indruk dat je doelt op de afspraken voorafgaand aan het gala (correct me if I'm wrong), maar ik denk dat men meer bedoelt of er na (of tijdens) het gala contact is geweest met de promotor m.b.t. de gemaakte afspraken.
Er is inderdaad zelfs tijdens het gala nog contact/overleg geweest tussen verschillende mensen.

Nog even een keer voor de duidelijkheid: als de promotor ons vooraf niet aan de ring had willen hebben was dat ook prima geweest. Dan kiezen wij ook vooraf óf we verslag willen doen en hóe we eventueel verslag willen doen. Maar tijdens een evenement mensen wegsturen terwijl de afspraken op voorhand zeer duidelijk gemaakt zijn is bepaald niet wat je van een "gentlemen" verwacht.

Barang
26-05-2008, 14:57
Ik reageer meestal niet (lees zeker wel regelmatig mee) maar dit is natuurlijk kant en klare onzin Roderick. verder Roderick, hou die leugens voor je wil je, je bent een grote volwassen man, gedraag je dan ook zo. Heb je uit mijn mond gehoord dat ik het alleen recht had/heb?

Waarom zou ik het alleen recht moeten hebben? Ik gebruik geen logo's op onze foto's, ik heb geen blad, ik heb geen watermerk? Dus alleen recht? Voor wat? Boven me bed plakken of zo?

Ik verzoek jou dan ook erg duidelijk Roderick om voortaan geen onzin te verspreiden.

Wat mij duidelijk werd gemaakt (want mijn taak was ringspeaker deze dag) dat het volgende:

Er zouden 3 fotograven aan de ring staan. Kickbox.nl / Fighttalk.nl en Mixfight.nl (dit al 2 weken geleden doorgenomen op de brieving)

Tot gisteren was er niks aan de hand en had ook op het bovenstaande gerekend. Wij kennen allemaal het probleem met fotograven aan de ring en dus weten wij allemaal hoe irritant het is als er ineens 15 flitsers langs de ring met hun rug voor de VIP's staan.

Gisteren kwam 30 minuten voor heet evenement Sabbi (sorry als ik haar naam fout schrijf, bedoel dat turkse meisje) die deelde mij mee, dat Mahmut haar heeft aangesteld als enige fotograaf die voor iedereen fotos zou maken recht vrij. Dus voor RR, MF en FT. (ook de fotos van de weging zijn zo gemaakt) Dacht ok, waarom niet.... hoe minder man aan de ring, des te beter voor de VIP. Toch?

Ik had zowieso 2 collegas op de lijst staan (redacteur en fotograaf) en dus waren deze al aanwezig. Werd ineens anders toen BP ook aankwam lopen en haar plek zonder overleg in nam en zijn rugzak neerzette en ineens weg liep.

Ik heb zijn rugzak persoonlijk verwijderd en op de grond gelegd en sabby gezegd, neem je plek terug en laat je niet zomaar weg jagen. meer niet en niks minder.

Verder is er een discussie geweest tussen mij en BP maar dit is mijn zaak en hij weet hoe fout hij heeft gehandeld. ook dit verwacht ik niet van een volwassen man. Maar dit ter zijde.

verder is er dus door mij niemand verboden om fotos te maken, noch aanwezig te zijn. Maar ik begrijp goed dat de promotor alle andere fotograven weg heeft gestuurd omdat deze in het zicht stonden.

Mij is in iedergeval duidelijk dat Sabby (turks meisje) heeft aangegeven dat zij de fotos voor MF.nl zou maken en ook dat de anderen in de perstribune zouden gaan zitten. Zij vertelde mij dat zij dit met beiden fotograven van MF had doorgesproken.

Ik (Hakim) heb hier geen reden voor om over te gaan liegen. Ik vindt het jammer dat het zo is gelopen, en hopelijk dat we in de toekomst anders kunnen regelen. Mijn part 1 fotograaf aar grotere galas die voor ons allemaal fotos maakt of rouleerdiensten en wil daar best voor betalen als dat geld gaat kosten.

Verder is het zo dat we 3 verschillende websites hebben. Ieder zijn unieke werkwijze en ieder zijn sterke kanten. Wij hebben allemaal onze eigen bezoekers en allemaal streven wij naar hetzelfde.

Die onzin van concurrentie moet eens afgelopen zijn en ipv elkaar (door vaak andere pannekoeken) zwart te laten maken, moeten we onze krachten samen voegen en dus meer samen gaan werken.

Hakim

Nog even een aanvulling,

De hoofdbeveiliger is naar mij toe gekomen om te vertellen dat de jury tegen de beveiliger aan de ring heeft gezegd dat de fotografen bij de ring weg moesten omdat dat er veel te veel waren en het zicht belemmerden anders zou hij de wedstrijden en het gala stoppen.

De man van 14K
26-05-2008, 15:17
Waarom zou Paspoes zich tot het Mixfightteam moeten richten? Zoals Roy en Kevin hierboven ook al schrijven: Paspoes is geen Mixfightfotograaf. Dat geldt niet alleen voor dit evenement maar is standaard zo. Paspoes is geen Mixfightfotograaf, werkt geheel voor zichzelf en kan dus ook geheel vanuit zichzelf reageren. Maar schijnbaar blijft de associatie toch lang hangen ;) .

Voor de rest is de hele discussie over Mixfight vs KB vs FT denk ik alleen maar bijzaak. Daar draait het hier niet om. Welke afspraken een promotor met wie dan ook maakt is helemaal aan hem zelf. Al wil ie helemaal geen één fotograaf aan de ring: prima, dat is z'n goed recht. Echter, áls je een afspraak met elkaar maakt, dan mag je ook verwachten dat je die afspraak nakomt.
Verschillende keren komt de vraag ook terug of er geen contact is geweest met de promotor en of de telefoon niet even gepakt is. Het antwoord is simpel: er zijn zelfs meerdere contacten geweest met de promotor. De afspraken waren dan ook heel helder.


Dat is precies wat ik bedoel;Die afspraken zijn toch niet met Paspoes gemaakt maar met MIXFIGHT dus liep hij wel degelijk als vertegenwoordiger van Mixfight daar rond?

The Bulldog
26-05-2008, 15:18
Gentlegate!!!!

danial
26-05-2008, 16:05
Héééé!!!

Robbie de Rocket leest ook mixfight!!!!!!!!! Hij reageert hier zelfs ondanks zijn kostbare tijd..

Ik snap het ook wel, je moet toch ergens echt nieuws vandaan halen ;-)

Succes in Suriname!

Osu,

Martijn
hehehe REPS aan Martijn

chief108
26-05-2008, 16:55
Héééé!!!

Robbie de Rocket leest ook mixfight!!!!!!!!! Hij reageert hier zelfs ondanks zijn kostbare tijd..

Ik snap het ook wel, je moet toch ergens echt nieuws vandaan halen ;-)

:rotflmao:

reps...

dat hij zelfs een thread over een thread op mixfight moet starten om weer wat actie te krijgen daaro is zo mogelijk nog triester....
gelukkig heeft hij Cody nog die onder 6 verschillende accounts op z'n schrijfseltjes wil reageren

Mickey
26-05-2008, 17:35
Ah oke. Ik neem aan dat de promotor dan ook bij die verschillende mensen hoort?

Ik vind wel dat Robbie op een aantal punten gelijk heeft eigenlijk. Ik merk een verschil in de manier waarop sommige (eigenaren van) fora hun eigen positie en de positie van een promotor zien (en de verhoudingen tussen die posities). Zo bekijkt Robbie een aantal zaken op een manier die ik bij Mixfight niet terugzie (en andersom) en met een groot deel ervan ben ik het absoluut eens.

Ik twijfel aan zijn oprechtheid in die kwestie.

Jij bekijkt de zaak begrijpelijk met een andere bril omdat min of meer het community management voor It's Showtime doet.

Feitelijk beticht ik Rocket ervan dat hij mensen als jou nu naar de mond praat teneinde MF in een slecht daglicht te zetten en zo zijn positie bij promoters te versterken. Vandaar mijn referentie naar een staaltje oppertunisme.

Waar ik me over verbaas is dat deze actie dus blijkbaar niet voor iedereen even transparant is.

Nu lijkt het net of er vanuit MF geen enkel begrip is voor het harde werk dat een promoter verricht en alsof we enkel aan ons eigen hachje denken in dit soort zaken. Dat lijkt me duidelijk niet het geval.

Sterker nog: er is helemaal geen sprake van een eigen hachje omdat we als MF nog altijd een non-profit organisatie zijn zonder winstoogmerk en draaien op vrijwilligers. We hebben enkel advertenties op de website om onze server te kunnen betalen. Onder de streep heeft MF ons nog altijd meer gekost als opgeleverd.

Daar gaan we bewust heel voorzichtig om met onze vrijwilligers. Zij investeren een boel eigen tijd in dit soort evenementen voor ons. Dat waarderen wij zeer.. en als er dan dit soort dingen gebeuren valt hun avond in het water. Vandaar onze scherpe reactie in deze kwestie.

De man van 14K
26-05-2008, 17:50
Ik twijfel aan zijn oprechtheid in die kwestie.

Jij bekijkt de zaak begrijpelijk met een andere bril omdat min of meer het community management voor It's Showtime doet.

Feitelijk beticht ik Rocket ervan dat hij mensen als jou nu naar de mond praat teneinde MF in een slecht daglicht te zetten en zo zijn positie bij promoters te versterken. Vandaar mijn referentie naar een staaltje oppertunisme.

Waar ik me over verbaas is dat deze actie dus blijkbaar niet voor iedereen even transparant is.

Nu lijkt het net of er vanuit MF geen enkel begrip is voor het harde werk dat een promoter verricht en alsof we enkel aan ons eigen hachje denken in dit soort zaken. Dat lijkt me duidelijk niet het geval.

Sterker nog: er is helemaal geen sprake van een eigen hachje omdat we als MF nog altijd een non-profit organisatie zijn zonder winstoogmerk en draaien op vrijwilligers. We hebben enkel advertenties op de website om onze server te kunnen betalen. Onder de streep heeft MF ons nog altijd meer gekost als opgeleverd.

Daar gaan we bewust heel voorzichtig om met onze vrijwilligers. Zij investeren een boel eigen tijd in dit soort evenementen voor ons. Dat waarderen wij zeer.. en als er dan dit soort dingen gebeuren valt hun avond in het water. Vandaar onze scherpe reactie in deze kwestie.

En wat bereik je er mee om op je eigen forum te lopen klagen en mensen zwart te maken (niet naar jouw persoonlijk) op basis van halve informatie?
Niemand heeft nog de promotor gebeld, Robbie Timmer komt langs vliegen; nou en? Als je er wat tegen wil doen is de laatste manier wel om dat hier te uiten.

Lumpinigym
26-05-2008, 17:51
hahahaha tis net goeie tijden slechte tijden hier!!!!

Ik ken kinderen van 10 die zich nog volwassener gedragen.

Was het wel een leuk gala????

Groeten,

Stephan

De dikke nudist
26-05-2008, 17:59
Dit doet me zeer veel pijn, maar Rosso = correct.

Wheelie
26-05-2008, 18:08
Niemand heeft nog de promotor gebeld, Robbie Timmer komt langs vliegen; nou en? Als je er wat tegen wil doen is de laatste manier wel om dat hier te uiten.

Ik heb geprobeerd om Magmut te bellen maar krijg tot nu toe elke keer zijn voicemail, ook is er door een van ons een SMS naar Robbie gestuurd maar die geeft ook geen reactie.

Ik voel die concurentiestrijd helemaal niet, ik post lekker op mixfight en wat ze op andere forums doen moeten ze lekker zelf weten

anonymous001
26-05-2008, 18:10
En wat bereik je er mee om op je eigen forum te lopen klagen en mensen zwart te maken (niet naar jouw persoonlijk) op basis van halve informatie?
Niemand heeft nog de promotor gebeld, Robbie Timmer komt langs vliegen; nou en? Als je er wat tegen wil doen is de laatste manier wel om dat hier te uiten.

Waarom reageer jij eigenlijk zo fel? Ben je bekend met de organisatie?

Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet negatief, maar ik vroeg het me gewoon af?

Jochem
26-05-2008, 18:11
Jezus wat een kotsstukje van Robbie de rukker. Ja het is niet perfect van de kant van MF, maar dit is echt te zielig. Ik heb het hier gepost met mijn commentaar. Volledig onpartijdig natuurlijk. :D

"Normaal gesproken gebruiken wij onze website alleen voor nieuws en interessante vechtsport gerelateerde discussies maar omdat mixfight haar machtspositie als medium gebruikt om andere partijen te benadelen vond ik het tijd om een keer een reactie van onze kant te geven.

Jullie kant? je bemoet je ergens mee waar je totaal niks mee te maken hebt. Je doet dus precies wat je hierboven zo pretentieus ontkent, en aan MF toeschrijft.


Vanmiddag las ik dus een topic op mixfight waarin een promotor die zich maanden kapot heeft gewerkt om voor zijn publiek een mooi gala neer te zetten de grond in wordt geboord.

Brown noser

Als website eigenaar is het natuurlijk erg makkelijk deze positie daarvoor te misbruiken. De reden dat ze geirriteerd waren was door het feit dat ze niet aan de ring mochten fotograferen. Ik ben nu al 5 jaar bezig met fighttalk en ik heb in die tijd gezien dat elke website wel een bepaalde band heeft met een bepaalde promotor. Het ene gala heeft fighttalk.nl bv wat meer voorrechten, maar weer een ander gala heeft mixfight of kickbox.nl die. Als wij die rechten niet hebben balen we natuurlijk, maar ook wij weten dat dit een deel van het leven is en ipv meteen daarna een topic te openen om die promotor af te kraken, kiezen wij ervoor om naar huis te gaan en keihard aan het werk te gaan zodat wij de volgende keer die positie kunnen krijgen. Dit noemen ze namelijk concurrentie. Denk je nou echt dat Heineken huilend een topic gaat openen op hun website als Bavaria een klant van hun heeft afgepakt?

Bullshit, demagogisme. het punt van MF was gerelateerd over afspraken met de promotor, en jij lult over concurrentie. De enige die concurrentie ziet ben jij.

MF: Currently Active Users (http://www.mixfight.nl/forum/online.php): 251 (42 members and 209 guests)
fighttalk: Most users ever online was 198 on 26-04-2008, 19:08

We beat your best any given second. Concurrentie? ja vanuit jouw oogpunt misschien

Of waarom lezen wij geen huiltopics van sportscholen die een keer niet op een bepaald gala staan? Uiteraard omdat dit onderdeel van het leven is. Deze mensen gaan de volgende keer hard aan de slag om er de volgende keer wel weer bij te zijn.

uhm, huiltopic die niet op gala`s staan? AGAIN, het gaat over het niet nakomen van afspraken. je lult maar wat raak.

Daarnaast hebben we in de loop der tijd al heel wat misverstanden met promotors gehad. Afspraken werden bijvoorbeeld wel eens niet ( per ongeluk ) nagekomen. Zowel van de kant van ons als de kant van de promotors. Als dit voor kwam, dan pakte we onze telefoon en belde we elkaar op om het probleem uit te spreken. Ik vind niet dat ik als eigenaar van fighttalk mijn website dan kan gebruiken om mijn ongenoegen met een bepaalde promotor te uiten.

Ja, jij staat erom bekend dat je de telefoon pakt en dingen uitpraat? Ik kan me nog wel een paar posts herinneren. Lekker goedkoop scoren is dit.

Dat is iets tussen mij en hem.

Klopt, dus waar bemoei jij je nu mee?

Uiteraard doen wij het vrijwel allemaal als Hobby en op vrijwillige wijze maar dat is ons probleem en niet die van de promotor. Er zijn zoveel media en als je aan ieder medium gehoor moet geven dan zit je hele zaal al vol zonder dat je betalende mensen binnen hebt. Je hebt 3 websites en 2 bladen puur gericht op vechtsport. Mochten deze net als mixfight allemaal 3 of 4 man sturen dan heb je al 20 man binnen zonder een cent binnen te hebben.

Deze bedienen hun publiek. Dat je niet elk kutforumpje toelaat oke, maar MF is nu eenmaal veruit de grootste.

En dan is er vaak ook nog andere pers. Ik kan het dus best begrijpen als de promotor dit een keer anders wil regelen of soms keuzes moet maken.
Vandaar dat BEn Pontier dus wel eens door de promotor wordt ingehuurd om aan alle websites foto's te leveren. Zo heb je al heel wat minder fotograven aan de ring die het zicht van de ring behoorlijk kunnen belemmeren. Zo had mixfight die positie ook een keer. Echter toen was het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld. Nu hebben ze die positie een keer niet en is het belachelijk en gaan ze dreigen een gala niet meer te verslaan.

zucht, afspraken waren gemaakt.

Ik merk sowieso dat er in dit wereldje teveel vanuit iemands eigen perspectief wordt gekeken en dat er amper rekening met elkaar wordt gehouden.

try a mirror... loopt hier de boel op te stoken en zwart te maken voor je eigen gewin.

Ieder binnen deze sport ziet zichzelf als de belangrijkste schakel en het moet dus allemaal gaan zoals zij het willen. Zo klaagt de vechtsporter over de verslaggever die niet schrijf wat hij wilde lezen, De promotor klaagt over de vechtsporter die niet genoeg kaarten verkoopt, de verslaggever klaagt over de promotor die geen rode loper voor hem uit liet etc. Voor deze mensen heb ik echter nieuws en dat is dat we elkaar allemaal nodig hebben om deze sport te laten groeien.

heb je zelf dat nieuwsbericht ook gelezen?

Vechtsporters en promotors hebben media nodig om bekendheid te krijgen. Media daarentegen hebben promotors en vechtsporters nodig om over te schrijven. Daarnaast is niemand onvervangbaar. Promotors niet, media niet, vechters niet en ook mixfight niet. Misplaatste arrogantie is dus niet altijd op zijn plek

Arrogantie... als je wilt dat iemand zich aan zijn afspraken houdt... Man, heb jij de post van MF wel gelezen??

Dan wil ik nog even wat kwijt over Ben Pontier. Ben is al jaren onze huisfotograaf. Ben is in mijn ogen de beste actieve vechtsportfotograaf die we in Nederland hebben. Niet alleen doordat hij geweldige foto;s maakt en zijn afspraken na komt, maar ook omdat hij brutaal is en er alles aan doet om de beste plek te bemachtigen om zo de mooiste fotos te maken. Zover ik weet gebeurd dat overigens bij elk beroep, maar wederom vind men het in de vechtsportwereld niet kunnen. Ook hier hoort concurrentie niet thuis. Ben wordt constant op mixfight onder vuur geworpen en zover ik weet heeft hij nog nooit een telefoontje gehad of is ie netjes aangesproken om bepaalde dingen uit te praten. Nee dat vind men te lastig. Lekker thuis je bril opzetten en achter de computer gaan beledigen is veel makkelijker en natuurlijk veiliger. Voor fighttalk is Ben een enorme aanwinst en een nog betere vriend. Hij is misschien op gala's een beetje vervelend:), maar dan kan je hem toch aanspreken en samen een oplossing zoeken ipv je bek houden en daarna op internet gaan lopen janken.

De man nooit ontmoet, maar als je over je eigen vrienden al kan zeggen dat ze vervelend :) zijn op gala`s zal er wel een kern van waarheid in zitten.

Dit waren voor nu even mijn frustraties die ik nu effe lekker van me af heb geschreven. Daarnaast ben ik blij dat onze adverteerders weten dat het succes van een website bepaald wordt door het aantal unieke bezoekers en niet door het aantal reacties van eenzelfde groepje mensen.

Misschien moeten ze maar eens websites gaan vergelijken, zie bovenstaande bezoekersaantallen.

Maar goed. Ieder ziet het woord succes anders. Wij hebben in ieder geval lol in wat we doen. We gaan uit van onze eigen krachten en hoeven andere gelukkig niet om laag te internetten om zo onze eigen onzekerheden te verbergen.

gelukkig niet nee... rukker.

lopez86
26-05-2008, 18:22
Jezus Jochem, ik weet niet hoor maar wie loopt hier nu te stoken :thown:

"Kijk Pietje, Jantje is stom want hij zegt dat klaasje een sukkel is maar hij is zelf lekker toch een groterdere sukkel!!! puh!!!:boos:".... :thown:

Stallion
26-05-2008, 18:29
Heb nu alles omtrent dit onderwerp wel doorgelezen en ik kan me der best mee vermaken:blush:. Wie er gelijk heeft over de fotograven aan de ring weet ik ook niet want daar zijn volgens mij ook vijf verhalen over, maar volgens mij is dat het punt ook niet helemaal.

Idenk wel dat het beter is dat het topic dicht gaat want er worden nu allerlei dingen bijgehaald die er weinig mee te maken hebben en die het allemaal alleen maar erger maken dan dat het is.

Jochem
26-05-2008, 18:29
Jezus Jochem, ik weet niet hoor maar wie loopt hier nu te stoken :thown:

"Kijk Pietje, Jantje is stom want hij zegt dat klaasje een sukkel is maar hij is zelf lekker toch een groterdere sukkel!!! puh!!!:boos:".... :thown:

Oh ik stook allright!! alleen ik doe het zonder verborgen agenda.

ICON
26-05-2008, 18:40
stelletje gaylords

vooral jochem!!!

mwoahahahahahaaa (evil laugh) WAT N RUK TOPIC

Christophe
26-05-2008, 18:42
Oh ik stook allright!! alleen ik doe het zonder verborgen agenda.

:thup:

Mickey
26-05-2008, 18:43
En wat bereik je er mee om op je eigen forum te lopen klagen en mensen zwart te maken (niet naar jouw persoonlijk) op basis van halve informatie?
Niemand heeft nog de promotor gebeld, Robbie Timmer komt langs vliegen; nou en? Als je er wat tegen wil doen is de laatste manier wel om dat hier te uiten.

Zoals ik al zei: Normalitair hou ik me buiten dit soort discussies. Dat is met een reden. Ik geloof namelijk niet in het beslechten van disputen op het internet. Kan gek klinken van een admin op een groot forum, maar je komt er toch nooit uit met zn allen op het internet in dit soort situaties. Zoals ze ook wel zeggen: Discussing on the internet is like the Special Olympics. Even if you win: You're still a retard.

Waar het mij persoonlijk om ging was het feit dat het grote FT opperhoofd probeert te kapitaliseren op de situatie. Dat stoort me ontzettend, daar waar ik dacht dat de oude forum vetes allang vergeven en vergeten waren. Blijkbaar heb ik me daar in vergist en ik kon het niet nalaten de mogelijk dat Rocket hier aan het stoken en minder oprecht is als hij nu doet voorkomen ook even de revue te laten passeren. Want met alle respect.. Im not buying any of that crap.

De man van 14K
26-05-2008, 18:45
Waarom reageer jij eigenlijk zo fel? Ben je bekend met de organisatie?

Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet negatief, maar ik vroeg het me gewoon af?


Nee hoor, geen barst maar ik ben het er gewoon niet mee eens:lol:

Nee geintje, maar serieus zie ik hier een hele discussie oplaaien gebaseerd op niet complete info en aannames en vervolgens wordt er nog wat oud zeer bijgehaald en lekker op de man gespeeld
De vraag is dan ook wat de discussie is? het MF/KB/FT gebeure? Of het feit dat er een fotograaf wegestuurd is, de promotor afgebrand wordt terwijl hij niet eens gesproken is hierover?

Kijk ik vind MF gewoon het beste forum en draag het een warm hart toe, maar heb dus ook een mening hoe je het best (als MF) kan reageren op een bepaalde gang van zaken en de wijze zoals dat nu gebeurt met alles eromheen is denk ik niet de juiste.

Tony
26-05-2008, 18:52
Er moet meer geneukt worden...
Dat is wat ik ervan vind...

Zo, en nu houd ik me hierbuiten want ik heb geen toegevoegde waarde in deze kwestie.

Ronald
26-05-2008, 19:39
Ah oke. Ik neem aan dat de promotor dan ook bij die verschillende mensen hoort?
Uiteraard.


Dat is precies wat ik bedoel;Die afspraken zijn toch niet met Paspoes gemaakt maar met MIXFIGHT dus liep hij wel degelijk als vertegenwoordiger van Mixfight daar rond?
Nope, Paspoes is geen reporter meer voor Mixfight. Hij vertegenwoordigt Mixfight dus ook niet meer (of begrijp ik je nu verkeerd?).


Nog even een aanvulling,

De hoofdbeveiliger is naar mij toe gekomen om te vertellen dat de jury tegen de beveiliger aan de ring heeft gezegd dat de fotografen bij de ring weg moesten omdat dat er veel te veel waren en het zicht belemmerden anders zou hij de wedstrijden en het gala stoppen.
Dat is ook niet gek Helen. Als er een stuk of 10 fotografen aan de ring staan is dat ook teveel (alhoewel... kijk eens naar Japan ;)). Alleen is het dan uiteraard wel de bedoeling dat je de mensen wegstuurd die daar niets te zoeken hebben.

Jammer trouwens dat deze topic gaat richting een Mixfight vs KB vs FT verhaal. Alhoewel ik snap dat dat voorbij komt door dingen die aan de zijlijn gebeuren, gaat het ons daar niet om (wel reps voor Jochem die goed is in het fileren van teksten :D ).

Maar om het terug on-topic komen wat makkelijker te maken even het volgende: Magmut heeft zojuist contact met ons opgenomen. Hij heeft ook aangegeven dat e.e.a. anders is verlopen dan zijn bedoeling was. Er zal straks een nieuwe topic geopend worden waarin het resultaat van dit gesprek staat. Ik zal in ieder geval deze topic sluiten. Reacties zijn uiteraard nog steeds welkom maar dan in de andere topic. Blijft het lekker overzichtelijk en dan gaat het tenminste weer over waar het over moet gaan ;)