PDA

View Full Version : Anderson Silva vs Wanderlei Silva UFC fight possible ‘in the future’



Tony
26-05-2008, 15:27
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/05/andersonsilva-wandi.jpg



“Maybe it’s possible after this fight to fight at 185. The guys in my division are much tall, and it’s hard. The guys are stronger, but I’ve fought in the division many times, many years. Here, the guys are much stronger. Maybe I’m going to fight next time at 185. I don’t know. As long as they have good opponents for me at 185 too, maybe next time I go down. I don’t know…. It’s hard to go down and fight the champion. I need to fight other guys first. I trained with him a long time ago. We are friends, but a job is a job and friends are friends. In the future maybe it’s possible to fight with him.”


Wanderlei Silva shares his thoughts on a potential drop to 185 pounds after his light heavyweight bout with Keith Jardine this weekend at UFC 84: “Ill Will.” He wants to stay at 205 pounds and challenge, according to the report, “UFC Light Heavyweight Champion Quinton “Rampage” Jackson for a third time and a rematch with Chuck Liddell;” however, he is not against a potential showdown with “The Spider” if things don’t go according to his plan.

thrillseekah
26-05-2008, 16:00
wedden dat silva wint

Tony
26-05-2008, 16:16
lol....

all-in op Silva

kooivechter
26-05-2008, 17:10
als dat gevecht er komt, gaat wanderlei het zeker verliezen. daar ben ik overtuigd van

Tony
26-05-2008, 17:24
kan je niet direct zeggen lijkt me...

Silva en Silva trainden jaren samen.. ze kennen elkaar door en door... Zo kent Wanderlei echt wel de zwakke punten van anderson (ook andersom, dat wel)

Maar komop.. als er iemand is die iedereen kán KO'en dan is Wand het wel..

Ik bedoel.. Wand heeft Ironhead FUJITA geko'ed... nuff said.

Guillermo
26-05-2008, 18:08
The spider gaat dit winnen. Zijn boxwerk is superieur ten opzichte van het maaiwerk van The Axemurderer. Pinpoint striking!

El Bambino
26-05-2008, 19:59
Ik vind deze partij niet eens zo erg interessant. Ik bedoel, er is altijd nog een Rampage, Liddel, Griffin. Dit zijn de grote meneren binnen de UFC. Wanderlei heeft nog veel te bewijzen binnen de UFC en Anderson heeft het al bewezen!

MilfhunterMMA
26-05-2008, 20:17
laat a silva maar eens een weight class omhooggaan dat lijkt me interessant

amilster
27-05-2008, 11:49
laat a silva maar eens een weight class omhooggaan dat lijkt me interessant

Ben ik ook helemaal voor, hij heeft zijn divisie al helemaal platgemept!
ik denk dat ie het heel goed zou doen op 205 en zou het in iedergeval graag meemaken!

nicolas the red
27-05-2008, 12:13
Ik hoop toch echt dat ie nog ff LHW blijft en Rampage en Lidell pakkie gaat geven.

x2