PDA

View Full Version : Nieuwe tegenstander voor Hardonk @ UFC 85!!



wrestler_nl
28-05-2008, 19:38
With a broken nose postponing Neil Wain’s UFC debut, rising heavyweight star Eddie Sanchez has stepped up to the plate to face hard-hitting Antoni Hardonk on the UFC 85 card at the O2 Arena in London, England, on June 7th.

“I think he’s a great kickboxer,” said Sanchez of Hardonk. “But it’s not a kickboxing match – it’s an MMA fight.”

It is a fight that Hardonk (6-4) believes will be a barnburner though.

“I think he is a tough fighter with good stand up skills, so with my background we can put on a good fight for the fans,” said the Holland native, who is fresh from a 17 second knockout of Colin Robinson in January. Sanchez (10-1) returns to the Octagon with a two fight winning streak in hand, having stopped Robinson and Soa Palelei in successive bouts.

(ufc.com)

Eddie Sanches vs Antoni Hardonk:thup::thup: ....ik zeg hardonk op KO 2nd round!!

Tony
28-05-2008, 19:59
DAmn toffe match up... Eddie is zeker geen pannekoek.. het blijft een beer van een vent.

Maar als ik me niet vergis is Sanchez ook een nogal staande vechter...

Ik zeg.. Hardonk op lowkicks

YoMarK
28-05-2008, 20:12
Mooi! Sanchez is echt een grotere naam dan Neil Wain.
Een mooie winst over Sanchez, en je kan weer met opgeheven hoofd aan de UFC onderhandlingstafel.

Ik heb trouwens het idee dat Hardonk dit in de standup moet kunnen winnen tegen Sanchez, en dat is toch ook meer Sanchez z'n spelletje.

Slome
28-05-2008, 21:20
Bij wie/ waar traint hardonk tegenwordig?

RtoDeep
28-05-2008, 22:12
Bij wie/ waar traint hardonk tegenwordig?

traint hij niet meer onder hoost dan? staande gedeelte dan he

MJOKKIE
28-05-2008, 23:09
Er is niets veranderd. Staand- in Nederland- bij Hoost. Bjj bij de Rickson Gracie Academy in LA. Worstelen met een Rus waarvan ik de naam ff niewt weet.

Go Antoniiii!!!!!!!!!!!!!:twak:

SebasMMA
29-05-2008, 02:08
Sanchez zal wel voor de takedown gaan.

mdk
29-05-2008, 07:43
Sanchez zal wel voor de takedown gaan.


ook op de grond heeft Antoni hard gewerkt.

Ik zie hem graag staand het afmaken maar, als hij wat uitmuntend grondwerk laat zien is dat ook mooi meegenomen!

Zowieso top om te zien dat Antoni het tot aan de UFC heeft geschopt.

el bastardo
29-05-2008, 10:01
Antoni op KO 1e ronde

appelsap
29-05-2008, 13:33
Er is niets veranderd. Staand- in Nederland- bij Hoost. Bjj bij de Rickson Gracie Academy in LA. Worstelen met een Rus waarvan ik de naam ff niewt weet.

Go Antoniiii!!!!!!!!!!!!!:twak:

Vladimir Matshushenko (spelling sucks ik weet het)
Wekl bekend bij deze en gene hier:-)

ijsblok
29-05-2008, 13:36
ik verwacht eigenlijk dat antoni het op de grond afmaakt. Dat is immers het zwakke punt van sanchez.

YoMarK
29-05-2008, 13:46
ijsblok: ook dat van Hardonk.
Amerikanen zijn meestal vrij allround, en Sanchez is nog nooit gesubmit, in tegenstelling tot Hardonk.

Ralph
29-05-2008, 16:28
Lijkt me een lastigere tegenstander dan die Wain. Sanchez lijkt me wel een sterke kerel. Dat wordt lowkicks uitdelen geblazen.

Evilman
30-05-2008, 11:27
ijsblok: ook dat van Hardonk.
Amerikanen zijn meestal vrij allround, en Sanchez is nog nooit gesubmit, in tegenstelling tot Hardonk.

allround? je bedoelt worstelaars die geleert hebben te boksen?
kvin dat allround best meevallen. het gros zijn worstelaars die
daarna hebben leren striken. en t kan zeer goed werken.. maar
dan maar alle usa mma allround noemen...

Tony
30-05-2008, 11:37
In amerika kan je op elke hoek van de straat worstelen, BJJen/grapplen, boksen en kickboksen.... (alhoewel het thaiboks niveau er beduidend lager is dan in NL)

In Nederland kan je op veel plaatsen (thai)boksen, bjj'en... .. maar worstelen is hier echt een onder geschoven kindje...

En laat worstelen.. hoe je het ook bekijkt, een belangrijk onderdeel van het hedendaagse MMA zijn.

micha
31-05-2008, 01:18
lowkicks lowkicks en nog eens lowkicks

MJOKKIE
31-05-2008, 10:46
lowkicks lowkicks en nog eens lowkicks

Ja, en dan tegen een takedown aanwandelen... Kijk dat zo'n domme Brit/Ier of wat die Robinson ook is, met Antoni gaat staan hakken is zijn probleem. Een Amerikaan die ook maar iets van worstelen doet dat niet. Zie Jason Mc Cully. Maar Als Antoni agressief van start gaat, en als de mogelijkheid zich voordoet zelf een een takedown maakt, dan geef ik em goeie kans. Zolang ie maar niet op zijn rug gaat liggen. BJJ werkt niet in MMA

MilfhunterMMA
31-05-2008, 11:10
BJJ werkt niet in MMA

weet je dat heel zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=hzIFT8aneI0

anonymous001
31-05-2008, 11:18
:D

Dat is inderdaad wel een heel gewaagde uitspraak... Wtf...:eek:

The_Game
31-05-2008, 11:32
Dat is inderdaad een hele rare uitspraak. BJJ werkt wel degelijk binnen MMA.

marcelt
31-05-2008, 11:52
J BJJ werkt niet in MMA

?????????????????????????

amilster
31-05-2008, 11:53
weet je dat heel zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=hzIFT8aneI0

Vette HL! :D reps!

Slome
02-06-2008, 00:01
grap of alle eerlijkheid MJOKKIE?