PDA

View Full Version : MARLOES COENEN



Jamila
26-05-2008, 17:49
Shittttttt het is al zo een 1,5 jaar geleden dat Marloes in Nederland gevochten heeft. Ik kan niet wachten......... ik heb vernomen dat Marloes in topvorm is dus ik ben super benieuwd naar wat ze neer zal zetten.

De Golden Glory Boys hebben zelf moeite met marloes tijdens trainen ......

:thup::thup: hahahhahah.


Gr, Jamila

anonymous001
26-05-2008, 18:22
De Golden Glory Boys hebben zelf moeite met marloes tijdens trainen ......


Sorry, maar dat geloof ik gewoon niet...

Verder ben ik er wel erg benieuwd naar om haar te zien vechten!:thup:

De dikke nudist
26-05-2008, 18:39
WAR MARLOES!!!

Mickey
26-05-2008, 18:44
Sorry, maar dat geloof ik gewoon niet...

Verder ben ik er wel erg benieuwd naar om haar te zien vechten!:thup:

Ow geloof dat maar! :D
Ze is echt lastig en soepel op de grond.
Als je ff niet oplet kun je tappen.

micha
26-05-2008, 19:23
ik hoor alleen maar goede dingen van haar en ik weet zeker dat zodra ze de kans ze doorbreekt in Amerika.

Ronald
26-05-2008, 19:58
Marloes is een topper. Het allereerste wat ik trouwens ooit deed op het Internet i.v.m. vechtsport was Marloes interviewen. Was heel leuk :)

shakie
26-05-2008, 20:31
wanneer moet ze aan de slag?
Is zeker een goeie female mma'er:thup:

fast-
26-05-2008, 21:54
wanneer moet ze aan de slag?
Is zeker een goeie female mma'er:thup:31 mei bij beast of the east.in zutphen:thup::thup::thup:

TheSkindo
26-05-2008, 22:51
Sorry, maar dat geloof ik gewoon niet...

Verder ben ik er wel erg benieuwd naar om haar te zien vechten!:thup:

Geloof het maar maat, Marloes is echt zo goed....

anonymous001
26-05-2008, 22:53
Geloof het maar maat, Marloes is echt zo goed....

Zo goed dat ze Leko, Bennazouz en Saki laat kloppen???

De dikke nudist
26-05-2008, 23:42
Zo goed dat ze Leko, Bennazouz en Saki laat kloppen???
Nu noem je nét drie gasten op die volgens mij niet aan grondvechten doen.

Maar qua techniek doet ze zeker niet onder voor de meesten.

Loes is een soort van vechtgodin. Écht serious business.

anonymous001
26-05-2008, 23:53
Nu noem je nét drie gasten op die volgens mij niet aan grondvechten doen.

Maar qua techniek doet ze zeker niet onder voor de meesten.

Loes is een soort van vechtgodin. Écht serious business.

Nou, ik heb toch echt wel een keer af moeten kloppen op een verwurging van Leko. ;)

Deed nog een hoop pijn ook!

Punt was meer dat zulke sterke gasten een beetje lastig te submitten zijn voor iemand van -hoeveel?- 60 kilo.

Nee, ik zie nu, je hebt gelijk: Martijn de Jong zal ze zeker inmaken. Stom dat ik die over het hoofd gezien heb.;)

Maar shit, nu lijk ik net een hater. Ik bedoelde gewoon dat ik me niet voor kan stellen dat er veel zijn in dat team die het echt moeilijk gaan krijgen tegen een meisje. Gewoon omdat zij allemaal supersterk zijn. Hoeveel respect ik ook voor vrouwen in de vechtsport heb...

mama
26-05-2008, 23:58
soms hoef je niet sterk te zijn
;)
als je het spelletje maar slim kan spelen

danial
27-05-2008, 01:15
Zo goed dat ze Leko, Bennazouz en Saki laat kloppen???
Als ze met die gasten doet, dan laat ie hun zeker afkloppen
Ze is zeker goed, maar vooral beleefd en sportief

Shooto Holland
27-05-2008, 01:30
Hahahaha Marloes is echt heel goed! Toen Stefan in PRIDE vocht trainde hij wekelijks een aantal x mee met ons en geloof mij maar dat hij meer dan 5x per training voor Marloes moest afkloppen. Dat is helemaal niet erg want dat heb ik zelf ook wel eens moeten doen :blush: en nog veel meer gasten van het GG team (zal geen namen noemen :cool2:)

Vooral jongens die net komen trainen onderschatten haar.. Meerdere malen meegemaakt dat zwarte banders judo van boven de 90kg binnen een paar seconden voor haar moesten afkloppen! Don't let the looks fool you!!!

Maar om het zelf te zien, zou ik zeker een kaartje voor Beast of the East kopen! Zaterdag is ze live in actie te zien..

En zoals Alistair altijd zegt: "als je een slechte dag hebt, denk nou niet dat je even met Marloes rustig kan gaan sparren want als je niet oppast slaat ze je er zo uit" :D

Tot zaterdag.

Osu,

Martijn

anonymous001
27-05-2008, 01:55
Toen Stefan in PRIDE vocht trainde hij wekelijks een aantal x mee met ons en geloof mij maar dat hij meer dan 5x per training voor Marloes moest afkloppen. Dat is helemaal niet erg want dat heb ik zelf ook wel eens moeten doen :blush:

Cool!

Dat is nou de inside information waar je op zit te wachten...

Indrukwekkend...

micha
27-05-2008, 07:30
te gek man Marloes laat ze kloppen

Respect

B3 lik3 M3
27-05-2008, 08:32
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat Marloes echt een lastpak is..
Ik moet altijd vol aan de bak met haar..

Chico
27-05-2008, 08:42
http://www.mixfight.nl/payap/2007/ultimateglory2/8%20-%201.JPG

mooie foto van haar.... warrior...

a.s.c.
27-05-2008, 10:10
Nou, ik heb toch echt wel een keer af moeten kloppen op een verwurging van Leko. ;)

Deed nog een hoop pijn ook!

Punt was meer dat zulke sterke gasten een beetje lastig te submitten zijn voor iemand van -hoeveel?- 60 kilo.

Nee, ik zie nu, je hebt gelijk: Martijn de Jong zal ze zeker inmaken. Stom dat ik die over het hoofd gezien heb.;)

Maar shit, nu lijk ik net een hater. Ik bedoelde gewoon dat ik me niet voor kan stellen dat er veel zijn in dat team die het echt moeilijk gaan krijgen tegen een meisje. Gewoon omdat zij allemaal supersterk zijn. Hoeveel respect ik ook voor vrouwen in de vechtsport heb...

hahahaha.. geloof mij maar als ik je zeg dat Marloes met gemak meedraait (met mannen :D). Niet alleen op de grond maar tevens staand. Ik ben geen Golden Glory vechter maar heb haar genoeg aan het werk gezien tegen toppers (ook van Golden Glory) en die moeten altijd aan de bak en delven ook met maximale 'kracht'inspanning regelmatig het onderspit.
Zelf word ik ook regelmatig zowel staand als op de grond de oren gewassen (lees: in elkaar gemept). Ik heb zelfs een keer ervaren, toen zij de pads ophield om me voor te bereiden op een partij, hoe moelijk het is om haar KO te krijgen. Ik was nogal 'in de zone' en raakte haar tijdens het opwarmen vol (maar dan ook echt vol!) met een knie in het gezicht (kin). Ik schrok me kapot, ik had niet eerder iemand zo hard geraakt met een knie en ze was ook gewoon de pads aan het ophouden, dus koud. Tot mijn grote verbazing was ik degene die het meest aangedaan was, zij keek me aan of er niets gebeurd was en vroeg me waarom ik in godsnaam was gestopt met opwarmen want ik moest zo de ring in. Later bleek dat ze een scheur in haar kaak of trommelvlies (weet niet meer welke van de twee) had gekregen door de knie en de volgende dag met een blauwe kaak naar haar werk moest, maar ze schudde het destijds zo van zich af alsof het niks was.

Nopain85
27-05-2008, 14:19
Misschien een beetje een domme vraag , maar je kan niet zomaar met het golden glory team mee trainen zeker?

shakie
27-05-2008, 14:26
Nou ff kijken of we ook naar zutfen kunnen 31ste...:)
Ben benieuwd....
wil wel een x een training zien/mee doen...,want is heel pittig als een dame van zo'n 60 kg zwarte band judokas boven de 90kg laat tikken...:eek:
Respect!!!

knilles
27-05-2008, 16:16
Leuk om te lezen!

Er staat mij ook nog iets bij van een hardnekkig geval van de ziekte van Pheifer (of iets in die stekking).

Dat ze de ring in gaat, betekend dat ze hier weer helemaal bovenop is? Dat op zich is al goed nieuws lijkt me!

Iig veel succes de 31ste in Zutphen Marloes!

FOCUS
28-05-2008, 13:01
http://www.mixfight.nl/payap/2007/ultimateglory2/8%20-%201.JPG

mooie foto van haar.... warrior...


idd prachtfoto


topvechter

Garcia
28-05-2008, 14:47
Respect.

123trisweat
28-05-2008, 19:40
wordt naast gina dit dan haar tegenstand(st)er
D Wizzle's World: Interview with MMA Fighter Kaitlin Young (http://dwizzlesworld.blogspot.com/2008/05/interview-with-mma-fighter-kaitlin.html)