PDA

View Full Version : GENTLEMAN SLOMOTIONS GALA



el mustafa
27-05-2008, 20:55
Ik ben zaterdag naardit gala geweest en ik moet zeggen dat dit werkelijk geen top gala was en dat het vreselijk traag ging tijdens het gala en dat kwam niet door de duur van de wedstijden , maar omdat ze al veel te laat begonnen en vele mensen lange tijd (ook vip) buiten moesten wachten om binnen te mogen en vooral de lange en onnodige wachttijden tussen de wedsrijden .
Dit gala was in 2006 echt een topgala en vorig jaar een leuk gala , maar als ik dan zie dat de promoter wordt uitgeroepen tot de beste van nederland , dan heb ik toch vooral ongeloof , want het gala van bv: simon rutz of dat van slamm is toch veel profesioneler dan dat van gentlemen gala en dan heb ik het nog niet over de matchmaking die werkelijk veel beter is bij simon rutz en slamm .
Ik had deze post bij kickbox.nl ook gemaakt , maar daar is hij snel verwijderd geweest , nu begrijp ik waarom de organisatie van gentlemen en kickbox.nl zijn de beste maatjes en dus mag er niets (wat eigenlijk een objectieve mening is ) naar buiten komen wat hen niet ligt .
Die prijs van beste promotor kwam dan ook van (sommige ) lezers van kickbox.nl .

anonymous001
27-05-2008, 21:01
Gelukkig hebben we de beelden nog. :p

Paganstars
28-05-2008, 09:08
moet je me toch uitleggen wat je doel is met deze thread??!!! Want eerlijk gezegd vind ik dit maar een raar iets... dat Magmut wordt uitgeroepen door bepaalde mensen als beste promotor is een subjectief iets.... Zolang er geen deugdelijk onderzoek is gedaan door meerdere fora.... Als jij iets negatief heeft ondervonden, betekend niet dat dat zo is... Ik vind het eerlijk gezegd een goede zaak van GP dat zij in zo'n korte tijd zo'n toonaangevende organisatie heeft kunnen worden!

kickit
28-05-2008, 14:48
zou je dan geen bericht sturen naar de mods van kb.nl moeten sturen voor uitleg?
inplaats hier naar mijn mening een beetje te stoken?

micha
28-05-2008, 14:52
het is een vrij land ik vind dat hij mag schrijven wat hij wil wat zijn doel ook is. De meeste mensen hier zijn intelligent genoeg om zelf een mening te vormen.

kickit
28-05-2008, 14:58
het is een vrij land ik vind dat hij mag schrijven wat hij wil wat zijn doel ook is. De meeste mensen hier zijn intelligent genoeg om zelf een mening te vormen.
je hebt helemaal gelijk
alleen vind ik dat het een beetje raar dat je naar een ander fora gaat om te klagen, lijkt er een beetje op dat je steun zoekt op een site waar net een hele discussie was over het zelfde gala

Openbaringen
28-05-2008, 15:38
Afgelopen zaterdag was ik op het gala van Gentleman Magmut. En ik moet zeggen dat ik een hoop mooie partijen heb gezien. Wel was het erg jammer dat wederom een gala vreselijk laat was afgelopen. 2 uur! En dan moesten wij nog een heel eind terug rijden. Heren promotors kan dit aub niet vroeger? Moet toch mogelijk zijn?Jammer waren de problemen met het geluid. Maar zaken als geluid, licht, catering e.d. kun je een promotor niet aanrekenen. Zij huren daarvoor ook een third party voor in en zijn afhankelijk van hun presteren. Een promotor daarop aanvallen is niet fair!Wat de avond voor ons wel echt vergalde was het vreselijke irritante optreden van die carnavaleske ringspeaker. Magmut is een man van kwaliteit en het is ons dan ook een raadsel waarom niet een Tom Wesslink, Mc Pryme, Ronald Wustenburg, Joop Kasteel of iemand van dat kaliber in de ring stond. Of tenminste iemand met zelfrespect! Het was een menging van het onophoudelijk de eigen site blijven verheerlijken en, tot misselijkmakend aan toe, het bruine sterretje van de promotor likken. Het is dat Ralph Inbar is overleden maar wij dachten echt dat hij elk moment de ring in kon komen om te zeggen dat wij in Bananasplit zaten en met z'n allen in de zeik werden gezet. Wellicht dat gegoochel en manipuleren met gegevens en slijmen Magmut op het verkeerde been hebben gezet. Jammer!!Snel proberen te vergeten en proberen aan de partijen te denken! Maar we zijn liefhebbers en tot volgend jaar. Nu 31 mei Beast of the East weer bezoeken!

lopez86
28-05-2008, 15:54
met het ringspeaker verhaal ben ik t meer dan eens.
het leek wel "De Hakim Show".

takuma
28-05-2008, 17:03
Voor het eerst heb ik dit gala niet bezocht om de dood eenvoudige wijze dat ik vond dat er erg weinig bekend werd gemaakt over matchmaking en dergelijke.
Vorig jaar stond die nl al in januari vast en het jaar ervoor ook !

Dit jaar kon ik helemaal nix vinden over de matchmaking op de website van Gentelman promotions was ook totaal nix te vinden.

Via diverse bronen kom je er dan achter dat er partijen geen doorgang hebben of totaal zijn geschrapt.

Dit jaar ben ik er niet naar toe gegaan omdat het erg stil was rondom dit gala.

Dit jaar ga ik zeker naar Beast off the east !

Ik maak me niet druk over wie de beste promotor is dat kan me nix schelen wil wel graag mooie partijen zien daar gaat het toch om ?

En dat het zo laat is afgelopen ? tja maakt me ook niet uit hoor is toch een avond uit dus ......

The Bulldog
28-05-2008, 18:03
Ik begreep van mense die er zijn geweest dat het gala best oke was en de partijen zeer vermakelijk...

vind de manier van onderbouwen en beschrijven die ik in postst hierboven lees een beetje als Bashing over komen...

Natuurlijk zijn er altijd verbeter punten...maar dat is altijd toch.??

el mustafa
28-05-2008, 23:01
ik wil niets bereiken met deze opmerking , ik heb alleen een mening rond dit gala (waar ik al bij elke editie ben geweest ) en ik vind het niet terecht dat dit gala dan zo de hemel word ingeprezen als het beste gala van nederland , terwijl dat absoluut niet zo is . dat is toch niet eerlijk tegenover de andere promotors die ook hun best doen , hard werken en respect verdienen .

wat kickbox .nl betreft heb ik gewoon zoals hier mijn mening gezegd , maar dat willen ze blijkbaar niet , want ze hebben het heel snel verwijderd . ik heb tenslotte toch maar mijn mening gegeven !!

hoe komt dat het bij mixfight.nl niet word verwijderd????


MAG JE HIER MISSCHIEN WEL EEN MENING HEBBEN???

The Bulldog
28-05-2008, 23:17
MAG JE HIER MISSCHIEN WEL EEN MENING HEBBEN???

Wil je nu een punt maken over het gala of wil je janken over het feitr dat je posts bij Kickboks.nl zijn verwijderd....

Want je zet veel tekst neer , maar zegt erg weinig....

kickit
28-05-2008, 23:20
Wil je nu een punt maken over het gala of wil je janken over het feitr dat je posts bij Kickboks.nl zijn verwijderd....

Want je zet veel tekst neer , maar zegt erg weinig....

duidelijk

chief108
29-05-2008, 08:42
Underdog is right on the money....

Fonz
29-05-2008, 16:35
Ik vond het gala wel redelijk. Zeker geen topgala. Waar ik wel heel moe van wordt is die zelfkickerij van īGentlemanī. Op het gala was dat helemaal irritant. En hij de beste promotor?? Laat me niet lachen. Zielig...En over het weigeren van mixfight zal ik maar zwijgen.